<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Mistä se "täti"-sana sitten oikein tulee :D Oon koittanut kovasti etsiä jotain sanaa, mistä tuollainen lyhenne tai sana oikein voisi tulla, mutta ei kyllä tule mieleen...

Kuulostaa vaan omaan korvaan tosi erikoiselta, kun puhutaan tädin paikalle kurvaamisesta, tädin kylään tulemisesta yms. :D
 
Kiitokset tästä Naapurin tyttö :D Aika paljon olen tän foorumin myötä joutunut opettelemaan uusia ja sanoja ja lyhenteitä, mutta "tädin" merkitys ei ollut vielä miulle auennut - alussa tätä foorumia selaillessa ihmettelin hetken, että miksi kaikki kauhistelee tätejä tai pelkää tädin tulevan käymään juuri tiettynä aikana :LOL: On ollut kyllä oppimista *hihittää*
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Muutto tehty, täällä murun kanssa uudessa kodissa. Kyllä vanhalla asunnolla kaikki raivarit, vitutukset ja stressi oli tän kaiken arvosta! Tää on niin ihana ja me saadaan tästä niin kiva sisustettua <3

Taidan vetäytyä sohvan nurkkaan kynttilänvaloon pelaamaan tuon kanssa vähän Angry birdsiä, tän päivän ahkeroinnit on tässä. Pesukoneessa menee vielä ensimmäinen pesukerta, joten pian pääsee pesemään pyykkiä ihan toden teolla. Mä oon niin oottanu, et pääsen pesee pyykkiä OMAAN kotiin eikä tarvii äidillä käyty:)

Meilläkin on muuten alettu puhumaan tädistä. Jotenkin kivempi nimitys, kavereiden keskenkin on voinut sanoa miehelle, et "täti tulossa", niin tietää ettei tarvii testissä ihmeempiä ootella. Eikä kaverit paljoa tajua :LOL:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 31.10.2012




Slallu........................25................kp 41/28?............................yk1
Fiinaliina.....................22................kp 34/33....................yk/TJOT 3
Dana-........................28.................kp 34/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 33/29-35..................yk 8



Miuyy..........................21.................kp 29/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 26/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 26/?......................yk1
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 25/28-29..................yk 2
miss_piggy................31................kp 23/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 20/30-44?................TJOT/yk 3



maimai83..................29................kp 17/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 17/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 16/27-28.........................yk 3
empp......................21.................kp 11/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 11/28.............................yk 7



Naapurin tyttö.........28....................kp 7/29.............................yv 11
Lullaby89................23....................kp 7/31-36........................yk 13
Niiu........................26...................kp 7/27-31..........................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 7/28-32.........................yk 2
Henrietta-.............. 25....................kp 4/38-49..........................yk 2
Kali85...................27....................kp 1/30-38.............................yk 5




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 14
Hydrangea dpo 11
maimai83 dpo 2
pantera dpo 3





HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3


 
Viimeksi muokattu:
Hei, jos listalla on jotain väärin niin huikatkaa kun unisena teen tätä, ja oliko haamuilijoita, ihan kun olin muistelevinani että oli mutta oliko eri pino :D Hyvä minä!!!

Ääh, koht nukkuu, ei saa unta yleensä kun siinä 2 maissa ja nyt jänskättää se huominen...
 
Dana meillä on töissä parilla tollaset ja ne on kuulemma hyvä. Ite ostin vaan crocksin saappaat ilman vuorta ja oon kyllä tykännyt. Mietein, et jos pohjallisen ostais vielä niin kosteuskin pysyis poi sukasta, kun se kuiteski hiostaa. Ja niin ihanaa niillä kävellä töihin, kun ei paina sitte yhtään :)
Okei, se on sellanen "kynä". Sitten ei uskois, että se tosiaan ees melkein tuntuu miltään. Kuinka usein joutuu piikittään? Ehtiikö siis tottua siihen? Muistan ku sisko joutu raskautensa ajan piikittään jotain, en muista mitä, mut ehkäistäkseen verisuonitukoksii...kait. Nii sitäkin hirvitti aluks ihan hirveesti, mut äkkiä se tottu niihin ja sillä oli ihan oikeet piikit (yksittäiset). Joten kyllä sä hyvin selviit :)

NT tsemppiä tälle päivää! Ootetaan täällä innolla, että pian tulet meille kertomaan mitä siellä lääkärissä sanottiin.

