<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

joo sain mie uutta puhtia tässä nykyisessä työssä :) mutta meinaan mie ettii uutta tässä samalla! meinaan en mie meinaa loppuelämääni täällä olla ;) ja on kyllä nyt niin pettynyt ja petetty olo että huh huh :D ja siis se homma oli imurikauppiaan hommaa :ashamed: ja mie hain toimistotyötä.. että näin..

näin lukee työilmoituksessa:
Olemme osa suurta 97v. vanhaa kansainvälistä konsernia, joka laajentaa Suomessa toimintaansa.
Haemme nyt Porvoon alueelle henkilöitä erilaisiin työtehtäviin. Tarjolla myynti-, toimisto-, ajanvaraus-, tavarantoimitus-, koulutus ja markkinointityötä ym..... Koulutamme työtehtäviin.
Sekä osa-aikaista, että kokopäivätyötä.
Palkkaus tehtävästä riippuen 200€-10000€.
Ota luuri käteen ja soita, niin tutustutaan mahdollisuuteesi tarkemmin
 
tiuhti, voi harmi. :( noh, ehkä se työpaikka ei vaan ollu sulle ja seuraava sitte olis se unelmien työpaikka. :) onneksi sinulla sentäs on työtä.

Mie olen ostanut yhden bodyn alennuksesta, on kylläkin semmonen haalean vaaleanpunainen ja siinä on ihania koiran kuvia, mutta jos poikalapsi tulee niin eikait se estä laittamasta vaaleanpunaista päälle. :D Ja äiti osti viime kesänä tulevalle lapselle semmosen pehmeän kuun, jonka pystyy vetämään käyntiin ja se soittaa kaunista melodiaa. :)

Jospa tuon pinonkin päivittäisi. Minusta on tullut laiska. :)
 
Ääk, tää on kyllä ihan hirveetä: jos on päivän kirjoittamatta tänne, niin sitten on tosi vaikea alkaa taas kirjoitella, kun tekstiä tulee niiiiiiiin hirveästi! Senkin räpätädit :LOL: Älkää siis pahastuko, mahdotonta kommentoida kaikille näin puheliaassa pinossa :)

Chiba Todellakin plussataan nyt NOPEASTI, munkkikahvit ja kirppiskierrokset kutsuu ;) Olis kyllä hauskaa, jos löytyis sitten jotain ”mammakavereita” täältä Treelta. Mulla ei kyllä muutenkaan ole kovin vilkas sosiaalinen elämä eli en oo täällä ollessa saanut juuri ystäviä, muutamia kavereita kyllä onneksi.

Namppis88 Onnea uudesta työpaikasta! Vaihtelu virkistää :)

Pupuilugallup Meilläkin yleensä ollaan tylsästi makkarissa. Nykyään se on koiravapaata aluetta, niin eivät pääse liian lähelle… Joskus on käynyt niinkin, että ne tunkee viereen nukkumaan kesken puuhien ja se ei oo kyllä hirveän mukavaa :D Suihkussa on kyllä yritetty ja jotenkuten onnistuttukin pari kertaa, mut se on niin pieni koppero, että hankalaa meinaa olla. Sama saunan suhteen. Järvenrannalla ollaan joskus hurjina nuoruusvuosina puuhasteltu ja se oli kyllä ihan hauskaa, kun oli pieni kiinnijäämisen pelkokin ;) Keittiönpöydät sun muut on myös testattu.

Valehtelemisesta/valkoisista valheista Mietin tuota itsekin, että mitä olisin valehdellut miehelle. Raha-asioissa en semmoista tee, sillä etenkin tää alkuvuosi on ollut ihan hirveää kituuttamista, kun miehen opintotuki katkaistiin ja niin eespäin… Niinpä kaikki pennoset lasketaan hyvin tarkkaan. Eikä meillä muulloinkaan oo juuri tarvetta mitään hintoja valehdella toiselle tms. Harvoin mitään vaatetta tai muuta pystytään edes ostamaan. Muutenkaan ei tule mieleen mitään valkoisia valheita, vaikka varmaan jotain semmoistakin oon suustani joskus päästänyt. Luottamus on kuitenkin ihan kaiken perusta mun mielestä eikä mulla oo tarvetta valehdella miehelle.

