~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

No niin, kotiuduttu on tämän päivän aktiviteeteista. Käytiin rannalla pikku mutka, mut ei olutu kauaa kun tuuli aika kylmästi. Sit meikä kekkas, että mennään maakuntamuseoon! Mies ei oo koskaan käyny siellä, minä tietty monta kertaa, mut joka kerta siellä on kiva käydä =) sitten käytiin viereisessä puistossa kahvilla.

Hei onko kellään ennen ovista/oviksen aikaan sellaista saman tapaista nippailua mahassa kun ennen kuukautisia, mut siis lievempänä? Mulla nyt ollu tänään sellasta ja mietin, että voiskohan ennakoida ovista.
 
Iltaa naiset!

MM:hug:tsemmpiä uuteen kiertoon!
miracle toivottavasti saat pian ihan oikean plussan!
Sinikka ei ne lämmöt välttämättä kerro viel mitää! älä menetä toivoa :)
Duffy mul on todella selviä nippailuja aina oviksen aikoihin, vähemmän ennen tätiä..parhaiten huomaan oviksen siitä, ku haluttaa ihan älyttömästi.. :D
mulmul olispa hän oikeassa :heart:
toivova mä tääl myös oottelen miestä ;)

mites se oli, ku testailen ekaa kertaa tikuilla ovista, ku sain eilen negan ja tänään haamun, ni oiskohan huomen sit plussa? vai kertooko toi haamu viel mitää?
 
HaLPeoolrait, jospa mullaki nää nippailut ennakois ovista, mikään hirmu himotus ei ole päällä, mut mulla vasta kp13 ja viime kierrossa ovis oli kp20, että eiköhän ne halut ehdi nousta :D Voisin kuvitella, että huomenna saat ovistestiin plussan tai viimestään ylihuomenna, kerran haamua pukkaa. Toivotaan ainakin niin! =)
 
Duffy mulla ainakin on sitä oviskuumotusta, viime kierrossa jopa niin voimakkaasti repäis, et piti melkeinpä kaksin kerroin mennä :p

HaLPe kyllä uskoisin, että ne olis edes nousseet jos olisin ovuloinut edes.. epäilen, etten ole, kun "yleensä" on lämmöt käyny siel 37 yläpuolella..
eilen ja tänään on illalla lämmöt ollu 37.1, mutta se johtuu siitä, että täällä on oikea helleaalto meneillään.. :ashamed: :/
 
miracle oliks sul ennen km:a noit tuhruiluja? jospa ne tuhruilut on nyt sit ohi :)

Duffy kiitti vastauksesta..toivottavasti ovis tulis ennen viikoloppua, ku mies on työreissussa, et kerettäs hyödyntää se..ärsyttää, ku työkaveri haluis muuttaa perjantain aamuvuoronsa mun iltavuoroon ja meil on ainut mahollisuus pupuilla sillo aamupäivästä ennen, ku mies lähtee..enhän mä sille työkamulle voinu sanoo, et ei voida vaihtaa, ku meidän pitää paneskella sillo :p pyysin häntä kysyy viel muilta, et käviskö vaihto ;)
 
HaLPe, juu oli! ainaskii sen yhden kierron, ekas kierroshaa en ees ovuloinu, ni sillo tuhrua kestää vain päivän. Ja ny JOS oisinkii raskaana, ni yks raskausoireki vois olla tuo ko oon painajaisia nähny suht usein ny :saint: Mut katsellaan ja kuulostellaan =)
 
Mäkin hillun täällä nytte, oltiin kalassa appiukon, miehen ja miehen pikkusiskon kanssa. Oli ihan kivaa, sisko veto kolmet affenet :D Mie en saanu yhtään, tai noh, jos lasketaan se kun saatiin miehen kans puoliks, se heitti mä kelasin :D Täällä mahassa vaan outoa tunnetta...ei muuta..
 
nii ja HaLPe, miula nuo haamut ei aina ollu merkki oviksesta. Koska eka mul tuli sillo joskus haamuja, sit neki alko haaleneen ja sit vast yhtäkkii tul plussa. Mut toivotaan et sul ois siin vaihees kiertoa, et se ovis pian tulis :heart: Tärppionnea!! :hug:
 
hahaa! mies taas pääsi loistamaan älyllään! :LOL: :LOL:

oon viimeaikoina ollu ihan järkyttävän pahalla päällä, lähinnä työkiireiden ja paineiden takia..tänään sit kun räjähdin makkarakeiton prkeleelle joka ei millään meinannut kiehua, niin mies huutaa olkkarista, että: "meidän mamma se on raskaana, kun raivoaa vaan!"

