<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7



THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 9.8.2011



Hey........................22................kp 49/28.......................yk 5
Pikkumyy87.............24.................kp 33/31.......................yk 4
nieh.......................23.................kp 29/?.........................yk 3
lemonade................26.................kp 28/30-35...................yk 11
tada.......................27................kp 26/26-27...................yk ?
tiuhti_....................21.................kp 25/26.......................yk 11
atl.........................26.................kp 23/25-27...................yk 1



viida......................25.................kp 18/29........................yk 1+3
Lilly-......................24.................kp 17/30........................yk 3
eskapismi................25.................kp 15/30........................yk 2
Sanja.....................32.................kp 14/27........................yk 2
Dremming................24.................kp 14/26-28....................yk 3



-pansku-................23...................kp 6/31.........................yk 3
Sati............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
Emby^...................25................. - .................................TJOT

NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk ?


 
Viimeksi muokattu:
Huh tulipa vähän pidempi kahvinhakureissu kun joutu ihan töitä jäädä tekemään samalla... :D
Ja kerkesinpä just vaihtaa vastauksen tähän uuteen pinoon :D

pikkumyy ei tätiä vieläkään?? No mutta sehän kuulostaa ainakin tosi lupaavalta! Tai tosiaan sitten sullakin myöhänen ovis pitkittää kiertoa niinkun täälläkin... : / Ihan perseestä ettenkö sanois...
Mä ainakin mielummin ottaisin sen tädin vitutuksineen kun tällasta, ihan turhaan elättelee toiveita...

Gabi hei murba! Mä oon sulle useestikin koittanu vastata mutta ei vaan viesti lähe jostain syystä... :confused:
Ja mä kans ihan oikeesti odotan niitä aamupahoinvointeja ja kiukkuja, mieskin tossa yritti lohdutella että kyllä se vielä onnistuu, ja että mietippä sit saat ihan luvan kanssa kiukkuu! No kiva tietää että sit on ihan lupa siihen :D

chiba iso halitsu takas :heart: ;)
Mä oon kans kuullu ja lukenu paljon tosta että heti sen aukiolotutkimuksen jälkeen olis tosi hyvät mahdollisuudet, että just jotenki "röörejä avais". Toivotaan että teidän kohdalla niin käy, ja hei, ei ole kun muutama viikko siihen! Mun ystävä on siinä käyny ja sano että pelkäs hirveesti että on kivulias, kun oli joka puolelta niin lukenu, mutta että ihan siedettävä oli, vähän menkkakipujen tapaan juili mutta ei mitään taju lähtee kipua.
Ja mä puhaltelen hirmu plussatuulahdukset sulle takas vaikken oo se plussannu mamma jota kaipaat... :D :whistle:
 
tiuhti mä en vaan osaa ajatella niin että olis vasta dpo 9 tai 10, kun kp:t on jo täynnä :D Mä kokoajan jotenki sitä kattelen ja masennun, vaikka jos järjellä ajattelee ja tänään olis toi 9 vasta niin eihän sen nyt hitto kuuluiskaan näkyä vielä :D En tiiä, tää on ihan hanurista koko kierto :D
 
Oon tässä välillä lukenu teidän kuulumisia. Tiuhti kyllä sun jo pitäs päästä tonne toiselle puolelle, voi ku tää olis sulla jo SE kierto. :)

On mulla poksu eilen puoliväli, ja enään vajaa viikko rakenneultraan. On kyllä niin vahva poikaolo, että saa nähdä pitääkö olot paikkaansa :D

Isot plussapuhurit teille kaikille ++++++:whistle:

Anteeksi jos jollekkin tuli huono fiilis tästä mun viestistä, ajattelin vaan että pakko tulla omiakin kuulumisia vähän kertoilemaan.


- Sokruli ja Napero 20+1 :heart: -
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja tada
atl
Omaanapaa: Iski teidän juttuja + tiuhtin ovista koskevaa linkkiä lukiessa vähän sellainen fiilis, että on menny koko ovis ohi. Laskeskelin kyllä oviksen ajankohtaa monella laskurilla, ja laskelmien lopputulos oli että ovis olis about 30.7. Ovista edeltävä viikko ja sen jälkeiset pari päivää on kyllä pupuiltu mutta sen jälkeen ei sitten niinkään paljoa.. Muutenkin täysin typerä olo, yk1 ja nyt jo hypin seinille. Menkkakipumaiset olot on jatkunu tänään, menkat pitäis alkaa lauantaina. Tiedä siitä sitten.