syysmyrsky Tervetuloa joukkoon :wave: Kauhea kokemus on teillä takana, mutta toivottavasti pian käy pysyvä tärppi! Tuosta sylkitestistä olis tosiaan mukava kuulla sitten, kun oot ehtinyt hetken käyttää sitä :)

Carnesîr Tervetulotoivotukset sullekin! :flower:

tiuhti_ Hienosti oot pitänyt pintasi ton tupakoimattomuuden suhteen, mahtavaa!! Kävipä inhottavasti tuon työhaastiksen kanssa, plääh sentään. Tsemppiä ja pitkää pinnaa työssä jaksamiseen! Huono työilmapiiri tekee kyllä mukavastakin duunista ihan hirveätä paskaa. Kokemusta on…

Mirwu Onnea vaihtopaikasta! Mulla on vieläkin hakusessa se kieliharjoittelupaikka, voi ahistus. Mutta voivoivoi, miksi et jo testaaaaa…! :D

t84 Huih, hurjan kuuloista tuo veren pissaaminen! Toivottavasti nyt oot parempana.

Vauvanvaatteita en ole ostellut enkä usko, että ostankaan. En edes käy hiplailemassa, mutta ohikulkiessani kyllä ihastelen pikkuisia bodyjä ja muuta ihanaa :heart:

ON: Tänään on vissiin kp 6. Iski joku alkukierron masis tuossa, kun tuntui, että mistään ei tuu mitään, enkä mä saa harjoittelupaikkaa enkä valmistu ikinä… Äh. Välillä pillahdan itkuun ihan mitättömistä asioista jne. Varsin mukavaa. Mutta eiköhän elämä ala tästä pikkuhiljaa taas voittaa. Eniten harmittaa näin uuden kierron alussa se, kun seuraavaan ovikseen on niin pitkästi aikaa (mikäli ovuloin ollenkaan). Nytkin on vielä odottelua 11-13 päivää, voi plaaaaah! Keksin muuten eilen yhden erittäin pätevän syyn, miksi olis syytä tärpätä just tässä kierrossa. Mulla nimittäin loppuu opintotukikuukaudet vuodenvaihteessa, ja jos tästä kierrosta raskautuisin, olis LA todennäköisesti 27.-30.12. ;) Sitten alkais sentään äippäraha juosta, muussa tapauksessa varmaan menen sossuun tai jotain :ashamed: No joo, vähän huumoria harmaaseen aamuun! Jouluvauvaa en mäkään ensisijaisesti toivonut, mutta nyt on kyllä jo ihan sama, vaikka synnärillä aaton viettäisikin. Uskon tosin vakaasti, että synnyttämään pääsen vasta joskus rv 41+ ja silloin olis joulu jo kunnialla ohitettu. Lapsena ei varmaan ole kivaa, jos synttärit on lähellä joulua, mutta täytyy sitten vaikka nimipäivääkin juhlia vähän isommin.
 
Laretzki
Chiba Todellakin plussataan nyt NOPEASTI, munkkikahvit ja kirppiskierrokset kutsuu ;) Olis kyllä hauskaa, jos löytyis sitten jotain ”mammakavereita” täältä Treelta. Mulla ei kyllä muutenkaan ole kovin vilkas sosiaalinen elämä eli en oo täällä ollessa saanut juuri ystäviä, muutamia kavereita kyllä onneksi.
Tää onkin yks juttu mikä mua pikkasen hirvittää. Meillä on muutto kesänlopusussa joko kohti pohjoista, tai kohti etelää, vielä ei tietoa minne mies paikkansa saa. Mutta mua just hirvittää toi, että mitenköhän mä pärjään sitten vauvan kaa uudessa kaupungissa. Mä oon suht sosiaalinen, että tarviin ihmisiä ympärilleni. Että vaikka onnistuis pitää niihin hyviin opiskelukavereihin yhteydet, niin on se sit äitinä varmaan vähän eri asia, että löytyykö juttua yms.

