<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Huomenta kaikille! Täällä herättiin tänään kaktus kurkussa, mies tuli just eilen kipeäksi eikä mullakaan kaukana näytä olevan. Lauantaina olisi meidän pitämät pirskeet edessä, joten parasta olisi tervehtyä ennen sitä!

Viikonloppuna mun vanhemmat oli meillä käymässä ja eilen maanantaina minä olin sovitulla plussavapaalla. Vähän on sellainen olo, että taidan siirtyä huomenna etätöihin, mikäli tämä tauti tosissaan tulee päälle.

Ovistestejä en ole saanut vieläkään tilattua, jos sen saisi tehtyä tänään niin hyvä. Ihan eri fiiliksellä mennään tähän kiertoon, kun mieskin on kotona ja on oikeat mahdollisuudet raskautua :D Toivottavasti ovis tulee bongattua ja peittoa heiluteltua oikeaan aikaan! Olin muuten sunnuntaina järkkäämässä kahdelle kaverille vauvajuhlia. En jotenkin ajatellut, että se ottaisi omassa pääkopassa mitenkään koville kun siihen on etukäteen varautunut, mutta kyllä sitä silti vähän tuli surkuteltua että miksen minäkin.. Näille molemmille juhlittaville oli vielä tärppi käynyt yk 2:sesta ja se jotenkin tuntuu epäreilulle vaikka eihän se ole multa pois. Mutta onneksi tuollaisia juhlia ei tarvitse ihan joka kuukausi juhlia, saattaisi käydä vähän rankaksi.. Paitsi seuraavaksi ne lapset sitten syntyvät ja niitähän sitte mennään ihastelemaan ja onnittelemaan säteileviä äitejä. Jeps, yritän olla olematta kateudesta vihreä :stick:

Ainiin ja onnea vielä plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! Naapurin tytölle edelleen jaksuhaleja :hug: Toivottavasti kaikki on tullut itsellään ulos!

Meitä näyttää olevankin jo neljä samoilla päivillä menossa, mukavaa kun on kohtalotovereita! :)

empp Tuossa tsekkasin vanhasta pinosta kaiku<3:n ja hää on viimeksi 27.8. ollut täällä että taitaa olla ettei kaiku<3 palaa. Katselin vain kun nuo päivät kerääntyy kierron pituuteen nähden että pitäisikö puottaa taustailijoihin? Jos hää palaa niin hää kertoo sit päivitystiedot ja takas listoille :)

Huh huh, mie en yhtään tykkää verikokeist, varastin ajan netin kautta 10.00 ja pelottaa kyl ajella autollakaan tuolla kun ei oo edelleenkään talvirenkait alla...
Mietin että isän autossa olisi talvirenkaat kun eilen vaihettii, että josko hää tulis käyttää minut labrassa :D Pittää soitella... Keli mitä mahtavin, ensin sato vettä ja nyt siellä on pakkasta... :( En sit pidä yhtään talvesta!!!

Ihanaa, miun tilaajalahja vauvalehdestä tuli eilen <3 siis kun tilasin sen lahjaks jotta saan turvakaukalon, se on niin ihana, vielä kun sais sen babyn siihen täytteeks :)

Naapurin tyttö: Joo, siirsin hänet taustailijoihin. Jos sua muuten kiinnostaa palata päivittäjäksi, niin ole hyvä vaan! :) Meillä mies alko jotain vikiseen, että en sais kirjotella tänne meiän asioita, niin pitää vähän salaa yrittää käydä täällä, vaikeuttaa vähän päivittelyä. :D

(.)Sain tänään mun oman puhelimen ja liittymän vihdoin toimimaan, melkeen kolme viikkoa piti käyttää tuommosta romupuhelinta. Oon niin ilonen! Kyllä tuossa ajassa ehti huomata, miten tärkeä se älypuhelin mulle oikeasti on.

