***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Ilkee ukko meni tänä aamuna valtaaman vessan, niin en päässyt varmistamaan eilistä haamuani :( Ehdin juoda 4kuppia kahvia ennenku taas muistin, ja sama haamu tuli siis tänäänkin. Tosin tänään kiikutin sen testin heti kälylleni ja se näki siinä myös haamun. Eli siis huomenna valtaan heti aamusta vessan :LOL: Mies hetken kärsiköön :)

Niin ja ihana kälyni kertoi aamulla todella vaikeasti minulle, että hän testasi plussan alkuviikolla :eek: Musta tulee taas täti :D Sen teki pahaa kertoa mulle, kun tietää, et meillä yritetään ja ne ei ollu ees yrittänyt, unohti alottaa pillerlaatan ja piti pidättäytyä pupuilemisesta 1kk ja ei pystynytkään.

++++++ :whistle: kaikille
 
moikka kaikille!
nyt tulee vähän vuodatusta, mutta on niin paha olo :'(
tänään yks mun ihan hyvä kaveri, joka eros tossa kesällä ja on nyt tapaillut yhtä tyyppiä, ilmoitti olevansa raskaana ja ihan kun se ei olisi harmittanut niin pyys että tuunko sen mukaan kun se menee tekee abortin. ymmärrän ettei se halua lasta tohon tilanteeseen, mutta voi että se sattu :headwall:
miten tää on mahdollista että itse yrittää niin paljon ja muut sikiää pelkästä ajatuksesta...eikä edes haluu :'(
 
Heips, voisin tännekin tulla tuon kesäunelman lisäksi! Kun plussanneita on noin paljon, tämänkin on pakko olla onnekas ketju ;) Täällä mennään kp 22/27-29 (tuo 28 on kuitenkin vakio) ja yk 2. Oviksen tikutin kp 14 ja hyödynnettiin. En kuitenkaan usko tärppiin tässä kierrossa, mutta toivottavasti ensi kierrossa sitten viimeistään :p

V 06 odotin joka meni kesken suht myöhään siinä 5kk. Sen jälkeen söin muutaman kuukauden pilsuja, ja sitten ehkäisynä oli varmat päivät. Taas aloitin pillerit, mutta ei jaksettu enää odottaa vaan aloitettiin yritys siis 08/08 :heart: Valmistun ensi keväänä, mutta vauvalle annettiin lupa tulla vaikka väsy ja huono olo vaivaisivatkin.

Mitäs tehokeinoja te käytätte raskautumiseen? Viime kierrossa join greippimehua, tuumailin ottaa sen mukaan taas mahdollisesti ensi kierrossa jos nyt ei plussaa tule. Vitamiinipillerit menossa mukana että foolihapon saanti olisi ok. Ja pupuilujen jälkeen makoilua jalat ylhäällä sellaiset 20-30 min :whistle:

Eikös me kaikki plussata tässä piakkoin niin päästään tuonne odottajiin? :heart:
 
Nyyh. Kattelin ton 9kk leffan ku tuli subilta äske. Tuli vähä haikee olo, ku nii kauheesti haluis olla samassa tilanteessa ku ne siinä lopussa <3

Täälä nyt odotetaan ajan kulumista taas.. Eipä mitää ihmeempiä tapahtumia oo kirjattavaksi :)

:hug: kaikille ku nyt niin halittaa :hug:
 
Heippa,
tänään sattui outo tapaus, olin äidin kanssa ravintolassa tilaamassa ruokaa ja ennen kuin edes sain annosta niin minuun iski aivan hirveä alavatsa kipu, joka välillä tuntui palleassa asti, pikkuhiljaa kipu siirtyi myös selän puolelle jota särki aivan mielettömästi ja alamasua nipisteli julmetusti. Sain jotenkin syötyä ja otin panadolia. Pohdin jo päivystykseen soittoa, mutta panadol alkoi hieman helpottaa. Hetken ihan alhaalla oli painon tunne. Vieläkin välillä alamasua nipistelee, tarkkailen tilannetta josko pitää kuitenkin hakeutua lääkäriin. Vessassa kävin eikä vertakaan näy ollenkaan. Joten en tajua mistä voisi olla ollut kyse?!
 
