<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6



The Esikoisesta Haaveilevat TO 19.5.2011




Hey.....................22............kp 85/26-65.................yk 3
Ninni^^.............24...............kp 45/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 42/28-54...................yk 5





"kuumeilija"..........26..............kp 35/34-60.................yk 19
Laretzki...............20...............kp 31/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 31/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 31/32-37.................yk 5





Memelisa................................kp 29/35-40..................yk 6+1
Gabrielle..............29................kp 25/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 24/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 22/36....................yk 11+3
PikkuHöttiäinen.....27................kp 21/25.......................yk 6





Emby^...............24................kp 18/28.......................yk?
Puputi................25................kp 15/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 15/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 12/38........................yk 2
lemonade...............................kp 11/30-50...................yk 10
Epa_88................22..............kp 11/30-33....................yk 4+1





meli-.................22..............kp 2/24-25.......................yk 12


Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp?/29......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



Namppis88


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
 
Viimeksi muokattu:
Tässä ois uusi pinkka flikat :heart:

ihan ensimmäisenä haluun sanoa, että nyt heti alkajaisiksi laitan kunnon plussapuhurit tälle pinkalle tulemaan :heart: ja paljon myös onnea matkaan, jotta saadaan ne nyytit vielä syliin saakka :heart: koska musta on tuntunut siltä että meidän pinkalla on huonoa onnea ollut nyt vähän matkassa, joten nyt haluan siis taikapölyttää tämän pinkan ja kunnolla! joka ikiselle meille tänne paljon tsemppiä taas matkaan :heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:




iseeyou, niskapoiku-ultra tehdään suunnilleen viikolla 12, ja varhaisultraan ainakin täällä meillä pääsee yksityiselle, eli se on omasta pussista iso raha pois, mutta on se kyllä sen arvoistakin :heart:

syysmyrsky, sä sait mut nauramaan niin saakelisti :D paha paha paha! meidänki ukko on joskus ajanu pois karvat mutta nyt se ei oo kehannu kun käy kavereiden kanssa uimahallissa uimassa :D piti muuten se vielä kysästä, että ootko varma ettei toi testiviiva reagoi raskauteen? :D

"kuumeilija" siis noi kipukohtaukset ei voi merkata muutakuin hyvää :heart: koskas sie testaat uudestaan? ja juu, netistä saa niitä herkkiä testejä tilattua, ite tilaan yleensä mammaksilta tai kotitestiltä noita 10 liuskoja :)

Memelisa kuinkas siellä menee? :)

Hey auttoko tanssit? :D
 
Viimeksi muokattu:
syysmyrsky mie ihan ratkesin naurusta ku luin sun juttus.. :LOL: Mies taisi saada samalla opetuksen ettei kannata lavuaariin laittaa karvoja :D Toivon kovasti, että noi ovistestit reagoi sun raskauteen niin kuin tiuhti_ tuolla sanoi.. Toivotaan toivotaan toivotaan...+++++:whistle:

Ihanaa sadepäivää kaikille!
 
Tiuhti ja Pikkuhöttiäinen kaikki on tietty mahollista mut en mä usko silti, ku eikös sen viivan pitäisi olla vahvempi kontrolli viivaan verrattuna?

Nyt vaan pitäis talletuksia saada tehtyä, mut ollaan kummatki oltu iha kypsii koko viikko,kun isäntä pääsi taas kuukauden lomautukselta töihin, vei mun autoni kun hänellä tulee työmatkaa 120km päivässä ja omaan autoonsa ei ole viittiny hankkia kesärenkaita, mut onneks taas kerran on vaimo joka on hankkinut itelleen kesärenkaat ni sit voi laittaa vaimon pyöräileen. Tosi kiva ku mulla on aina ihan hirveesti tavaraa mukana ku kuljen töihin ni kiva köyttää ne kaikki roinat nyt sit joka aamu ja ilta pyörän selkään :D ja ihan sama mihin oon polkemassa ni aina on saatanallinen vastatuuli :D on talletukset jääny siis vähän vähiin,mut jos tänään tsemppais!
 
Hey
tiuhti_ Kiitos uudesta pinkasta!!!:heart:
Ja..no..jos ei alapää vuoda niin yläpää senkin edestä..kauhee flunssa nimittäin...:D
joka kylläkin jo helpottamaan päin...:whistle:
Tänään viimeinen tero naamaan ja tätiä oottelemaan. Eiköhän se kohta pamahda paikalle..
Ainakin terot saaneet sellasia enteileviä tuntemuksia aikaan mitä ennen menkkoja normaalistikin on eli järkyn kipeet nännit ja kamalat repäisykivut ja varsinkin nyt kun oon aivastellu koko ajan niin tuntuu että vatsa halkee...:D ja ei, en ole raskaana! :/ :D
Mutta tätiä odotan niiiiiiiiiiiiiiin paljon että huhu, pääsisi taas tositoimiin. Kohta jo kp 90 hyyyyi...
ja anteeks nyt tää omanapa, piti kyllä kommentoida kaikkia mutta nyt kun on uus pinkkaki ni se nyt jäi..
Isot plussapuhurit kaikille!!!Nyt niitä ilouutisia oikeen roppakaupalla tähän pinkkaan eikös!!!:heart:
 
Hey Tsempit tädin tuloon nyt et pääsis uuteen yritykseen :) Ja noista teroista ni ne saa kyllä kaiken näkäsii oireiluita aikaseks. mies luki pakkausselosteesta ne mulle ja siinä oli mahdollisissa sivuvaikutuksissa lähes kaikki raskausoireet.. ja itse ei kyl kestäis tollasta kiertoa yrityksessa. toivotaan että saat avun noista teroista :)
 
Palaan tähän keskusteluun nyt kun vihdoin mies on luvannut jättää ehkäisyn pois ja vauva ois enemmän kuin tervetullut :) kirjoittelin vuoden alussa jo täällä kun vauvakuume oli tosi pahana mutta mies ei vielä halunnut että ehkäisy jätetään pois.

Meillä yksi yrityskerta takana. Tosin tämä on vähä hankalaa kun mulla on koko tämän vuoden ollu kuukautiset tosi epäsäännölliset. Voiko näin epäsäännöllisillä kuukautisilla edes raskautua :D ainakin oon lukenut että säännöllisellä kierrolla raskautuminenki on helpompaa. Esim. helmikuussa menkat alko 2 päivä, maaliskuussa niitä ei tullu ollenkaan, huhtikuussa alko 2 päivä ja nyt toukokuussa 18 päivä. Kannattaisko ottaa joku keltarauhashormoni kuuri että sais tämän kierron tasottumaan??
 
Candicen viime vuonna kun meillä yritys aloitettiin niin mulla oli kolmet menkat :D joista viimeisten jälkeen rakauduin,mutta uskon kyl vahvasti siihen et ei raskautta jos ei kuukautisiakaan, kannattaa ehkä soittaa gynelle ja kysellä mitä mieltä hän olis. Terot tai sit se toinen oli joku L:llä alkava, en nyt muista :) Itse siis syön noita teroja ekaa satsia nyt!
 
Emby^^ muru :heart: anteeksi :ashamed: sanotko vielä tietosi niin lisään ne pikimiten!!!! yritin niitä kahlata nopsaan edellisestä pinkasta, mutta en löytänyt.. :ashamed:

Candicen, heipparallaa :wave: lisään sinut listalle, sanotko ikäsi, KP ja kiertosi pituuden? :)

syysmyrsky, yleensä se ovistestin testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolli samaan aikaan kun r-testi antaa tulosta ;) *vink vink*

tarkistakaahan kaikki, että tiedot on okei??? :attn:
 
Hey
syysmyrsky Kiitos tsempeistä! :heart: Niinhän noissa teroissa on sivuvaikutuksia joka lähtöön mutta nyt ei tee mieli onneksi tepposia kun tiedän etten ole raskaana..:D
Ja voi juku, kyllä todella on ollut pitkät kolme kuukautta, ei tällaisia kiertoja enää kiitos!
Ootko ennen syönyt teroja vai onko sullakin ihan uus tuttavuus ja ensimmäinen tero-kierto?

Candicen ja meli- Tervetuloa mukaan kuumeilemaan!!:wave: Isot plussapuhurit teille heti alkuun!:heart: Onko sulla Candicen ollut e-pillerit ehkäisynä? Jos, niin varmaan kierto hakee vielä rytmiään mutta itsekin menin hyvin pian pillereiden lopetuksen jälkeen gynelle hakemaan apuja kun kierrot oli mitä oli..
 
Kiitos tiuhti_ uudesta pinkasta! Olet ollut ahkerana :heart:

ON: Tänne ei yhtikäs mitään, kävin eilen parturissa ja nyt on ihana kesätukka! :) Ovistakin aloin tikuttamaan jo mutta ei vielä ainakaan viivan viivaa...Tänään täytyy silti tehdä talletukset kun lähden huomenna aamulla pienelle reissulle ja palaan lauantai iltana.

Hyvää tulevaa viikonloppua jo kaikille! Isot plussapuhurit tänne! :whistle: :heart:
 
Laretzki
Huomenta päivää... Täällä on niin laiska olo kuin vain voi olla. Väsymys on taas jotain ihan omaa luokkaansa. Vieläkään ei oikein menkka fiiliksiä ole, eli odottaminen jatkuu aina vain edelleen. Eilen tosiaan tilasin r-testejä netistä, että kai se pitää viikonloppuna vielä yksi dippailla jossain vaiheessa. Ihan ihme fiiliksiä välillä menossa, miehelle kilahtelen edelleen ihan tyhmistä jutuista ja myös itkua tulee ihan kiitettävästi. Unetkin jatkuu tosi elävinä, viime yönä näin unta että sain plussan testiin ja herätessä olin hetken aikaa ihan varma että se oli totta..muttei.

tiuhti Hieno pino taas, ja omalta kohdalta ainakin kaikki näyttää olevan ihan oikien.
 
Ensinnäkin kiitokset Tiuhtille uudesta pinkasta! :heart:

Meli- ja Candicen Tervetuloa joukkoon mukavaan :) :wave:

Tiuhti_ täällä lämmöt nousee nousemistaan, eilen nousi töihin lähtiessä 37,2 asteeseen. Ja muutenkin kaikkia pikku oireita löytyy. Tänään ku heräsin ni piti kaks kertaa sängyssä miettiä et pitääkö tästä juosta vessaan oksulle. Meni onneks ohi ja helpotti kokonaan ku sain syötyö jogurtin.

Syysmyrsky meillä mies harrastaa tuota kans, mut meillä tätä harrastaa molemmat ;) Enemmän alkaa olla outoo jos meillä karvoja onpi :LOL:

Ääh mä en enää tiiä. Eilen tuntu et oon niin raskaana ja uskoin siihen, tänään taas tuntuu toiselta. Oireita kyllä piisaa jossain määrin, mutta siltikin on tosi epävarma koko asiasta. Ehkä tässä on toki seki taustalla ettei halua pettyä niin kovasti jos sellanen tulee eteen. Jotenni tullu varovaiseksi koko jutun kanssa.

-Memelisa- dpo 7 tai 8
 
tiuhti_, :) nou hätä. Eli ikä on 24, kiertopäivät.. noh.. 28 se taitaa olla ja nyt menossa 18.. oiskohan :ashamed: en ihan varma oo, enkä perillä.. ja heinäkuussa alotetaan toinen yrityskerta, kunhan noi e-pillerit loppuu ja lääkäri antaa luvan :)

..ja voi hitto mikä ilma!! :( Vettä sataa ja on synkkää.. kai se on taas pyykki ja siivouspäivä.. : /
 
Candicen Tervetuloa minunkin puolestani joukkomme jorisemaan ja ihmettelemään naisen ihmeellistä kroppaa :D Mei ei ollakaan aiemmin jutskailtu, sillä minä olen tällä palstalla aika uusi tuttavuus, liityin pitkän harkinnan jälkeen palstalle hieman ennen pääsiäistä. Ja meillä menossa nyt YK 19 ja piinailupäivät parhaillaan menossa :kieh: Mulla oli ehkäisynä pillerit ja niiden lopettamisen jälkeen menkat kyllä tuli, mutta kovin epäsäännölliset, kierrot huiteli väliä 34-60! Nyt km:n jälkeen terolutit käytössä, jotta kierrot saataisiin kuriin ja olisi mielekkäämpää tämä vauvaprojektikin ;)

meli- Tervetuloa palstailemaan :wave: Tiedän tunteen, että kuukausi kuukaudelta pettymys tuntuu vaan pahemmalta ja masentavammalta... ei auta muu kuin toivoa parasta ja kestää. Voimia muru, sitä tarvitaan :heart: Niin ja meillä menossa nyt YK19... Ja kiva saada uutta porukkaa tänne!

tiuhti_ Minunkin puolestani suuren suuret kiitokset uudesta pinkasta, johan tuota tekstiä olikin kertynyt tuonne edelliseen :D Tilasin eilen niitä herkkiä liuskatestejä ja toivottavasti tulevat viimeistään huomenna, että pääsisin dippaamaan :heart: Ja muutes, äsken veskissä paperiin tuli aika lailla LIMAA, semmosta aika "juoksevaa / vetisempää" kuin yleensä on.