Mulla on nyt kp 10, viime kierrossa ovisplussa tais tulla kp 19, niin aattelin alkaa testaileen ehkä kp 17. Mulla ei oo jäljellä ku 5 ovistestiä ja yritän niillä pärjätä tän kierron, niin jos se ovis ei niille päiville osu ku testaan, niin ei voi sitte mitään.

empp Voin mie jatkaa päivittelyä, vaikka heti huomisesta :)

Tein aamulla tuon viimisen apteekin oman ja minusta se parhain viiva koko ajalta :D Hassua, eikös sen hormonin pitäs vähentyä ja heikentää viiva olemattomiin :LOL:
Verikoe oli mieluinen koska se tytteli osas hommansa ja pääsin äkkiä veke, ärsytti kun mun tuurilla sinne paukkas sellanen nuori likka maha pystyssä :/

Mutta juuh, kunpa huominen lääkäri aika tulisi pian! Ei jaksa oottaa enää, epätietosuus vaivaa pahemman kerran...

Naapurin tyttö: Sopii! :) Hyi, verikokeet on kyllä ihan kamalia. Oon aina tosi lähellä pyörtymistä kun sitä verta otetaan. En tykkää neuloista. Ja voi olla, että mulla iskee paniikki siitäkin, että "musta nyt otetaan verta noin paljo pois, kuolen..." :( Lävistysneulat on eri asia, lävistyksiä otan ihan vapaaehtoisesti, mutta verikokeet, hyh.

Naapurin tyttö: Sopii! :) Hyi, verikokeet on kyllä ihan kamalia. Oon aina tosi lähellä pyörtymistä kun sitä verta otetaan. En tykkää neuloista. Ja voi olla, että mulla iskee paniikki siitäkin, että "musta nyt otetaan verta noin paljo pois, kuolen..." :( Lävistysneulat on eri asia, lävistyksiä otan ihan vapaaehtoisesti, mutta verikokeet, hyh.
Juu mulla sama piikkikammo mutta ite oon itelleni lävistyksiä tehnyt ja se ei paljoa haittaa mutta se verikoe, en tiiä mikä siinä on, mulla on siis huono kipukynnys ja kun tekee itse itselleen lävistyksen niin voi sen kivun säännöstellä yms... :D

Jaahas... Pitäs lähtiä työmaalle... pitkä matka, kotoa 2-3 m :D

NT Toivottavasti saisit nyt pian selvyyttä tohon hommaan. Aika vahva viiva kyllä vieläkin.. Mitäpä jos siellä onkin ollut kaks ja vaan toinen tuli ulos?? Toivotaan et juttu päättyis parhaalla mahdollisella tavalla :)

kaikille piinailijoille nyt tsemppiä näihin loppupäiviin! :)

ON Tänään tai huomenna pitäis tädin tulla. Ainakin enne aina terojen jälkee mennyt pari päivää ku täti tulee.. Eilen vatsassa vihlo ihan hirveesti. Erilaista ku ennen, mut samanlaista ku oli koko päivän aukkarin jälkeen.. Tärppiin en kyllä usko mitenkään, koska pupuilut jäi välistä miehen ollessa kipeenä.. En kyllä silti tiedä että missä välissä ovis olis voinut ede olla jos sitä oli ollenkaan. Mitään oviskipuja ei kyllä ollut, joten onnistuminen on kyllä ehkä sellasta 1%:n luokkaa..
Mulla on katse jo tuossa tulevassa kierrossa ja siinä kp4:ssä jolloin alkaa se piikittely.. Miten sitä voikaan odotaa jotain piikkejä näin kovasti :D Katsotaan mikä tilanne sitten on ku niitä oikeesti pitää alkaa pistämään. Mä nyt vaan kovasti toivon, että tää kierto ei nyt veny enää kauheen pitkäksi, kun sillon marraskuun lopulla on ne pääsykokeet, ettei vaan mene inssi samaan päivään. Olis kyllä just mun tuuria.. Niin tai ettei ovispäivä osu viikonlopulle.. sillonkin menee kaikki hukkaan.. Ei mulle kyllä siis ole vielä edes kutsua sinne kokeisiin tullut, mutta päättelin niin, että kyllä sinne varmaan kaikki halukkaat kutsutaan koska oppilaitoshan saa siitä vaan rahaa.. Eli siis ei se mitään varmaa ole että sinne kutsun saan, mut niin olen olettanut et se sieltä tulee :) Katsotaan miten käy. Mun tuuri on kyllä ehkä maailman huonointa joten en silti epäilis yhtän vaikka sitä kutsua ei edes tulis..