Mä oon hirveen huono tekeen uutta tuttavuutta ihmisten kanssa, niin oon muutamaan kertaan miehelle sanonut, etten haluais muuttaa minnekään kaupunkiin missä ei olis ketään ennestään tuttuja...
 
joo mie oon tyytyväinen että on työ, todella kiitollinen siitä, mutta harmittaa vaan kun en viihdy täällä työilmapiirin takia, vuoden olen nyt tuolla itseäni tuudittanut että onneksi on edes työ, mutta nyt tuntuu ettei se enää riitä, jatkuvasti mietin et koskahan vois jäädä sairaslomalle ihan siksi ettei vaan kiinnosta ja jaksa mennä enää töihin kun paskaa vaan sataa niskaan :( aamulla tulee välillä ihan itku kun joutuu menemään töihin, niin pahlta toisinaan tuntuu.. noh :) mutta kyllä tuo haastattelu taas antoi uutta puhtia :D
 
Jomi, älä sie huoli siitä harjoittelupaikastasi! mie oon varma että kaikki kyllä järjestyy ajan kanssa :) ja varmaan tuo masis johtui ihan vaan tädistä, mie ainaki oon hermoheikoin juuri ennen tädin alkua ja pari päivää siitä kun täti on alkanut, ja oon silloin ihan maani myynyt, tuntuu ettei mikää onnistu!
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 25.3.2011



Miimau...............31..............kp 74/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 58/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 53/?.......................yk ?

iloksi...................28.............kp 38/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 38/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 33/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 33/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 32/28-54...............yk 4



Pamsu*...............26..............kp 26/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 24/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 23/32-87................yk 4



AnniSofia.............27..............kp 19/28-30...............yk 6
t84.....................27..............kp 17/26-28..............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 17/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 14/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 13/27-46.................yk 4



Chiba..................22..............kp 9/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 8/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 8/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 6/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 6/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 6/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 5/25-30.................yk 4
Lilli88..................23..............kp 2/?.......................yk 4

syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Jomi, eipä minullakaan kauheasti täällä Tampereella kavereita ole. Ne harvat jotka on niin eivät lapsia tee vielä pitkiin aikoihin, joten mammakaveri olisi kyllä kiva. Pittää jossain vaiheessa tavata jossain, mieki oon niin huono tutustumaan uusiin ihmisiin ja lähtemään johonkin, että nyt koitan itseäni ottaa niskasta kiinni. :D Ja kirppisihminen mie en kyllä ole, mutta toisaalta voisihan senkin tavan koittaa opetella. :)

Carnesîr, olenko mie toivottanu sinut tervetulleeksi? :D mie oon vähän hidas nähtävästi, tervetuloa mukaan näin uudemman kerran jos olenkin toivotellut. Haluatko pinoon mukaan, voisin laittaa. Tiedätkö yhtään kiertopäiviäsi vai laitanko sinut kuten syysmyrskyn olen laittanut, vähän kuin odottelemaan hormonitoiminnan alkua?

Ja hei, jos mie nyt unohdin jonkun muutoksen pinosta niin sanokaa. Minusta joku huuteli minulle jostain muutoksesta mutta en nyt vaan saanut silmiini sitä että kuka ja mitä. Pahoittelen siis, olen vielä niin malttamaton että äkkiä vaan rullaan "ei ollu tuossa, eikä tuossa" ja saattaa mennä sitte ohitse. :) armahtakaa poloista.
 
Mulle voi päivittää sen kp 2 ja yk 4. Kyllä tää nyt tuntuu, että eilen ne menkat alkoi ja nyt tänään ovat muuttuneet normaalimmiksi. Noh uutta yritystä putkeen! Rentouttavaa viikonloppua kaikille! Mulle tulee tarpeeseen!
 
Lilli, siehän se huutelitki eilen tuota. Miepä korjaan sinut tuonne pinoon. :) minulla muutes kanssa on yleensä, että tiputtelee ensin päivän pari ja sitte hanat aukeaa, ja yleensä laitan sen kun hanat aukeaa niin ensimmäiseksi kiertopäiväksi.
Minkäs mie laitan sinulle kierron pituudeksi ku tuolla on kysymysmerkki sen paikalla?
 