Heippa kaikille! Mie oon uus täällä, mutta kuume on kova ;) Pakko tulla kirjoittelemaan jonnekin kun alkaa olla niin paska olo :( Pillerit mie lopetin jo helmikuussa mutta kierto meni siitä niin sekaisin, että yritteleen päästiin vasta elokuusta.. Vieläkään ei kuulu vauvaa ja on niin perkuleen paha mieli, kun tuntuu et kaikki läheiset/ystävät/työkaverit kaikki on raskaana ja myö kun ollaan haaveiltu jo niin pitkään.. Tässä ketjussa mennään jo 42 sivulla, en jaksanut lukea kaikkia aiempia viestejä, joten kysympä tässä suoraan että miltä muista yrittelijöistä tuntuu kun plussausta ei kuulu? Mie saan varmaan viikottain kuulla, et joku tuttava on pamahtanut paksuksi ja totta puhuen se tuntuu pahalta! Vaikka hirviän ilonen pitäis olla ja oonki, mutta sitten se "miksen miekii" -vaihe iskee ja johan porataan loppuilta. Ja sit vasta tuntuuki paskalta, kun tajuu olevansa ihan hirveä ihminen.. Tänään oli taas tällänen päivä: menkat alkoi ja sain kuulla työkaverini olevan raskaana (viikko sitten kuulin toisen työkaverini olevan raskaana..) En vaan ymmärrä itteeni tai koko maailmaa ja elämää!?
 
tervetuloa mii26 joeihän nekään sille mitään voio, kyllä se kolahtaa kun muut tuntuu raskautuvan ihan tosta noin, mutta eipä siinä mikään auta. :) täytyy vaan koota itsensä ja lähteä uuteen kiertoon. kai se plussa sieltä joskus pärähtää :D
on. mulla murtu varvas, rinnat ollu ihan sika kipeet menkoista lähtien ( ei vielä saa alkaa oireet kun joutuu niistä menkka kivuista muutenkin kärsimään niin paljon) ja masentaa se mun kaverikin, että näin positiivisellä mielellä täällä :headwall:
 
mii26 ymmärrän kyllä että sattuu, kun joku muu raskautuu ja sinä et. on samanlaisia tuntemuksia itsellä, mutta positiivista ajattelua peliin ja yritä olla onnellinen niiden muiden puolesta :D

mulle tuli tänäänkin haamuviiva, eikä menkat alkanutkaan niinkuin piti, mut mahaa nipistelee niinkuin olis menkat alkamassa :(
 

16.10.2008

Minnie-...................kp 113/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 91/28..............................yk 3(km jälkeen)
katie80..................kp 88/30...............................yk 4
Hope22..................kp 77/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 73/26...............................yk 1
Humu82..................kp 65/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah..................kp 64/35................................yk 3
Zande.....................kp 54/36................................yk?
Kauris-82................kp 51/30................................yk 6

Tytti82.....................kp 39/33................................yk 4
yöperhonen-...........kp 38/29................................yk 8
Henuliini..................kp 34/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 32/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 31/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 30/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 30/23-26.............................yk 4

kiharapää...............kp 29/32-35.............................yk 13
Daadeli...................kp 28/ ....................................yk 8
MyPoodels..............kp 28/28-58.............................yk 5
Kia-85.....................kp 26/??..................................yk 3
Delfis......................kp 26/28..................................yk 2
Louvre....................kp 26/32-40.............................yk 7
Hemuli1981............kp 26/28-38.............................yk 5
Happyfeet...............kp 23/32.................................yk 2
ida7........................kp 23/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 22/23.................................yk 3
Piglet......................kp 21/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 21/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 20/29..................................yk 3
Nasu-85.................kp 20/28...................................yk 3

Heinu......................kp 19/26-31.............................yk 12
kukkaiskeiju............kp 18/34-39.............................yk 3
HaLPe.....................kp 17/23-27.............................yk 9
Teddybear82..........kp 16/28-?................................yk 1
Kuumeilija...............kp 15/26-41.............................yk 9
asty........................kp 12/28-42................................yk?
katalin....................kp 12/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 12/26-28.................................yk?

iitu-.........................kp 9/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 8/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 8/29.....................................yk 17
toivova-84..............kp 8/25-29................................yk 4
kaz..........................kp 7/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 6/28-30.............................yk 3
vauvakuume83.......kp 4/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 4/27-57..............................yk 5
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
vinka......................kp ??/??....................................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
mii26......................kp ??/??...................................yk?

