~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

sannya mut eikös sen pitäs olla jo kiinnittyny?? voikoeikö?? äh en mie tiiä, outo kroppa, voi ku tulis taas normiks nää kierrot jos ja kun se nyt ei plussa olisi siis toivottavasti olis mutten usko :D

miehä sanoin ettei se oo paha se koepala, ei ne mullakaa mitää tehny vaikka löyty solumuutosta ja kondyloomamuutosta niin pistivät vaan siihe puol vuosittaiseen tarkkailuun :) sit unohdi yhen kerran käydä ja nyt eivät oo kuttunu, pitäs soittaa :) mistä sie nyt sait päähäs että siusta ei tykätä tms??

kyllähä sitä aina välillä itekki tulee sellanen olo et eikö minuu kaivata mut ei sitä sit itekkää muista aina kaikkii viesteihi vastata :hug:
 
Joo ei munkaan viesteihin aina vastata, mutta mä ainaki ite ajattelen, että tänne tulee niin paljon viestejä ettei kaikkiin ehdi vastaamaan. Ja ainakin kun minä alan kirjottamaan tänne niin unohdan samassa puolet mitä muut on kirjottanu :D Tuskin täällä Sannya sua kukaan syrjii tai puhuu pahaa selän takana, ei ainakaan tunnu sellaselta tämä ilmapiiri täällä =)
 
En mie ainaskaa kettää syrji. kaik o iha mukavii. Ei munkaa kaikkii viesteihiun vastata.. :/
Mutta nyt nukkuskelemaan...Jospa vaikka TAAS näkis unta siittiöistä, ovulaatio-ja raskaustesteistä ja tietennii vauvoista!! =) Kymmeneks töihin..
 
MM Joo,mie kävin vähän lukemassa tietoa.Ku tykkään lukea paljon
:LOL:.Eli,kunnes munasolu alkaa jakautumaan sitä kutsutaan alkioksi.Se jatkaa matkaa kohti kohtua ja kiinnittyy kohdun seinämään n.6-7 päivää munasolun irtoamisesta.Ennenkuin kiinnittyminen voi tapahtua,täytyy alkion kuorioutua sen ympäröivästä alkiokuoresta.Ja kun alkio on asettunut seinämään,sen jälkeen istukka alkaa kehittämään hCG-hormonia.Eli eikun tikuttelemaan :p Oliks toi hyvä? Ku mie itsekkään en ollut varma asiasta,nii ajattelin lukea sit kans.Nii en höperrä omiani teille :LOL:
Joo tääl ei varmaan enää ketään ole hereil.Miulla on yövuoro.Jippii |O
 
mulmul Joo,no mikäs siinä.Onhan nuita ihme ihmisiä :p Ja minun mielestä se on aika jänskä sillee.Mut on se vähän pelottavaakin,ku ajattelee sitä meijän mummua.Ku joka kerralla on sisko raskaana ollut,ku on tösäyttänyt.
Eli: "Kultaa,lähdetäänkö käymään tuolla minun mummun luona"? :whistle: :LOL:
 
APua! Miraclea ei vielä näy... pitää meidät jännässä. :p
Revera: Tervetuloa! Tokihan te voitte aloittaa jo yrityksen... pillereitten hälkeen voi mennä kaaaauankinaikaa että kierto edes alkaa pelaamaan ja sittenhän sillä pikkusella on vielä se 9kk "toimitusaika". Eli voi helposti mennä se vuosi pelkästään odotellessa tärppiä.
Sannya: Minuakin vähän ottaa pattiin se, että monesti oon kirjotellu useitakin viestejä ilman, että vastataan. Siks sit jo vähän häippäsinkin täältä tonne Helistimen puolelle, siellä on meno helpommin seurattavaa, kun nää täällä on niin räpätätejä. ;)
Tää on kiva ketju, mut se Helistimen palsta tuntuu vieläkin enemmän "omalta". Siellä otetaan kaikki tasapuolisesti huomioon ja tahti on verkkaisempaa.

Minä: Tännään sit elko menkkajuilinnat aamulla (meni kyllä jo ohi, mut oli ihan selkeet) joten heittäskö jo toivot plussasta? :|

-B
 
Nanniina erittäine suuret halaukset ja voimaa surun kestämiseen :hug:

Sannya minä ainakin tykkään siusta :heart: luin sen sun eilisen viestin ja piti vastatakki, mut sit aina siin vaiheessa ku pääsee kirjotusosioon, ku lukenu monta sivuu tekstii ja ilmotuksii ja muuta, ni ei muista mitä kenel piti sanoo ja mitä.. :ashamed: yleensä taon ihmisten nikkei päähän et muistaisin kaikil sanoo kenel piti mut sit ku joku unohtuu, ni en yleensä jaksa toista kommenttia kirjotta... :ashamed:
 
Tervetuloa kaikille uusille! :flower: Näyttää tulleen hetkessä melkoinen liuta väkee, ja se on kivaa - jutut "tuulettuu" =)

ON: Ei ollut tässä kierrossa selkeitä merkkejä oviksesta.. Tikutkaan ei näyttäneet horppapiikkiä. Nyt sit odottelen kierron loppua, jänskättää :heart:
 
Nanniina, olen ihan todella pahoillani!
Ironista tässä on se, että ainakin lapsettomuuspuolella keskenmenoa pidetään hyvänä asiana.
Että siis mulla, jolla ei oo vielä todistetusti ollu etes keskenmenoa, on asiat huonommin kun sellasella, jolle on tullu keskenmeno.
Kesken menneen jälkeen lääkärit ovat tyyliin "no kun on jo kerran tärpännyt niin tästä on hyvä jatkaa ja ainakin kroppa toimii".

Sit kun on joku tämmönen tapaus jossa ei oo ees hedelmöitytty, niin on paljon hankalampaa arvailla missä se vika vois olla.

Toivon teille parasta. Olkoon enkelistä seuraava kärsivällisempi luonne. :hug:

-B
 
oi ei nanniina :hug:
Suruista suurin on ikävä.
Tahtoisin sut niin syliini puristaa,
pahalta maailmalta pois eristää.
Tahtoisin sua vaan rakastaa,
en koskaan unohtaa.
Pieni enkeli,
saavu luokseni.
Saavu luokseni,
suurimpana lahjana minkä maailma tarjota voi.


Täällä tosiaan menee moni asia ohi kun tulee niin paljon tekstiä, mutta hyvä niinkin.pois ei ketään olla heittämässä. ja joihinkin asioihin ei vaan osaa oikein vastata niin kamalan fiksusti.
meitä alkaa olla niin paljon että on hankala vastata erikseen joka "nyt alko menkat" kohtaan, niin parempi antaa se hali yhteisesti kaikille joilla alko. mulle ainakin se tuntuu samalta kuin että erikseen mainittais nimeltä.

miehellä nousi eilen kuume. se psyykkinen kuume ;) hän nimittäin ensin katto sen paksuna elokuvan (kolmas kerta sille, neljäs tai viides mulle) osti vauva aiheisen lehden ja nukahti sen lehen päälle illalla :) lisäks katteltiin ku siinä lehessä oli nimilistaa niin mietittiin mistä me tykättiin ja kirjotettiin ylös.
 
Talvis, täällä :ashamed:

Just luin jutut ja negahan se oli! Prkl! Noh, ei auta ei auta :xmas: Kyl näin sen mihi sen viivan ois pitänä tulla, mut eipä siinä väriä yhtää ollunna. Noh, ny ainaski tiedän B) Ja siten ainaskii voin ootella rauhassa menkkoja. Mut TODELLA outoa, et vielkään ei tuhrua oo tullu! Mut sehä o positiivista, jos nykysi sit kroppa on paremmas kondikses eikä tuhruile :heart: Tai sit mu luteaalivaihe on vaa poikkeuksellisesti pidempi tässä kierrossa...

Sannya, mun mielipitteen jo tiiätkii :D Minen kettää syrji ja jos miula jottai onkii hampaan kolossa, tai jottai ei nii mukavaa mietin, ni ain on kyl se toine osapuoliki sen miulta iteltäni kuullu=)

MM, ompas outoa!! Toivotaan, et oiski alkuraskauden vuotoa! Tosin, siula o vasta yk1 ni voi olla, et ny siulla vaa nykysii sit alkaa tuhrutellen ne menkat, no mut peukkuliinit on pystyssä!!bd!

Tervetuloa revera!! :flower:
 
halit mindy ja miracle!
ehkä ne plussat vaan ei vielä näjy?

ja lisää ON: ärsyttää ku on vaikka mitä oireita mutta ei yhtään ovikseen viittaavaa! tänään pitäs olla tai sit oli jo eilen, mut ei. tuntuu ihan siltä ku menkat alkais.
 

Yhteistyössä