Viimeksi muokattu:
Jomi,

Carnesîr, olenko mie toivottanu sinut tervetulleeksi? :D mie oon vähän hidas nähtävästi, tervetuloa mukaan näin uudemman kerran jos olenkin toivotellut. Haluatko pinoon mukaan, voisin laittaa. Tiedätkö yhtään kiertopäiviäsi vai laitanko sinut kuten syysmyrskyn olen laittanut, vähän kuin odottelemaan hormonitoiminnan alkua?
Kiitos kiitos! :D Voit laittaa mut mukaan tohon, laita vaan kuten syysmyrsky. Mulla ei oo tällähetkellä mitään haisua tosta kierrosta, kun nyt tässä odottelen ekoja luomuja. Jos sitten jossain vaiheessa toi kierto tasaantus normaaliksi :whistle: Onko toi eka luku tossa ikä? (jos on niin mä olen 21 =) ) (ja sit tyhmä kysymys, mikä tuo yk/yv on? =D )
 
Täällä odotetaan kuumeisesti et voi alottaa testaamisen :) ja verta tulee edelleen ku suoraan hanasta. toivon mukaan nää nyt ei pysyvästi ole tälläsiks muuttunut. verta tulee enemmän ku km jälkeen. huh huh.
Eräs asia mikä tällä hetkellä pistää vihaksi. jotkut kotikaupunkini otsakkeen alla suomi24 kirjoittelee minusta nimellä. hyvää ja pahaa. kysellään mihin kannattaa mennä kampaajalle. eikö ihmisillä tosiaan ole muuta tekemistä. että mä vihaan tätä paikkaa!!
 
Hei laitetaan uutta galluppia!!

Eli kertokaas miten olette tavannut ja päätyneet kimppaan ja millai ootte edennyt suhteessanne :)

Meillä kypsyteltiin vuosia vuosia. :) yläasteesta asti me aina vähä oltiin ihastuneita ja kirjoteltiin jne mut sit mulla vähän tökki kun Joona oli sellanen kääpiö, päätä lyhkäsempi mua, enkä siis itekkä ole ku 163cm pitkä et en mikää amatsooni. ja pelkäsin joonan naispuolisia kavereita jotka oli siis mua muutamia vuosia vanhempia. sitten tää ihastumisveivaaminen loppu täysin ku lähin opiskeleen kauemmas kotoa ja joona katos ammattikoulun jälkeen ihan täysin kun sen silloinen tyttöystävä ei päästänyt sitä minnekkään. ne eros miehen armeijan jälkeen ja sit alko äijää näkymäänki jossain ja itekki olin sillon just valmistunu. Joona liikku edelleen aika paljon tyttöjen kanssa jotka siis tänä päivänä on myös minunkin parhaimpia kavereita vaikka niitäkin pelkäsin aluksi :D meillä meni siitä vielä vuosi ennenku paraskaverini lähes pakotti mut kirjoittamaan Joonalle. lähetin sellasen väkinäisen viestin et eh eh mitäs kuuluu tuo noin niin miten ois..ja sen jälkeen hakkasin monta tuntia päätäni seinään et mitä oonkaan mennyt tekemään kun sain viestin takaisin jossa luki että tätä päivää oon odottanut et tottakai lähen sun kanssa ihan mihin vaan!"! kun siis kysyin häntä elokuviin :) siitä lähtien olin "vaimo". kuukauden kuluttua tästä oltiinkin jo saman katon alla. puolen vuoden päästä mua kosittiin enkä epäillyt hetkeekään mitä vastaan. ihania häitä tanssittiin kauniissa säässä 8kk sitten ja mulla oli ihana korallinpunainen hääpuku!!! :) nyt etsitään kokoaika omakotitaloa täältä kotiseudulta ja odotetaan innolla vauvauutisia :)
 
Hei laitetaan uutta galluppia!!