++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
Talvis yk 5
Sun Rise yk 3
Raffel yk 1
Tiikeri83
La bebe yk 1
johanna83 yk 6

Taustalla:
Siniviuhka...yk 9
 
päivän listaa olkaas hyä B)

Tervetuloa kaikille uusille! uutta verta tänne tarvittiinki:)

Pinkkimieli jännää! :) toivottavasti plussa vahvistuu. +++ :whistle:

ON: eilen ja tänään ollu huono olo aamusta :( eilinen varmaan johtu yövuorosta mutta en tiiä mistä tän päivänen johtuu. mut alavatsalla ja selässä on ollu semmonen outo tuntemus... että sellasta... miks nää oireet tulee tädin jälkeen? ei oo yhtään kivaa |O nyt mä luulen että mun pitä testata, mutta empäs sitä teekkään ellei tää huono olo tietenkin jatku...
 
Uus hörhö täällä kyselee taas.. onko teillä ollut raskausoireita vaikka tulos on nega? Tsemppiä kovasti kaikille oireilijoille!!! En oo hirviö, joskus vaan niin pistää itkun kurkkuun kun aina joku muu plussaa.. vastahan tässä on pari vuotta toivottu.. Miula on d1, joten meni aikaa, että verensokerit saatiin pudotettua niin alas, että lääkäri antoi vauvaluvan.. No mutta kuiteski, sitte siitä tulee itelleki kahta kauheempi olo, kun tajuaa miksi se itku tulee.. Kyllä tää tästä.. koitan ajatella, että ei ne kaikki ihan yk1 ole plussanneet, vaikka osalla kävikin niin! Pistää itelle sellasen paniikin, että onks mius jotain vikaa??? Esikoista kun toivoo, niin ei ole mitään takeita siitä et olis "kunnossa".

No joo... eksyin hiukkasen alkuperäisestä kysymyksestä :p : Et onko ollu oireita vaikka tulos varmuudella nega? Miula meinaan ekan yrityskierron jälk. nipisteli vattaa, pissitti jatkuvasti ja menkat jäi pois! Olin niin varma et osu ja uppos, MUTTA tulos oli nega! :headwall: Ei voinu mitään.. kierto oli seonnut täysin, ilmeisesti joku pillerien lopetus/stressi reaktio.. en tiedä! Niin vaan kävi.. Kp 55:n kieppeillä jouduin syömään Terolut kuurin, jonka jälkeen menkat piti alkaa 2-4pv:n kuluessa.. meni 8pv! Taas olin plussafiiliksellä, kunnes 8.pv tuli.. ja niin kauheita kipuja |O Voi luoja! Nyt sit varoiks uusi Terolut kuuri toisella perättäisellä kierrolla, kierto 28 pv! Hyvä juttu kaiketi.. nyt odottelen että menkat loppuu.. alkoivat 2pv kuurin jälk! = ajallaan! Menipä ton 70pv:n kierron kanssa aikaa ihan kivasti.. Eli yrittelyssä ollut takaiskuja.. Saakelin Terot, olen aika varma, etten ole terojen kanssa ovuloinut kertaakaan! Joskus sentään olen, koska tekeehän se aika selviä oireita.. pillerien jälkeen ainakin parissa kierrossa ;)

Miut voi lisätä tuohon listaan, aktiivisiä yk 3! Uusi olen täällä, mutta tuskimpa teen katoamistemppua.. tää palsta tuntuu "henkireijältä" =) Kp kohtaan ei varmaan voi laittaa mitään.. pillereiden kanssa menkat oli 8pv ja kierto 28.. Nykyisin (luomuna) toistaiseksi 3-5pv ja kierto kaikkea 28-82pv:n välillä :/ ..jos tulkitsin lyhenteet oikein.. Vai tarkottikohan tuo ovispv?? No siihenkään ei voi laittaa mitään..
 
Meinaatsie "tavallisia" menkkaoireita vai ihan kunnon PMS? Miula ei nimittäin ole PMS ollut ainakaan koskaan aiemmin.. Menkat jäi kokonaan pois!? Sepä vasta outo oire onkin.. mutta luulen sen olevan sitä et toivoi liian kovasti..?
 
Heippa!

Tervetuloa uusille!

