~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

nibberi, kiitti!! :hug: Toivon kovasti, et siullakii tärppäis! Todella ihailtavan positiivisesti siekii aina jaksat jokaises kierros olla :heart: eiköhää me itse kukin joskus odotuspuolelle päästä :heart:

Me ollaa muute aina ainoita aamuvirkkuja täs pinos! :D
 
Ny mie yritän lahjakkaasti unohtaa kiertopvät ja kaiken muun hössön mössön ko en mie jaksa olla liian kiinni täs touhussa :D Et näillä mennään, enkä jaksa vielkää mittää konsteja koittoo (se greippimehun latkiminen tosin ois yks vaihtoehto, mut kahtoo ny jaksaako siihe alkaa....)
 
:LOL: niimpä ollaan. eipä tässä oo kauheesti nukkunu ku heräs yöllä monta kertaa kipuihin, ja sit mä heräsin taas siihen ku mies meni töihin ja sitte alko kissat tappelemaan...
nyt mä koitan saada kissat laulamaan mulla kameraan niin ehkä mä saan jotain videoo laitettua ihan huvikseni :)

 
oi ei! läysin toiselta keskustelupalstalta hienon tavan miten kertoa vanhemmille että on raskaana.
ostaa paidan ja painattaa siihen tekstin:

kyllä, olen raskaana.
6 helmikuuta.
kiitos, voin hyvin.
ei, yks vaan

:D
sit se paita päällä kävelee käymään.
 
huomenta deviliah! :)

nyt mullo on huono oloki... eilenki töissä pirettii palaveri niin siellä meinas ykä tulla, mut onneksi sitte ei.mä uskon et se on tuo työ joka mulle aiheuttaa huonoa oloa, koska oikeestaan kesälomalla mulla ei ollu yhtään huono olo...
 
juu pitäs, muttaku ei usko riitä enää sellaseen. mä alan uskoa että raskaus on pelkkää propagandaa ja vaan harvat ja valitut tulee FBI hakemaan, vie ne area 51:seen ja antaa alieneille, jotka tietokone ohjelman ja windows 95 avulla sekoittaa miehen ja neisen geenit niin että näyttää hyvältä, tunkee ne mahaan ja lähettää takas maahan jossa FBI kuskaa ne kotiin ja pyyhkii niiden muistot.

semmosta ei olekkaa ku raskaus tää on vaan suurta huijausta :D salaliitto! :LOL:
 
nibbler ooksää amerikkalainen?? :LOL: miracle no teillähän sitten hyvässä mallissa on, eli jännittämään vaan sitten mitä päivä tuo tullessaan! Eipä tässä kummempia, kiitos kysymästä. Kovat on jännitykset mitä viikko tuo tullessaan, toiveena olis se pieni ihme, tai sitten AJOISSA tulevat menkat... :D
 
Mie haluisin lyhkäsen kierron, senki vuoks et menkat ei sit häitä häirihtis. Ja jos plussa ois tullakseen ni sit tulis :) Jos viel ostais sitä greippimehua täs kierros. Mut muutoin en kyl tee mittää erikosempaa plussan saamiseks.. Seksiä vaiks se joka toine pvä (ko ei joka pväkään meinaa onnata :D) tai sit vaa pupuilee sillo ko siltä tuntuu :heart:
 
Niin miracle... missäkähän siun täti oikein luuraa, vai menikö multa ohi jotain? Kun jos se vielä viivyttelee, ni sithän sullaois täti (tai plussa) just häissä!

Duffy: Kiitos tsempityksistä, aikamoinen riski just tuon teidän asuntoasian kanssa! Mut riskejä on elämässä otettava, jotta pääsee eteenpäin. Niin se vaan on. :D Ja kyllä oman kodin vuoksi riski kannattaakin ottaa.

Daadelikin mua tsemppaili, kiitos siitä! Toivon minäkin, että Clomit toimivat. Mie toivottelen sulle ja miehelles oikein mukavaa viikonloppua. Ehkäpä nyt tulee järkättyä ne kohtalon sokkotreffit teidän soluille. :D

Minä: TODELLA runsaat kuukautiset. Mikä varmaankin johtuu Teron limistä suojaavasta vaikutuksesta. Eliettä limis ois nyt kasvanu! Normalisoitunu. Mullahan on normaalisti ihan olematon limis... jotain 3.5-4.5mm kun pitäs olla komisen kertaa paksumpi. :ashamed:
Siks siis jatkan teroja nyt Clomeista huolimatta, jotta tuo limis säilyisi.
Tänään illalla otan Clomin puolikkaan ekaa kertaa (otan puol tbl 12 tunnin välein, jottei tulis niin paha olo ja hormonit jakautuis tasasemmin).

