<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Emby^, kiitos sanoistasi :heart: tuollainen lämmittää aina minun mieltä! tuu hei kertoon oliko se leffa sit katsomisen arvoinen :) meinaan mäki voisin ukon yllättää ja viiä leffaan joku ilta ;) mä oon konttorihommissa ja koko päivän oikeestaa koneella ellen oo palaverissa :D niin mulla on melkein aina kaksplussa auki työn oheessa :ashamed: oon koukussa tähän.. viikonloppuisin sit taas harvemmin käyn olleskaa himassa koneella ku ei oikein iske kun koko viikon silmät ristissä kattonu tietokoneen ruutua :D

syysmyrsky, eikö sulla ollu epäsäännöllinen kierto ennen kuin nyt aloitit tässä kierrossa ne terolutit? mikä KP sä aloitit ne? kun musta niitä pitäis syödä KP 15-24 eikä aikasemmin ja vielä sitten siirtää sitä aloittamista jos epäilee että ovuloi myöhemmin! entä onko lääkärin kanssa ollu puhetta clomifeneistä? vai olikohan ne ne mitkä auttaa ovuloinnissa? mutta kummiskin, kyllä sun pitäis nyt tosissaan alkaa saamaan apuja jo tuohon hommaan. kuinka kauaksi aikaa sait niitä teroja? 3kk?? ootko koskaan saanu ovistestiin plussaa?? mä en oo ku kerran saanu malliesimerkillisen plussan, mutta normisti mä saan melkein ovisplussan eli siinä ons iis ihan pientä eroa testiviivan ja kontrollin välillä, mutta mulla se tarkoittaa plussaa, ja kun niitä sun ovistestien kuvaa kattoi niin lopussa sul oli kyl jo aika tummana ne, ja oliko ne sofin puikkotestejä? niillä ei kyl saa edes supermuniksella ovisplussaa :D

soleigh, laitan sulle nyt tulee kunnon tsemppiämpärillisen plussatyökalua :) tuu sit kertoon kuinka kävi! toivottavasti sä vihdoin pääset sinne odottajiin :) saanko kysyä, kuinka kauan teillä oikein on yritystä takana? ei ole pakko vastata jos tekee kipiää :ashamed: mutta oon vaan kovin utelias.. mut sie oot kyllä sellanen että aina vaan jaksat uuteen nousuun nousta :) oot kova mimmi! :)

tiuhti_ Kiitos tsempeistä :heart: Mä en vaan jaksa uskoa siihen onnistumiseen ja mun voimat ei yksinkertaisesti enää vaan riitä. Ei jaksa. Eikä ne lääkärissä tee yhtään mitään sillä perusteella, että kerran on tärpännyt ja siksi ei ole siis mikään kiire tutkimuksiin. Kysyin gyneltä, että miten toi julkinen puoli, et miten pitkät jonot, jos siis syksyllä aletaan tutkia, niin gynen mielestä meidän tapauksella ei ole kiire ollenkaan. Tiedän kyllä, että mahdollisesti EHKÄ joskus saadaan oma nyytti kainaloon, mutta se on tässä tilanteessa niin laiha lohtu... mä olen kovin viallinen, kun en kelpaa minnekään töihin enkä raskaudu. Ja sä tiedätkin mun taustoja, niin vielä tämä pitkittynyt vauvaprojekti ei paljoa naurata. Vaikka olenkin vahva, mutta annan itselleni luvan jo heltyä, ei kukaan jaksa kerta toisensa jälkeen vastoinkäymisiä elämässään. Ja kyllä, alan pikku hiljaa luovuttaa ja menköön sit helvetti soikoon omalla painollaan... joka meidän tilanteessa tarkottaa sitä, ettei sitä vauvaa tule vielä vuosiin... ellei siis ajoita pupuiluja suht otollisille kiertopäiville. Mut en vaan enää jaksa laskeskella päiviä ja yrittää ja yrittää ja yrittää ja yrittää ja yrittää, kun ei siitä näytä olevan mitään hyötyä! Ja kyllä vaan kaverit vieressa raskautuvat TUOSTA VAAN, kun kumi hajosi... oho, vahinkolapsi! Ohoh, luulin että menis kauemmin, kun pillerti lopetin, mut kävipä tärppi jo ekasta ja tokasta kerrasta. Oon niin täynnä tätä helvettiä ja tällä hetkellä INHOOOOOOOOON omaa kroppaani niin maan perkeleesti. Viallinen mikä viallinen paska kroppa.

