~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

G: Kolmikerroksinen Omakotitalo kaupungin lähiössä. Ihan on asuttavassa kunnossa, mutta pintarempattavaa aika hirmusesti, eli ei kun hommiin vaan niin ehtii saada mahdollisen lastenhuoneenkin rempattua ennen masuasukin tuloa :D Vasta 2kk sitten tähän muutettu.
 
Tääl on vissiin ollu galluppi asumismuodosta... Dooh asustellaan kerrostalossa, pienen kaupungin keskustassa, alin kerros, 45 neliöö,parvekkeellinen.
Joko siinä Serranon perheessä kuoli se Lucia??
voi että,pakko varmaa kattoo se nestistä kun aamulla en jaksanu nousta. Vapaapäivänä pittää nukkua piiitkään!! Itken varmaan ihan hirveästi...pillitän muutenki tosi herkästi..
 
Rouva B Sullahan on ihan selkeet raskauden oireet!!! Jännittäviä aikoja..
Miraclelle kans tsemppiä jos huomenna meinaat testailla!! Toiv siellä olis jotain mukavaa näkyvissä.. :)
Itellä sit parin viikon päästä tieto että oonko vai en..
 
Mä jännään kyllä kovasti Rouva Bn testaamista, kun sulla on niitä raskautta vaikeuttavia asioita. Sulle kyllä onnen soisin :heart:

Serranon perheen jakso oli kyllä niin koskettava, että voitti Titanicin mennen tullen.
 
Hei rakkaat naiset :heart: Kävin sielä koepalan otossa!Ja arvatkee mitä?... Se ei koskenu tipantippaa,en tuntenut mitään.Ja lisäksi tartunta ei ole lähtenyt uusiutumaan. :)
Nii ja sit viel se,että miun kohdunsuu on vähän ärtyneen näköinen,joten olemme pupuilematta tämän viikon ;) Lääkäri laittaa mulle koepalantulokset n.3viikon päästä postissa.Ja jos siel on jotain solumuutosta tai pikku tulehdusta niin sitä ei välttämättä hoideta.Mut jos on vähän pahempaa niin ehkä sädehoidolla.Ja siitä on helpottunut,että minut voidaan nukuttaa jos haluan.Mie en halua piikkiä pyllyy :LOL:

Kiitos kaikille,jotka olette minua tukeneet :heart: Ja turhaan mä edes olin peloissani :)
Nyt menen laittaa tätä kämppää,pitää silittää verhot ja muut ;)
 
Helkkari.. Ei yhtää tunnu raskautuneelta... Sit joskus mahakipuilua ni miettii, et no jos sittenkin.. Ja vvuoto on nii kirkasta ja semmost ko raskautues. No, kai se on vaa pakko huomen jo testailla :D Oha sillo jo dpo13 ni ei se ny hirmu aikasta oo.. Ja tietääpähä sit et onks millasia oireita negakierros ja millasia plussakierros :p Tuhrua kuitenkaa ei vieläkään tuu, ja se on ainaskii positiivista :heart: Tännää jos ei seksinkää jälkee tuu ni ainaskii sit testaan.
 
kaz
Olen tässä pari päivää lueskellut tätä palstaa ja ajattelin tässä ilmineerata itseni. Naimisiin ollaan menty tuossa jokin aika sitten ja pillerit heitetty seuraavalla viikolla veks. Kp 10/?? ja yk1. Pillereitä tosiaan syöty yli seitsemän vuotta ja ekat luomut on siis pillereiden jälkeen tulematta, mutta kovasti yritetään jo ennen sitä :)
 

Yhteistyössä