Mulla on taas näitä raskausoireita maha on kun ilmapallo ja ilmaakin tulee. Ennen kun tuli palloksi niin oli menkkamaisia kipuja pari päivää. Onko kellään plussanneella tai muilla ollut samanlaista? Mä oon ihan mestari keksimään oireita, mutta tää on jo outoa. Nälkä ei myöskään ole ollut oikein koko viikkona, kun vatsa tuntuu niin oudolta. Tuntuu että jotakin siellä mahassa nyt tapahtuu.
 
kiitos kaikille osanotoista. en jaksa kaikkia sivuja lukea, jotka jääny lukematta. selailin hiukan ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.
nyt on hiukan hassut fiilikset. oon täs ollu enemmän ja vähemmän kipeenä kohta viikon. tänään sit hain sairaslomaa. hirvee nuha, poskionteloissa vissiin jotain tulehdusta (kävin vaan terkkarilla, en siis lääkärillä), keuhkoihin sattuu. pää särkee ja lämpö VAIN 35 astetta. olo on kuin olisi vähintään 38 asteen kuumeessa :/ korvatkin tuntuu hassuilta, ei ne särje, mutta tuntuu sellainen paine...
tietääkö ketään onko mitään virussairauksia nyt ollu liikkeellä? :eek:
 
jaa niin ja tervetuloa kaikki uudet ja onnittelut, jos joku on plussaillu :)
ei ihan käy täysillä tää mun nuppi.
sitäkin piti vielä ihmetellä. eilen kun sit menin viel töihin, niin aina jotain ponnistellessani vihlaisi vasemman munasarjan kohdalta ja kipu säteili aina nivusiin asti. oli tosi kova kipu. raskaana en voi olla, koska nyt vasta kp12, mutta voisiko olla oire jostakin vakavasta? :eek:
 
oireista: minä ainaki oireilen ihan kunnolla joka kierrossa. muka alavatsallanippailuja ja oksetusta ja pissihätää ja kaikkea. ja joka kierrossa meen halpaan :kieh:
eli mun normaali olotilani on kuin juuri raskautuneella. ainoo vaan että ei oo vauvaa :(
 
Näinpäs kamalia painajaisia koko yön... Minua jahdattiin ja pihalla lojui irtileikattuja sormia, joissa oli lapussa exäni nimi... Sit gyne-unta, joka oli ihan pimee.. Ihan hörhö naisgyne, joka kutitteli mua, kun olin muka tullut tekee abortin, vaikka sit lopulta olin jossain jälkitarkastuksessa...

Huhhuh, kai näitä asioita sitten öisin käsittelee :whistle:
 
hyvänen aika mikä uni :eek:

mä luin kuukuppikunnan forumissa kun ne oli nähny kuppiunia, ja sitte mä näin seuravana yönä unta kupista ja kestosta :whistle: eli pitäs todellaki yrittää vähän vähentää tätä kesto intoa.

mutku ei voi |O :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Meinaatsie "tavallisia" menkkaoireita vai ihan kunnon PMS? Miula ei nimittäin ole PMS ollut ainakaan koskaan aiemmin.. Menkat jäi kokonaan pois!? Sepä vasta outo oire onkin.. mutta luulen sen olevan sitä et toivoi liian kovasti..?
Viikkoa ennen menkkojen alkamista munasarjoihin alkaa sattumaan, vihloo ja häpyluuta särkee. Muniksissa vuoroin vasemmalta ja vuoroin oikealta. Päänsäkrky on tullut nyt ihan vasta mukaan kuvioihin. Iltaisin paleltaa. Muutamia päiviä ennen menkkoja huimaa, ällöttää, oksettaa, pissattaa koko ajan... Että minun kohdallani on todella hankala sanoa raskautumisesta mitään ennen kuin menkat ovat myöhässä( se olisi varma "oire" ) . Tosin, v06 kun odotin (meni suht myöhään kesken), oviksesta asti oli kamalaa vihlontaa muniksissa. Normikierroissa se tulee viikkoa ennen menkkoja. En siis usko että tässäkään kierrossa tärppäsi :ashamed: Nyt mennään kp 23 ja jos ja kun täti taas ensi viikolla tulee, seuraava kierto on sitten plussakierto, pakko olla :D
 
JenPen
Heippa Ida7 ja Nasu-85, tervetuloa! =)
Minkä ikäinen muuten Ida olet? Nasu on ainakin mun kanssa melkeen samaa ikäluokkaa, kiva kun on saman ikäsiä samassa tilanteessa kun omilla kavereilla ei vauvaa suunnitteilla varmaan kymmeneen vuoteen...

