vierailija
Jossain vaiheessa lakkaa yrittämästä, kun ei saa kiinni. Laittaa tyynyn korvan päälle ja hautautuu peiton alle.Vie ulos, niin lakkaa surisemasta korvan juuressa.
Jossain vaiheessa lakkaa yrittämästä, kun ei saa kiinni. Laittaa tyynyn korvan päälle ja hautautuu peiton alle.Vie ulos, niin lakkaa surisemasta korvan juuressa.
Ai listiä kaivattunsa?On niille toinenkin vaihtoehto. Sivu.
Silloin se istahtaa käsivarrellesi.Jossain vaiheessa lakkaa yrittämästä, kun ei saa kiinni. Laittaa tyynyn korvan päälle ja hautautuu peiton alle.
Mikä riittää?entä, jos olen sitä mieltä, että teksti ja tanssi eivät riitä?
Elämän onni syntyy pitkälti ihmissuhteista. Ei tosin haittaa, jos tekeminekin on intohihimoista .Mikä riittää?
Dammit. Tekstilaatikko piiloutui. Ihmissuhteet, parisuhde etenkin, määrittävät paljon elämässä. Tekeminenkin antaa suuren osan onnesta, mutta ei ole yksistään riittävä elämän perusta.Elämän onni syntyy pitkälti ihmissuhteista. Ei tosin haittaa, jos tekeminekin on intohihimoista .
Vapaasti vaan. Me ei suudella ikinä. En tahdo herpestä itselleni. Häneltä se löytyy.Entä jos vain kokeiltaisi suudella, niin nähtäisi miltä se tuntuu? Olisiko intohimoa ja kipinöitä vai eikö se tuntuisi miltään? Ai niin mutta se puolisosi ei ehkä pitäisi tuosta eksperimentistä.
Niin ja olen se puoliso. Voit ottaa tuon vaivoiksesi. Pidä oikein hyvänä.Vapaasti vaan. Me ei suudella ikinä. En tahdo herpestä itselleni. Häneltä se löytyy.
No en mä sitte ota.Niin ja olen se puoliso. Voit ottaa tuon vaivoiksesi. Pidä oikein hyvänä.
Oletko nähnyt herpesrakkulan hänen huulessaan vai juorujen perusteella? eriVapaasti vaan. Me ei suudella ikinä. En tahdo herpestä itselleni. Häneltä se löytyy.
Puoliso saattaisi jopa salaa kiihottua. Meillä on täysi avoimuus tehdä mitä vain. Kaivatussa on vain niin vahva seksuaalienergia, että en usko, että voisi lopettaa yhteen kertaan.Entä jos vain kokeiltaisi suudella, niin nähtäisi miltä se tuntuu? Olisiko intohimoa ja kipinöitä vai eikö se tuntuisi miltään? Ai niin mutta se puolisosi ei ehkä pitäisi tuosta eksperimentistä.
Miksi et sitte tee mitään jos noin vapaata kerta on?Puoliso saattaisi jopa salaa kiihottua. Meillä on täysi avoimuus tehdä mitä vain. Kaivatussa on vain niin vahva seksuaalienergia, että en usko, että voisi lopettaa yhteen kertaan.
Ihan itse on kertonut ja näen omin silminkin. Totesi vain, että kaikillahan se on ja ei haittaa. Noh, mulla ei ole, enkä halua.Oletko nähnyt herpesrakkulan hänen huulessaan vai juorujen perusteella? eri
Dannya. Sivusta.Helmi ketä rakastat?
Herpes tarttuu ainoastaan aktiivisena. Ellei rakkulaa huulessa, niin ei myöskään tartu.Ihan itse on kertonut ja näen omin silminkin. Totesi vain, että kaikillahan se on ja ei haittaa. Noh, mulla ei ole, enkä halua.