NT ja empp, minulla on justiin hirveä näytteenottopelko. Jotkut rokotukset, lävistyksen ottaminen yms. on ihan piis of keik, mutta se veren ottaminen kyynärtaipeesta! Ääk! Itsellä auttaa siihen hommaan kyllä paikallinen pintapuudutus, joten emla-laastarit kädessä tulee mentyä aina näytteenottoihin :p Sillä puudutteella on kyllä suonia supistava vaikutus, minkä takia joltain saattaa sitten löytyä suonet huonommin.

Omaa: Nyt on kyllä ollut niin kummallisia oloja, että huomenna on kyllä raskaustesti tehtävä vaikka menkat olevinaan oli to-su. :$

Oho, onpa kyllä vahva viivanen Naapurin tytöllä. saatko verikokeiden tulokset huomenna lääkärikäynnillä? tsemiä huomiselle ja toivotaan että asiat selkeis pian!

Niiulle: kovasti paranemisia! Toivotaan et teilläkin olisin tämä sitten se The kierto :)

Dana
: Toivottavasti onni olis myötä ja kaikki aikataulujutut menis sutjakkaasti :) kyllä se kutsu sinne pääsykokeisiin varmasti pian tulee! saatan kuvitella, et piikitki alkaa kummasti houkuttelemaan, kun niillä saa uutta toivoa tähän hommaan! Kovasti pidän teille peukkuja!

ON: kp 32. Viime kierto oli juurikin tuon 32 pvää (toisaalta ovis+ tuli päivää ennemmin ku tässä kierros)...tänään on tullu semmoset menkkajomot päälle, että täti taitaa lähestyä uhkaavasti...:( nyyh...alkais nyt sitte vaan kun kerran meinaaki...jännittää niin, miten menee aikataulutukset noiden hormoniverikokeiden ja uudessa työpaikassa alottamisen kanssa yksiin...viikonloppukin vielä luultavasti sotkee ja vähentää vaihtoehtoa. Ei muutenkaan paras olotila kun kävin aamulla lääkärissä kun mulla on nivusissa ärtyneitä/kasvaneita imusolmukkeita...ajoittain oireilee ja kasvaa ja sitte taas pienenee...ovat hirveen kipeitä ne patit. Ottivat verikokeita ja ultraavat kai ensi viikolla (sekin tietty osuu sit ekalle työviikolle, hyvän lusmuilijakuvan saa heti pomot musta :( ). Hyvä on kun tutkivat kunnolla, mutta pelottaa mitä sieltä löytyy...ÄÄH...

Viljonkka juuh huomenna selviää onneksi kaikki. Alkaa ihmetyttämään kun vuoto oli kuitenkin selkeää, runsasta yms. Sillä määrällä pitäs olla kaikki tullu ulos, yritän olla toivomatta liikoja kaksoisraskaudesta että siellä olisi elämää mutta ei kai vuodon alettua viivan kuuluisi vahventua... Ei voi ymmärtää. Huomenna 12.20 ja kaikki on sit selvää...

Vilijonkka, tsemppiä töihin. Meetkös sä johonki kouluun taineuvolaan, vai minne?

NT Ompas ollut muuten aikast hyvä tilaajalahja vauvalehdessä!!! Noihan on kalliita vempeleitä! Missäs muuten sä olet töissä jos töihin matkaa pari metriä :D

Ja tsemppiä huomiseen lääkäriin!

maimai, mites joko tein talosta on tietoa? Missä päin turkua se muuten oli, vai olikos se Liedossa?

ON tänään kp 33/33. jännää, mulla on tässä aina ollu kp33 kauheet menkkakivut ja seuraavana päivänä sit kp 1. Outoa nyt ei ole mitään.... ?? Toivottavasti ei oo kierto menny ihan sekasin kaikesta työstressistä. Mitään plussahaaveita mä en ala elätteleen, ko kerran oon jos en negan testannu!

slallu toivottavasti pian täti tulis taikka sitten olussa. Onkin jo aika itkä kierto menossa sulla. Normisti sulla oli siellä joku 28pvä kierto? Ootkotehnyt testiä milloin viimeks?

kali pahoittelut negasta :(

niiu nyt vaan tähän kiertoon ovisbongaus ja hyödyntäminen. Joskos se ois sitte siinä ;) Toivottavasti. Varsinkin, kun se mieskin on paikalla. Aika oleellista ;)

NT mulla tuli vähän sama mieleen, ku Danalla. Oisko voinut olla kaks siellä ja toinen ei päässyt settumaantaloksi. Jokatapauksessa toivottavasti saat pian selvyyden, et mikä on homman nimi.

dana toivottavasti se täti sinnekin pian kurvaa niin pääset uuteen kiertoon ja parempii mahdollisuuksiin onnistua raskautumisessa :) Mihin se piikittäminen liittyy? Muistan, et te olitte olleet siellä lääkärissä lapsettomuudesta, mut tyhmänä nyt kyselen varmastikkin uudestaan ;) sorry.

vilijonkka toivottavasti täti pysyis poissa ja sieltä pärähtäiskin plussa. Ja hyvä, että tutkivat siellä lääkärissä noi nivuset jne että voi pois sulkee kaiken mistä vois olla huolia. Ja jos on jotain niin osaa sitten hoitaa kuntoon. Se voi kyllä olla, että työpaikalla ajatellaan,. että tulee tänne ja on heti alkuunsa vaan lääkärissä jne. Mut ne sellaset luulot kumoot vaan pian ja näytät miten hyvä tyyppi olet :) Jännittääkö uus duuni?

fiinaliina se Liedon talo meni sivusuun ja nyt järjellä ajatellen niin hyvä niin- Olis ollut kovin pitkä matka :/ Tällä viikolla pitäis selvitä yks toinen .Siitä juur tänään soittelin ja meen paperit on lähetetty vuokranantajalle niin hän voi sitten katella niitä ja miettii', et haluuko vuorata meitä. Olishan meitä aikamoinen sakki, minä, mies, kissa ja koira, sekä sisko ja Olivia. Ja tiedä milloin sitä meilläkin tärppää ;) Mut ois niin hienoo vaan päästä jouluks uuteen kotiin ja takkatulen ääreen <3 Ja muuten, sullahan on siellä ihan huippu jännät paikat. Mitäs meinasitko testailla uudestaan jos täti ei huomenna kurvaakkaan paikalle?

miss_piggy ei kait testi muuta vielä voi näyttää kuin negaa.. ? Voisko olla ovis meneillään? Taikka kiinnittymistä? Mulla täällä kans nippailuja ja outoja oloja. Tosin sellasia mitä on ollut jossain muussakin kierrossa... Oletan, et ovis voi olla päällänsä esim... Täällä peukut pystyssä sinne.. Ai nii, mut sullahan oli aika lyhyt kierto?? Toive kuitenki nsaa vielä olla, kun on vasta kp22.

ON tosiaan tänään ollut kok päin ihme vihlasui masussa oikeella puolella. Luulempa, että ne on niitä ovis oloi :D Ainakin on hyödynnyttetty tähän asti ;) Hauskaa täällä kertoa onko sitä harrastettu sexi vai ei :D Hi hii! Tänään onkin yllättävän hyvä fiilis, ku eilen olikin tosi paska olo ehtoolla. Toivon, että satais asunto vaikka rahallisesti tiukka hetki, mut asioilla on tapana järjestyä. Sit oonki varmaan kiukkunen jos ei saadakkaan sitä. Mut tänään näin :D

Ps. tein kalakeittoa ja siitä tuli niin hyvää. HUomenna töihin vielä omat eväät ja sit taas marraskuusta tilaan päiväkodin ruuan. Töissä siis kalakeittoa huomenna niin ajattelin itekkin tehä. Ja jos vähän sitä maistelis, ku töissä tuli vaan salaattia syötyy.

Fiinaliina: oi kun jännää sulla siellä. Sattaa ihan hyvä olla et testailit liian aikasin sillon..koska teit testin? Kumpa tätyli pysyisi poissa sieltä(kin ;))! Ja niin siitä työpaikasta, meen semmoseen yksityiseen lääkäri- ja terapiakeskukseen..sahailen sieltä sitte autolla kouluihin ja päiväkoteihin.

Maimai: Hieman kyllä jänskättää ku eka työpaikka vastavalmistuneelle...ei oo hirveen osaava olo. No, pikkuhiljaa, eiköhän ne alkuun opasta :) Oi, kalakeittoa, nam..mä taidan tyytyä leipomaan sämpylöitä!

NT: Mäki oon miettiny, et tilaisin ton lehden ja juurikin noin et öiti esim. tilais sen mulle lahjaksi...tällä hetkellä en vaan viel haluisi vauvakamaa kotiin stressiä aiheuttamaan ja mielipahaa tuomaan...ja yritän sitä lehden tilaustaki lykätä plussan yli....

Fiinaliina: oi kun jännää sulla siellä. Sattaa ihan hyvä olla et testailit liian aikasin sillon..koska teit testin? Kumpa tätyli pysyisi poissa sieltä(kin ;))! Ja niin siitä työpaikasta, meen semmoseen yksityiseen lääkäri- ja terapiakeskukseen..sahailen sieltä sitte autolla kouluihin ja päiväkoteihin.

Maimai: Hieman kyllä jänskättää ku eka työpaikka vastavalmistuneelle...ei oo hirveen osaava olo. No, pikkuhiljaa, eiköhän ne alkuun opasta :) Oi, kalakeittoa, nam..mä taidan tyytyä leipomaan sämpylöitä!

NT: Mäki oon miettiny, et tilaisin ton lehden ja juurikin noin et öiti esim. tilais sen mulle lahjaksi...tällä hetkellä en vaan viel haluisi vauvakamaa kotiin stressiä aiheuttamaan ja mielipahaa tuomaan...ja yritän sitä lehden tilaustaki lykätä plussan yli....
Multa löytyy myöss hello kitty rattaat :D parisen vuotta sit tilasin äitin nimissä kanssa ittelleni lahjaks vauvalehden jotta sain ne rattaat ja nyt ite annoin lehden lahjaks jotta sain tuon kaukalon :D mie kun säästin nuissa melkein 50€ nuin.
Miulla tuolla varastossa on vauva kamaa, ollut jo 8 vuotta ainakin ja aina sillon tällön ostan lisää :D

kali, eikö täti oo iskeny vieläkään kunnolla? :eek: millä päivillä meet, siuta ei näy listassa?

Niiu, miulla on reilun viikon päästä ystävän vauvakutsut. Ootan jo innolla, ollaan saatu hyvä porukka kasaan ja tiedossa kaikkee mukavaa, mutta luultavasti myös koen noita samoja tunteita. Toivottavasti et tuu pahemmin kipeeks :/

NT, todella hämmentävää. Huomenna oot varmasti jo paljon viisaampi asian suhteen.

Vilijonkka, onnea uuteen duuniin! :)

Hyi ku puhuitte noista verikokeista! Vähän sama ku ralliruudulla, rokotukset ja tatskat menee mut verikokeet, yääääh. Oon nuorempana pyörtyny usein, nykyään ku älyää käyä pitkälleen heti ni pysyy just ja just tajuissaan. En oo tommosia laastareita koskaan kokeillu, mutta tuskin auttais :D

Noista vauvakamppeiden jemmailusta: ite oon pitäytyny vaan vaatteiden keräilyssä, leopardikuvioisia lähinnä :D Nyt oon ruvennu neulomaan pieniä vaatteita, saa nähä raaskiiko niitä antaa jollekin vai jemmaanko suoraan muiden sekaan :)

maimai nam, kalakeittoo :) mie oon herkutellu pari päivää tän vuoden ekoilla joulutortuilla :p
ON nii, lauantaina testasin siis viimeks negan, pc-testit nappasin kauppareissulta mukaan ni jos viikonvaihteessa taas. Joo, siis pillereillä kierto oli se tarkka 28pv, et ei kai tää ekaks luomukierroks oo vielä mikään hälyyttävä. On vaan olot melko erikoisia, hermoja kiristää ihan eri tavalla ku koskaan, ruoka ei taho maistuu aamuisin ja tänään oli päivällä moneen otteeseen todella kuvottava olo :s haaveilen myöhäisestä plussasta:whistle:

tsemppiä kaikille testailuun, tuntuu aika monella olevan jännitystä ilmassa :) :heart:

Naapurin tyttö toivottavasti saat huomenna selvyyden ja mieluiten hyviä uutisia :)

Slallu toivottavasti tulis plussa :D

ONNoista rokotuksista sun muista. Niin itellä on kauhee neulakammo, verikokeet on ihan kamalia ja tärisen vielä pitkään sen jälkeen. Samoin tatuoinnit ja lävistykset. Ihan hullua. Meinasin pyörtyä ku mulle tehtiin tatskaa pohkeeseen mutta silti haluun lisää tatskoja :D Täytyy vaan keksiä jotain miten sais lievennettyä neulakammoo.

Tänään sain ovistestiin haaleen viivan ja oon ollu ihan onnessani. Nyt on kylki oikealta puolelta kipeä ja pistelee. Voisko enteillä ovista? Viiva ei kyllä vielä ollut kovin vahva mutta selkeä ja punainen. Testi oli davidin ovistesti. Täytyy huomenna testailla taas. Mutta jos ovis onkin tänään niin onneksi eilen tuli pupuiltua ja jos viiva on huomenna vahvempi niin ehkä taas huomenna tai ylihuomenna peittoja heilutellaan :D
Niin ja nyt aloin miettiin että yleensä jos kipuilee kylki niin se on oikealta puolen voisiko siis olla, että vasemmalta puolen en ovuloi? viime kierrossa en muista mitään kipuiluja tai nippailuja? Ja kun mietin niin en muista kertaakaan, että olisi vasemmalla puolen ollut tuntemuksia. No ehkä se selviää jos ei ala tärppiä tuleen

eläväisellä oli aika hyvä kysymys. Itekkään en kyllä mielestäni tunne vasemmalla puolen juurikaan nippailuja tai ainakaan tän tyyppisiä mitä nyt..

ralliruutu m'kin joskus ihmettelin tuota samaa, mutta oon tyytynyt itsekin sitten sitä käyttämään...

Kalakeitto oli hyvää. Ja omat sämpylät maistuis kans, Vilijonkkako nitä leipoi :) Mä ootan, et pääsis uuteen kotiin, oli se sitten missä tahansa ja siellä levon kaikkee ihanaa :) Nyt vielä soffalle jos vaikka leffaa kattelis... On ollut mukava päivä ja mies ollu aivan ihana <3

NT Onpas hieno turvakaukalo. Ite en kyllä vielä uskalla noin isoja hankitoja tehdä. Mulla on vaan muutama ihana vauvan vaate jemmassa :)

maimai Se puregon lääke mitä piikitetään on siis sellasta joka auttaa munasolua kasvamaan, jotta se ovulaatio sitten tulis. Se on ihan samanlainen kun insuliinikynä, eli neula on todella pieni. Ei se varmaan kauheesti tunnu. Mä ainakin toivon niin :)

ON Vieläkään ei ole tätiä näkynyt.. Mun korvaan muuten toi tätisana kans kuulosti aluks kovin oudolta, mut äkkii sitä alko itekkin käyttää :D
Koko päivänän eikauheesti ole mitään tuntemuksia ollut, mut juuri ennen ku aloin kirjottamaan ni pientä nippailua taas havaittavissa.. Sais tulla sit jo!!

Mä paransin mieltäni tänään ostamalla uudet talvikengät. Ne on niiiiin ihanat :) Ihan justs ellaset mun tyyliset mitä oon ettiny jo parin vuoden ajan..
Toivottavasti kuva tuli näkyviin..

Yhteistyössä