Edit: Lisäks isäntä kysyi eilen että koska päästään testaamaan (en oo sille mitään puhunut että oon jo testannut..), ja sanoin että viikonloppuna. Se ei oikein auttanut asiaa, harmittaa sitten hänenkin puolesta jos ei tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti Mä en ala sun tätin kanssa!! :mad: Voi kun voisin antaa oikeen halin ja rutistuksen, tuntuu kyllä niin pahalta sun puolesta!!:hug:
Eikös sulla sillon oviksen aikaankin vihlonu molemmilta puolin?? Eli jospa sulta oikeesti irtos kaks munista tässä kierrossa?

On muuten ihana tuo uuden pinkan kuva :heart: Kiitos kun jaksoit väsätä uuden ketjun!! Ja kävin lukee sen Plazan jutun, ja oli kyllä aika hyvä :D

Mäkin aattelin että kp 11 ois saattanu tulla vahvempi viiva jos ois älynny alottaa testailut aikasemmin, mut ei voinu tietää... Mä en noita limoja oo oikeen ikinä erottanu, mut ovis vihlontaa ja himokkuutta on esiintyny :LOL: Saako noita pregchekejä muuten tilattua jostain netistä?

Gabi Juu davidin testejähän ne... Eli ei ehkä siis kannata hermoilla vielä kovin pahasti :) Täytyy vissiin ens kiertoon ostaa jotain toisen merkkisiä niin pääsee omat hermot vähemmällä =) Ja kyllä talletuksia on tehty tässä reilu viikon verran jo kerran päivässä ja aina oon vielä 10min ollu peppu ylhäällä jalat kohti kattookin, jos simpoilla ois vaikka helpompi uida alamäkeen :LOL:

Sullekin lähettelen halauksia :hug: ja tsemppiä hoitotaipaleen alkamiseen ja toivottavasti jo pieni apu riittäisi että kyytiläinen tärppäisi pysyisi matkassa!! Ois teilläkin jo aika saada se oma käärö vihdoin!

Chiba Mä tein kaikki tossa yhen kahen aikaan päivällä. Ois varmaan tarttenu testailla enemmän, ehkä sit ens kierrossa ja paremmilla testeillä :)

Toivottavasti pääsette pian aukiolotutkimukseen ja vaikka sen ansiosta tulis se tärppi sitten =) Vai onkos tässä kierrossakin vielä toivoa? Onko ollu oloja :)? Mutta hyvä kuitenkin että noinkin nopeesti sentään pääsette edes noihin perustutkimuksiin. Ja ihan varmasti se haikara kolkuttelee joskus teidänkin ovelle =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Otte te ihania :heart: kyllä mä sitä patjaa täällä nyt alan tarviimaan, meinaan unelmat valuu taas hukkaan pikkuhiljaa rättiin punasena ja mä tuun alas pilvilinnoista, VITTU :'(

Chiballe haluan laittaa erityishalirutistukset tulemaan, samoin Gabille! :hug: kyllä me naiset vielä täältä noustaa :heart:

tadalle myös pitkän yritykseen suuri tsemppi loppukiertoon! kyllä me se plussa sulle saadaan vielä, ehkä jo tässä kierrossa :heart: muistelisin ainakin että sanoit teillä olevan jo pitkä yritys takana!

Myy musta tuntu jo tuolloin, mitä sinun yrityskerrat nyt on, jo tosi pahalta kun ei tärppää, eli älä vähättele tunteitasi, tiedän mitä ne on! :heart: on ne nekin tunteet arvokkaita, olit sitten yk6 ja yk 12!

kaikille haluan yhteiseksi laittaa suuren suuret plussapuhurit :heart: ++++++++++++++++:whistle:

meikäläisellä kyllä taas vähä kolahti tää, pahemman kerran.. :headwall: kiva olla duunissa, onneks on kiire, mut koko ajan ravaan vessassa kattoo että koska kunnon vuoto alkaa, että saan tiputettua itteni alas.. :'( mieski tokasi että toivottavasti nää mun kiukkupäivät enteilis jotain muuta ku alkavia kuukautisia, ja joudun senki tiputtaa alas pilvilinnoista, tekee pahaa :'(
 
