<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti en tiedä mitä sanoa! Voimia kovasti! :hug: Mutta eikö se vielä ois mahdollista, et viiva tulisikin testiin? Meinaan ku kp:t vasta 23?

Emby Hui! :heart:

Kovasti plussapuhureita kaikille! ++++++ :whistle:

ON ovistestiin tuli jopa jonkunlainen viiva... Eli oon aika varma, et ovis on vasta kp 14 tai 15 mikäli testi näyttää huomenna tai ylihuomenna plussaa. Väsyttää ja on kurjaa. Vettä sataa ja on synkkää. :( Huominen vielä töitä, sitten parille vapaalle... Mitähän kivaa tuota yrittäis keksiä? :)
 
Syysmyrskylle aivan valtavat onnittelut myös täältä ja tervetuloa sitten vain odottajien puolelle :heart: Pikkuiselle kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia nyt vain mukaan, että jaksaa pysytellä loppuun asti kiinni. :heart:

Täällä mä vaan edelleen käyn päivittäin lukemassa teidän juttuja ja jännäilen teidän kanssa niitä tulevia plussia. :) Tuolla odottajien puolella kun se jutustelu tahtoo välillä olla vähän ykspuolista. Kaikki kertoilee omiaan ja kukaan ei kommentoi kenenkään juttuja juuri ollenkaan.

ON: Täällä olis ens viikon torstaina puoliväli saavutettuna, perjantaina sitten rakenneultra :heart: Ei vaan millään malttais odotella sinne asti. :D

Tältä suunnalta laitan isot plussatuulet ja sateet teille lopuille tulemaan, tulkaahan pian perässä! :whistle:
 
Syysmyrskylle Isosti onnea :kiss:

Tiuhti Sä näytät olevan samanlainen ku mä, hetki ahdistaa, mutta ku seuraava päivä koittaa, niin ollaan jo täysillä suunnittelemassa uusia tuulia puhallettavaksi :wave: Ihana sinä!!

Emby Pidän yhtä peukkua pystyssä! Huom! molemmat peukut pystyssä tuottaa huonoa onnea, yksi tuottaa hyvää ja paljon :)

ON*Minulla alkaa kohtutulehtuksen osalta olla pahin takanapäin, huh! Olinhan minä tosiaan kipeä! Tänä aamuna ei ollut enää kipuja lainkaan, joten antilooppi on siis purrut =) Nyt odotan malttamattomana vuodon loppumista, jotta pääsemme tositoimiin! Olen ehdottoman itsekkäästi sitä mieltä, että nyt meidän kuuluu saada vauva ja olen päättänyt siis tämän onnen meille tuoda :D
 
voi tiuhti... Mutta älä nyt kuitenkaan vielä luovuta, kaikki on ihan oikeesti vielä mahdollista, on niin aikaista. Eikö sulla oo vasta joku dpo 11? Mun melestä ei kyllä ollu mikään viivanpaikka vaan väriäkin näin, kyllä se jotain tarkotti! Mä en vielä suostu luovuttaa tän kierron suhteen!

sati no todellakin on teidän vuoro seuraavaksi, ja tässä hommassa pitääkin olla itsekäs :D Mä uskon ja toivon että teillä on ihan tosi hyvät mahdollisuudet onnistua nopeasti, ihan vaikka nyt ensiyrittämällä! :) Hirmuiset tsempitykset! Ja hyvä että kivut on hellittänyt!

Dremming nyt vaan ahkeraa tikuttelua, ja ahkeraa ukon kaatoa? ;)

pikkumyy voi että, sullahan on oikeen jännät paikat! Mä en varmaan ikinä malttais olla noin pitkään testaamatta, vaikka noinhan se olis järkevintä ehdottomasti tehdä :ashamed: mutta tässä mitään järjellä mennä, vaan tunteella :D Mä tarviin tehdä sen testin kun lähestytään tätiä, saan jotenkin siitä sen rauhan odotella taas yhden päivän. Tulisin muuten hulluks kun en tiedä, miettisin koko päivän vaan onko vai eikö vai missä mennään... :D