Eli kertokaas miten olette tavannut ja päätyneet kimppaan ja millai ootte edennyt suhteessanne :)
syysmyrsky Ihana :heart:

Jospa mä tässä kerron meidän jutun. Eli me ollaan ens lokakuussa oltu yhdessä 4 vuotta. Ja me tavattiin netissä (nykyaikaa). Alussa me juteltiin mesessä, joka päivä. Ja tää mun mieheni oli sillon varattu, mut silti me vaan jatkettiin. Ja oisko 1kk mennyt niin vaihdettiin puhelinnumeroita ja tekstattiin ihan koko ajan (millon ei juteltu koneella), voitte kuvitella puhelinlaskut :LOL:
Kyllä me sitten uskaltauduttiin soittelemaankin. Hih :) Lokakuussa 07 sitten matkasin tänne miehen luokse, tosin majailin sukulaiseni luona. Ja joo, Jyri oli jo vapaata riistaa :D Sitten kun olin lähtemässä takaisin kotiin, ni päätettiin, että ollaan nyt yhdessä. Asuin sillon siis toisella puolella Suomea. Sillon tää oli semmosta veivaamista, että matkusteltiin vuorotellen toisen luokse.
Keväällä 08 muutin sitten tänne. Asuttiin hetki Jyrin vanhemmilla ja sitten saatiinkin jo oma asunto =) Alkuvuonna 09 mentiinkin sitten jo kihloihin, naimisiin menosta ei sillain vielä olla puhuttu. Se on ajankohtainen asia sitten joskus. Onhan tää suhde jo aika arkistunut ja alkuhuuma ohi, mutta on tuo toinen niin ihana :heart: Mulla ei oo ikinä ollu muita suhteita, mutta en koe että tarvitsisinkaan muuta. Kerranki kävi hyvä onni ja sain täydellisen paketin heti :> Nyt sitten odotellaan, että saatas kasaan ihan oma pieni perhe :heart:

Tässä tämmöin lyhyesti kerrottuna =)
 
Viimeksi muokattu:
Chiba Kiitos kun päivitit! :) Mä en tiedä osaanko kierron pituudesta oikeen vieläkään sanoa mitään järkevää..Jos siihen pistäis vaikka 26-? kun tämä kierto oli tuon 26 päivää. Pisinhän mulla pillereiden lopetuksen jälkeen oli 60 päivää, mut en usko että nyt voi tulla noin pitkää kiertoa kun syön Terolutteja.

Ahistaa ku tajusin, että taitaa mennä tän kierron ovis ohi suun! Nimittäin mä lähen reissuun 31.3 ja kun tuun sieltä mies on jo lähtenyt reissuun, josta tulee vasta 10.3! :headwall:
 
Laretzki
Gallup Mekin ollaan netin kautta tutustuttu. Kaks viikkoa juteltiin mesessä ja sitten tavattiin :) eli ei mitään hirveän pitkää netittelyjaksoa ole ollut. Ekasta tapaamisesta ens kesänä neljä vuotta, ja tää koko aika ollaan pyöritetty etäsuhdetta. Kihloihin mentiin 09 syksyllä ja naimisiin -10 syksyllä. Eli sanoisin että nykyaikana suhteellisen nopeaa toimintaa. Kun mulla on ollut periaate, että kyllä parissa vuodessa jo tietää että jaksaako toista tosiaan katsoa, ja jos kihloihin mennään niin se tarkoittaa sitten naimisiin menoa maks 2 vuoden sisään. Kun nykyään tuntuu olevan aika yleistä, että ensin ollaan monta, monta vuotta yhdes, sit mennään kihloihin, tehään mahd. lapsia ja sit vasta mennään naimisiin. Ei oo koskaan tuntunut mun jutulta.

Ja, EI, en mitenkään väheksy niitä jotka näin tekee, mulle ja mun ajatusmaailmaan sellainen ei vain sovi.
nim. Vanhemmat mennyt 2vk jälkeen tapaamisesta naimisiin ja tänä vuonna tulee 20 vuotta täyteen.
 
