Emby^, voi saakeli mä nauraa röhötän täällä ihan hulluna
oli ihan paras, meinaan mä oon samanlainen, eka pitää soittaa miehelle ja sit vasta tappohommiin ku nopeemmin se menis jos tappas heti! ja vielä KAKS
mulla ei ampparit oo niin pahoja ku hämikset, HYI :x tai enemmän mä pelkään et se amppari pistää ku oon allerginen! mut hämikset on ällöjä ku ajattelen et ne tuijottaa niillä silmillään ja purasee
hullua!?!?! niin ja kiitti kysymästä, mitäs tässä
töissä vielä ja kohta puoliin sit himaan viikonlopun viettoon
meinaan eka käyä vähä kaupoilla kattelee uusia huonekaluja ja kaikkee muuta kivaa, vaikkei sitä rahaa ookkaan! sit pääsekin saunaan illalla
ihanaa! ja ajoissa varmaan nukkuun ku tuntuu että ois kamalasti univelkaa! mitäs sinun perjantaille mahtuu?
syysmyrksy ja
kuumeilija, mä oon nyt vähä sanaton koska mulla vasta YK8 ja en siis tiiä oikein miltä teistä tuntuu.. mutta vaikka sie kuumeilija sanoit, ettei saa sanoa että kyllä se teille vielä suodaan, niin mie kummiski haluun sanoa sen! mä vaan aina haluun uskoa siihen positiiviseen asiaan ja onneen, ja siksi mä uskon että kyllä se vielä suodaan, konstilla tai toisella! etkös sie käyny viimeksi siellä ultrassaki oviksen aikaan ja kaikkihan oli ihan okei? eikö? vai olisko parempi jos sie menisit ihan lääkärii ja sanoisit että teillä on jo noin pitkää yritystä takana? josko he alkaisivat tutkimaan? ja syysmyrsky, etkös sie saani ovisplussan toisen kerran iha pari päivää sitten? josko vuoto johtuis vaan teroista? ja mun ei oikeesti oo tarkotus loukata ketään, mä vaan haluan auttaa teitä uskomaan, että huomennakin on vielä elämää ja huomenna on vielä uusi päivä kaikesta huolimatta