~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kiitos Duffy tiedosta!!

Mie muute tännää varmaa saan sen proactiv -tuotesarjan!! =) Ja miu iho on kyl parantunu huomattavasti mitä se oli ovisvkon jälkee. Ku eka raskaushaa oli, et tul hirmu määrä finnejä. Ni jos oisinkii ny raskaana ni sit ois paljon parempi iho täl kertaa! Mut juu, en elättele liian suuria toiveita, ko sit aika mahtisti romahtasin pilvilinnoista :ashamed:
 
kossuvishy Lähes samanlainen kuin meikäläinen! Minä siis täytyn syyskuussa 21v ja olen käynyt maatalousalan peruskoulutuksen heppapuolen. Nyt en vaan ole ihan oman alan hommissa, mutta kova ois hinku hevoshierojaksi taikka seminologiksi. :D
 
niinpä ja kuitenkin mulla on jo 5 kokemus tukena monenlaisista paikoista...
mitä töitä muuten teet tällä hetkel.. eilen oli tosin töissä vähän vähemmän mukava päivä ku sain juosta 7 porsaan perässä mieheni kans 30 min oli hieman raato ehtoosta... vikkelät pikku pirut...
 
kossuvishy Tällä erää olen kassalla myyjänä/asiakaspalvelijana. Asiakaspalvelu on lähellä sydäntä, mutta ei ihan tässä muodossa. Alkaa tulla koko työ korvista ulos ja nyt onkin kova kiire päästä opiskelemaan... Mistä päin Suomea olet?
 
Kyllä mulla aika monesti pää pettää, sillon on vain pidettävä pokeri naama ja oltava hiljaa. ;) Mutta sisätiloissa päivästä toiseen seisominen alkaa ottaa kupoliin. Nyt vaan tosissaan pitäis äkkiä keksiä jotain (lyhyttä ja nopeaa) koulutusta, et sais aloittaa sen pikkuisen yrittelyn. :p
 
oletko kyselly työkkäristä... taikka si lomituksen kauttä koulutukseen tai no ainakin voisit päästä siemennyskursseille jolloin sulla olis yksi osuus semiologi koulutuksesta hoidettu... ja kaikkein paras tässä lomituksen kautta menemisestä on se että ne maksaa sen sulle ja si viel kaiken lisäks maksetaan palkka siitä...
 
noh..mä lähen nyt potilaita palvelemaan ja tuun kotii vast kymmenen aikoihin ja lukemaa mitä ootte taas keksiny.. :p mä tykkään mun työstä, ku se on niin fyysistä! en mitenkää pystys olee paikallaan kovin kauaa, oon niin eloisa.. :D asiakaspalvelu on p:stä, jos itteään väsyttää kauheesti, muuten jees..kotona ei välttämättä jaksa olla enää niin mukava, mut onneks mies sen ymmärtää :heart: ottaa vaa mut isoon syliinsä :heart:
 
kossuvishy Kiitos kovasti vinkistä! :) Mäntsälään oonki jo hakenut, mutta mun tuurilla se paikka on tänä vuonna normaalia täydempi! Pitääpä soittaa vaikka tuonne lomitustoimistoon ja kysyä asiaa tarkemmin sieltä. Nyt tämä tyttö painelee myös töihin, iloiseen asiakaspalvelijan arkeen! :p Illalla täytyy käydä lukemassa kaikki uudet jutut! Heipparallaa! :wave:
 
mirkku kyllä uskoisin, että kaksi viivaa näkyy huomenna, jos eilen tuli se roskishaamu. Voihan se olla, ettei se toinen viiva vielä kunnolla näy, mutta kyllä siinä varmasti jonninmoinen viiva näkyy =)

Hauska kuva oli siitä pikku miehestä :D
 

Yhteistyössä