Kertokaa nyt taas mulle... Mä eina vaan kyselen... koittakaa kestää! :headwall:
Mikä toi greippimehu-juttu on?? Pitäskö sitäkii ruvet hörppimää jotta paremmin tulis pienoinen...?? Kukamitäsaunassavetelijaketämitähä???? Seittemäks töihin ja täällä kuppaan... :kieh:
Eli nää "uudet oireet" johtui tuosta miun ekasta Terolut-kuurista, kun en tienny kuinka kroppa toimi. Hyvä puoli on se, että kierto lyheni viikolla. Oisin kyllä toivonu, että ois lyhentyny enempikin. :ashamed:
Tässä kierrossa mie sit tuun taas teille esittelemään uusia oireitani. Mut ne sit johtuu ylihuomenna alkavasta Clomi-kuurista.
Mut ihan varmana "olen raskaana". Kun on taas oireita ja tuntemuksia, mitä ei oo ennen ollu.
miracle: Jokos tuhruttaa? Aikas jännää jos vieläkin täti antaa odottaa.
Nyt on vahvistunut haamu Plussaksi! Meille on sit tulossa vauva :heart:
Noista oireista, niin mulla on ollut ainoastaan oireena viikon ajan ihan tajuton nälkä koko ajan muuta en ole huomannut...
sun rise (kolme sivuu sitte) ihanan sponttaania! kiva kuulla että vielä voi sekstata ihan huvikseen vaan vaikka lasta tekeeki.
jos minäki tunnustan että olen sen miesten vessassa tehnyt :ashamed: mut se oli ton gubben pokka joka ei kestäny ja se lopulta raahas mut kotiinsa siitäki on kohta kauan...
eilen muistettiinki mitä mies sano mulle sen ekan kerran jälkeen
"sä oisit muuten nätti jos sulla vaan ei olis kolme silmää"
horoskooppitoivetta ei oo kuhan siitä ei tuu vesimies mun kaks sisarusta on vesimiehiä ja ne aina kaataa kaikki mahdolliset lasit. rapu ihmisten kanssa tulen toimeen koska ne ymmärtää mua (ohoh! ) ja scorpioneista tykkään ku ne aina puhuu seksistä
Pahoittelut Rva B!! :'( :hug: :hug: Toivottavasti clomit tuovat avun!! :heart: Ja miula ei oo tuhrutellu vieläkää! Ei tipan tippaa! =) Ny siis aiemmin on tuhruttanu jo viis kiertoa ni alkaa jo toiveet nousta tosi korkealle!! :heart:
Sinikka, en mie vielä Jos huomen testais jos ei jaksa oottaa, saa ny nähä
Valma uskosin, et se ilmoittelee vain tulevista menkoista jos kerran r-testikin nega :ashamed: Mut voihaa se tietty ilmoitella raskaudestakii =) Mut noil kp:illa yleensä kyl viiva olis tuolloin paljo vahvempi..
Voi RvaB :hug: mä olin melkee varma, et plussaat..onneksi kierto lyheni, edes sen verran.. ja ens kierrossa, ku on kaikki aseet käytössä, sä plussaat ihan takuulla..d =) b
Valma mä kans uskoisin, et tätiä enteilee tuo haamu..pongasitko oviksen tässä kierrossa?
MM katoin sen kuvan ja ei ois pitäny! iiiiiiiikkk miten sulonen :heart:
Mulle on kans ihan sama mikä horoskooppi tulee,mut jotenki toi leijona on semmonen jota, en niin haluis...kalat ja oinas on jees =)
JOS en ny uskois suuresti olevani raskaana, ni oisin sanonu ehkä: oinas o simmone, jonka kans en tuu toimeen. Mut nyt jos oisin raskaana ni todennäkösesti lapsesta tulis just oinas (9.4 ois LA). Tosin en mie noihi niinkään usko, koska esim. itse oon neitsyt, mut en oo yhtään neitsyen luontonen. Hesarin "henkinen horoskooppi" -testikin antoi mulle tuloksen, et oisin rapu ja VÄHITEN neitsyt Eli se niistä sitten :saint: Kuha lapsen sais ja mieluiten terveen ni oisin ikionnellinen :heart:
tuli eilen vähä urheiltua töissä ku juoksin 7 porsaan peräs ulkona puolisen tuntia iha onnesta soikeena... oli muuten poikki ehtoosta... oli jo pakko soittaa kulta kaveriks...
Eli aina lasket et menkkojen alkamispvä on kp1. Sit kun esim. sun kierto on 26 (säännön mukaanhan menkat alkais sit kp 27), niin kp 27 kun tulee niin se vaihtuukin taas kp 1:seksi ja täten kierron pituus jää siis 26:ksi. Kierron alku lasketaan siis ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä, jolloin tarvitset kuukautissuojan =)
outsa5:lle multakin paljon onnitteluita varmistusplussan saamisen johdosta!! Tuntuu varmasti hyvälle! Toivon, et tuun perässä ihan pian! :heart:
Duffy, en mie tiiä kehtaanks mie testailla viel sillonkaa Mitäs mieltä muute oot/ootte kun se roskisplussa kummiskii tuli keskiviikkona (herkkyys testillä oli 10), ni voiskohan huomen sit 25 herkkyyden omaavalla testillä tulla jo kunnon havaittavaa viivaa?