<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Tiuhti: On "helpompaa" ajatella, että täti tulee, ku se, että ajattelen et joo oon raskaana ja Täti tulee silti... Pelkään korkeita paikkoja, joten mun on paras pysyy tää maanpinnalla ja laittaa mieluiten vähä kiviä taskuun, että en pääse liihotteleen.. No, tää on tällanen PaskaPäivä.. Ehkä jo huomenna oon paremmalla tuulella. Mutta sen päätin, että testeihin en ny hetkeen sekaannu.!
joo, mä laitoin mahaan herkuilla painoa, oon tankannu jo urakalla :D eli mäki oon tulossa jo kovaa vauhtia alaspäin! mut pakko se on sanoo, pettyny fiilis on! ja olo, "meille ei koskaan tärppää"!
 
tiuhti kyllä vaan tuttu selkä- ja mahakipu pamahti päälle. Ja jotenki tuntukin jo että jotain olis tullu, jouduin heittää jo rätin varmuudeks, ja siitäkös vitutuskäyräkin nous :D Ei vielä kyllä alkanu mutta siis aivan tasan olo että ne alkaa :(
Heitettäskö sellanen yhteispatja alle niin ei tiputa niin kovaa yksin, siinä on hyvä hetki kölliä ja manata maailmaa ja sit nostetaan toisemme ylös ja lähdetään uuteen nousuun, ja varmasti plussataan ensi kierto?
 
Tiuhti: Tosi kurjaa sanoo sulle, teillä yk yli puolet enemmän ku meillä, mutta on kyllä sellanen fiilis ettei tästä kyllä tuu yhtää mitää.. Ja siitäkös oon naama väärinpäin.! Isännällä olis ollu 2h ruokatunti, mutta suututin sen ja se söi ja lähti!! Että Hyvä, Tosi Hyvä! Tada Mä voin vetää ne patjat teille, Jos niin ikävästi käy, että te tiputte, ni köllitää sitte hetki yhdes??

Ketutti vaa nii tosi lujaa ku isäntä on niin fiksua niin fiksua!! Täs muutamia sen lausahduksia.. Meillä on vasta vähä yritystä takana, mitä sä oikee ressaat. Tolla sun ressaamisella me ei saada ikinä lasta! Täs menee itteltäki mielenkiinto ku sä oot tollanen. Nyt et sitte testaa, ku sun pitää aina olla testaamas, eikö vaa voi odottaa, että ne kuukautiset joko tulee vai ei! Voi ristus mä sanon!! Luuleko se todella etten tie noita asioita, eikö tämä sais sattua millää lailla, pitäis vaa esittää Tosi onnellista Vaimoo joka mieluiten tuoksuis pullalta!! Ku se on vaa nii kova jätkä, ettei tunnu missää!! Olis vaa halannu ja sanonu, että kyllä me se vauva viä saadaan..! :kieh: Tästä kiukkuamisesta päätellen Täti on todella tulossa!! :headwall: :'(
 
atl
pikkumyy Miehillä tuntuu toi tilannetaju olevan useinkin hukassa. Niiden empatiakyky ei riitä ymmärtämään hormoni-itkupotkukiukkuista naista :D Itte joskus itkin hysteerisenä, että oon niin lihava etten kehtaa näyttäytyä kaupungilla (pms, pms, pms..) niin isännän vastaus asiaan oli "Ei siihen ainakaan itku auta." :D
 
atl haha, anteeks mut aivan mahtava :D Nauru ei meinaa loppua ollenkaan :D Siis miehet on kyllä just tollasia, eihän ne varmaan tarkota pahalla mutta välillä tuntuu ettei niillä oo itseuojeluvaistoa ollenkaan kun tollasta uskaltaa naiselle sanoa! ;)

pikkumyy mä vähän luulen että miehet ei pysty tollasiin asioihin mitään sanoa oikein, tai siis että ei me ikinä olla tyytyväisiä... Mulle mies kerran nimenomaan tuli vähän niinku halaamaan ja oli että kyllä me se vauva saadaan, usko pois, niin mähän räjähdin siitä sit sille... Että "ei se mikään uskon asia oo!!" :headwall:
 
Tada: No niin no, taidat olla oikees.. Tähän mielentilaan ku vähä kattoo väärin päälle, ni menee hermot!