tiuhtille kiitos uudesta pinosta! Enpä oo ees ehtiny paljo lueskelee nyt! Mut sen verran päivitystä et tätiä ei ole vielä kuulunut ja testaan maanantaina jos ei oo siihe mennessä tullu! =)

Lare Viivanvahvistumispuhuri!!! :whistle: :heart:

Se olis sit viikonloppu naiset!! :)

Ihan ekaks Laretzkille onneaonnea paljon plussasta!! Nyt niitä alkaa tulemaan.. :cool:

kuumeilija En osaa tähän oikein mitään sanoa.. Jos ei tilanne ala muuttua ni soita ihmeessä lääkäriin. Toivottavasti täti ei nyt tuu vaan kylään :(

syysmyrsky :hug: Tiedän tunteen.

Omaa napaa.. Kävin ostaa sen 10UI/ml First Signal testin tänään. Odottelen nyt vielä reilun tunnin ni sit testaan. En osaa ajatella tällä hetkellä yhtään mitään, sen näkee sit kun tulos tulee. Miehen kans eilen puhuttiin asiasta puhelimessa ku sanoin että testaan tänään ni se kiukuspäissään meni sanomaan että häntä ei vois vähempää v**** kiinnostaa :( Siitä sit menikin koko loppuilta pilalle :'( Eikä se sitä kuulemma tarkottanut, oli vaan kiukkunen kun oli aikataulusta myöhässä, se oli nääs töissä. Noh, katotaan mikä on fiilis kun se muutama minuutti odotellaan.

No jopas täällä on murheellista sakkia! :( Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä tytöt! :) Mä en tiedä oonko pessimisti voi optimisti... Usein ajattelen aina ensin kaikesta sen pahimman vaihtoehdon vaikka jossain sisällä syövereissä kumminkin elää toivo siitä paremmasta. :) Kyllä tämä tästä ja monethan on tulleet raskaaksi nimenomaan silloin kun ovat lopettaneet YRITTÄMISEN eli vauva on saanu tulla omalla ajallaan eikä pupuilua ole suunniteltu tiettyyn aikaan. Mä ainakin uskon, että mikäli tulevaisuudessa itselläni ei tärppää alle vuodessa, annan mennä sitten omalla painolla juurikin tämän seikan vuoksi. :)

tiuhti Mulla on kans kaamee hämispelko! :D Mitään muuta en pelkää/inhoa. Käärmeen voisin ottaa lemmikiksi ja rottia mulla on ollutkin, mutta ne hämähäkit!!! ÖYKS! :x Tuli muuten mieleen tuosta luteaalivaiheesta, että onko se nyt sitten niin merkityksellinen nimittäin olen useammankin kerran lukenut juttuja palstoilta jossa seksiä on ollut vain juuri päivää ennen kuukautisia tai juuri niihen aikana ja siitä huolimatta nainen on tullut raskaaksi? Miten se on mahdollista? Niin ja sitä mä tässä kanssa ihmettelin tänään ku mulla on ihan selvät ovisoireet (miinus tissikipu), mutta ovistestiin ei vaan tule sitä viivaa? Voiko se LH-piikki mennä niin nopeasti ohi, ettei ehdi testiinkään saada?

Ansku83 pahoitteluni tädistä! :hug:

lemonade ei muuta kuin tallettelemaan ja kohti uusia plussapuhureita! ;)

inieh oli kyllä typerästi mieheltä sanottu! :hug: Nyt sä juuri tarvitsisit sen tukea...