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta, sama olo ja sama paisumus. Mä en oikeesti tajuu. Ei tää mihinkään raskauteen voi liittyä vaikka kuinka niin haluisin koska kyllä tää on melkeen viikon ollu, eli oviksesta lähtien. Siis oikeesti, mistä syystä voi tulla tällanen, näytän siltä kun olisin raskaana! Ja pari kiloa tullu lisää, mikä mua vaivaa?! Oon kun ilmapallo, ahdistaa ja ällöttää. Mies olis halunu vähän lovea mut ei todellakaan pystyny, sekin olis varmaan järkyttyny :D
 
Tada: Joo siis mäki oon aikasemmis kierrois alannu testaa jo tosi aikasin.. Nyt isäntä pisti sille stopin! ..ja mulla on tää kierto ollu vähä sellanen masis kierto, että en edes oo ajatellu, että tästä tärppäis.. Nyt eilen ja tänään on vähä toivo heränny, ja en malttais odottaa testaamista.. Meinasin jo, että lähden naapuripaikkakunnalle apteekkin ku siä on v.loppusin päivystävä apteekki auki.. 60km tulis edestakasta matkaa. Vähä kyllä houkuttelis.!?! Sais sitte heti aamulla testata mikäli täti ei oo meille löytäny. Nii, ja siitä turvotuksesta.. Mäki oon ollu joka kierros aiva takus sen kans, se alkaa muutama päivä ennen ovista ja helpottaa ensimmäisen vuotopäivän jälkeen. Joten sellasta inhimillistä aikaa on n.10-12 pv, että Jee!! Ja mä kans näytän ihan siltä ku olisin raskaana, koska multa on muutama kysynykki.!!

Napaalua: Ainoot mitä vois oireiks ajatella on pyörrytys, mua on jonku n.5pv pyörryttäny aina välillä, ja sen samasen 5pv on ollu oudosti maha kipee, siis niinku sekasin.. Vähä niinku sellasta jännitysmahakipuu, et syöt ja puol tuntii ni maha on kipee ja pakko mennä vessaa, ja sitte se menee ohi. Nii, ja sitte on sellanen kiree alamaha.. Yhtäkkiä huomaan, että alavatta on kivikova ja koitan rentouttaa sen, mutta se ei oikee meinaa onnistua..? Päästinköhän taas vähä mielikuvituksen liikkeelle.. :ashamed:
 
Huomenta!
Tää oli niinkin aikasin kun 5.30 töissä, hullua :D Sit ku piti vielä se eilinen leffa kattoa mikä loppu joskus puol 1 niin eipä tullu paljoa nukuttua...

Täällä on takana eka nega, jotain olin yhdessä vaiheessa näkevinäni, mut se hävis kyllä niin nopeesti kun tulikin. Eli nega, tietysti...

tiuhti olisko sulla parempia uutisia tänään...?
 
Huomenia :)

tada mä en ees testannu tänään, en uskaltanu, en halua enää sitä negaa.. mä luulin että kestäisin tämän homman paremmin, huh :ashamed: mutta ei.. ja jos se oli ja toivonkii että oli kemiallinen, niin ainakin antaa viitteota siitä että mä pystyn raskautuun :) se on hieno asia, vaikka kumminki tää hajottaa mua silti! mulla alkoi yöllä aika kovat menkkakivutkin jo, nyt on jo rätti perseessä, mutta ei sieltä mitää oo vielä tullut! ja normaalisti sörkin tässä vaiheessa kohdunnapukkaa, koska tänään siis kp24/26 ja normaalisti sieltä tulee jo tuhrua, mut ei onneks vielä, eli toivoa on, mutta hyvin vähän enää! ja sullahan on vasta dpo8 vissiin? eli ei se näykkää vielä :)

Emby mie koppaan :wave: kunhan tuun eka ite alas täältä :D toivotaan ettet tipu! :) ja kiitos kun päivitit :heart:

Myy hae äkkiä se testi ja pistä pisu säilöön :D monessa testissäki on ohjeena että pissan tulis antaa jäähtyä ennen tekemistä! sä vissiin pohditki sitä tuolla jossain vaiheessa? :D

