~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

TA, toivot. menee lävitte!!=)

Mie täs taas pohdin tuota ko ei vielkään tuhruta... Sitä ruppee miettiin semmosiaki outoja, et oisko raskaana! Mut sit sitä alkaa taas verrata plussakiertoon ja ny ei juurikaan oireita ni plaaaah sanon mie! B) Noh, jos huomenna testais... miekö muka malttamaton :ashamed:
 
TA, kiitti! B) Mie vaa pelkään sitä pettymystä taas... Aina ko oon testaamassa ni tulee tunne, et juu niin varmaan... Plussakierrossakii testasin teide palstalaiste tsemppauksen johdosta, mut olin suht varma et nega tulee kuitenkin. Sit ku tulikii se haamujen haamu ni olin vähä ymmälläni:D Noh, näkkee huomen sit mikä on tuomio.. Mut eiköhää se oo se nega ja nii mua taas viedään pohjalle... :ashamed: :snotty: Mut sieltä noustaan vahvempana kuin koskaan!!
 
peukut testailuun jos päätät testata huomenna :)


mulla ei oo yhtään ovuloiva olo. päinvastoin tuntuu ku olis menkat alkamassa... selvästi jotain häikkää täs kropan perkeleessä taas... mitähän tällä kertaa?

jouduin pakottaa itteeni lihapiirakkaa äsken. siitä onki jo aikaa ku on joutunu pakosta syömään. kumminki oon salaa ylpee ittestäni että söin vaikka ei yhtään huvittanu, oksetti vielä syömisen jälkeenki... ja että kroppa ei enään teekkään niin että näläntunne katoaa hetkessä.

eräänä päivänä mä tein jopa 8 sit-uppia :)
 
Heippa siskot!

Oottepas taas näpytelleet tekstiä niin että näppäri sauhuaa. :D En ees jaksanut lukea kun muutaman sivun.
Minä siis ollu kotikulmilla tuolla Tytyn asuttamassa kaupungissa pidennetyn viikonlopun. Eilen sit lomailin Helsingissä, Lintsillä. Pikkusisko tuli meille taas toviksi asustelemaan.

Kropassa tapahtuu outoja.
Terot oon lopettanu melkein viikko sitten (huomenna tulee 7 päivää). Tätiä ei kuulu mitenkään. Muita oireita kyllä on. Nyt ois siis dpo 9 kai (saatto olla ovis aiemminkin).
Dpo 5 oli kamala kylkikipu. Kok automatkan ja vielä illalla nukkumaan mennessä. Tuntui oikealla puolella, about munasarjan korkeuksilla, mutta kyljemmässä.
Dpo 6 olin laatata Joensuun torille.
Noin aikoina alkoi myös tissejä jomottaa, varsinkin öisin.
Nyt viimeyönä dpo 9, en voinu enää nukkua vatsallani (ja yleensä nukun niin). Niin kipeät tissit oli.
Kaikista kummin oire on, että hormonaaliset selkäkivut (ilmenee 2 viikkoa ennen menkkoja) jäi pois kokonaan tässä kierrossa! Ja kahtena viime kiertona oon joutunu molempina jopa viikon saikun ottamaan selän takia!

Tämmösiä oireita täällä. Voivat tosin ehkä johtua teroistakin?
Tarkotus ois testata ensi viikolla jos ei täti maisemiin ilmaannu. :D

Miraclen puolesta jännäillään kovasti! Huomenna ryntään heti aamusta tänne kuulemaan siun uutiset!

-B
 
Rva B, sit sie oot raskaana!! Ja kiitti jännäilystä ;) Paitti et must alko tuntuun, et mitä sitä testaamaan ko menkat tulee kummiskii... Sit menis yks testi iha hukkaan... Hitsi ko ei tiiä yhtää mitä tekis.. toisaalt haluis testata, ni tietäis eikä kuvittelis turhia. Sit toisaalta ko jos testaa ja tulee iha varmalla nega, ni sit tuntuu taas tyhmältä, et miks menin testaan :ashamed: :snotty:
 
miracle: Ooh, miten niin? Mikä oire siusta oli se + -oire? :ashamed: Vähänkö ois siistii! :D Tuo siun tuntemus on vaan suojakeino, kun sitä suojelee itseensä nega-pettymyksiltä. Kyllä nuo siunki oireet ihna hyviltä kuulosti! :heart: Plussataan ja lähetään plussalais-puolelle oikein joukolla tässä kierrossa, jookos tytöt! :p

UUSILLE lämpimästi tervetuloa! :flower:
Tänne tarvitaankin jatkajia tähänkin ketjuun, jos täältä pääsee jengiä tonne mahakas-puolelle. :LOL:

-B
 
tulkaapa tytöt vaan tonne mahakas-puolelle :LOL: (ihana sana)...ens viikolla olis tähystys, ku PAPA-kokeen tulos oli pompsahtanu lk3, vaikka aina ennen ollut lk1 |O

Ja kolmen viikon päästä rakenneultra :heart: Tulen kertoileen sitten saadaanko prinssi vai prinsessa..(toivottavasti vaavi levittelee jalkojaan sitten tarpeeksi, että saadaan tietoon :D )

vauvis 18+2 (kohta puoliväli jo häämöttää)
 
moikka taas! B)

Rva B kuulostaa lupaavalta!! Plussatuulia sinne! ++++++++ :whistle:
Miracle, etkös malttais oottaa vaikka perjantaille asti? =) Eli testaat jos ei menkat tuu? :p Tai kyllähän sä jo torstaina voisit.... oota torstaihin asti! :saint: Mut mä NIIN toivon että sä saisit sen plussan! :flower:
kada mä ymmärrän! vaikka periaatteessa ei ole mihinkään kiire, niin tuntuu et aika menee liian nopeesti ja ohittaa!! kaikki muut tekee vauvoja paitsi minä... :|
TA tsemppiä katsastukseen! :D

ON: ei mitään! :D Ja ei haittaa! :LOL: rento ja rauhallinen olo tässä kierrossa kun tietää että ovis meni meiltä ohi.