Piglet Mulla oli ekassa yrityskierrossa myös tollanen samanlainen kipukohtaus joskus oletetun ovisajankohdan jälkeen keskellä yötä. Meinasin itsekin jo soittaa päivystykseen, mutta särkylääke lopulta helpotti kipua. Elättelin sillon toiveita josko olis ollu jotain kiinnittymiskipua, kun sen kaltaisia juttuja luin jostain raskautuneiden ketjusta, mutta eipähän ainakaan plussaa pärähtänyt testiin.
Mulla on näin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ollu kyllä monia niin omituisia tuntemuksia mitä ei oo koskaan ennen ollut, että kai tää on sellasta totuttelua elämään ihan luomuna... :D Voi olla myös että kroppa on vähän sekasin tällä hetkellä kun noi kierrotkin heittelee ihan hirveesti.

Mii26 Tervetuloa sullekin! :flower: Tohon sun kysymyksees, mä olin ihan varman ekalla yrityskierrolla että nyt on tärpännyt. Oireita oli vaikka mitä: Tosiaan tuo yllämainittu "kiinnittymiskipu" oviksen jälkeen, vähän myöhemmin pissatti kovasti, väsytti, oli omituista painontunnetta alavatsassa, etovaa oloa... Ja menkkoja ei kuulunut. No tulihan ne sieltä sitten kp40.
Kyllä mullakin on välillä sellanen olo että onko mussa jokin vika, vaikka vasta yk4 alkanut ja tiedän ettei se todellakaan ole paljon. Haluaisin jotenkin vain varmuuden siitä ettei mitään vikaa lapsen saamisen esteeksi ole, jolloin voisin ihan rauhassa odotella sitä että tärppää. Tietäis että se on vaan ajan kysymys, eikä niin että yritetään vaikka vuoden verran ja vasta sitte selviäis että jonkun vian takia ei olis ollu toivoakaan plussata. Oonkin menossa gynelle tarkastukseen ja ultraan muuten vaan, oman mielenrauhan takia.
 
Moi kaikki!
Ja tervetuloa uudet! Kiva saada uutta porukkaa :wave:

Oltte aika paljon kirjotellut, en nyt henk.koht kellekään kommaa tällä kertaa.

Yleensä vaan kirjoitan että "ei mitään ihmeempiä, ovista odotellen..."
Mutta nyt saan kirjoittaa, että OVIS LIMAT BONGATTU! eli ei kun pupuilemaan! Aloin tosin miettimään että eihän se ole vielä sillon myöhästä jos tulee sitä ovislimaa...eikös se ovis oo tapahtunu sit kun se lima loppuu?!

Olin eilen käymässä Tampereella Charles Plogmanin keikalla, se julkas levyn toissapäivänä ja nyt laulo kaikki uudet kappaleet. Ihana uus levy!!! (ei, en ole fani :whistle: )Lähdettiin siitä vielä kaverin kanssa jatkoille ja mentiin Onnelaan...oli joku k-18 ilta...ihan hirveä teinih****tti! Meni toisessa paikassa kuitenkin pilkkuun asti, enkä mä ikinä ole niin pitkään. Aamulla totesin että nyt muistan miksen mä yleensä käy baareissa... :D Mutta tulipas taas kokeiltua :LOL: Voi kuntärppäis tässä kierrossa... :heart:
 
Nasu-85
Nyt ärsyttää... |O Kirjotin sitte semmosen suht pitkän tekstin ja ku painoin tuota vastaa juttua ni se hävitti koko tekstin van taidan syödä ensin ja kirjottaa sitte sen uudestaan.. :LOL:
Ai ni ja nibbler Yk 3 mennään... =)
 
JenPen
Nasu Mullekin käy jatkuvasti noin, siks aina ennen ku painan tota Vastaa-nappia, ni maalaan tekstin ja klikkaan hiirestä Kopioi. Koska sit jos teksti häviää, ni saan sen vaan liitettyä tähän vastauskenttään uudestaan. =)
 

Yhteistyössä