<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Tiuhti mä testaan juhannuksena jos ei täti kaahaa paikalle ;) ei vaan..mä laskin tossa et kesäkuun eka viikonloppu testaan jos ei tuu..

Laretzki GO GIRL!!!!:heart: Nyt sit vaan tarkkaileen viivan vahvistumista. Vitsin mäihänen nainen,näinkin todellakin voi käydä :) onnittelut haamusesta!
 
Voi Laretzki :heart: Ihan varovaiset onnittelut ja laitahan kuvia niin mekin saadaan tulkita haamulaisia! Ja pienelle vauvaliimaa!! :heart:

ON Täällä ei tapahdu ei niin mitään... :( Tätskyä ei näy. Hcg on ollut nollilla jo pari viikkoa ja mitä oon aikasempia kokemuksia lukenu kohdunulkoisesta niin voi mennä vielä viikkoja ennen menkkoja. Pöh! Koira-vaavit onneks tuhisee tyytyväisenä ja pitää kiireisenä =) Lisäksi on vielä miehen sisko kylässä pari viikkoa niin en kovin usein pääse käymään täällä kurkkimassa, mutta kuluu ainakin aika nopeammin kuin vain istuessa ja odotellessa.

Plussapuhureita naiset!!! :kiss:
 
Laretzki
tiuhti Kuvaa olisi ollut ihan turhaa ottaa, koska ensinnäkin mulla on niin huono kamera, ettei mikään olisi näkynyt ja toisekseen, suhtaudun tuohon vielä äärimmäisen vahvalla epäillyksellä. Tarvitaan jotain sellaista, että mieskin voi sanoa suoraan että kyllä se plussa on.

syysmyrsky Kuten tiuhtillekin, niin tosiaan suhtaudun vielä hyvin epäilevästi tuohon toistaiseksi :D

Nyt lähdetään vähän tehokiinteytystunnille, josko nää läskit jossain vaiheessa vähän sulaisi.
 
Anteeks nyt heti alkuun kun vaan omista jutuista höpisen, mutta nyt sen verran sekava mieli, että pakko purkaa täällä..

Tänään siis kp12 ja kävin ekan clomikierron vuoksi aamulla ultrassa. Ilmeisen voimakas reaktio, joten jatkossa ilman clomeja sitten. Eli 12 follikkelia!?!? Lääkäri puhui yhdestä isosta. Olin taas niin tyhmä ja en tajunnut kysyä yhtään mitään vaan lähdin mieheni kanssa pois. Sen verran ahdisti olla siellä kun viimeks oli keskenmeno.. Ultraan jos vuoto alkaa tai jos ei ala niin sitten joka tapauksessa viimeistään ennen juhannusta. Mitään seksikieltoa ei saatu.

Osaako joku näitten tietojen perusteella koittaa yrittää tulkita mikähän tässä on nyt menossa?? Mitään mittoja en saanut yms. Kyllä ärsyttää etten tajunnut siinä tilanteessa kysellä.. :ashamed:
 
lemonade, sinuna soittaisin pikaisesti lääkäriin lisäohjeista, meinaan jos sulla siellä on 12 follia ollu niin siitähän ehtii vielä vaikka kuinka monta kypsyä :O mutta sitten siellä voi olla 12 follia ja yksi johto follikkeli jolloin ei ole älytöntä hätää vaan saa harrastaa seksiä, mutta oikeesti, kannatan sitä että soitat sinne ja kysyt asiasta, koska mä en uskaltais ottaa sitä riskiä että sieltä olsi tulossa 12-lasta :D HUI!

ehkä joku muu osaa sulle vastata paremmin ku minä, mutta näin mä sen ajattelisin :)

Gabrielle, huhuu?? :heart:
 
Tiuhti_ Odottelen, että soittelevat polilta. Jätin soittopyynnön. Tuntuu aina vaan niin kauhean vaikeelta tää homma, ois helpompi vaan luovuttaa..

Laretzki :flower: Tee vielä digitesti!! On ihanaa lukee näytöltä tulos :)
 
lemonade, voi muru :heart: sulla taitaa tosissaan olla kurja olo nyt :( nyt lähetän ison halauksen tulemaan :hug: mutta älä luovuta! odottelet, että soittavat sieltä polilta ja nyt kirjoitat paperille ylös kaiken mitä haluat kysyä niin ei sitte unohdu :) jooko? koita jaksaa :heart: kyllä kaikki ihan varmasti järjestyy ja saat tarvitsemasi tiedot :) toivotaan, että siellä on yksi ISO johtomunis joka ilmoittaa irtoamisestaan ja tärppi kävisi pian :)
 
tiuhti_ Oltiin ymmärretty ihan väärin!! Siellä oli 12-13mm follikkeli, eli vain yksi kappale!! En tajua miten se näin nyt meni :D No hyvä homma ettei ollukkaan 12kpl, ehdittiin jo säikähtää! En noista koko-jutuista ymmärrä yhtään..
 