Galluppiin Me oltiin samassa lukiossa ja siellä tutustuttiin pintapuolisesti ja aina välillä juteltiin mesessä. Mä lauloin koulun kuorossa ja mies soitti kuoron bändissä kitaraa. Sit menin kesätöihin -06 ja töttöröö, siellähän tää mies oli ollu jo useamman vuoden keikkalaisena. Siel sit kesällä tutustuttiin enemmän ja törttöiltiin festareilla "kavereina" mut siitä se jotenkin sen kesän aikana syveni. Syksyllä kysyin ihan suoraan että mihin tää on menossa ja sovittiin siinä sitten että ollaan yhdessä. Yhteen muutettiin -07 keväällä heti mun kirjotusten jälkeen, oltiin seurusteltu 7kk. Ensimmäinen koira tuli elokuussa 07, toinen joulukuussa 08. Kihloihin huhtikuussa 08 ja elokuussa 09 naimisiin. Nyt valmistutaan molemmat ja töissä käydään, taloa/tonttia etsitään ja ihanaa on olla :heart:
 
Moi, mä en tiedä miks nyt hirveesti ujostelen tänne paluuta... Mut kai mut vois laittaa listoille, tänään nimittäin täti ilmestyi! =) Ihan outoa olla siitä iloinen. Tai oikeestaan koko ilon tunne oli jo vähän ehtinyt unohtuun, mutta ehkä se tulee taas tutummaksi.

Eli mulle vois laittaa kp 1/? ja yk 5/2 koska ei me mitään ehkäisyä missään välissä olla käytetty, tuntu jotenkin hassulta et olis alkanu siihen kun en mä nyt näköjään mitenkään ihan itsestään raskaudu, me kun ollaan alusta asti hommailtu tikutetun oviksen mukaan mun epäsäännöllisen kierron takia. Eli aika tekemällä tekemistä tää on ollu ja sata varmasti on tästä eteenkin päin. Onneks tuli kumottua kaikki hölynpölyt siitä, että jos yrittämällä yrittää niin ei voi tärpätä, kyllä voi.

En voi luvata käyväni ihan yhtä usein kun aiemmin (no sillon oli toi päivittäjän velvollisuus et sen takiakin piti käydä) kun suhtautuminen koko asiaan on muuttunut aika lailla.

Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta, tää on tosi kiva pino täynnä ihania ihmisiä.

Jomi, en tiennytkään että säkin oot Tampereelta, meitähän on täällä kokonainen mafia. Mun kaikki kaverit on jo saanu lapsia, joten eipä niistäkään moni mun kanssa tuu samaan aikaan oleen raskaana ja mun mielestä toisen tai useammannen odottaminen on vähän eri asia.

G: Me ollaan oltu yhdessä noin 9 vuotta. Ollaan pyöritty samoissa piireissä ja tutustuttu sitä kautta, se oli rakkautta ja vahvaa kemiaa ensisilmäyksellä. Kihloihin mentiin 2007 ja naimisiin viime kesänä. Lasta alettiin yrittään viime elokuussa. Oottekos Jomi aloittaneet yrityksen samoihin aikoihin? Muistelin niin...

Lilli, minkäs pitusia sun kierrot on ollu? Mä laskeskelin et mulla olis 30 päivän kierron mukaan ovis joskus 8.3. Eli kun sä oot päivän edellä ja jos sulla on lyhyempi kierto niin vois riittää jos tolloin 31.3. tekisitte talletuksen ja simpat eläis 3-4 päivää? Olitkos sä tikutellu?

tiuhti ihan typerä työhaastattelu, kurjaa johtaa ihmisiä harhaan. Lainsäädäntö menee just noin kun viida sano, eli koeaika max. 4kk/puolet työsuhteen kestosta. 6 kk:n koeaikaa voi käyttää vaan poikkeustapauksissa jos järjestetään pitkäaikaista koulutusta perehdytykseksi. Ja joo, teen töitä henkilöstöhallinnossa työlainsäädännön parissa... ;)

).( Mulla on kaikki kikat käytössä, aloitin vehnänalkioöljynkin viime kierrossa, on se vaan sairaan hirveetä. Ei se makukaan vaan se miltä tuntuu niellä öljyä, hyi hitto! Greippimehusta oon jo oppinu tykkään ja sen nimeen vannon, koska tärppikierrossa limoja oli paljon muita enemmän. Alkoholia en oo käyttäny pitkään aikaan mut tuskinpa ennen ovista oon kovin tiukkana sen suhteen kun tosiaan oon ollu jo niin kauan ilman... Parit pippalotkin olis tiedossa. Enkä muista et sen olis todettu vaikuttavan ovikseen?

