~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

nooo ei nyt innostuta :D ovis päivä vasta huomenna, että jos ylihuomiseks kerkiää :D

eiku oikeesti mä en voi pyytää miestä hakemaan ku mä oon sille vihanen (jälleen taas) ja ne ei myy mulle ku mun henkkarit on huonot :ashamed:

menin sitte lohdutukseks tilaamaa itelleni ja ukolle h&m:stä vaatteita.. :D saa nähä tykkääkö mies siit hupparista. Yleesä sille ain kelpaa miu ostamat kuteet =) bokserit ja paijat. Käyvää yhes shoppaakkii..tosin viimeeks hesas se yritti saaha miut ostaa semmose kaameen vesiraja mekon :LOL: en lämmenny ku pillu melkee paisto läpi ku nii ohut kangas.. :LOL: pitäs käydä nukkuu..huomen ois aamuvuorokii..

Minnie- eihää toi ees oo hirmusen pitkä kierto jos et ovuloinu :p Hyvinkii voi huomen jo alkaa! Miul aina alko kp37,eli kierto jäi siten kahesti 36 mittasiks ko kahtena kiertona en oo ovuloina näistä seittemästä :ashamed: mut ny mie manaaaaaaaaan sen tädin siu luo! *huitoo epämääräsesti käsiään ilmassa samalla manaten tätiä tulemaan minnien luo*

Heippa Kaikille! Tervetuloa uusille :flower:
Nyt on taas tullut tosi paljon tekstiä,mutta sen verran luin,että täti on tullut joillekkin :( Mutta haleja sinne päin oikein runsaasti ja eikun tsempillä uuteen kiertoon :hug:

Ja minua: Minä siis palaan nyt yrityksineen palstalle.Meillä kun ei olla kumin kanssa.Ja omapahan on ongelmani,siitä en sen enempää juttele.Paitsi mulla on huomenna se aika koepalan ottoon,minnuu jänskättää se ihan sikana.Ku pelottaa että se koskee :|
Mä aina jännitän gynellekkin menoa :kieh:
Mensuja ei ole kuulunut.eilen muljahti päivällä pöksyyn iso määrä limaa josta ei ottanut selkoa,vain kun että se löllysi sormissa ja oli TOSI kirkasta.Sit on myös ollut monta päivää jo maha nippailuja.Mut en nyt ajattele mitään sen enenmpää :)

Mie lähden suihkuun ja untenmaille varmaan kohta ellen tee vielä jotain tääl,ku ketuttaa tää sotku :kieh:
Mutta hyvää yötä kaikille jos en enää tule tänään :heart: Tässä kukka teille ihanille naisille.

Kiitos mirkku ihanainen päivityksestä!

Tultiin kotiin golffaamasta, en ollu ihan huonoin, vaan toiseksi huonoin :LOL: noo, tärkeintä ei ole voitto vaan hauskanpito. Ai niin! Mä oon lihonu tuolla lomamatkalla jotain 2-3 kg :eek: siis toisaalta ihan jees, että tulee pari kiloa lisää ku oon aika hoikka, mut pitääkö niiden perhanan kilojen tulla just vyötärölle ja persiiseen :headwall:

mirkku, juu mies oli tyytyväinen että on vähän tullu lihaa ja oon tietty itekki, kun joskus ravitsemusterapeutti sanonu, että jos on alipainoa, niin voi heikentää sitä raskaaksitulemista, mutta ei siis tietenkään aina!

Kysyin mieheltä siellä minigolf-radalla, että "onko meillä tänään vauvantekoilta" :D ne meidän kaveri pariskunta naureskeli. Minä muuten vähän aloin miettiin, että olikohan se toinen osapuolisko pieniin päin, kun ei juonu mitään alkoholipitoista ja me muut otettiin bisset, en sitten viittiny kysyä mitään..täytyypä udella siltä mieheltä töissä kun ollan työkavereita ja vieläpä hyviä ystäviä muutenkin :D :D

Miracle Juu niin olen :D Ku niil voi osoittaa tunteensa kivasti ja sit on mukava laitella tänne kuvia ku luulisin että siitä olisi jotain iloa? :p
Vai ööh,haittaako se muuten teitä muita,että välillä laittelen kuvia tänne.? Mie oon myös ajatellut että laittelen omia kuvia joita oon itse ottanut.Ku mie oon "harrastanut"valokuvausta jo parisen vuotta.Nyt pitäisi vaan siirtyä kukkiin ja muihin kasveihin,jotta sais lisää iloisuutta :flower:
Muoks: Miracle Niin siismunohti kirjoittaa,että tässä niitä kyllä odotellaan.Mut mie luulen että tää muutto saattaa laukasta ne.Ja yleensä ku mie rasitan paljon itteeni,nii mulla tulee vuotoa Tosi paljon.Se ei ole kivaa.
Buhahahaa :LOL: Toivottavasti ne alkas huomen ku meen sinne lääkäriin,jee jee menkka pyllyä saa lääkäri kopeloida.Joo on vähän väsynyt olo.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
nibbler, siis mite nii henkkarit o huonot? Ookko sie tärvelly ne? :D Ja ainako te riitelettö :p mistäs täl kertaa?
ei me aina riidellä, nyt vaan on ollu vähän vaikeempi vaihte... tää varmaan kolmenvuoden kriisiä.

niin ne ei myy alkossa jos ajokortti on vanhentunu, ja mä en oo saanu aikaseks mennä kirjottamaan uudestaan. mä oon vähän saamaton ihminen :ashamed:

joo ennää 5 kuukautta vähän päälle. :D mäki koitin nukkua mutta ei onnistunu. joku kärpänen ilmesty jostaki ihan hirveellä metelillä! sitte vielä nuo kissat lako juosta sen perässä.

mies oli laittanu meiliä mulle eilen että se ei halua että mä oon sille vihanen.. vooiiii :D

Yhteistyössä