Viimeksi muokattu:
Viida, no tuhruttaa jo ja alavatsa/tissit on kipeinä että kyllä tää kierto tais tässä olla. Onhan tässä toukokuusta asti odoteltu Tayssiin pääsemistä joten voin todeta että odottavan aika on pitkä. Ja ei meikäläisellä kauhean isot odotukset luomuplussalle ole kun miehen simpat on niin huonot, mutta kyllähän kai noita ihmeitäkin tapahtuu. :)

tada, niin no itse se aukiolotutkimus siirtyy kun meikäläisellä ei kiertopäivät natsanneet tuon ensikäynnin kanssa niin aloittavat verikokeilla ja sen sellaisilla. Kun pitäis olla kiertopäivät 2. - 10. menossa että voivat tehdä aukiolotutkimuksen.. eli se siirtyy kait sitte ilmeisesti johonkin lokakuuhun.. kai. Tai näin ainakin ymmärsin kun eilen soittelin. Mutta noh.. parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ohjeena oli että pitää ottaa buranaa tai paratabsia tuntia ennen tutkimusta, niin kohtu ei supistele niin paljoa ja ei käy kipeääkään.. mutta mie oon muutenkin niin herkkis tuolta alhaalta että saa nyt nähdä miten akan käy. :D

Kannattaa muuten kaikki te jotka tikutatte ovista, niin muistaa että testit tosiaan on vaan suuntaa antavia ja vaikka tikkuun ei sitä plussaa saa, niin kyllä se ovis luultavammin on tapahtunut jos kierrot on säännölliset. Kunhan vaan muistaa säännöllisesti peittoja heilutella kierron puolivälin aikoihin niin mahdollisuudet on. :)
 
atl
tiuhti Mulle kun ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy niin meillä on viimeiset kolme vuotta menty ihan kumipelillä. Kaikki on laastarista renkaaseen ja pillerimerkistä toiseen kokeiltu ja mikään ei sovi, tuun hulluks, tulee migreeni (ja niin paha ettei enää tulppariskin takia suositella hormonaalista ehkäisyä), joten olosuhteet pitäis siinä mielessä olla kunnossa :) Mä täällä nyt taidan kokemattomuuttani hätiköidä.

En missään nimessä tarkoita väheksyä niitä kenellä ihan oikeasti on jo yrityskertoja kertynyt paljon, itelle on vaan kaikki niin uutta :)
 
Pikkumyy kiitos tsempeistä :)

Tiuhti poikaolohan mulla on.. Ens viikon maanantaina luultavasti selviää kumpi tulee, jollei napero kauheesti piilottele paikkojaan :D Mies haluis pojan ja mulle on oikeestaan ihan sama kumpi tulee kuhan on terve vauveli. :) Onhan tää aika mennyt kauheen nopeesti, ja kohta on onneksi joulu että saa vauvan maailmaan. Joka päivä mä valitan jostain olosta, särkee selkää ja jalkoja, oksettaa jne. Mut maailman paras palkintohan tästä tulee. :) :heart:

Tsemppiä teille kaikille, älkääkä lannistuko. Kyllä teidän vuoro tulee joku päivä. Toivottavasti mahdollisimman nopeasti. :) :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
sokruli ei varmasti kukaan viestistäsi pahastunu, tollasia uutisia ehdottomasti halutaankin kuulla!

chiba no voi hitto, mä luin jotain ihan omiani, että se olis sillon 1.9... No voi tylsä! Taitaa toi olla pitempi prosessi kun monet kuvittelee ihan vaan tollastenkin viivytysten takia. :(
Enkä tienny että ootte saanu huonoja uutisia miehen simpoista, kurjaa että tollanen löyty! :( :hug:
Mä niin toivon että teille kuitenkin se tärppi saatais, niin nopeesti kun mahdollista! Ja jollain tapaahan se teille kyllä tulee, uskothan sen! :heart:

tiuhti voi suakin :hug: Mä oon niin vihanen ettei sullakaan onnistunu (vai siis häh, tuliko täti vai tekeekö vasta tuloa, onko vielä mahdollisuuksia?). Miks tän pitää olla näin vaikeeta!? :mad: kiukuttaa!
 
