~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Rva B, apua... eeeeiii saa sanoo noi :D Sillä se just ol aconin erittäin herkkä kasettitesti... se early detection testi. Ja useinha o ollu et ei sit ees oo ollu raskaana... Tosin voihaa sillonkii tulla kyl kemiallinenkii... Noh, jos testailis apteekin omalla tuos la/su akselilla :heart:
*Muoks ja siulle suuuuuuuren suuri plussapuhuri viemään siut odotuspuolelle!! +++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
RvaB mun muistaakseni siinä aconiin paketissaki lukee, ettei saa luottaa testiajan jälkeen tulleeseen viivaan, koska se viiva voi johtua jopa lähestyvästä oviksesta, virtsassa olleista epäpuhtauksista tai jostain ph-hommeleista! Onpa jännä, että kuitenki sanottu, että tarkottas plussaa, koska mulla se roskishaamu oli kyllä ihan nega ja itseasiassa muistaakseni toisellakin aconin testillä heikon roskishaamun saanu.

muoks. ja apteekin omalla varmistelin pariinkiin kertaan ja negaa näyttivät. Mutta! joillakin on roskishaamu tarkottanu plussaa, en sitä sano, että aina tarkottas negaa =)
 
Pitkät jutut taas tänne jaariteltu minun poissaollessa :)

Nanniinalle suuri ja lämmin halaus, voimia ja rakkautta teille :heart: :heart:

Jännittää nyt hirmuisasti Mirkun puolesta :D En malttaisi millään odottaa viikonloppuun, haluaa tietää jo :LOL:

Olin viime yönä viihteellä ja kännissä kuin käki! Päätettiin sitten pupuilla baarin vessassa, kännissä idea tuntui mahtavalta. Taitaa olla kolmenkympin kriisi tulossa, kun en tuollaista ole aikaisemmin tehnyt eikä ole miekkonenkaan :D Tai sitten tämä vauvan teko ei katso aikaa eikä paikkaa! Onneksi oli hiljainen vessa, eli ei ravannut ja jonottanut muita ihmisiä sinne kuin pari kertaa. Olipas tunnustus (tätäkin voi käydä vain tällä foorumilla) :ashamed:

G: Asutaan vuokralla keskustan tuntumassa pienessä kaksiossa ilman parveketta, mutta muutto on edessä jouluun mennessä kunhan sopiva kämppä löytyy. Helsingissä on vuokrat noussu parillakin sadalla parin vuoden aikana, mikä on järkyttävää, kun ei palkat ole kuitenkaan...
Toivottavasti voidaan joku päivä muuttaa taloon kaupungin ulkopuolelle, kun en oikein kaupungissa viihdy. Ei vain ole ajankohtaista vielä.

Mies on elokuvan äänisuunnittelija, sitäkin aikaisemmin kysyttiin vissiin...

Minusta kesävauva olisi ihana, mutta tietty pääasia että tulee maailmaan! Horoskoopeista jos saisin valita, valitsisin rapuvauvan. On niin paljon hyviä rapuihmisiä ollut ympärilläni, että on siitä merkistä tullut hyvä fiilis B) Skorpparina tulen parhaiten toimeen muiden vesimerkkien kanssa, nyt meni jo hömpötykseksi mutta suotakoon se minulle, näistä asioista tykkään ;) Onko muilla horoskooppitoiveita?
 
kaz
Mukavaa olla tervetullut joukkoonne, joka toivottavasti pienenee koko ajan :D Neganneille ja tädin vieraaksi saaneille iso :hug:

Gallup: tällä hetkellä asutaan paritalossa kissan kanssa, mutta tulevaisuudessa rakennetaan omakotitalo maalle :)
 
huh miten paljon tekstiä taas... :D En nyt jaksa lukea, myöhemmin sitten.