Tänään mennään ulos grillaamaan! :p

-B
 
Rva B, eiko jos menkat alkaa pian ja kierto pysyis noissa 26-28 lukemissa, ni ei sit pitäis tädin häissä olla =) ko eiköhän se mu vuoto iha pian kunnolla ala :heart: Tuhrua tuli siis eilen ja oottelen kunnon vuotoa, mut kyl mie varma oon, et en oo raskautunukaa ja kyl se tuhru pian vuodoks muuttuu :saint: Ja upeaa kyllä, et ny sun limakalvokin paksumpi ja tiä vaikka täs kierros sit tärppäis!! :heart:
 
Kiitos Miracle: Kyllä sie oot kans vahva, kun jaksat tsempata vaikka oma plussahaave taas valumassa pois. Mut toisaalta, ei mullakaan enää tuntunu niin pahalta. Jotenki alussa se oli kamalampaa, kun tajus, että mitä useammin ne menkat tulee, sitä varmemmin on jotain vikana. Ja nyt jo myöntää sen että noh, niin onkin vikaa. Niin se ei enää maata kaada.
Mitäs Mirkku jos kaikella ois tarkotus, ja tää vauva tahtos tulla just teidän häälahjaks? ;) :heart:

-B
 
Rva B, voihaa se olla niinkiii :D Must vaa tuntuu et se haave luisuu vaa koko ajan kauemmaks ja häidenkää aikaan en ois raskaana. Mut sit ainaskii voisin juuva boolia! Eli sit mie kyl pitäisin hauskaa rankal kädel! Eli ois siinkii omat hyvät puolesa kummassakii jutus B) Mut en mie jaksa ressata, jos o vikkaa ni sit o vikkaa
:p
 
Huomenta päivää kaikille! :wave:
Väsyttää niin maanperusteellisesti-
Tänään ois kissan lääkäri eli rokotus pitäis antaa.
Mitään muuta uutta ei täällä päässä ole tapahtunutkaan...

Miracle: :hug: toivottavasti tilanne pian selviää.
 
Huomenta TAlle ja kaikille muillekkin! Ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!

on:Mul oli eilen kaikista selvimmät ovis oireet; halutti ihan kauheesti, vihlo, pisteli ja nippaili, mut tikuilla en kunnon plussaa kerenny pongata(testasin aina illalla 21-23 aikohin, ku tulin töistä ), nyt kuitenki mies lähti töihin ja kaikkemme olemme tehneet tärpin eteen ;) :p
 
TA KIITOS ;) siis kun puhuit kissan rokottamisesta niin mie muistin että meidän hurtalta puuttuu yks vee rokotus ja ei oltas päästy näyttelyyn jos en olis muistanu :D

miepä lähen shoppailee, jee jee en edes muista millo olisin viimeks käyny ostoksilla...
 
kaz
:/ Olen töissä naisvaltaisella työpaikalla, jossa vähän väliä joku odottaa vauvaa... Täytyy myöntää että aikaisemmin en ole ollut kateellinen mistään kenellekään, mutta kun puhuuvat kaikista hankinnoista vauvalle yms. niin harmittaa.. Vaikka itselläkin vasta ensimmäinen yk pillereiden jälkeen, niin voipi olla että tuo omien hormonien toiminta on ilmeisesti alkanut vaikuttaa mielialoihin yms.. Mutta toivottavasti meilläkin onnistaa pian. Harmittaa sitten vielä sekin, kun miehen vanhemmilla on ollut vaikeuksia lasten saannissa, kun ei ole geenit käyneet yksiin ja tullut monta keskenmenoa :'(
 
kaz samoissa fiiliksissä. justiiki kerrottii kuinka yks oli palannu äippälomalta ja oli saanu heti lähtee uudestaan äippälomalle :(
heti ekana tuli mieleen sana: epäreilua! |O

toiset täällä kuukaudesta toiseen yrittää ja yrittää ja toisilla se menee noinki heleposti.

miten te muut otte ajatellu kakkosen kohalla? varsinki pitkään yrittäneet että otatteko ehkäsyä ollenkaan synnytyksen jälkeen, ihan sen takia että jos ei pikkukakkonen tulee samaa tahtia ku eka?

mä oon aatellu että tulis toka kun on tullakseen, mulle melkeen aivan sama. jos tulee eti niin onhan se varmaan raskasta, mutta... niin ku tietää että niitä lapsia ei olekkaan niin helppoa tehä niinku terkkari ala-astella sano. :|
 

Yhteistyössä