Laretzki
Muru muru!!!! Minäkin tilasin eilen niitä herkkiä testejä! Päästään sit testailemaan... huih, että jännittäääääääääääää :O

syysmyrsky :LOL: Hahah, no nyt se vehje on jättiläinen :D Mä oon sanonu miehelle samaa, et näyttäs isommalta, mutta ei oo susotunut ajamaan muliksi :D

ON Huonosti nukuttu yö takana, heräilin ja pyörin sängyssä tosi paljon. Vessassa kävin kolme kertaa yön aikana :O Äsken tuli paperiin juoksevaa / vetisempää limaa, vaikka olin vähän ennen sitä käynytkin vessassa ja pyyhkinyt. Voi simpurat sentään, että voikin olla PIIIIIIINAAAAAA.
 
meli- tervetuloa :wave: lisäsin listaan sinut! ja iso pahoittelu tädistä :hug:
se jaksaa kyllä aina riipasta :(

Emby^, mie laitoin nyt tuonne YK perään ? koska josko sinne laittaisi sitten sen oikean Yk kun saatte taas alkaa yritykseen?? ja iso anteeksipyyntö vielä unohduksesta :ashamed:

Memelisa, mie vähä luulen että sie se tunnistat oireet oikeiksi? ;) tsemppiä nyt ihan hirveesti :heart: TÄÄ ON SE KIERTO!!!!

Lare sinähän et tikuttanut vissiin ovista olleskaan??? joten kaikki on mahdollista!

"kuumeilija" mistä sie tilasit testejä? jos otit pikatoimituksena niin ne tulevat varmasti huomenna perille :)

Namppis88 haloojaa :D ootko testannut?

mä en jaksanut uusia kuvia alkaa hakemaan tänne pinkkaa kun musta nuo Chiban laittamat on hyviä, sopii kevääseen ja meidän pinoon mainiosti :) kiitokset siitä vielä Chibulille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moi vaan kaikille, täällä yks hämmentynyt Namppis pohtii että näkikö unta vai mitä tapahtui :D Aamulla testasin vielä ennen töihin lähtöä ja SELKEÄ haamu, ei vielä viiva mutta vahvempi kun eilen ja tuli nopeammin näkyviin. Mies ei oo reagoinu oikein mitenkään, epäilen että se ei halua vielä innostua liikaa kun on niin vähän päiviä koossa ja viivat haaleita. Nyt on ajatukset sekaisin :D
 
Memelisa Piinailu ja odottelu vaan jatkuu, HUH :kieh: Nyt alkaa olla h-hetket käsillä, kun menkkojen pitäisi alkaa huomisen ja ensi viikon keskiviikon välisenä aikana... paineet kasvavat mun pään sisällä, siinä samalla kohoaa verenpaine! Mulla kans vaihtelee tuo olotila kuin vuoristorata! Välillä on tosi helpottunut ja iloinen olo, kohta taas hyvinkin epätoivoinen ja paska fiilis, ettei tästä mitään tule. Tällä hetkellä mulla on ristiriitainen olo, koska pientä oireilua oli koko eilisen päivän, viime yö oli hieman poikkeava normaalista ja tänään tuo lima mitä tuli juoksevana paperiin :confused: Mutta siltikin minusta tuntuu, ettei tuolla masussa mitään ole... enkä haluaisi uskotella itselleni, että nämä pienoiset oireet olisivat NIITÄ oireita. Kääk! Pinna kireellä ku viulunkieli ja oon tosi äksy miehelle :mad:
 
tiuhti_ Tilasin raskauskeiju.fi:stä ja en ottanut pikatoimitusta, kun minusta siinä ei ollut sellaista vaihtoehtoa. Postikuluja ei tuossa ollut ollenkaan. Mutta luulisi, että paketti tulisi joka tapauksessa perille jo huomenna? Mä en kestä, jos ne tuleekin vasta ensi viikolla...
 
Epa_88, mukavaa reissua :wave:

"kuumeilija", toivotaan että tulee, kun jos ottaa tavallisella paketilla kotistestistä niin niillä kestää sen 3-4 arkipäivää : / mutta, tosta raskauskeijusta en tiiä :) toivotaan, et siellä ne tulee 2 päivän kuluessa, eli huomenna!!!
 

Yhteistyössä