Jestas, mulla on selkä ja olkavarret ja kaikki kipeenä. JOhtuneeko flunssasta? Vai kenties tietokone, virkkaus ja päiväkotityön yhdistelmästä... Ennen ei ole ollut, mutta tosiaan nyt viimiset pari viikkoa on ollut :(

Pantera Onnea uuteen kotiin. Mäkin niin haluun ton fiiliksen! Uus koti on niin ihana asia! Noh, tänään pääset sitte pyykäämään ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pantera
ralliruutu Joo, on kyllä uuden sanaston päässy täällä oppimaan :) Ja varsinkin noita uusia merkityksiä. Inssi on aina ollu meilläpäin pelkästään autokoulun ajokoe.

empp Harmi että miestäsi häiritsee kirjoittelu. Nimimerkin takaa kuitenkin säilyy anonyymius. Eikö hän kirjoita millekkään foorumille?

Naapurin tyttö Tsemppiä lääkärireissuun! Ja kannattaa ne talvirenkaat ostaa/tilata ja laittaa alle, ei ne kesäkelit sieltä enää tän vuoden puolella tule ;)

pantera Onnea uuteen kotiin! :) :flower:

Oma napa:
Eilen tuli ruskea pisara pöksyihin ja kuukuppiin pisara kirkasta verta. Yön aikana ei kumminkaan tullut mitään. Katsotaan jos vuoto alkaa kunnolla tämän päivän aikana tai sitten huomenna niin päivitellään sitten kiertopäiviä ja yrityskertoja. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pantera
Danalle tsemppiä piikittelyihin! Toivottavasti se täti tulis sieltä pian, niin pääsisit uuteen yritykseen paremmin eväin. :hug: Tai tietenkin mieluummin nyt jo se plussa.

Naapurin tytölle isot voimahalit täältä. Toivottavasti lääkärireissu toisi hyviä uutisia! :hug:

ON: Tänään testattu erittäin selkeä NEGA!!! Nyt sitten odottelen tätiä, teen varmistustestin vielä lauantaina ja sitten terot naamaan viimeistään sunnuntaina, jos vuoto ei ala. Voihan se olla, että hymynaama näytti vaan LH:n piikin, mutta itse munasolun irtoamista ei tapahtunut. Toivottavasti nyt kuitenkaan niitä teroja ei tarvis TAAS ottaa vuodon saamiseksi, koska se tietäis TAAS kaks viikkoa lisää odottelua. Huoh.
 
maimai Mä kans aatteöin ettei sattuis paljoo ku neulakin on niin ohut, että hyvä kun silmällä näkee. Mä en yhtää tiedä kuinka kauan joutuu piikkejä laitta. Kp4 siis alotetaan ja kai sinne jonnekin kp12 ainakin pitää piikittää. Siihen ati että munasolu on sopivan kokonen irtoomaan. Irrotukseen on sitten vielä oma piikkinsä, jos munasolu ei itsellään irtoa. Ainakin 2 ultraa on ennen sitä inssiä, että just katsotaan miten se munasolu kehittyy ja tarviiko lääkkeen annostusta nostaa.

Miuyy Meillä päin inssi tarkottaa kans sitä ajokoetta, mut sitäkin sanaa on jo tottunut käyttämään toiseenkin tarkotukseen :) Kyllä voi joku olla aika hukassa kun tulee tälläsel palstalle lukemaan juttuja ja kirjotukset on täynnä "koodikieltä" :D

ON Mun olot on taas hiipunu. Vatsassa ei tunnu oikeestaa miltään, mut aamulla katoin peilii ni finnejä pukannu yön aikana muutama. Eli varma merkki tädistä. Nännit ehkä kans tulos hieman aroiks. Yleensä siinä oviksen jälkeen kipeytyy mut tässä kierros sitä ei tainnu olla.. Alkais nyt jo!!
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä!!!!

Siis naiset, meidän ei vissii kannata testata kaupan ja apteekin testeillä ollaanko raskaana kun kuulemma näyttää vain että menkat ovat alkamassa, eli kuulemma veressä on aina hormonia yli 30 (miulla oli 47 se arvo)
Kuulemma en ole ollutkaan raskaana ja että mulla vaan tuli normaalit kuukautiset myöhässä!!

Siis mitä vittua (anteeksi) mutta voisiko joku selittää että onko tää vain lihavilla näin vai mitä vittua?!? (anteeksi kielenkäyttö)

Siis se ämmä haukku mut läskiks, sano että tuskin tuun tällä painolla raskaaksi, anto metut painonpudotusta helpottamaan ja sano että ei se raskaustesti tarkoittanut mitään.

On muuten itku herkässä kun suututtaa niin paljon!!! Nyt mä muitan miksi en oo mennyt 2010 vuoden jälkeen gynelle, toi sama paska on täällä aina, meet minne vaan!!!! Sellanen vanha kurppa, vois jo eläkkeelle jäähä.

Voisiko joku selittää nyt että miten mulla ei sit joka kuukautisten aikaan rtesti näytä plussaa vaan nyt vaan?

Kohtu ja kohdun suu oli puhdas ja tosiaan kohtu oli "koskematon" ja munasarjat ok, ei kystiä ei mitään...

MUA V*****AAAA!!!!!!!!!!!

Tais mun testaamiset olla sit jatkossa tässä!!! Pakko vissiin kaniksi täysin alkaa, niin se sano mulle, ei sipsejä ei pitsaa ei voita, no öljyä pitää hieman käyttää mutta SALAATTIA SALAATTIA SALAATTIA... siis oikeesti?!?! en oo tyhmä ja mistä ketusta se tietää mitä mä syön. Kun pudotan painoa, syön oikein mutkun se paino ei putoo...

No kait ne metut nyt sit auttaa siihen... ensin otat 1 päivässä sit 2 päivässä sit 3 ja lopulta nostat sen 4 päivässä, kaksi aamulla ja kaksi illalla...

AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Mie oon sit virallisesti vissii maho!!!!
 
Voi Naapurin tyttö, olen pahoillani. Joillaki ei vaan oo minkäänlaisia sosiaalisia taitoja :( kurjaa, kun lääkärissä käynti jätti niin kurjan fiiliksen. Eikö teilläpäin siellä olisi mitää yksityistä paikkaa, missä voisit käydä ja saisit parempaa kohtelua? Voimia!!

Hydra Täydellinen NEGA täälläkin..voi meitä. Voi kurjuuden kurjuus...tänään on kyllä taas niin paska päivä...huolettaa muutenkin oma terveys ja nyt sitte ei tää asia ees toimi sitte millä...tekis mieli vaan möksää ja itkeä peiton alla. En jaksa! Masuki ollu sen 2pvää jo NIIN kipee eikä silti vaan menkkoja kuulu et pääsis ees verikokeisiin ja uuteen yritykseen...vaikka nyt kyllä tuntuu et mitä siitäkää olis hyötyä, ku ei se tärppi käy vaikka päällänsä seisois ja nussis (anteeksi kuomat!!!) Sitä on vaan taas NIIN pettyny ja ahdistunu!
 
Kauanko gyne saa olla tai lääkäri ylipäätänsä lääkärinä jos SAMA gyne on ollut 50 vuotta sitten äidilläni?!? Soitin äitelle ja tilitin niin se sano että onhan se jo vanha kun se hoiti muakin 50 vuotta sitten, siis voi hyvää päivää!!!!
 
Voi Naapurin tyttö, olen pahoillani. Joillaki ei vaan oo minkäänlaisia sosiaalisia taitoja :( kurjaa, kun lääkärissä käynti jätti niin kurjan fiiliksen. Eikö teilläpäin siellä olisi mitää yksityistä paikkaa, missä voisit käydä ja saisit parempaa kohtelua? Voimia!!

Hydra Täydellinen NEGA täälläkin..voi meitä. Voi kurjuuden kurjuus...tänään on kyllä taas niin paska päivä...huolettaa muutenkin oma terveys ja nyt sitte ei tää asia ees toimi sitte millä...tekis mieli vaan möksää ja itkeä peiton alla. En jaksa! Masuki ollu sen 2pvää jo NIIN kipee eikä silti vaan menkkoja kuulu et pääsis ees verikokeisiin ja uuteen yritykseen...vaikka nyt kyllä tuntuu et mitä siitäkää olis hyötyä, ku ei se tärppi käy vaikka päällänsä seisois ja nussis (anteeksi kuomat!!!) Sitä on vaan taas NIIN pettyny ja ahdistunu!
On yksityinen, mutta kun tuo sama saamarin gyne on sielläkin. (miten niin pieni paikkakunta)
 
NT Voi ei. Onpa kurja tilanne. Mä en kyllä ymmärrä miten noi testit sua tolla tavalla muka huijas. Ja just miksei ne sitten aina ole näyttänyt plussaa? Jospa siellä kuitenkin oli jotain kiinnittymisen yritystä ollut ja seuraavassa kierrossa se jo sitten onnistuis! Ja jos vaikka niistä metuistakin nyt olis hyötyä.
Tollasten kokemusten jälkeen on kyllä hankala nostaa pätään ylös ja jatkaa eteenpäin, mutta sä oot vahva nainen ja pystyt siihen varmasti :heart:
Olisko muuten sun lähikunnissa mitään yksityistä gyneä, minne voisit mennä?
 
NT Voi ei. Onpa kurja tilanne. Mä en kyllä ymmärrä miten noi testit sua tolla tavalla muka huijas. Ja just miksei ne sitten aina ole näyttänyt plussaa? Jospa siellä kuitenkin oli jotain kiinnittymisen yritystä ollut ja seuraavassa kierrossa se jo sitten onnistuis! Ja jos vaikka niistä metuistakin nyt olis hyötyä.
Tollasten kokemusten jälkeen on kyllä hankala nostaa pätään ylös ja jatkaa eteenpäin, mutta sä oot vahva nainen ja pystyt siihen varmasti :heart:
Olisko muuten sun lähikunnissa mitään yksityistä gyneä, minne voisit mennä?
Vannoin juuri että menen seuraavan kerran ACUTAAn vaikka sinne onkin melkein 100km matkaa. mä en vaan jaksa tota ämmää enää ikinä!!!
 
Naapurin tyttö, mitä ihmettä, johan sait törkeetä kohtelua! Pistää vihaksi sun puolesta! :mad: Mutta hieno juttu, jos kaikki näytti hyvältä. Jaksamista. :hug: Outo kyllä toi kommentti, että testit muka näyttäis aina plussaa ennen menkkoja. Olishan sulla sitten aiemminkin näyttänyt, jos näin olis. Jos haluat asiallisten yksityisten gynekologien nimiä tältä seudulta, niin mä voin niitä kyllä sulle vinkata yksärillä. Tai no, kai täällä voi julkisesti ihania ihmisiä kehua. Mä suosittelen lämpimästi Anna-Maija Antilaan Tampereen Rautatieaseman Terveystalolta ja Tarja Ristolaista Tampereen Rautatieaseman Terveystalolta/Tampereen Ovumiasta. Molemmat oikeen ihania ja asiantuntevia lapsettomuuteen erikoistuneita lääkäreitä. En nyt halua loukata mitenkään, mutta tuon painon pudotuksen suhteen lääkäri oli varmasti oikeassa. Joillakin se voi hankaloittaa raskautumista ja lisätä keskenmenonriskiä ja yleensä jo pienikin painonpudotus voi helpottaa asiaa. Asian olisi toki voinut ilmaista hieman hienotunteisemmin. Toivottavasti metut antaisi painonpudotukseen avustusta ja uusi kyytiläinen olisi taas pian matkassa.

Voi Vilijonkka, tiedän tunteen. :( Ei oikeen positiivista mieltä löydy täältäkään tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Naapurin tyttö lisäyksestäni listoille:) Ja maimai83 kiitos nega-pahoitteluista Ja Slallulle kiitos kysymästä, ajattelin pysyväni pois listoilta, kun niin positiivisista "oletin" et heti tärppäis.. heh.

Ja yhdyn edellisten kommentteihin, kuinka voi kukaan olla noin törkeä?! Luin viestisi töissä ja meinasin alkaa sadattelemaan kohteluasi työkavereille, kunnes tajusin et A. luen näitä juttuja työajalla ja B. eihän näistä lapsentekojutuista ole puhuttu edes lähiperheelle..

