~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

voiko mitenkään edes teoriassa olla mahdollista olla raskaana, jos pillereillä viimeiset menkat alkoi 7.7 ja sitten on syöty 6 pilleriä ja lopetettu kiekko, sen jälkeen oli muutaman päivän päästä pari päivää pientä tuhrua???
 
teddybear82 mulla on kans se novitan muksi extra lehti. Ja oon tehnyt siitä jo muutaman vauvan vaatteen. :heart:
Yleensä teen ohjeen mukaan, mutta joskus sävellän niitä oman mielen mukaan. Ja lankaa en yleensä koskaan osta ohjeen mukaan.ainakaan jos se on jotain kallista ja erikoista.
 
sitä mieltä minäkin, halusin vain varmistusta ettei tarvii miettiä että josko? luulin vaan että tyhjennysvuoto olis tuullut runsaana?? kun vaan paperiin vähän jäi? Onko sitten seuraava vuoto joka luult. tulee niin tyhjennysvuotoa vai menkat?
 
Mulmul Oliko se työkaveri joka kysy sulta raskaushommaa, niin joku vanhempi nainen? Meinaan vaan kun usein noi tietäjät on vanhempia naisia. Sillon ku mä olin raskaana ja olin mummin luona käymässä lapissa(en tiennyt olevani) niin pari päivää sen jälkeen kun olin kotiutunu tein positiivisen testin. Vähän sen jälkeen soitin mummille ja kerroin ni se vaan totes että on odotellu mu soittoa kyseisestä asiasta. Olin kuulemma ollut sen näkönenmitä en ennen oo ollu...
:/
 
G: Asutaan kerrostalon eka kerroksessa, kaksio 55 neliötä.

Minnuuki täällä iha jännittää teijän jännääjien puolesta! :) Toivottavasti tulee plussia!

Haleja tädin yllättämille!

Miulla tämä alamahan nippailu vaan kummasti jatkuupi. Tänään pisti oikee kovasti tonne vasempaan kylkeenki...
 
Terppa!

Tervetuloa kaz joukkoon suureen!

Miss mindylle pahoittelut tädistä :hug:

G: me asutaan luhtitalo kaksiossa, 49 neliötä, vai olikohan 50...etitään rivaria, kaksiota, tai kolmiota ja ihan vuokralla asutaan.

Juu eipä siitä eilisestä vauvatekohommasta sitten mitään tullu kun nukahdin kesken Conan O´Brianin :D :D jotain hämärää muistikuvaa on, että mies ois tökkiny mua, mut meikä se vaan nukkua posotti :LOL:
Hmm omituista, nukuin 12 tuntia ja nyt alkuillasta otin vielä torkut, reilun tunnin mittaset! Noo, mahtaapi olla matkaväsymystä vielä ja sitten kun oli se kummityttö, niin molemmat nukuttiin tosi huonosti se yö.
Mulla nippaili tänään aika lupaavasti vasemmalta puolelta, toivottavasti siellä kasvaa nyt oikein mehevä ja hedelmällinen munis :D
 
Täällä olisi eräs nuori naikkonen (21v) tulossa taustailemaan teille. Ukko loppuvuodesta tulee 23v ja kova on vauvakuume molemmilla. :) Suunnitteilla vaan selviytyä vuoden kestävästä koulutuksesta ennen vauvelia, mutta voisihan se olla, että aletaan yrittämään jo kurssin aikana. :heart: Tällä hetkellä nappailen vielä pillereitä joten kp:itä ja yk:ta ei tulo listaan jos sinne pääsen. ;)
 
Tervetuloa revera!

Joo minä ainaki virkkuilen täällä vielä uni-maratonin seurauksena! En sitten ostanu niitä ovistestejä tänäänkään, raidan yrittää tämän kierron bongata oviksen oireista ja pupuillaan jtp-tekniikalla, jospa se auttas =)
 
HOI Naiset!Haluan kysyä teiltä suoraan erästä asiaa,joka on minua jo vähän aikaa painanut.Eli olenko jotenkin outo,vai olenko tehnyt jotain?Mielestäni olisi ihan kiva jos joku sanoisi suoraan.Nimittäin jos huom.Jos.on seläntakana puhujia,niin nyt hop hop ja sanomaan miulle.Ku ei ole kiva kirjoitella tänne,tuntuu että tytöt kirjoittelee keskenään.En sillä,että pitäis vastata jokaiseen kirjoittamaani kommenttiin :LOL: Mutta olisi ihan kiva.Mie en tuollaisesta lannistu.Minua vaan ottaa pattiin kun ei kerrota,"jos" on jotain minua vastaan.

Miss Mindy Pahoittelutkin täältä,mutta nyt tsempillä uuteen kiertoon :hug: :flower:
mulmul Voih,oliko se työkaveri sit vanhempi ihminen,vai ihan nuorehko.Mutta voiku toteutuisi. :heart: Hih,nimittäin ainakin vanhemmat ihmiset tuuppaa sanomaan jos on raskaana :D
Ouska Heilutelkee tänään ja huomenna :LOL: :heart:
kaz Teretulemast joukkoomme :)

Miracle Mie en malta odottaa sitä siun testaamistas. hooh,voikun :heart: Tsemppiä sinulle.

ja kaikille isot halit ja tuulet :hug:
 
HEIIIIIII...

Ensinnäkin kiitos haleista tytsyt mutta ei ne alkanukkaa???? mitä tää on??? siis olin aamulla nii varma ko nippaili ja muuta ja papruun tuli hieman vaaleanpunaista et ne alkaa.. mut nou ja nyt ei taas tuu mittää.. kai mie viel sit huomenna sen negan testaan :D

eli öö... mikä nyt lie kp35/33 vai mitenkä soli :eek: outoa, anteeksi vaiva :ashamed:

G: vuokralla 60m2 mummonmökki samalla tontilla vuokraisännän kanssa ( valitettavasti ) onneksi meidän alue on aidattu :D
 
Millainen koira sulla on revera? Meillä on 2-vuotias, sekaroituinen tytsy :)

Sannya, ei kai kukaan sua syrji. Tai mistäs minä nyt tietäisin, kun taas pitkästä aikaa oon täällä alkanu kirjottelee. Minä ainakin sulle tänään vastailin ja muutenkin :hug:
 
Minnie- Meillä on sellainen 2-vuotias belgianpaimenkoira tervueren narttu. Ihan penikka vielä vaikka ikää tuon verran. :D Tykkää kovasti kummipojastani. Hoitaa ja pusuttelee koko ajan. :heart: Tänään vaan kävi ikävä juttu... naapurin lapset tulivat kiusaamaan koiraa aidan taakse. Raukka tuli häntä koipien välissä luo kun menin ovelta sanomaan, ettei koiria saa kiusata. :|
 

Yhteistyössä