Mä tairan ny imuroira ja sitte painun mettälenkille.. Jos sais vähä mieltä paremmaks.. Ja sitte viä pääsen ehtoosta nuuhkimaan hevosia, se helpottaa..
 
hei, täällä kans yks känkkäränkkä :ashamed: mies on saanu kuulla kunniansa monta kertaa 3 päivän aikana.. ensimmäisenä aamulla kiukkusin kun mies ei oo voinu laittaa omia tiskejä tiskikoneeseen ja että roskis haisee kun SE EI OO VIENY SITÄ :ashamed: voi jeesus.. kiva herätys ukolle! ja siis oon kiukunnu koko viikonlopun.. ja eilen ihan purskahdin kunnolla itkuun ku sanoin ite että oon ihan hirvee akka sille, vastaus oli "no niin sä vähän oot kyllä" :D jooh, siitä se riemu sit repes lisää :kieh: huh.. ja joo, oikeessa se ukko on, mutta suutuin kahta kauheemmin ja itkin varmaan tunnin :D :ashamed:

mun mies on oikee mörökölli ukko, mutta siks mä sitä rakastan! en haluais lässynläämiestä, toki, se on aivan ihanaa kun mies sanoo rakastavansa ja kyllä me suukotellaan joka päivä, mutta kyllä mä tarviin tollasen ukon joka sanoo välillä jotain vastaakin tai suoraan eikä ala, esim. tohon mun kiukutteluun, että "no et sä mikää hirvee oo", vaan oikeesti, mä olin hirvee ja ukko sano sen suoraan, mä vaan sain lisävyyhtiä siitä tietty, mutta silti :D tiiätte varmaan mun pointin!

ja PLIIIIISSSSS, iso patja alle! mäki tuun kölliin sinne!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Mukavaa alkanutta viikkoa tytöt! =)

Ja erityisesti tiuhtille ja pikkumyylle pahoittelut negojen johdosta :hug: :heart:

Mua askarruttaa myös viidan tapaan mun oviksen testailu.. Eli pliis auttakaa.. Oon nyt testannu viime viikon loppupuolelta (to?) alkaen.. nyt viiva ollut pari päivää ainakin ihan samanlainen.. eli siis ei ihan haalea mut ei kyl viel lähelläkään sitä kontrolliviivaa.. ehkäpä puolet sen tummuudesta.. Eli onko mulla ovis vasta tuloillaan??! Ja sitten oon myös miettinyt että eikö se tuu hirveen myöhään kun nyt mulla on vissiin kp16/30 :confused: Ja onko sillä jotainn merkitystä mihin aikaan kiertoa se ovis tulee, ja jos on niin mitä??

muoks. muistelin just et testasin viime ke ekan kerran ja sillon tuli tosi haalee viiva ja sit to ja pe oli himan tummemmat ja nyt la-ma on pysynyt melkein samana eli noin puolet siitä kontrolliviivan tummuudesta.. eli ei kai luulis ollevan menneen ohi?!
ja sori sekava teksti :ashamed:

Hirveesti kysymyksii ja toivottavasti ees joku viitteis mua valistaa :D Oon niin pihalla ja mua alko jo pelottaa et ovuloinko ollenkaan :D

Niin ja anteeks tää pelkkä omanapailu :ashamed: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Täytyy sen verran tulla kommentoimaan, että kun tuosta miesten tilanne tajusta ootte puhuneet ja omasta käytöksestä. Miettikääpä mitä täällä kun mä saan näitä raskausmyllerryksiä :ashamed: Ei auta välillä miettiä kuin että mies parka kun minä välillä raivostun siitä että mies vain on samassa huoneessa tai saan itkukohtauksen kun en (ylläri ylläri) mahdu enää johonkin vanhaan vaatteeseen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilly-
tiuhti ja Myy suuren suuret pahoitteluni negasta. :( :hug: En oikein osaa muuta sanoa... Myy käytkö jossain tallilla hevostelemassa? :)