Ihan huuhaa-tyypiltä kuulostaa kyllä kaikenkaikkiaan! Tampereelta löytyy kyllä hyviä gynejä enemmänkin, kovin on vaan kaukana. Etenkin näissä asioissa asintuntijoilta kaipaa ainoastaan lämmintä asintuntevaa tukea, ei syyllistämistä! Voin vaan kuvitella oloasi, kun pelkästään tädin tulo kylään/taas pitkittynyt kierto saa tän neidin raivon partaalle:mad:
 
Viimeksi muokattu:
No justiinsa, ihan älytöntä käytöstä gyneltä! Mäkin tein viimeks menkkojen aikaan testin enkä saanut siihen yhtään mitään. Johan siinä kaikki ne, jotka ei halua lasta, stressaisivat joka menkkojen aikana, et "ei kai vaan??"... Jos toki on siis epäily. Vaikea selittää, mutta ehkä joku teistä tajus :D

Mua niiin ärsyttää....... En voi pestä pyykkiä, kun ei oo kuivaustelinettä vielä. Tämä tarkottaa sitä, etten saa yhtiäkään vaatteita kaappiin asti ennen sitä. Mikäs siinä, minä elän kassielämää vaatteitteni kanssa ennen kun saan ne pestyä. Ja jotenkin tuo mieskin ottaa aivoon... Toivon vaan että tää jatkuva kiukkuuminen ja suuttuminen menis ohi. Meijän pitäis olla onnellisia tästä kämpästä, mutta me istutaan eri puolella asuntoa koneiden ääressä...
Itkettää mutta en pysty. Pelkään, että nytkö alkaa tää alamäki tässä suhteessa...
 
Naapurin tyttö :hug: Ihme gyne. Millähän vuosisadalla se on oikeen oppinsa saanu. Alkoi ärsyttään sun puolesta suunnattomasi. Ja eihän raskaus testi voi olla positiivinen jos ei oo raskaana. Eihän raskaushorminia tule jos ei ole raskaana. Paitsi jos syöt joatin lääkettä missä sitä on mutta sitten tietäisit sen itsekkin. Huoh.

ON Musta tuntuu että ovistesti oli tänään haaleampi kuin eilen tai ehkä saman vahvuinen. Tosin mun tuurilla ovis plussa on voinu olla juuri kp15 kun en testannut, mutta en toisaalta usko kun kp13 ja 14 testiin ei tullut minkään laista viivaa. Täytyy jatkaa testailuja huomenna :D
Mun maha on ihan ihmeellinen. Eilen kipuili oikee kylki niin tänä aamuna se kipuili myös mutta heikommin ja sitten samalla myös vasemmalla puolen nippaili oudosti. Ja kun olin bussissa nippaili taas oikealta ja vasemmalta. Mitä ihmettä? Eihän molemmista muniksista voi ovulaida samaan aikaan? Ja kun ovistesti ei ole plussaa vielä antanut. Selkeitä viivoja kyllä mutta ei testi viivan vahvuisia. Limailu jatkuu. Onko muuten se merrki että ovis on tulossa vai mennyt vai mitä ihmettä? :D Oon aika ulapalla :D voisiko joku viisaampi kertoa?
 
Naapurin tyttö Tais taas olla yksi väärällä alalla oleva/ työhönsä kyllästynyt yksilö terveysalalla. Tuommoinen on ihan tosi inhottavaa. Moni ei mielellään gynellle tai lääkärille yleensäkään ihan hirveän mielellään mene niin sitten jos siellä vielä sattuu olemaan juuri tuollainen tapaus niin kyllä varmasti harmittaa ja ketuttaa että saa tuollaista kohtelua. Ja tuollaisessa tilanteessa, että olet ollut raskaana ja sitten lauotaan tuollaisia. Huh huh!! Ja mä en kyllä tasan usko, että aina ennen menkkoja plussaa näyttäis muka testi. Tsemppihalit sulle :hug:

pantera Eiköhän se tuosta teillä. Toivottavasti. Välillä niitä huonompia kausia tulee. Teilläkin varmasti tuo muutto on tuonut jonkinlaista stressiä ja se kiristää ilmaa. Sulle myös tsemppihalit että mieli paranee :hug:
 

Yhteistyössä