Jee Lare, mä saan sut mukaan (siis jos mullakaan vahvistuu) :heart: Ja tiuhti pistää vauhtia töppösiin ja tulee kans. Ja muutkin :)

Eilisestä aamusta mulla ei ole kuvaa ja tänään en oo tehny. Pihtaan niitä vähän :D Käyn ehkä sunnuntaina hakee clearbluen kun on dpo 14....
 
tiuhti_, :D Vai hauska puhekieli? :D No kiitos. Mä oon Turuuust ;) Siitä se vaan johtuu. Ja on tänään vähän parempi päivä, TOSIN maailman kamalin herätys.
Ukko soitti ja käski varata liput Pirates of The Carribeaniin, joo, ei siinä mitään. Siinä sitte hetken vielä makoilin, kunnes kuulu kauuuuuuhia surina! HYI VIT!! Ampasin ylös ja huusin yksinäni, AMPPARI!! :D Oli pakko tietty soittaa kultsille ja huutaa sille, vaikka toinen on koulussa.. (auttaa tietty asiaa).. Nnnooh, kauhian mesomises ja paskahalvauksen jälkeen alko murhareissu. Kävin kaapista hakemassa raidia! Johan kuoli perkele! Ja sit sanomalehdellä vielä monta iskua!
..sitte mentiin eteiseen hakemaan lattianpesu vehkeitä, ettei kissat kuole Raidiin. SIELLÄ OLI TOINEN AMPPARI!! AAAAAYYYYYHHHÖÖÖÖKKKHHHHYYYII!! *itkupotkuraivari* Soitin iskälle ja parkusin sinne ja sitte vielä kultsille :D sit taas murhaaminen alko.. :D :D Voi luoja sitä draaman määrää :D
Noh, ampparit on kuollu, aurinko paistaa ja illalla pääsee leffaan ;) :heart:
Mitäs tiuhti_lle muuta?
 
Laretzki
Tunti tehty kuolemaa tehokiinteytyksessä, sykkeet oli varmaan 180 koko ajan, joten ihme on jos ei kohta jossain näy (ja tänään illalla miehen seuraksi vielä spinning, kuolen!). Nyt on ihan törkeä nälkä ja arvatkaapa huviksenne tytöt mitä mun tekee mieli?! ROSKARUOKAA. Tosi terveellistä. Onneksi lähimmät pikaruokalat on sen verran kaukana, etten mä millään jaksa lähteä sinne asti. Pitää varaan raapia kokoon jostain tuolta jääkaapista.

Emby Meillä mies on se, joka enemmän inhoaa noita amppareita, se alkaa huitoo ihan hulluna kun sellanen pörrää lähellä, kun mä vaan kattelen ja ootan että jatkaa matkaansa. Meillä joutuu tosi tarkkaan kattoon, ettei niitä pääsis sisälle, koska meillä on kaks leijonatiikeriä, jotka on (varsinkin vanhempi) niin hirveän suuria, hurjia metsästäjiä, että minkäänlaisia ötököitä ei jätetä rauhaan, ja ampparit äkkiä pistää. Neko (tää vanhempi) loikkii varmaan sellasia kahden metrin loikki pitkin kämppää niin kauan kunnes se saa ötökän kiinni. Yhtenä iltana oli erityisen harmittavaa kun kärpänen tuli sisään ja pysyi vain katossa. :D
 
Laretzki Tuohan kuulostaa niiiiin lupaavalta :heart: Oliko sulla niin, ettet oo varma dpo:ista?

lemonade Siellä kasvaa hyvää vauhtoa oikein hyvänkokoinen follikkeli! Kasvuvauhti sillä on 1-2mm vuorokaudessa ja se irtoaa, kun koko on 20-22mm!!! Eli kohta puoliin tekemään talletuksia!!!!

ON Mulle ei mitään uutta. Ei menkkoja eikä plussaa. Toivo on menetetty, en usko pätkääkään onnistumiseen. Niin paska fiilis ettei toista. Ei tuo herkkä 10UI/ml testikään näytä edes haamua.
 