tada, siis joo saatiin miehen simpoista kurjia uutisia. Eteenpäin liikkuvia oli vain 7%, paikallaan liikkuvia 6% ja loput 87% liikkumattomia, ja simppoja viitearvoihin nähden vähän. :( myös tavaran väri ja sameus muistaakseni epänormaalit ja viskositeetti vaikea. Lääkäri kyllä sanoi että positiivista on, että simpat on normaalimuotoisia ja vitamiineilla sitte voidaan koittaa parantaa tilannetta/vahvistaa kavereita.
Mutta sitä lääkäri sano, että n. 20% tapauksista saadaan vaan selville että mistä tuo simppojen huono tilanne johtuu. Se vaan on ja sille ei oikein mitään voi. Että odotukset on korkeat naistenpolin suhteen että sieltä apua saataisiin. Sitte ei enää kyllä tiedä, että mitä sitä tekis jos sieltäkään apua ei saa. Kovastihan sitä luomuplussaa ois toivonu, mutta täytyy se myöntyä itsekin että apua me taidetaan tarvia, vaikka koville omalla tavallaan ottaakin. Ei nyt yhden lapsen tekeminen näin vaikeaa pitäis olla, perkele.

Tää mun palstatauko raunioituu tässä ihan kokonaan. :D vaikka eikait tuon niin väliä ole vaikka raunioituiski.
 
atl, mie en ees huomannu että oisit jossain väheksyny? :confused:mut Chiba sanoi hyvin, ne on suuntaa antavia ne ovistikut :) itte en oo koskaan saanu niin vahvaa plussaa ku viimeks, sitä ennen mun ovisplussat on aina ollu sillee, et se testiviiva on lähes yhtä tumma ku kontrolli, ei yhtä tumma tai tummempi! en toki tiiä ovuloinko oikeesti, mutta uskoisin kyllä! odottele rauhassa ja tunnustele varovasti olojasi, ei kannata liian tarkkaan kaikkia mahannipistyksiä ja muita kyttäillä! ota ihan rennosti vaan :) ja mie en luota ovislaskureihin oikein, toki sieltä voi kattoo että koska se vois olla, mutta ne on tooooosssiiii suuntaan antavia, koska eihän sitä voi koskaan ennakoida tulevaa kiertoa, vaikka kuukautiset olisi säännölliset, koska luteaalivaihekin saattaa heittää kierroissa ja muissa! paras ohje on, noin kierron puolivälissä, sänkypuuhia joka toinen päivä ;)
esim. jos kierto on 30 pävää, niin KP10-20, jolloin oletettu ovis on KP15 mutta saattaahan sekin heittää!

tada, siis mulla tuli aamulla kerran pyyhkiessä sellasta haaleen vaaleen punasta, ei oo ees siteesee asti tullu vielä mitää.. normaalisti mulla kyllä tulee ruskeeta tuhrua eka, mut luulen että se punahilkka olis tällä kertaa tulossa ryminällä ja kunnon punasella, mut ei oo vielä kunnolla näkyny :D
 
atl
Jos se täti ei nyt meniskään tiuhtille kylään, peukut pystyyn sen puolesta!

Ite en oo siis mitään ovista tikuttanu, ihan vaan petipuuhia joka päivä, mut voi olla että meitin into tyrehty vähän liian aikaisin :D No, seuraavassa kierrossa mies "joutuu" sitten uhrautumaan vielä useemmin. Ajattelinkin kyllä että ovislaskuri on suuntaa-antava, mutta ajattelin kyllä että ensimmäiset yrityskerrat mennään ihan mututuntumalta oviksen suhteen. Jos ei ala tärppäämään niin sitten voisin ajatellakin oviksen testaamista.

Yritän suhtautua asiaan fiksusti, muakin on yritetty useampi vuosi...
 
Hertsiunaa ko ootta kirjottanu o_O

tiuhti_, Paskapaskapaska täti!! :hug:

..täällä tulee vettä ko Esterin perseestä konsanaan ja mä oon pyörällä töissä!! :( Helvetti.. :( taitaa jäädä pyörä pihalle ja meen työkaverin kyydillä kotia, khihihi ^.^

Ja mä oon päättäny, et jos (ja kun, toivottavasti) se plussa pärähtää testiin.. en kerro muille ko miehelle ja sitte ko on se varhaisultra käyty, ni sit voin kertoo vanhemmille ja shillai :) Jjep. Näin teen.