Nyt lähden pariksi päiväksi tampereelle! CHIAO! :wave:
 
EM, mut ko en mä malttais :D Ko sit JOS oisin raskaana ja tulis vain kemiallinen, ni ymmärtäsin kroppaakin sit paremmin. Koska sillon voisin tietää, et juu, negakierrossa vvuoto on tahmaista :D Jos vesittyy kaikki nää mun oireet ja onkin nega, ni sit voin jatkossa aatella, et no oli mikä vain niin negakierto se ois :p
 
miracle mä oon alkanu tekee oireitteni kans niin että mä krijotan ne siihen yourdays kalenteriin, niinkuin mä kirjotan kaikki kerrat kun on ollu seksiä jne. siitä on sit muka helppo kattoo mitä negakierrossa tapahtuu.
ainoo vaan että mulla on aina eri oireet :LOL:
 
EM, no mä en siihen uskois ku toisilla hormoni poistuu hyvinkin nopeasti ja tiedä vaikka vuoto alkaisi esim huomenna ni en usko et se perjantaina enää näkyis :p Eikä mulle surua oikeestaan ees tulis, pieni pettymys eka mut sit ainaki vois hyvillä mielin ootella menkkoja ko tietäis.

nibberi juu miekii laitan ain sinne ylös =) Ja mullakii o kyl aika eri oireet :D Mut tuo vvuodon tahmasuus on ny ollu suht hyvä merkki menkoista :p
 
huomenta!
Mä olen nyt päättänyt Tjottailla, eli mun kohdalta saa kiertopäivät pyyhkäistä huits helevattuun! ressaan niitä kuitenkin liikaa. Ajattelen myös kuitenkin koko ajan jotain vauvajuttuja vaikka en kp laskiskaan :D Mutta kyllä mä täällä palstalla aion silti hillua :D
 
huomenta!! =)

Rouva B mun piti jo eilen huudella et missä sie oot |O mut tulitki kertoo itestäs =) sulla on jännät päivät siellä? Mä kans luin sun oireita siihen malliin et meinaakko testata... :p

miraclelle toivottelen kanssa tsemppiä seuraaviin päiviin :) ja yllytän testaamaan ni loppuu pähkäily!! eiks oo raivostuttavaa :D

meillä miehen kanssa taas kaikki hyvin. autto ku keskusteltiin tytyn kanssa, kiitos hälle :heart: taas mun korvien välis kaikki ongelma... :LOL: ja tehtiin rakkauttakin eilen, vaikkei mikkää ovis oo lähelläkää. mut se oli vaan hauskanpidon tähden :heart:

oon muuten keksiny iha törkeen hyvän aamupalan, mist saa paljon kaikkee. eli opettelen käyttää mun sauvasekotinta kaikenlaiseen. myllyn paras neljän viljan hiutalepaketis oli tommone marjaherkku-ohje, eli sekoitetaan marjoi, hiutaleit ja jogurttii. mäpäs keksin et haluan ne iha sekaisin ja töräytin tol sekottimel. NIIN hyvää :)
 
miracle Kyllä mäkin nyt päätin...ihan oikeesti. :D etten testaile ennen aikojani ja nyt opein että jos nega tulee niin se on kans nega. ja että täti on vaan myöhässä. Mulla on mennyt nyt ihan liikaa rahaa testeihin ja ihan turhaan. Se on loppu nyt! B)

Täytyy kyllä myötää että oot kyllä aika sissi jos jaksat odottaa testaamista.Toisaalta varmempi tulos ois jos jaksaisit oottaa torstai aamuun. Niin ois ainakin mun tarkoitus tehdä että testaan aamulla ja vasta sitten kun menkat myöhässä 1-2pv riippuu ihan omista oireista ja maltistakin. :D

mutta aamulla tuun kurkkii joko oot testaillut vai maltoitkos oottaa vielä. =) :heart:
 
ElinaMaria kiitti katsastus tsempistä! Menin katsastusasemalle puol 8 ja odotin jonossa kasiin asti.(silloin se vasta aukesi)Olin jonossa kuudes ja mun takana porukkaa vaikka kuinka paljon.
Lopulta pääsin lähtemään sieltä 9.20, kauan siihen meni, mutta onneksi kutomis juttu mukana. Sainkin kudottua ihan kivasti.
Auto ei mennyt läpi eli uusinta katsastus edessä. Mutta siihen olinkin jo varautunut, mulla on ollut tuo auto kuusi vuotta ja vain yhen kerran on mennyt ekalla läpi. Eli vika listan sain ja kohta korjaillaa ja katsastetaan uudestaan...
 

Yhteistyössä