Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaivatulle täyteläisiä unia.
Karismaattiselle nukenkasvoiselle kaunottarelle huomenet. Eilen oli iltasesta semmoinen vihreän myrkkyvellin kateusliemi toisessa palstassa etten ole ennen nähnyt. Tuommoinen kateellisuus on jo mielensairautta. Tuli semmoinen tunnelma kuin joku häijy itse ehkäpä vaatimattoman näkönen stalkkeri kihisisi silmittömässä raivossa sinun olemuksesi takia. Tuntuu jo minun oikeustajuuni kunnianloukkaus poliisiasialta tuollaiset toisen solvaukset ja nimittelyt. En nyt itse asiassa ihmettele ettei sinua somen teko kiinnosta. Kateus maksimitasoa vaikkei nainen edes julkaise missään itestään mitään kuvia julkijakoon. Sairas maailma sairaat ihmiset. Mietin mitä se onkaan arki tuommoisilla Instassa julkaisevilla kauniilla naisilla. Mahtaa haitat ja kiusaaminen olla iloa ja hyötyä suuremmat. Suomi on hyvin haastava maa kauniille ja lahjakkaille.
 
vierailija
Karismaattiselle nukenkasvoiselle kaunottarelle huomenet. Eilen oli iltasesta semmoinen vihreän myrkkyvellin kateusliemi toisessa palstassa etten ole ennen nähnyt. Tuommoinen kateellisuus on jo mielensairautta. Tuli semmoinen tunnelma kuin joku häijy itse ehkäpä vaatimattoman näkönen stalkkeri kihisisi silmittömässä raivossa sinun olemuksesi takia. Tuntuu jo minun oikeustajuuni kunnianloukkaus poliisiasialta tuollaiset toisen solvaukset ja nimittelyt. En nyt itse asiassa ihmettele ettei sinua somen teko kiinnosta. Kateus maksimitasoa vaikkei nainen edes julkaise missään itestään mitään kuvia julkijakoon. Sairas maailma sairaat ihmiset. Mietin mitä se onkaan arki tuommoisilla Instassa julkaisevilla kauniilla naisilla. Mahtaa haitat ja kiusaaminen olla iloa ja hyötyä suuremmat. Suomi on hyvin haastava maa kauniille ja lahjakkaille.
Kiinnitin samaan huomion. "Miten kukaan ikinä tuommoseen haisevaan haaskalintuun voisi ihastua" tyyliset herjaviestit erottui aika hurjana sieltä illan kattauksesta.

Kyllä kirjoittajana tässä tapauksessa melko varmasti oli esim. lähellä tai kulkureitin varressa asuva miespuolinen, joka todellisuudessa on itse nähnyt naisen ja kenties ollut kiinnostunut, mutta onko n antanut miehelle suorat pakit. Ei tuommoinen silmitön viha muuten voi nousta. Joku kiimainen ukko jäi ilman toivomaansa pesää.

Ei ole helppoa olla tota tasoa hyvännäköinen, ilmeisesti.
 
vierailija
Kiitos back upista,
paikalliset/palstailijat.

Minulla itse asiassa on
hyvin vahva
ajatus ja kasitys
tämän sabotaasikirjoittajan henkilöllisyydestä.

Tarkkaan tuntuu seuraavan
ja vainoavan
oveni liikennettä, kun
kommentoi
'kavereiden vähyyttä.'

Minulla on hyvin tiivis,
lojaali pk-seudun sekä
ulkomailla asuva ystävä-
joukko, johon pidän yhteyttä
päivittäin. Myös sydämeni valittu
on kaukana, ei Suomessa hänkään.

Olen tottunut asumaan varsin
laadukkaissa kohteissa. Minulle koti on pyhä paikka; rauhan, harmonian, rakkauden keidas. Nykyistä 'koronaevakko'-kotiani
en lakisäät. matkustusrajoitusten vuoksi kyennyt paikan päälle saapua tarkastamaan, vaan kohteen esittely/info annettiin
pelkästään muutamalla sähköpostiini lähetetyllä kuvalla.