ON: eilen illalla paperiin jäi punaista verta, tänään ei muuta kuin ruskeaa limaa..... :headwall: eli sama kuin viime menkoissa. Silloin kp 28 verta, kp 29-32 ei mitään ja menkat alko kp 33. JOS mentäis sen edellisen mukaan kun tuli eka kerran vuotoa niin tänään olis siitä katsottuna kp 28. :eek:

Eli onko mulla menossa kp 2 vai kp 24? :attn: :attn: Höh! |O Eli onko mun ovis ollut viikko sitten vai kaks viikkoa sitten?! :headwall:
 
No nyt se tätsky tuli :D jee jeee jeeeeee.. Rva B joo, mie en yhtää jaksa näin pitkiä kiertoja ku oon muutenki niin huono odottamaan :ashamed:

mutta nyt voi miut sinne listan alalaitaan tipauttaa ja vaik kp1/33-35...

Mistä mie nyt tidän millo se ovis on??????? ku nää siis heittelee, tosin onneks vaan päivillä mut kuitennii.. valaiskee tyhmää....
 
Voimia ja halauksia kaikille neganneille ja tädin yllättämille.. :hug: :hug:
Erityisen iso ja lämmin halaus Nanniinalle
Ja muille joilla jännät paikat niin tsemppiä ja peukkuja pystyssä pidetään.. :)
Miracle sinullahan on jännät paikat.. toivottavasti tärppäis.. :hug: :heart:
 
miracle perkule heti ku kävin uhoomaan sen tädin myöhästymistä nii eikös se tullu, nyt siu on jatkettava tätä rojektia nibberin kans ja näyttää kieltä tätskylle et lällläää sainpas haamun :D kyllä se vielä babyksi muuttuu ;) -eiks oo helppo pitää jalat maassa ko myö ollaan tälläsiä-

niin tervetuloa uudet :heart:
 
Nii ja se piti kans viel MM:lle sannoo, et miula on pillereide jälkee ollu kierrot seuraavia: 36,32,34 (raskauduin), km jälkee 32, 36, 28 ja 26 nyt. Elikkäs.... Mie vaa oon tiennä aina millo sen tädin on pitäny tulla. Eli juurikin se ovis on sen mulle kertonu.

Siu pittää kuunnella siu kroppaas, et mitä se siule kertoo. Mulla esmeks nytkii ol selvät merkit: limat lisääntyi merkittävästi, sattui alavattaan (vaikkei nii paljo sattunu ko aiemmis oviksissa), oli hitusen huonoa oloa ja ku ovis ol ohi, ni alapää ol täysin kuiva. Sit pari pvää siittä lämmöt nousi. Sen vain jostai syystä itse ainakin huomaan erittäin hyvin millon ovis on.

Seuraamalla omaa kroppaa sen huomaa. Nois kahes kierros jäin aina empimään, et oliko se ovis ny sittenkää tuolloin. Mut syynä tähän oli yksinkertaisesti se, et en ovuloinu sillo ko kierto oli sen 36.
 
voi mirkku! kyllä se viel plussaks muuttuu, usko pois! :)

täti tekee tuloaan, tissit on niin hiton kipeet etten kärsi nukkuu mahallaan..nännit on myös erityisen kipeet ja jopa rintsikat tuntuu nii pahalta, et pitää aina kotiin tullessa heittää kokonaan pois.. :p :D kas, kun en kommandona kohtapuoliin kotona hyppelehdi :D
 
mirkku no hmmm, en oikein jaksa uskoa siihen plussaan tästä kierrosta..tai sitten olen jotenkin TODELLA poikkeava yksilö :D ilman oireita ja edes lämmön nousua :p
oviksen aikoihin kyllä limaa riitti, mutta näköjään en oo ollu tarpeeks kana, että oisin saanu munista haudottua kypsäksi asti :p :D
 
Sannya juu niin on...meitin eilisen illan sitä juttua ja sanoin sit tänään sille työkaverille töissä et juu mietin illalla tossa et onhan meillä ollu yritystä mut menkat tulee vasta tässä jonku ajan päästä. no se sit sano et se näki unta et mulla on pieni vauva ja se hoiti sitä. :) sano et on kolmekertaa ennenki nähny eri ihmisistä semmosen unen ja ne on sit aika pian saaneet tietää oottavansa vauvaa... :D toivottavasti se nyt pitäs paikkansa ku kuiten jo yk12 menossa yhteensä ku mukaan on laskettu ennen km:ääkin olleet yk:t. :ashamed: mut se jää nähtäväksi et tuleeko se tätsykkä vai ei...
 

Yhteistyössä