Anteeksi omanapailu heti alkuun. Tänään siis alkoi tuhruvuoto,voi toki johtua teroista mut voi saatana oikeesti! Miks kaiken pitää olla niin vaikeeta? Miks oon tällanen luonnonoikku. Nyt on taas niin pahasti se olo et en oikeesti jaksa. Ollut koko kierron niin vahva tunne tästä kaikesta mut tässä sitä sit saa siipeensä kerta toisensa jälkeen.
 
Mä pelkään kans amppareita ihan kamalasti, huidon ja juoksen äänen kanssa karkuun :D Joo tiedetään, ettei näin pitäisi toimia, mutta sille vaan ei mahda yhtään mitään. Makkarin tuuletusikkunassa on pienoinen aukko ja aion tukkia sen ennen kuin ikkunaa pidetään senttiäkään auki! Meillä meinaan mä pelkään kuollakseni amppareita ja ne tunkee äkäisinä sisälle. Koira rakastaa sitä surinaa ja kissan tavoin loikkii kaiken pörisevän perässä, tökkii kuonolla ja lopuksi syö sen! Ensin pitää tietty leikkiä sillä... Eihän siinä muuta, mutta kun ampparit on niin nopeita pistämään. Takapihalla en voi rauhassa syödä tai nauttia päiväkehveista, koska siellä pörrää amppareita....
 
syysmyrsky Alkaako sulla yleensäkin menkat tuhrulla? Voimahali muru :hug: Mä oon kans tällä hetkellä niin toivoton tapaus... ei löydy uskoa eikä toivoa. Meille ei näköjään sitä onnea suoda ei sitten millään. Olen niin viallinen ja tarkoitettu käymään kaikki vaikeimman kautta läpi. Eihän tässä mitään olisi, jos ei jatkuvasti kuulisi ystävien raskautumisuutisia... mutta kun KAIKKI sikiää ympärillä ja kuinka toisesta yrityskerrasta on tärpännyt. Joo onnea vaan heille. Meidän talossa sitä onnea tuskin koskaan nähdään. Mä en vaan enää jaksa. Enkä haluaisi kuulla sanottavan, että "kyllä se meillekin se oma käärö vielä tulee". Ja paskat! Mä en elättele enää yhtään toiveita. Enkä todellakaan tiedä, miten jaksan tästä eteenpäin, jos menkat alkaa. Voi olla, että annan nyt vaan olla. Ei se vauva sieltä näytä tulevan tekemälläkään ja vielä vähemmän ei-tekemällä (eli jos ei seuraa kiertopäiviä ja otollisia päiviä)... ei niin ei. Mulla palaa niin käämit, et mitä helvetin vikaa minussa / meissä on???? Joo tiedä, ihmiset sanois tähän, ettei mitään vikaa. Mutta!! Miksi sitten AINA MINÄ????????????????? Joka helvetin paikassa se olen juuri MINÄ, joka saa kärsiä ja nuolla näppejään.
 
Kuumeilija niin totta. :( En mä haluais valittaa aina,mut tosia on se että meitä ei todellakaan ole elämässä päästetty helpolla. Ja toiset pääsee mun mielestä ihan liian helpolla! Ja kaikki sikiää ympärillä. Eilen yks kaveri sano ku kyseli mua juhlimaan viikonloppuna ja sanoin et ei pysty ni "joo sä oot niin raskaana". Oliski helvetti,mut kunnen oo, vaikka oon kaikkeni yrittänyt ja laittanut kaiken likoon. Menkat alkaa yleensä vasta kun kivut on tullut,sit tulee tuhru ja sit kunnon vuoto. Mut kyl tää vituttaa et ei kai taas!
 
Laretzki, siis kaks kissaa? :eek: Eikai oikeita tiikereitä :ashamed: :) Meilläkin kolme, mut ne juoksee karkuun.. toi koira sit taas tykkäis syödä niitä, mut mää huudan kurkku suorana, POOOISPOOOIS! :D
Ne on kamalia otuksia. Hyi. Elämä olis ihan kivaa ilmankin niitä ;)
"kuumeilija", sillai mäki teen. Ja huuto on niin kovaa, et aivan varmana lähi kunnassakin tiedetään jotain sattuneen :D
Oltiin yks kesä Helvetin kolulla vaeltelemassa ja siellä oli käärme. Nnooh, koko helvetin kolun sakki 10 kilometrin säteellä kuuli kyl sen.. :ashamed: :)
 
