Huomenia muruset :heart:
Dremming, ihana reissu ollut teillä, tuollaset kyllä tosiaan tuo potkua suhteelle! eka talletus tehtiin viime viikon keskiviikkona, sitten, perjantaina, sitte sunnuntai aamuna ja eilen illalla
eli homma hanskassa (mut toivottavasti ei hanskat hukassa
)! eli saako siut lisää kohta listalle
jos ei kerta kumipukua ollu enää käytössä, niin tuleeko jatkossakaan!?
voi tsemppiä nyt muru :heart:
t84 nyt kyllä naurattaa, katoin kellon aikaa koska oot kirjottanu tuon viestisi ja juuri silloin oltiin tallettelemassa
aika hyvin sanottu! hei muru, äläs nyt siellä :heart: just yleensähän se tärppää tällaisista kierroista! ja tuosta ab kuurista, sie olisit niin alussa, että tuskin se asiaan vaikuttaa! vasta rv6 alkaa istukka toimimaan ja sitten ei saa enää syyä sellaisia lääkkeitä, älä huoli :heart: mie oon tosi varma, että se tärppi on nyt käynyt, muuten ei olis sillä pissatulehduksella mitään tarkoitusta
Namppis88, koskas siun palkka tulee?
mie niin oottelen sun testauksias jo! :heart: ja juu, kyllä sen hajusta ja vuodosta tunnistaa koska on toosassa tulehdus :x
nimpsu tervetuloa :wave: ja laitetaas tästä heti plussapuhuria tulemaan +++
teillä onki sit jo pidempi yritys takana! nyt tsemppiä :heart:
Gabrielle, mie uskosin, että se kysta ois nyt puhjennu siulla!? meinaan jos siulla tulee limasta vuotoa, mulla on yks kysta puhjennu ja se oli just sellasta limasta vuotoa jossa oli sellaisi hyytymiä joukossa, ja sit tuli sellasta ovisliman tapasta mutta siinä oli verta joukossa, ja siis sitä tuli kylläki mulla paljon! :x mieskin ällösi ku oli sänky limassa ja veressä yön päätteeks! ja Gabi, täällä tulee niin jumalattomasti tekstiä, ettei millään voi muistaa mitä kukaki on kirjottanu..
ja joo,
Chiba, palstatohtorit on parhaita
onko nyt tullut vuotoa? vai vaan pysyny tavallisena?
ON tänään siis ihan selvä dpo 1, vai laskenko nyt väärin ku eilen oli se ovis, niin eikö se oo nyt se dpo0? siis joka ikinen kuukaus mä jahkaan tätä samaa vaikka osaan sit muita neuvoo
vieläki on hellänä oikea puoli alavatsasta! ja saakeli et puuhastelu tuntu ikävältä, varsinki jos mies työnty syvälle! ja vasenkin puoli yhtyi eilen tuikkimaan mua, oli kyllä maailman kovimmat oviskivut! huh huh
onneks niistä pahimmista on nyt selvitty! ja tästä se piinailu taas alkaa! mut siit oon varma, et siellä oli joku hirviömunis