vierailija
Uhoat vain.Olisin valmis suuteleen sun kanssa. Riippumatta mistään.
Uhoat vain.Olisin valmis suuteleen sun kanssa. Riippumatta mistään.
Sun pitä koittaa niin selviää.Uhoat vain.
Tämä on hyvin komplisoitunut juttu.Miksi et sitte tee mitään jos noin vapaata kerta on?
Mulla sama.Surettaa, enkä tiedä oikein edes miksi.
Ei se saa. Nukumme eri huoneissa.En saa unta. Onnekas se sun puoliso, kun saa nukahtaa viereesi.
Voin lohduttaa, ettet ole yksin sen tunteen kanssa.Onnettomasti rakastuin ja muutenkin tosi paha ja surullinen olo.
Aika auttaa.Onnettomasti rakastuin ja muutenkin tosi paha ja surullinen olo.
Karismaattiselle nukenkasvoiselle kaunottarelle huomenet. Eilen oli iltasesta semmoinen vihreän myrkkyvellin kateusliemi toisessa palstassa etten ole ennen nähnyt. Tuommoinen kateellisuus on jo mielensairautta. Tuli semmoinen tunnelma kuin joku häijy itse ehkäpä vaatimattoman näkönen stalkkeri kihisisi silmittömässä raivossa sinun olemuksesi takia. Tuntuu jo minun oikeustajuuni kunnianloukkaus poliisiasialta tuollaiset toisen solvaukset ja nimittelyt. En nyt itse asiassa ihmettele ettei sinua somen teko kiinnosta. Kateus maksimitasoa vaikkei nainen edes julkaise missään itestään mitään kuvia julkijakoon. Sairas maailma sairaat ihmiset. Mietin mitä se onkaan arki tuommoisilla Instassa julkaisevilla kauniilla naisilla. Mahtaa haitat ja kiusaaminen olla iloa ja hyötyä suuremmat. Suomi on hyvin haastava maa kauniille ja lahjakkaille.Kaivatulle täyteläisiä unia.
Kiinnitin samaan huomion. "Miten kukaan ikinä tuommoseen haisevaan haaskalintuun voisi ihastua" tyyliset herjaviestit erottui aika hurjana sieltä illan kattauksesta.Karismaattiselle nukenkasvoiselle kaunottarelle huomenet. Eilen oli iltasesta semmoinen vihreän myrkkyvellin kateusliemi toisessa palstassa etten ole ennen nähnyt. Tuommoinen kateellisuus on jo mielensairautta. Tuli semmoinen tunnelma kuin joku häijy itse ehkäpä vaatimattoman näkönen stalkkeri kihisisi silmittömässä raivossa sinun olemuksesi takia. Tuntuu jo minun oikeustajuuni kunnianloukkaus poliisiasialta tuollaiset toisen solvaukset ja nimittelyt. En nyt itse asiassa ihmettele ettei sinua somen teko kiinnosta. Kateus maksimitasoa vaikkei nainen edes julkaise missään itestään mitään kuvia julkijakoon. Sairas maailma sairaat ihmiset. Mietin mitä se onkaan arki tuommoisilla Instassa julkaisevilla kauniilla naisilla. Mahtaa haitat ja kiusaaminen olla iloa ja hyötyä suuremmat. Suomi on hyvin haastava maa kauniille ja lahjakkaille.
Rinnat ne vaan on. Tykkään niistä.(❁) (❁)
E, mees vauvalle. Se sama höppänä, joka silmittömästi kadehtii sun filmitähtiulkonäköä eli mummottelee ja haaskalinnuttelee vauvalla taisi vaan jatkaa tota samaa herjaamalla sun komeaa lettiä harmaaksi. Ei tää ole enää todellista. Sama se on joka kirjoittaa noita. "Haiseva haaskalintu, jolla ei käy kavereita"
"Varastaa työpaikalta" (oot etähommissa kotoo juujuu varastelee tottakai) jutut on totta puhuen jo mtpotilaan tasoa. Yrittää mustamaalata sua kaikin keinoin, säälittävä savolaistollo. Mikä sillä on hätänä?
Odottavat korjaajaa. Kivaa päivää.Toivottavasti jälkivauriot jäävät väliaikaisiksi vain. Kauniita unia
Ei minulla tule auttamaanAika auttaa.