ON, ei tätiä vielä, huh.. yöllä alkoi kyllä menkkakivut ja laitoin rätinkii, ei näy punasta :D ja juu, mä sörkin yleensä kohdunnapukkaa tässä vaiheessa, normaalisti KP24/26 tulee jo tuhrua, ei näkyny sitäkää :D noh.. kyllä se sieltä tulee vielä! enkä testannu, en uskaltanu enää :ashamed:
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 8.8.2011



Hey....................22...................kp 48/28......................yk 5
Pikkumyy87..........24...................kp 32/31......................yk 4
inieh...................23...................kp 28/?........................yk 3
lemonade.............26...................kp 27/30-35..................yk 11
tada...................27...................kp 25/26-27..................yk ?
tiuhti_.................21...................kp 24/26......................yk 11
atl......................26...................kp 22/25-27..................yk 1



viida...................25...................kp 17/29......................yk 1+3
Lilly-...................24...................kp 16/30.......................yk 3
eskapismi.............25...................kp 14/30.......................yk 2
Sanja..................32...................kp 13/27.......................yk 2
Dremming............24....................kp 13/26-28...................yk 3



-pansku-.............23....................kp 5/31......................yk 3
Sati..........................................kp ?/24-26.................yk 1+1
Emby^................25................... - ............................TJOT

NuttyKitty............27...................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk ?
 
tiuhti onks mulla vasta dpo 8, mä oon eläny siinä uskossa et olis jo 9 :D Muutenki ihan kummalista kattoo tota listaa kun on pitkä kierto luultavasti tulossa, mulla jo kp 25! Tässä vaiheessa menkkojen pitäis jo melkeen alkaa :D
Ja mä ymmärrän ihan hyvin ton ettet haluu testata tollasen jälkeen... : /

muoks. mulla ei näy ku ruksit tossa...
 
tada, voihan se olla et sulla on dpo9, mut tuskin vielä sillon mitään näkyy, joillakin sattaa jotain näkyä kyllä, mutta todella harvalla! siis mä oon pyörittäny kaiken maailman mahiksia ympäri ämpäri, sain ovisplussan, kipu tuli seuraavana päivänä, mut huomioitavaa oli, että mulla ei lämmöt noussu ja dipanni vastaku 3 päivää ovisplussan jälkeen, ja limailuhan jatku.. siis mä oon miettiny pääni puhki olisko ovis voinu tapahtua myöhemmin :confused: ovisplussasta ja kivuista huolimatta? tuskinpa, mutta tätä tää on.. osittain en suostu vieläkää uskomaa että eilinen testi oli nega :D mä oon hullu!!!!!!!!! ja anteeks kun mä sulle tällee purkaan, tunnut vaan jotenki niin "tutulta" ihmiseltä jolle on helppo puhua :)

*muoks, hei, koska luulet että menkat alkaa, KP? jos muutetaan listaan? jos sulla tänää dpo 9 ja KP25 niin voisko laittaa vaikka kierron pituudeksi 31?

miksköhän nuo kuvat ei näy? :confused:
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti no eihän sen periaatteessa kuuluiskaan näkyä, mut silti harmittaa... :D Ei mulla ikinä oo näin kierto venyny, tää on joku poikkeus niin mun mielestä ei tartte vaihtaa kp. Ja mun tuurilla ne alkaaki tyyliin huomenna :D

Ja tottakai purkaat just niin paljon kun tarttet, sitä varten täällä ollaan! :) Ja mäkään en suostu uskomaan sun negaa, mä en luovuta, mä tilasin sulle plussan tästä kierrosta! :mad: Sähän nyt sait sen hurjan ovisplussankin, ja eikö pupuilut osunu aika kohdilleen?
 
tada, aika kohilleen, ovisplussan sain KP11 ja KP10 pupuiltiin, KP12 tunsin sen kivun.. sitte KP14 ja 15 pupuiltiin taas ku mulla tuli sitä ovislimaa vielä :D mutta miehellä oli se oksutauti silloin justiinsa KP11 ja KP12 niin meni vähä plörinäksi, eli just ovisplussapäivänä ja seuraavana ei hommailtu..
 
atl
Täällä on ainakin peukut pystyssä tiuhtille

tada Mäkin menin jo tyhmyyksissäni testaamaan ja tuli oikein tyylipuhdas nega. Laskujeni mukaan mul on nyt dpo 8 tai 9 eli aivan liian ajoissa olinkin. Mitään ovistestejä en kyllä tehnyt, katsoo niitä sitten jos ja kun yrityskertoja kertyy enemmän.