Lilly mä en osaa oikein muuten neuvoa kuin, että jos testiviiva on huomattavasti haaleampi kontrollia se tarkoittaa negaa. Toisaalta testiviiva voi aina pysyä haaleampana kuin kontrolliviiva jos virtsa ei ole tarpeeksi vahvaa testin teon hetkellä, tosin jotain eroa pitäis viivoihin kumminkin saada jos ovulaatio ylipäätään tapahtuu. Joillain kyl se LH-piikki menee niin nopeeta ohi, ettei sitä ehdi testiin saadakkaan. Niin ja sen verran sillä ovulaation ajankohdalla on merkitystä, et jos se tulee kovin myöhään suhteessa kuukautisten alkuun, on se luteaalivaihe liian lyhyt (alkio ei ehdi kunnolla tarttua kiinni kun täti jo tulee). Luteaalivaihe on aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Pitäis olla 12-16vrk. Mulla jää joskus 10päivään eli liian lyhyt...

viida musta se eka testi kp12 näyttäis ovisplussalta. Kai ootte talletelleet sillon? ;)

ON täällä ainakin on nyt talleteltu ja urakalla! :D Ovistesti oli tänäänkin ihan blanco eli en tiedä millon se ovis oikeen meinaa tulla? Tädin kanssa samana päivänä?!?! : / Sais kyllä tulla aiemmin tai täti sais tulla myöhemmin. Ihanaa! Nyt kaksi vapaata, sitten kolme päivää töitä ja TAAS lomaa viikko! :)
 
Heipsan taas naiset!

Ihan ensiks, paljon onnea Syysmyrsky!! Siinä sen näkee että heti kun ei tekemällä tee vaan ajattelee muutakin ni tärppää :) Voiku itekin osaisin keskittyä johonki muuhun ku raskautumiseen. Mutta nyt paljon vauvaliimaa mukaan!! :) *haliruttaus*

Tiuhti ja myy negapahoittelut :( Mä joudun varmaan tulee perässä kunhan nyt tää kroppa päättäis että onko se kierto lyhyempi ku aiemmin vai ei. Onhan tää ihan mukavaa et menkat tulee 1,5kk välein mut SILTI :kieh: Te muut ehditte vetää melkein 2 kiertoa ku mä kitkuttelen yhden kanssa..

ON Eka duunipäivä takana. Kaikki kysy ekana et miten mun peukku voi :D :D Oli tuskaa olla töissä, mut on helppoa siinä mielessä ku arki on taas jaksotettu 2 tunnin jaksoihin; 2h töitä, tauko 2h töitä, ruokis.. jne. Josko nyt sitten sais tiitiäisenkin alulleen kun ei koko ajan päässä pyöri vauvavauvavauvavauvavauva... No mut enivei, oloja ei oo minkäänlaisia. Paitsi se huimaus. Ei tarvii ku vetästä astmapiipusta reippaammin henkeen ni johan silmissä alkaa vilkkumaan :D En oikein tiedä mitä odottaa. Nyt on kp 28, odotan tällä kertaa sinne kp40 asti ennenku testaan. Lähiapteekit on multa jo sievoisen summan tienannu, tällä kertaa en hätäile. (Ja ihan varmana viikonloppuna ystävä hakee mulle ite testin kiusaks ja sit mä teen sen ja...) :(

Ainii, Laretzki mä voin kuvitella mitä ne hormonien aiheuttamat mielialan vaihtelut on :D Mä oon ite muutenki jo niin ailahtelevainen luonne että voin vaan kauhulla odottaa montako kertaa mies joutuu mun takia menee perse eellä puuhun kun jostais asiasta vänkään tai kiukkuan tai itken :D Mä niin odotan sitä! Ja kaikkea muutakin, jopa sitä närästystä ja pahoinvointia jos sellasta tulee! Nauti mussukka nyt siitä odottamisesta! :heart:

AINII Muoks; pitäiskö koht pistää uutta pinkkaa jo kehiin täs on koht jo 70 sivua? :D Ja joku muu saa tehdä sen mä oon ihan tumpelo ja hävitän vielä kaikki aiemmatkin tekstit :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia muikit :heart:

tada mitä testi näytti???????????? :heart:

viida, mä veikkaan että se KP12 vois olla aika lähellä ovisplussaa, eli sulla olis saattanu KP11 olla ovisplussa jo, jos olisit testannu :) mites limat? yms. muut ovikseen liittyvät bongailut?