Ugh. Olen puhunut.
 
tiuhti, voi kiitos. :D vaikka nyt en lupaa mitään että alan taas vakituisesti käymään. Tai no, tuleehan sitä käytyä päivittäin lueskelemassa, katotaan nyt ku täti tulee kylään että jos tulisin ihan pinoon takas. Mitäpä sitä suotta ihmettelemään. Ja tässä mietiskelin niin meikällähän on kohta palstailusta vuosipäivä. Ai kauhee. :D

Voisinhan mie vähän uusimmillekin esittäytyä, että tosiaan on tällä palstalla tullu pyörittyä ja toimin myös pinon päivittäjänä hyvän aikaa, mutta sitten tuossa alkukeväästä alko tuntua että palsta tauko tekis hyvää ainaisesta vitutuksesta ja kehon kyttäämisen johdosta.

Meillä tuota yritystä on jo takana omasta mielestä ihan tarpeeksi ja varmaan tulee lisää, reilu vuosi yritetty lasta. Ollaan siis avioliitossa oleva pariskunta, meikäläinen 22-vuotias ja mies sitten 28-vuotias. Yhteistä taivalta takana reilu neljä vuotta ja itseasiassa ensimmäinen hääpäivä on sunnuntaina. :heart: Ja tosiaan ollaan lapsettomuustutkimuksiin nyt sitte menossa.

Että meikäläistä saattaa sitte täällä näkyä aina silloin tällöin ja käyn jakamassa viisaita oppejani (not) teille ihanille. :D Ja älkää pahastuko sitten kun minulla saattaa olla tapana sanoa asioita jokseenkin suoraan. Onneksi on tiuhti joka on aina meikäläistä koittanu puolustaa ja korjata, ettei se nyt ehkä pahaa tarkoittanutkaan. :D vaikka oonki oikeasti vanha katkeroitunut akka, tai ainakin välillä siltä tuntuu.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Emby Täällä haaveiltu saman moisista suunnitelmista tuon kertomisen suhteen sitten joskus =) Tai siis itseasias aateltiin että ultra-kuvan kans lähetettäs kirjeenä tällänen runo:

Salaisuuden suuren
kuiskaan mukaan tuulen.
On masussa pienet sormet ja varpaat,
lopun jo varmaankin arvaat,
on ilomme onnemme rajaton
meille vauva tulossa on!

tai tämä:

Silitti hiljaa enkelin siipi,
kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi,
todeksi toiveet täytti.

:heart: Voi kun pääsisi jo näitä asioita suunnittelee... Taitaa mennä tää päivä pelkäks itkun tuhertamiseks :ashamed:
 
Mä voin niitä Chiban pyytämiä plussapuhureita puhkua kun täällä teitä vakoilen kuitenkin melkein joka päivä =) Ja Tiuhti-muru, sano sille ääliö-tädille että teille ei nyt mahdu kylään! :hug:

Ensikevään vauva-aaltoa puhaltelee Namppis 15+5
++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Chibuli-murunen!!!! Ihanaa kuulla susta! :heart: Täällä on kans yks (paljon vanhempi) katkera akka. Meijän vuosi on tullu täyteen ja ollaan yksityiselle lapsettomuusklinikalle, koska tuolla julkisella on tosiaan noin pitkät jonot ja mies varmaan lähdössä ulkomaille/ toiselle paikkakunnalle töihin piakkoin. Harmi kun se aukkari siirtyi vielä kauemmaksi, toivotaan että se prosessin käynnistyminen kuitenkin helpottaa ainakin henkisesti aluks. Kyllä musta tuntuu että siitäkin jotain hyötyä on, ainakin omalle jaksamiselle.

tada Pidän kuitenkin peukkuja sun hanurikierrolle! ;)

tiuhti Laitoin sulle yksäriä. Isoja haleja hani! :heart:

PikkuMyy Kyllä mäkin muistelisin, että mua alko jossain tossa vaiheessa kans mietityttään että mikä siinä nyt on.. Enkä mitenkään tarkoittanu, että mua harmittais sun tai ketään muun jutut, jota ottaa pannuun ne jatkuvat pettymykset ja ikuiselta tuntuva yrittäminen. Lähinnä sitä, että mä mieluummin ottaisin kaikki raskauskiukut ennemmin kun kulkisin tätä pitkää polkua. Äläpäs siis yhtään siellä häpeile! :cool: Toivottavasti teijän yritys nyt tuottais tulosta!

Sokruli Tsemppiä rakenneultraan, toivottavasti sukupuoli selviää. Hyvä, että raskaus on sujunut mallikkaasti (ja eikös tossa vaiheessa jo kuulukin vähän valittaa kun se massu alkaa kasvamaan? ;))
 

Yhteistyössä