:LOL: :LOL: ihanpa juu, mistähän lähtien sekin on oire ollu :LOL: :LOL:
 
mirkku sitten varmaan suurin osa raskaana olevista olis jonkinsortin vihanpurku/hallinta kurssilla tai vaihtoehtoisesti jossain terapiassa :D nimittäin minä oon TOSI äkäinen koko ajan :D :D pakko varmaan oikeasti hakeutua johonkin kallonkutistajalle, jos en itseni, niin edes miehen takia :LOL:
 
Kyllä kuule Sinikka äksyily voi olla ihan hyvin oire raskaudesta. Raskaanahan saattaa mielialat heitellä aika tavallakin. bd että sulla ois sitä =)

Me aateltiin lähteä vknlopuksi kavereiden luokse parin sadan kilometrin päähän, mut just tänä vknlopppuna on tärppipäivät! Miten helkkarissa me pupuillaan jonku toisen kotona, ei oikein houkuta ajatus :x sanoinki miehelle että juu täytyy perjantaina ennen lähtöä hassutella ja sit sunnuntaina ku tullaan takas :LOL: mies totes että joo ihanaa pakkopullaa. Noo, nykyään se kyllä innostuu kun on tärppipäivät käsilläm jospa nytkin :D
 
Miss Mindy Ihana pikku karvamakkara! Taas tulee kaamea pentukuumekkin! :p
Kamala työpäivä. Ensin kiukutti kun ukko laitteli sairaalasta viestiä, juuri kun olin lähdössä töihin, ettei pääse ainakaan ennen perjantaita ja sitten olikin loppupäivä itkussa pitelemistä. On jo niin ikävä! Inhottavaa kuumeilla yksin. :'( Mutta sen verran saatiin järkevää juttua aikaiseksi, että voisi tuon vauvelin yrityksen aloittaa kuitenkin piakkoin, vuoden sisään, sitä kun ei tosiaan tiedä miten pitkään se antaa itseään odottaa. :) Toisaalta tänään mieleeni tuli äitini (joka on tosin tehnyt itse kaiken myöhään) sanat kun kerroin hänelle kaveristani jolla on jo kaikki mahdollinen... Uusi farmari, tontti johon rakennetaan talo ja esikoinen tulossa. Kihloissa ovat ja takana yhteiseloa 2v. Äiti tokaisi, että "voi hyvänen aika kun sen tytön täytyy saada kaikki niin äkkiä! Mitäs sitten kun kaikki on jo saatu ja tehty?" Pitääkö sitä liikaa kiirettä vai onko asiat vaan tehtävä silloin kun ne siltä tuntuu?
Avokin kanssa tapeltiin siitä (kuten jo monta kertaa aiemmin) kumman pitää kosia! Minä tein koko aloitteen jo sen suhteen, että ylipäätään olemme yhdessä ja nyt pitäisi vielä kosia?! Varmaan saa niitä siittiöitäkin kohta alkaa itse kasvattamaan! :D Kiusoittelua se kuulemma vaan olikin ja toisekseen, ei kai se kosinta ole (ainakaan minun mielestäni) sopimusasia vaan sellainen joka toteutetaan kun se tuntuu oikealta. Olen romantikko. :heart:
 
mirkku hehheh hyvä tsoukki :p

voi hitsinvitale, joudun lauantaina elämäni "koitokseen" ja sama jatkuu vielä sunnuntainakin ja oon 100% varma, että täti tulla pyyhältää parahiksi lauantaiksi JA pilaa koko viikonlopun ja sen lisäksi, että viikonloppu on pilalla, se vielä pyrkii housunpersauksista pihalle..toisinsanoen oon ihan varma, että saan häpäistyä itseni noin 50 ihmisen edessä sillä, että mun persiissä on punainen läntti vaaleassa vaatteessa.. :LOL: :kieh: :snotty: :ashamed:
 

Yhteistyössä