~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Oi extempore ryypiskelyt on ihan parhaita!

Jep meidän lehti-ilmotukseen soitti tasan yks mummu, joka tarjos kerrostaloasuntoa ja meillä kyllä luki siinä ilmotuksessa, että rivitalo kaksiota/kolmiota. *Huoh* mulla alkaa mennä toivo...
 
pitäsköhän meidänki laittaa ilmoitus lehteen jos sieltä oikeesti joku soittaa.. hmm...

Joo on kyllä parhaita :D meni vaan ilta siinä ku kaverin ex ei jätä sitä rauhaan vaan seuraa jokapaikkaan kyttää ja vahtii niin joutu viskomaan juomia sen naamalle :p
 
Rouva b:lle oikein iso :hug: Toivotaan, et clomeilla tuottaisi tulosta. ja saisitte sen kauan odotetun pienokaisen syliinne :heart:
Outsa5 Oikein paljon onnea vielä kerran plussasta. :heart:

Ja ON:
Laskeskelin tuossa kp: tani ja ovis saattas sattua just ensiviikonlopulle, jolloin mieskin olisi kotona. Tässä kierrossa varmaan tikuttelen ovista, niin saisin varmuuden asiaan. Muuta ihmeellistä tänne ei juurikaan. Hieman matkajännitystä liikkeellä. Lähdetään ensiviikon tiistaina ruotsin risteilylle perheeni kanssa. :)
 
Juu ny tul hiukkasen enempikin, eli ossaan olla varma et se on tuhrua... :ashamed: Ja tännää alko pienet kivutkin ja ny enempi vaa tuntuu et se siittä sitten :p uuteen kiertoon siis :heart: Luteaalivaihe ei siis ookaa kovin vakio ainaskaa mulla :p
 
Terppa..meikä jatkaa palstatauolla..tulin vaa ilmottaa et hengis ollaa ja ukon saan tänää kottii :heart: tilasin ovistestejä seuraavaa kieroo..jos vaikka saan gyneltä ens pe jottai lääkettä..

miracle olin varma et plussaat..toivotaa et toi ei ois mittää menkkoihi liittyvää vaan jotain muuta..
 
Moi!

Onnentoivotukset plussanneille ja halit vastaavasti pudonneille!

Meikä hyppää seuraavaan kiertoon eli yk16 lähti toissapäivänä.. ..niin ne kuukaudet vaan vierii! Mieli on hyvä ja iloinen, kaikesta huolimatta! Mut voi poistaa listalta, täällä on niin kova vilske että tuntuu et olen pudonnu porukasta. Ei siis mitään negatiivista vaan en yksinkertaisesti pysy mukana mistä puhutaan! Ja kun tosi harvoin täällä käyn, niin.. mun kuulumisia (jos jotain kiinnostaa :D ) löytää pinosta kesästä 07 yrittäneet.

Halauksia ja plussaonnea kaikille! :heart:
-arabel-
 
Halituksia arabel! :hug: toivon, et pian kummiskii tärppäis!

Dadde, sepä se...En mä surulline oo, lähinnä vituttaa... Varsinkii, ko se tuhru taas anto oottaa itteensä ja ol masutuntemuksia yms. ni aattelin, et no josko nyt.. No, jos ois parempi onni ens kerral :heart:
 
mirkku olin ihan varma myös, että plussaat, mut ei muuta kun uutta kiertoa kohti!

arabelille :hug: kyllä se plussa teillekki vielä tulee

Eipäs me sitten tietomaahan mentykkään kun tuli niin kuuma päivä, ettei siellä ois jaksanu olla montaa tuntia. Ostin ovistestejä ja testasinki heti ku tulin kotiin. Ei oo ihan samanvahvuset viivat, veikkaan, että ylihuomenna vois olla yhtä tummat ja siten myös ovis käsillä. Eli meillä taitaa Dadden kans olla ovis aika samaan aikaan! Voidaan sit yhdessä jännäillä kierron loppupuolella :D

Mietin vaan, että kun lähdetään sinne kavereiden luo huomenna että mitenkähän mä siellä testailen ovista :D
 
miracle voi höh!!! :hug: :hug: Uuteen kiertoon sitten vaan reippaalla mielellä. :)

:attn: Mulle vois päivittää kp3. ??? Laitetaan se. Kun jos laskee sen että tiistaina tuli vähän et se olis kp1. Silloin kierto olis tasanen, vaikka nyt tuhrutteleekin. Koska kyllä se ovis mun mielestä oli silloin tiistaina kaks viikkoa sitten eikä torstaina kaks viikkoa sitten. :/ Et kyl tää on kp3. Vai onks teillä jotain mielipiteteitä et mitä mun pitäis tehä?

viikko sitten keskiviikkona oli tosi kovat mahakivut ja NIIN selvät ovislimat, et mä ihmettelen et ei vissiin sit ollukkaan ovis kun nyt jo alko vuoto? et se ovis olikin sillon 2 viikkoo sit tiistaina???

:headwall: Ota tästä nyt selkoa. :headwall: ***kele :kieh:
 
mirkku voi ei :| :hug: :hug:

arabel kiitos seurasta ja näkemiin ;) tervetuloa takaisin porukkaan, jos tahdot :) :)

Duffy Oih! tietomaa! se on niin kiva, että voisin käydä vaikka joka viikko uudelleen ja uudelleen..nyt en oo vuoteen päässy :| ne tieteiselokuvat on ihan parhaita mitä siellä aina pyörii..viimeksi kun olin, nii oli joku syöksylaskija -dokkari menossa ja meinasin yrjötä kun alko tuntuu et ite lasken sitä mäkee :LOL:
 
Mä tein nii hyvää lasagnee, et mies melki söi kokonaisen vuoallisen :LOL: (no ei iha mut aika paljo se söi), ei kuulema sais nii hyviä ruokia tehä ko se söis mielellää aina kaiken :LOL: B)

Mut juu, minnuuki korpee tää vähän kyl.. Varsinkii ko ei vielkää sit ala kunnolla... Mut ei voi mittää.. :ashamed: Mut parempaa onnea teille muille!!!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä