<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

No nyt..

NT Ikävää, että sulla oli tollanen lääkäri. Ite en ainakaan ole saanut kuin tasan kaksi kertaa plussan testiin vuoden aikana. Ja jossain ainakin sanotaan että raskaustesti näyttää raskauden 99% varmuudella jos se on tehty oikein. Jostain oon lukenu että liika laihduttaminen ja sen aiheuttama stressi voi vaikeuttaa myös raskaaksi tuloa.. Toivotaan että säkin saat pian uuden plussan :heart:

Ite soitin maanantaina neuvolaan ja sain varhaisultran parin viikon päähän. Koko ajan pelottaa ettei kaikki ookkaan hyvin ja kesken menee joten oli ihanaa kun neuvolasta suoraan ehdotettiin sitä. Tällä hetkellä kasassa 5+1

Toivotaan, että te muutkin pääsette pian odotuspuolelle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89 ja Miuyy
NT voi luoja. Laittaa sitten niin vihaks! En myöskään usko tuohon, että miten muka aina ennen menkkoja r-testi näyttää plussaa. Sittenhän me kaikki oltais oltu jo monesti raskaana vaikka ei oltais oltu, kun aika moni meistä testaa siellä menkkojen alkamisajankohtana HUoh! Ja etkösä sä tehnyt sen diginkin ja senhän vasta pitäis olla tarkka. Voima haleja paljon sinne. Toivottavasti ne metut auttaa ja paino laskee ja uus kyytiläinen ois pian matkassa. <3

ON muokin täällä vituttaa. KÄytiin tosiaan kattoos sitä yhtä asuntooo ja se oli niin ihana. Autotallikin pihassa, mutta ei nähty sinne sisään. Saatiin se, mutta mies alko miettii millanen on autotalli sisältä, että jos ei siellä voikkaan mitään tehdä. Että ei sitten vuokrata sitä :( Tuli niin pahamieli, kun olin jo niin kuvitellut millasta siellä ois asua. Asutaan sitte varmaan aina täällä kerrostalossa kurjassa lähiössä. Sama se! Siskolle pitää sanoa, että ei sen kannata elätellä toiveita siitä, että muuttais meen kanssa samaan taloon. VITTU! Eli Pantera sitä eripuraa on liikkeellä muuallakin. El huoli. Eiköhän teillä siellä kaikki iloks vielä muutu.
 
NT, ei oo enää mitään lisättävää noihin muiden kirjoituksiin. Hirveä gyne suoraan sanottuna :( Niin ja tsemppiä ruokavalioon, toivottavasti pienestä painon pudotuksesta olis hyötyä vauva-asiassa =)

maimai, sulla on kyllä kuitenkin aivan ihana mies, siinä mielessä että se on edes suostunu muuttamaan kimppaan sun siskon ja hänen lapses kanssa. Mun mies tuskin olis kovin halukas asumaan yhdessä miun siskon ja hään lapsien kanssa. Vaikka hyvin toimeen tulevatkin. Toivottavasti mies vielä kääntäis päätään tästä talosta ja myöntyiskin siihen =)

ON täällä ei ol menkat vielkään alkanu.. hähhhh??? ihme myöhästelijä tuo ''täti'' : mä en koskaan siis ikinä, puhu tädistä, mut nyt oli pakko ku muissakin näköjään herättäny ihmettelyjä toi tädistä puhuminen :D
 
Fiina No oot kyllä oikeessa tuossa suhteessa. Tuntuu vaan niin oahalta, kun se oli oikeesti niin ihana. Mut nyt illalla kun sanoin, että soitan sitte sille välittäjälle huomenna, ettei tulla sitä autotalliakaan kattomaan niin en oikeen tiedä, että olisko se sittenkin sille ok. Huoh... HUomenna mun tarvii välittäjälle jokatapauksessa jotain soittaa... Kääks!
Joko oot uusiks testannu? Kun kerran tämä kuuluisa täti loistaa poissaolollaan... EN mäkään ole ennen tädistä puhunut kuin vasta täällä.
 
NT aivan karmee kääkkä!! :mad: varmaan todella vittuuntunu omaan työhönsä ku tollasia suustaan päästää! Mut onneks mitään vikoja ei ainakaan löytyny, toivotaan pikaista uutta plussaa :heart:

Hirveesti ootte taas hurpattanu, palaan huomenna tarkemmin asiaan mutta tärkein: TÄTI PUNAINEN SAAPUI! :D oon todella onnellinen että eka luomukierto ei venähtäny tän pitemmäks. Pääsee kunnolla yritykseen kiinni :) Mut koska vuoto alkoi vasta illalla yheksän jälkeen, onko virallinen kp1 vasta huomenna?
 
Viimeksi muokattu:
NT aivan karmee kääkkä!! :mad: varmaan todella vittuuntunu omaan työhönsä ku tollasia suustaan päästää! Mut onneks mitään vikoja ei ainakaan löytyny, toivotaan pikaista uutta plussaa :heart:

Hirveesti ootte taas hurpattanu, palaan huomenna tarkemmin asiaan mutta tärkein: TÄTI PUNAINEN SAAPUI! :D oon todella onnellinen että eka luomukierto ei venähtäny tän pitemmäks. Pääsee kunnolla yritykseen kiinni :) Mut koska vuoto alkoi vasta illalla yheksän jälkeen, onko virallinen kp1 vasta huomenna?
Kyllä :) Onnea tätistä :)

(.) mie sit vähän lämmitin meitin asuntoa, nyt sais omistaa bikinit :LOL: taisi ketutus vilu tehdä tehtävänsä :D
 
Slallu Jep, eli kun vuoto alkaa klo kuuden jälkeen illalla niin kp1 on sitte seuraava päivä :) Onnea ekoista luomuista. hihi.

maimai Siskos ja olivia ei ilmeisesti nyt vielä asu turussa vai? Ootteks kotosin jostain kauempaa? Noita omakotitaloja jotka hinta-laatu-suhteeltaan edullisia ja hyviä, on kyllä aika vähän vuorattavana!! Eli kannattaa pitää kiinni kyllä jos jokin hyvä löytyy!

).( Ei ole menkat alkaneet. Pillereiden jälkeen mun menkat on ollu päivälleen oikeessa ajassa. Ja mä en uskalla testata koska mä en halua sitä negaa, se on niin kurja tiirailla tyhjää testiä :( Ehkä mä odotan vielä tän päivän ja testaan sit huome aamulla, koska lauantaina meillä on sitten firman pikkujoulut, niin tietää ainakin että miten saa käyttäytyä. Oliski se aika moista, mä oon nimittäin odottanu noit pikkujoului ihan sikana, jos olisinki nyt raskaana :D Mulla vaan ei ole minkäänlaisia oireita viitaten raskauteen, joten todennäköisesti myöhästely johtuu vaan tästä mun stressistä.

pantera:kiss: :hug:
 
miss_piggy
Tänne ei mtn uutta, r-testit näyttää negaa edelleen...toisaalta eihän mulla oo ees hajuakaan mikä dpo tänään ois menossa ku en ovista ees tikutellu eikä mtn tuntemuksia ollu...Nyt kumminki menossa kp 24.
 

Yhteistyössä