Kuvista sain käsityksen ihan kelpo
asunnosta, mutta kolkko realismi iski kasvoille heti saavuttuani. En kutosta korkeampaa kouluarvosanaa voi asunnolle antaa. En ala tähän puutelistaa
raapustamaan, vain totean sen olevan pitkä. Mm. keittiön vesipiste oli pois toiminnasta [ei kerrottu etukäteen, kuten ei pakastinlokeronkaan puuttumista] - ja avattuani vesihanan alakaapista pelmahti
lattialle valtava lammikko - vuotoputken tukkeeksi asetettujen vinyylihanskojen pullahtaessa ulos... Ei muuta kuin moppia kouraan.. Nice! ://
Ensimmäisen 24 h:n aikana saapuikin muuten jo se ensimmäinen poliisipartio.. Alakerran huumevelallinen sai perijät visiitille. Kaikki ikkunat rikottiin säpäleiksi. En voi sanoin kuvailla niitä kokemiani kauhutunnelmia. Ei montaa viikkoa mennyt, niin samat perijät palasivat. Tällä kertaa astetta hardcoremmin: meinasivat tuhopolttaa koko talon. Koska velka. Aloin yhtäkkiä tuntea jalkapohjissani hohkavaa kuumuutta ja reagoin välittömästi. Tiesin, että alhaalla
roihuaa erittäin aggressiivinen palo. Talo olisi palanut maan tasalle hyvin nopeasti. Olin
pelastava enkeli paikalla..

Vielä palaan vuokrausetikettiin.
Moraalieettisesti oikein toimiva vuokraaja olisi toki lähettänyt tuoreen kamerapuh.videon,
eikä lähettänyt 10-20 vuotta vanhoja otoksia.
En asunnon huonon kunnon vuoksi ole halunnut vieraita
ottaa vastaan, sekin on pointti.

Jep. Ihanaa, sydämellistä,
chilled vkl
joka tapauksessa. <3

E Original
 
vierailija
E, mees vauvalle. Se sama höppänä, joka silmittömästi kadehtii sun filmitähtiulkonäköä eli mummottelee ja haaskalinnuttelee vauvalla taisi vaan jatkaa tota samaa herjaamalla sun komeaa lettiä harmaaksi. Ei tää ole enää todellista. Sama se on joka kirjoittaa noita. "Haiseva haaskalintu, jolla ei käy kavereita"
"Varastaa työpaikalta" (oot etähommissa kotoo juujuu varastelee tottakai) jutut on totta puhuen jo mtpotilaan tasoa. Yrittää mustamaalata sua kaikin keinoin, säälittävä savolaistollo. Mikä sillä on hätänä?
 
vierailija
E, mees vauvalle. Se sama höppänä, joka silmittömästi kadehtii sun filmitähtiulkonäköä eli mummottelee ja haaskalinnuttelee vauvalla taisi vaan jatkaa tota samaa herjaamalla sun komeaa lettiä harmaaksi. Ei tää ole enää todellista. Sama se on joka kirjoittaa noita. "Haiseva haaskalintu, jolla ei käy kavereita"
"Varastaa työpaikalta" (oot etähommissa kotoo juujuu varastelee tottakai) jutut on totta puhuen jo mtpotilaan tasoa. Yrittää mustamaalata sua kaikin keinoin, säälittävä savolaistollo. Mikä sillä on hätänä?
⭐
Huomasin.
Kiitti.

En anna mun ihanaa päivääni pilata, pidän frekvenssini korkeana/
sieluni maisemat
puhtaana &
kirkkaana..

'Kateus on epäsuora kiitos.'

Jotain oon siis oikein tehnyt
ja geenilotossakin kävi jonkin
sortin flaksi.
Mennään siis näillä, hyvä päivä edessä.

E Original

⭐
⭐
⭐
 
vierailija
'Kirjoittelee tuhmia nettiin.'
'Pysykää siitä kaukana.'
Näin tämä paikallinen siis
eilen vauva.fi'-kaipuuketjussa.

E D I T :

Joko hlö on täysin paranoidi
ja/tai tarkoituksellisesti mustamaalaa ja
tahallaan väittää moista.

En koskaan ole kirjoittanut
mitään senkaltaista mssn
julkisesti, mikä
olisi ns. 'rivoa, tuhmaa, irstasta.'

Seksuaaliset asiat ovat täysin
mun ja mieheni välinen yksityisasia, vrt. nyt vaikka
vauvan tämän päivän aika roisit
nielemispuheet.. en itse moisia
kuunaan kirjoittaisi somessa edes
anonyyminä.

Luuleeko hän toisen ihmisen
kirjoituksia minun kirjoituksikseni?

Mahdollisesti.

E
 

Yhteistyössä