Lilly, sun tapauksessa en usko että ovis olis vielä mennyt, eli jatka vaan testausta. sulla 30 päivän kierto niin ovis voi olla KP15-18 paikkeilla suunnillee ja kiertoki voi pikkasen vielä heittää :) yleensä mulla pysyy pari päivää viiva suht samanlaisena ennenku tulee ovisplussa! :) monelta testaat? millä testillä? kauan oot pidättäny pissaa ennen sitä? olisko sulla kuvia niistä? olis helpompi tulkita! tuolla alempana lisää selostusta!

Dremming, onko sulla ollu yhtään tummempaa viivaa?

inieh , mäki haluaisin alkaa keskittyy pikkasen johonki muuhun ku tähän lapsi hommaan :ashamed: muttakun oon töidenki takia jo 8h päivässä koneella niin ei siitä mitää tuu ku käyn täällä usein kurkkimassa ja lukemassa kaikkia mahollisia juttuja.. joko on uusi kynsi kasvanu sormeen? :) muistelisin että joku aika sitte oli puolet jo tullu takas! tikutitko ovista? :)

ovisbongareille: joskushan voi käydä niin, ihan terveelläkin naisella, että ei ovuloi kaikissa kierroissa, ja muistaakseni naisella on n. 2 ovuloimatonta kiertoa vuodessa. myös niin, että viiva on haalea ja yht äkkiä tummuu ovisplussaksi, eli kannatan tikutusta siksi kaksi kertaa päivässä jos vaan rahat riittää! ainaki pregcheck testit on niin leveitä että ne saa leikattua puoliksi :) ja kaikilla ei luteaalivaihe eli aika oviksesta kuukautisiin ole juuri sitä 14 päivää, vaan saattaa heittää ihan 10-20 välilläkin! normaalisti siis 12-16 välillä ja ihanteellinen on se 14 päivää niinku oppikirjoissa on :)

tässä kaikille helkkarin hyvä linkki! nimenomaan, LUKEKAA TÄÄ :)
Lukekaa tää!! - Plazan keskustelut ? Plaza

ON, WTF???? oviskipuja oikealla puolella? :O tai sitte siellä on ollu kaks keltarauhasta molemmilla puolilla ja nyt ne alkaa sammumaan.. mutta siis tunsin munasolun irtoamisen omasta mielestäni vasemmalla puolella kovana kipuna niin miksi se oikean puoleinen nyt kipuilee?? mutta eilen illalla kyllä tuntu ihan siltä ku munasolu ois irronnu sieltä oikealta! täällä alkaa lämmötki olemaan jo laskussa, toissapäivänä oli 37,6 ja eilen illalla 36,9 ja tänää aamulla sama eli 36,9.. eli eiköhän ne menkat oo tuloillaan sieltä ihan ajallaan :kieh:

noin 10 min tuon ylemmän tesktin jälkeen ->
*muoks, joo, arvatkaa kuka kurkki vessassa paperissa????
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat TI 9.8.2011



Hey....................22...................kp 49/28......................yk 5
Pikkumyy87..........24...................kp 33/31......................yk 4
inieh...................23...................kp 29/?........................yk 3
lemonade.............26...................kp 28/30-35..................yk 11
tada...................27...................kp 26/26-27..................yk ?
tiuhti_.................21...................kp 25/26......................yk 11
atl......................26...................kp 23/25-27..................yk 1



viida...................25...................kp 18/29......................yk 1+3
Lilly-...................24...................kp 17/30.......................yk 3
eskapismi.............25...................kp 15/30.......................yk 2
Sanja..................32...................kp 14/27.......................yk 2
Dremming............24....................kp 14/26-28...................yk 3



-pansku-.............23....................kp 6/31......................yk 3
Sati..........................................kp ?/24-26.................yk 1+1
Emby^................25................... - ............................TJOT

NuttyKitty............27...................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk ?