Muoks. Eihän tota mun plussaa tarvi poistaa tuolta plussanneista? Toivottavasti kukaan ei oo sitä mieltä et tarvis, musta tuntuis äärettömän pahalta kun se kuitenkin oli ihan oikea plussa ja raskaus... :(
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle, ihanaa kun tulet takaisin tänne pyörimään. :) käyt niin usein kun siltä tuntuu. Ja hei, mie voisin suositella että osta vehnänalkioöljynkapseleita. Ei tarvi mitään öljyjä nieleskellä, menee paljon sutjakkaammin alas. :)

Mie kirjoittelen huomenna lisää ja galluppivastausta, parin tunnin päästä pitäis lähteä ajelemaan Vantaata kohti joten tässä pitäis saada aamutoimet tehtyä. Ihanaa päästä vähän tuulettumaan kaverin tupareihin. Mie päivitän pinonki sitte huomenna kun kotiudutaan.
 
Huomenta kaikille!
Täällä näyttäs vähän siltä, että täti on tulossa kyläilemään. Huomasin aamulla, että pientä tiputtelua tulee..Saas nähdä kuin hirveet näistä menkoista tulee, kun nää on ekat luomut sitten hetkeen.. kauhulla odotan. Pillereidenkin kanssa ne oli jotain niin kamalaa..yäk : /

Ihanaa viikonloppu! Äsken tulin taas töistä..ja aion vaan löhötä koko päivän! Vaikka ens viikkokin on kokonaan vapaata.. tämmöstä on olla vuokratyöntekijä..:O Onneks ens viikon jälkeen on taas töitä =)
Aurinkoista päivää kaikille :heart:
 
Namppis88, mie oon jo :D eli Porvoo.. tai en asu Porvoossa (ihan, lähellä kuitsekin ;)) mutta oon töissä kylläkin, oon asunut kyllä Porvoossa sen 16 vuotta ennen naapurikuntaan muuttoa :D

Gabrielle, ei missään nimessä tarvii poistaa sitä plussaa tuolta :) hassu oot! nyt sit kaikki keinot käyttöön :heart: ihanaa kun oot tulossa takasin, siis mielummin olisit odottajien puolella, mutta olin mie kyl aika huolissaan siusta kun ei mittään kuulunu :ashamed: kirjoittelet sen mitä haluat ja mitä haluat! :hug: ja nyt muru toivotaan, ettei oo pitkä visiitti täällä!

Carne voihan pahus jos täti alkaa : / tsemppiä nyt :hug: vai muistanko mie oikein, että teillä yritys alkaa nyt? :ashamed: anteeksi kun en muista, täällä vaan on niin hirmusti porukkaa et hankala jo muistaa..

ON, tänään siis KP9?? ihme kyllä, en oo yhen yhtä ovistestiä tehnyt, enkä edes miettinyt asiaa.. eli varmaan jää "yrityksen meininki" tästä kierrosta pois :) hyvä vaan, kerranki en stressaa pupuiluista ja muista.. mutta ovislimaa tulee ihan lorisemalla :D ja eilen illalla jäin nukkumaan sänkyyn touhuilun jälkeen.. joo ja se siitä stressistä :D nyt se sit alkaa nousemaan kun alan miettii asioita! :D

G, me ollaan oltu yhdessä 6- vuotta.. tutustuttiin eka kavereina ja mie olin varmaan puoli vuotta ihastunut mutta en saanut suuta auki, siitä huomasin et nyt on tosi kyseessä, koska ei mulla ennen ollut ongelmaa iskeä miestä :D ja siitä se sit lämpesi yksi uusi vuosi.. siitä meni pari kk kunnes sitten seurusteltiin virallisesti :heart: kihloihin mentiin 2006 kun mies oli armeijassa :)
 

Yhteistyössä