Laretzki
Emby Kissoja kissoja :D. Ne on vain olevinaan niin suuria ja hurjia metsästäjiä, vaikka toinen ei ole edes hiirtä koskaan lelumuotoa kummempana tavannut. Varsinkin toi meidän pienempi riiviö on välillä niin älytön tapaus ettei paremmasta väliä :LOL: Ja näkisitte välillä kuinka Neko saalistaa ja tappaa Kalevi-oravaansa :LOL:
 
Emby^, voi saakeli mä nauraa röhötän täällä ihan hulluna :D oli ihan paras, meinaan mä oon samanlainen, eka pitää soittaa miehelle ja sit vasta tappohommiin ku nopeemmin se menis jos tappas heti! ja vielä KAKS :D mulla ei ampparit oo niin pahoja ku hämikset, HYI :x tai enemmän mä pelkään et se amppari pistää ku oon allerginen! mut hämikset on ällöjä ku ajattelen et ne tuijottaa niillä silmillään ja purasee :D hullua!?!?! niin ja kiitti kysymästä, mitäs tässä :) töissä vielä ja kohta puoliin sit himaan viikonlopun viettoon :) meinaan eka käyä vähä kaupoilla kattelee uusia huonekaluja ja kaikkee muuta kivaa, vaikkei sitä rahaa ookkaan! sit pääsekin saunaan illalla :D ihanaa! ja ajoissa varmaan nukkuun ku tuntuu että ois kamalasti univelkaa! mitäs sinun perjantaille mahtuu?

syysmyrksy ja kuumeilija, mä oon nyt vähä sanaton koska mulla vasta YK8 ja en siis tiiä oikein miltä teistä tuntuu.. mutta vaikka sie kuumeilija sanoit, ettei saa sanoa että kyllä se teille vielä suodaan, niin mie kummiski haluun sanoa sen! mä vaan aina haluun uskoa siihen positiiviseen asiaan ja onneen, ja siksi mä uskon että kyllä se vielä suodaan, konstilla tai toisella! etkös sie käyny viimeksi siellä ultrassaki oviksen aikaan ja kaikkihan oli ihan okei? eikö? vai olisko parempi jos sie menisit ihan lääkärii ja sanoisit että teillä on jo noin pitkää yritystä takana? josko he alkaisivat tutkimaan? ja syysmyrsky, etkös sie saani ovisplussan toisen kerran iha pari päivää sitten? josko vuoto johtuis vaan teroista? ja mun ei oikeesti oo tarkotus loukata ketään, mä vaan haluan auttaa teitä uskomaan, että huomennakin on vielä elämää ja huomenna on vielä uusi päivä kaikesta huolimatta :)
 
Laretzki
Emby Mulle mies tossa yksi ilta totesikin, en muista enää yhtään missä yhteydessä tai minkä takia, että nää meidän kissat taitaa vain esittää tyhmiä ja laiskoja :D. Joo, niin ne kyllä tekee, pyörittää ihan satanolla tätä taloutta, vaikka me tietysti kuvitellaan pyörittävämme niitä. :LOL:
 
tiuhti, missäs sä oot töissä, kun voi koneella istuskella? :) Vai shoppailemaan, se on ihan mukavaa "heitä aivot narikkaan"-hommaa! Vaikkakin ei oo rahaa. Kannattaa mennä kirpputoreille, sieltä tekee löytöjä. Mun äiti on kirpputorimestari :) Se löytää kaikkee kivaa ja hyödyllistä aina!
Eikä mulle oikeestaan, elokuviin pitäs mennä ja iiiiiihana ilmakin on, tosin vähän tuulinen, mut ei haittaa menoa! :) Se Pirates of the Carribean 3D pitäs mennä tsekkaan.. sä oot kyl tiuhti_ niiiiin sydämellinen ja kiltin oloinen. Oot kaikista niin avoimesti kiinnostunu ja tsemppaat täällä :) Hieno piirre, älä hukkaa sitä!

Laretzki, :LOL: kyl se näin on! Fiksuja otuksia!
 
Tiuhti Niin myöki toivotaan. Tänään ollu parempi päivä, ei niin kovasti kipujakaan. Tiistaita odotellesta ja jännäillessä että tuleeko täti vaiko ei. Oireet kyllä sopis varsin mainiosti menkkojen alkuun.
 

Yhteistyössä