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Murut! :heart:

Nyt saatte vetää raksin peräseinään, Myy on noussu ylös ennen klo9!! :D

Tiuhti Tee vaa uus pinkka jos vaan viittit.!? :) Pirun täti, ei sen pitäny tulla sun työ!! :kieh: *vetää patjaa paikoilleen*

Tada: Mitä testi sanoooo? :whistle:

Juteltii illalla isännän kans, ja kyllä tää taas tästä.! Sitte ku molemmat sai vähä tuumata ja puhuttiin rauhas, ni joo.. Isännän jutuis oli kyllä pointtii, mut kiukuspäin sen ulosanti oli aika päällekäyvä! :ashamed: Eli, täälä toistaseks paremmalla mielellä.. Nii, ja tätiä ei oo näkyny.!

Luin ton Tiuhtin jutun.! Oli tosi hyvä ja kivasti kirjotettu.. Siitä jäinki miettimään, että kun en sitä ovista varsinaisesti bongannu, nii, ehkä mun kroppa pitkitti ovista kehon stressitilan takia.. No, mikäli niin on käyny nii, raskautumisen mahdollisuudet on kyllä ihan minimaaliset. : /

Dremming: En tällä hetkellä käy missää. Olin ystävän tyttären tuntia kattomas ja samalla tsekkaamas suht uuden tallin missä en viä oo käyny.. Pikkutytöstä asti oon enemmän ja vähemmän säännöllisesti ratsastanu ja kaikki kesät leirillä.. Mutta nyt onki 3 vuotta ku mulla oli viimeks 10x kortti. Nyt olis kyllä ihan mahdoton kipinä lähtee taas.. :)

Lare: Hahaa, voin vain kuvitella kuinka helisemäs isäntä on mun kans.. ja ku se ei ymmärrä, että hormoonit voi vaikuttaa kaikkeen! Sen mielestä kiukkuamiselle on aina joku järkevä syy.. Mun hyvä ystävä rupes raskaana olles itkee/kiukkuun miehelleen ku mies oli unohtanu näyttää plussakorttia alle 10€ ostoksista. :LOL:
 
Tada Jep, Ihan perseestä ja poikittain.. Tulis sitte täti ajallaan jos on tullaksee, ei mitää jahkaamista. Kurjaa testata Negaa.. Isoo halistus rutistus! :heart:

Eilen ku ryvin oikee siinä, että "meille ei tuu vauvaa ikinä-olossa", ni ajattelin ittekseni, että nyt en kyllä sitte jaksa sitä mun ystävää joka hetki sitte plussas ku pikkuhousut oli samas pyykkikoris... No, oltii sitä ratsastustuntii kattomas ni se soitti.. Ooks kotona, tulisin käymään!? Onneks sain sanoo, että oon pois..! Miten oliki sellanen kutina, että siihen paskaan oloon se tulee viä kääntään puukkoo haavas..!!! No, tänään se on ilmeisesti tulos. Kehtaaki kitistä ku tekee pahaa, ni nakkaan sen rappusille! :vampire:
 
tada Iso hali negasta, menis jonkun muun tykö... :hug:

Ja typerä täti sitten saman tien pois tiuhtin kimpusta jos se siellä on kurkkimassa!!! :mad:

Lilly Mulla ovisplussasta menee todennäköisesti 2 päivää ovikseen ja oviksesta pari viikkoa tädin tuloon. Toi luteaalivaiheen pituushan voi vähän vaihdella ihmisestä riippuen, mutta jos sulla ei se plussa pian tule niin aika myöhäiseltä vaikuttais. Mulla siis 29 päivän kierrossa plussa tulee kp 14.

viida Onko noi Davidin testejä? Mä en saanu niihin plussaa ollenkaan... Mustakin toi kp 12 näyttäis vahvimmalta, mutta sit melkein luulis tästä kierrosta tulevan vähän lyhyemmän. Tai jos sulla on vähän pidempi luteaali? Tuliko talletukset kuitenkin siihenkin sopivasti? :D

Mun on nyt pakko sanoa, että mua ei yhtään haittais jos saisin niitä raskaudesta johtuvia mielialan vaihteluita. Näitä kaikesta muusta johtuvia on sekä oman itsen että miehen paljon vaikeampi kestää. Täällä hoitotaival alkamassa...
 
