~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Rouva B Sitä se ukkokin sanoi, että ei tässä jouda koulujen loppuun käymistä odotella, heti pitäis aloittaa. Minä vain olen tyhmä periaatteen ihminen ja jos se on vielä oman yrityksen perustaminen edessä koulun jälkeen niin kovaa kyytiä on luvassa. :whistle: Mutta tottahan se on, että pikkuinen voi antaa odottaa itseään kauankin, jos sitten koskaan edes meidän taloon tulee, mutta toisaalta siinä on se kääntöpuolikin. ;) Nyt olen saanut reilun viikon yksin kuumeilla kun ukko makaa sairaalassa kai umpparin takia (lääkärit eivät osaa päättää mikä sillä miehellä on). Ja työtkin alkaa tänään... :(
 
No ny mie sain sen elämäni ekan roskishaamun :LOL: Meinaa oisin näyttänä äijäkkeellekin, et kahtos kuin se ammottaa tyhjyyttään tuo testi, ni hämmästyksekseni siin oliki haamu, jossa oli väriäki vieläpä :D Noh, ei parane tuosta mittään aatella... Mut ny siin siis iha väriäki oli, testiajan sisässä näin vaa sen viivanpaikan joho ois pitäny värin tulla... :headwall: Eli mies eka sano, et eikös tuos viiva oo ja mie et täh, nii miekii olin kahtelevinani ko sen siulle ojensin :D
 
Kiitosta vaan nibbler! Eiköhän se joskus tokene... Tänään pitäis päästä kotiin, eikös ole aika hyvin ku just sillon pääsee ku minun pitäis olla töihin menossa? :/ Niin ja oliko se nyt vuosi vai kaksi raja-aikana kun todetaan "lapsettomuus" siis jos on yritetty ihan kunnolla sitä pientä tuona aikana? Sekavaa selittämistä. :D
 
miracle onnea roskishaamusta kyllähän sekin voi jotain tarkoittaa :) oisit vaan oottanu sinne torstaille :D:D

tervetuloa deviliah

revera joo kaksvuotta se on yleensä. mulla vaan kävi semmonen tuuri gynen kanssa että sattuu olemaan suomen paras *leijutileijuti*:D ja voin rehellisesti sanoa että kaikkensa mun eteen on tehny paitsi miehen spermaa katto vaan nopeesti semmosella..suurennusisotus laiteella jolla joku nimiki varmaan on :D eli ei tutkinu sen paremmin kun se näki sillä laitteella että olis tavallista reippaampia simoja :D

hymiöviljelyy... :D
 
Voihan perhana mikä urakka oli lukee noi kaikki, mitä ootte kirjotanu..huoh..
No mut nyt hyvää KESKIVIIKKO-päivää kaikille!

Nanniinalle :hug: pahalta tuntuu sun puolesta..

:hug: halaus negan saaneille ja tädin yllättämille!

Tervetuloa uusille! :flower:

G: Oma 2h+k+s, pääty ja isopiha..Hyvä pohjaratkasu, mahtuu kyllä 1-2 pientä tänne sekaan.. ;)

Mä ainakin harvoin kerkeen kirjotella tänne, mut luen kyl aina kaikki mitä ootte kirjotellu..RvaB jos ne juilinnat enteilee plussaa.. ;)
 
nibbler Hyvä kun oot saanu kunnon toktorin! Kokemusta on (varsinki nyt ukon kohdalla) miten onnetonta toiminta (niin siis toiminta jota ei ole juuri viime aikoina ainakaan siellä sairaalassa ollut) voi ollakkaan. Mitään ei tapahdu ja vaan päivitellään asioita. Se on kai sitä säästöä kun ei kukaan enää ehdi kehenkään panostaa yksilönä. Yritetään vaan kahlata kaikki läpi yhdessä ryppäässä ja mahdollisimman nopeasti. Että suututtaa! :kieh: Tämä taitaa päteä aivan kaikkeen sairaanhoitoon tänäpäivänä...
 
revera niimpä! mä oon samanlaista toimintaa havainnu meidän terveyskeskuksessa.
tästä ei oo kauaakaa ku mulla havaittiin tulehdus johon piti antaa mulle ja miehelle antibiootit. lääkäri kielsi ottamasta tippaakaan alkoholia kuurin aikana ja tässäki pinossa siitä varoiteltiin. miestä kielsin mutta tiedäthän.. miehet! oli ottanu yhen kaljan ja se oksenteli sitte koko illan. yöllä vein sen ensiapuun ja selitin sisarhentovalkosille tilanteen ja näytin lääkepakkausta.

no ensin ne googletti että mikä lääke on kyseessä ja kyselivät kauan ja hartaasti mihin vaivaan se oli. laittoivat miehen johonki huoneeseen oksentelemaan (siinä vaiheessa oksentelu tahti oli jo todella paha) ja tunnin päästä tulivat kertomaan että ei miehessä mitään vikaa oo saa mennä kotiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Tosin silloha pitäis olla naimisissa?
aijuu niinhä pitääki!

voiskohan tällä saada miehen kävelee alttarilee munkaa *muhahaaa* :kieh:
Olen ottanut jonkin verran selvää ja se riippuu ihan siitä mista maasta haluaa adoptoida lapsen. Eli joissain vaaditaan että avoliitossa ollaan adout 5 vuotta vai olikohan peräti 3... mut niitä on monia eri variaatioita. Itsekin pelkäsin et pitäisi olla aviossa, muttei onneksi niin ole! :attn:
 
nibbler Juuri näin! Ainut kerta milloin olen kokenut saavani asianmukaista hoitoa ja säädyllisen odotteluajan puitteissa oli kun tk:sta laitettiin lähetä naistentautienpolille ja sieltä tuli sitten kutsu. Toivottavasti ei tarvitsis kovin siellä ravata. Jos sitten seuraavan kerran mentäis sinne ukon kanssa synnyttämään. ;) Olikos täällä joku jolla oli Crohnin tauti?
 
Mulle tulee aina paha mieli, ku tk:ita haukutaan, ku ite oon sellasissa ollu ja oon nytkin töissä...en jaksas kyl aina vaan puolustella..parhaamme yritämme resurssien sallimissa rajoissa..joka paikassa toki yksittäisiä hoitajia/lääkäreitä, jotka mainetta tahriivat..
 

Yhteistyössä