Eilisestä asti on tuntunut menkkamaista selkäjuilintaa, yleensä alkaa pari päivää ennen menkkoja, joten varmaan tulossa lyhyt kierto ja täti ilmestyy näinä päivinä (lauantai olis laskennallisesti alkamispäivä).
 
Anteeks napaalu heti näin aamusta, mutta... Mä EN Ala!! :'( Niin Nega ku vaa voi olla..!! Miten julmaa tää touhu voi oikeen olla! En meinannu uskaltaa testata ku en olis halunnu kokee tätä paskaa oloo.. Eilen illalla alkanu tissikipu kuitenki sai testaan.. Joten kai se täti siä tekee tuloaan..
 
pikkumyy voi ei, ihan tyhmiä uutisia nyt kaikilla täällä :( Mutta sulla on täti myöhässä? Joten onhan vielä mahdollisuus... :hug:

tiuhti ainiin teillä oli se ukon tauti ikävästi siinä... Tosiaan parhaat päiväthän jäi ikäänkun välistä :( Mutta ainahan sitä kuulee että kaverit monta päivää siellä elää (alkaa tuntua siltä että yeah right...), niin onhan toi saattanu riittää!

ON Täällä on menkkatuntemukset lisääntyny päivän aikana... Niinkö vaan ne alkaa sittenkin normi aikaan, pahoin pelkään... :(
 
Tada: Siis joo, nyt on 32/31... Kai sitä on vaa alettava psyykkaa itteensä et kohta alkaa yk5. Harkittin tos jo joku aika sitte et siirryn tjot, kun mieski on nii lahjakkaasti tän syksyn töis.. Että, jospa keskittyis muihin asioihin välillä. Mikäli se onnistuu, voi olla, että on aika hankalaa.. Ku teidän ihanien juttuja on "pakko" päästä lukeen. :heart:
 
Pikkumyy87: Mulla kans.. Mutta ei luovuteta vielä.. Mä oottelen jos menkat alkais keskiviikkona, viimistään sunnuntaina.. Kuullostipas kauheen ristiriitaiselta :D No, saas nähä miten käy..

).( Ei jaksa..ostin varmuuden vuoks 2 suklaalevyä siltä varalta että täti tulee kyläileen.. En selviä siitä ilman suklaata.. Keskiviikkona teen seuraavan testin ja jos sekin nega eikä menkat ala niin seuraava testi sitten sunnuntaina.. Veikkaan että tästä pettymyksestä ei selviä kahdella suklaalevyllä, joutuu ehkä käymään grillilläkin.. :headwall:

Onnea kaikille plussanneille! En kerkeä nyt kirjoitella enempää, työt kutsuu. Palaan asiaan viim. keskiviikkona!!
 
Myy, mä sattuneesta syystä tiiän sun tämän hetkiset fiilikset, siksi mä en enää tänää testannu edes!!!!!! mut tulos ehtii vielä muuttumaan, eiks juu? ;)

tada äläs sä nyt siellä yhtään :) mitkä menkkatuntemukset? mä en halua uskoa että sulla menkat alkais! ennenku näkyy punasta!
 
Tiuhti: On "helpompaa" ajatella, että täti tulee, ku se, että ajattelen et joo oon raskaana ja Täti tulee silti... Pelkään korkeita paikkoja, joten mun on paras pysyy tää maanpinnalla ja laittaa mieluiten vähä kiviä taskuun, että en pääse liihotteleen.. No, tää on tällanen PaskaPäivä.. Ehkä jo huomenna oon paremmalla tuulella. Mutta sen päätin, että testeihin en ny hetkeen sekaannu.!
 

Yhteistyössä