Gabrielle: Kaikki sanat tuntuu tyhmiltä.. Mutta, hirmu paljon voimia!
..ja nyt nolottaa.. :ashamed: Meillä on yritystä takana suht vähä, ja, Mä kitisen tää. En edes voi ymmärtää niitä tunteita mitä Oikeesti Pitkään yrittäneet käy läpi.! Toivotaan, että te saatte nyt apua ja ennen kaikkea sen oman pikku nyytin! :heart:
 
Huomenta! Mie vähän huutelen taustalta. :)

Viida, mihin aikaan teet ovistestit? Kun joillakin naisilla LH:n huippu saattaa olla niin nopea, ettei sitä kerkeä bongata ovistesteihin. Eli kannattaa omaa kroppaa kuunnella ja tarkkailla samalla ovismerkkejä. :) kyllä se sieltä ihan varmasti löytyy! Ite sain muistaakseni kerran davideilla bongattua oviksen ja vieläpä jaksoin ottaa kuvanki siitä. :D

tiuhti, jos uuden pinkan teet niin viitsitkö vaihtaa tonne odottajiin tuon uuden linkin? Kun hekin ovat uuden pinkan tehneet ja toi vie vielä vanhaan keskusteluun. Jookosta? halauksia! :heart:

tada ja Gabi, pus ja halaus teilleki :heart: :kiss: :D

ON: Kerronpa vähän omaa napaaki ny sitte, ku näin ahkerasti aina palstailen ja taustailen. ;) Soittelin eilen Tayssiin ja aukiolotutkimus siirtyy kun olis menny nyt ihan lokakuulle asti muuten eka aika, että mennään nyt sitte alkuperäisajan kanssa (1.9.) ja kuulemma aloitetaan perusverikokeilla ja tämmösillä. Harmittaa vähän toi aukiolotutkimus mutta eikait sille ny mitään sitte voi. Eilen tuli vielä lueskeltua paljon kyseisestä toimenpiteestä asiaa ja monet on sanoneet, ihan lääkäritkin, että aukiolotutkimuksen jälkeen yleensä pari kiertoa on semmosta, että on isommat mahdollisuudet tärpätä. Ilmeisesti kun röörit on kunnolla putsattu ja huuhdeltu, niin siellä sitte meneeki tavara kunnolla... Jollakin on toiveet korkealla. :whistle:
Ja ja ja.. meilläkin taitaa alkaa nyt sitte yk 17? muistaakseni.. vai onko 16? no sovitaan että 17.. oon jo ihan laskuissa sekaisin näiden lukujen kanssa. Mutta eipä tule meille tähänkään kiertoon vauvaa ei. Saa nähdä tuleeko koskaan, alkaa jo pikku hiljaa olla toivo jo hiipunu oman nyytin suhteen lähiaikoina. NOH, eipäs nyt sitte angstata, ehkä se päivä paistaa tähänkin risukasaan joskus, mutta oman lapsen kaipuu on vaan niin iso. :)

Mut tää katoaa taas taustailemaan, pitäkää päät korkealla tytyt... ja mieki voisin tulla sitte köllimään patjalle jos vaan saan ku kohta mätkähtää ja lujaa? :ashamed:
Ja iiiiiiiso plussapuuuuuuh! +++++++:whistle: (vaikka mitä se minun hyödyttää puhaltaa ku itellekään sitä plussaa ei ole näkyny ikinä :D jonku plussanneen mamman pitäis käydä aina välillä puhaltelemassa!)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Chiba moikka :) mä just huomasin saman ja oon väsäämässä uutta pinkkaa niin vaihdoin sen linkinki jo sinne! voi pöh sitä aukiolotutkimuksen siirtymistä : / noh.. toivottavasti jotain selviää ja pääsette silti asioissa eteenpäin! se on kuulemma aika kivuliaskin toimenpide :confused:
 

Yhteistyössä