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!
Olen uusi täällä ja aika yllättäen, koska isäntä suostuikin yhtäkkisesti alottaan yrittämisen. Tai siis, ei me virallisesti 'yritetä', mutta ollaan pari viikkoa sitten päätetty jättää ehkäisyt pois. Olen jo jonkun aikaa tässä haaveillut vauvasta, mutta mies ollu aika epävarma ajankohdan sopivuudesta. Nyt siis ihan itse päätti ettei huppua eli kumia enää tarvita! :)

Olen 23, alkusyksystä 24 ja mies täyttänyt 26v. Viidettä vuotta ollaan yhdessä ja aikomuksena olla koko loppuelämä:heart:
Noh. Homma on nyt niin, että pillerit lopetin helmikuussa kun vuoden reseptin söin loppuun. Siitä sitten ollaan oltu kumilla ja vastikään lopetettu siis sekin. Nappien jälkeen alkoi menkat jotain 5. viikon päästä edellisistä ja viimeksi menkat oli maalis-huhtikuun vaihteessa ja nyt ei siis viime kuussa ole ollut kuukautisia! No. Nyt on siis joku 7. viikko menossa, joten ei mitään hajua kierron pituudesta. On erittäin epäsäännöllinen :/ Joo no kuitenkin olen päättänyt tuossa sunnuntaina tehdä ekan testin, kun oireina on ollut alavatsan nipistelyä, huimausta ja nännit on ihan pikkusen kipeät. Niin ja viime viikolla oli menkkakipuja mutta ei ole vieläkään alkaneet. En vain kyllä usko, että olen raskautunut juuri tuon kierron epäsäännöllisyyden vuoksi.. Mutta katsellaan ja voi sitten alkaa alusta, jos menkat alkaakin. Mutta ressiä ei oteta, koska ollaan asennoiduttu niin, että "tulee jos tulee"!

Että tämmöinen romaani:D

Ps. Onnea muille yrittäjille! :)

LeenaT niin on se siitä ekasta haamulaisen aavistuksesta mut toi tänpäivänen on yhtä heikko kun taas eilinen. Joskin täytyy sanoa aamu-näyte ja tän päivänen tunnin pidättely-päivänäyte niin kaipa se vähän tujumpi vois olla :D

TiuhtiJoo,oli mulla epäsäännöllinen kierto ja siihen noi terot sit määrättiinkin,kolmeksi kuukaudeksi, ja aloitin ne nyt kp 17 kun luulin kp16 saaneeni ovisplussa,mitä epäilen. Oon miettinyt yksityiselle ajan varaamista jotta voisin puhua noista clomeista. Ja jossa oikeesti ultrattais et näkis mitä tuolla tapahtuu vaiko tapahtuuko yhtään mitään :( En oo koskaan saanu ovisplussaa..nyt oon kuumeilijan neuvosta tikuttanut koko kierron kaksi kertaa päivässä davidin puikkotestillä ja...nothing. :(

Äsken vielä tiuskin miehelle ku kerroin et serkku menee emäntänsä kanssa vihdoin ja viimein naimisiin kesällä niin sanoin vaan et "päästään mekin sit kunnon häihin vähän juhlimaan, tai sä pääset, mä oon ollut absolutisti jo marraskuusta asti, turhan takia." :/ Ajoittain tuntuu siltä et kaikki elämän ilot on valunut viemäristä alas. Irtiottoja ei uskalla tehdä ku pelkää et se saattaa vähentää niitä vähäisimpiäkin mahdollisuuksia tässä asiassa. Ja pelkään et tuo tekee samoin kun ex että kun mun kanssa ei onnistu ni mennään jonku luo jonka kanssa onnistuu. Exällä reilun vuoden ikäinen tyttö jonku ex-apukoululaisen kanssa hooray!

Emby^, kiitos sanoistasi :heart: tuollainen lämmittää aina minun mieltä! tuu hei kertoon oliko se leffa sit katsomisen arvoinen :) meinaan mäki voisin ukon yllättää ja viiä leffaan joku ilta ;) mä oon konttorihommissa ja koko päivän oikeestaa koneella ellen oo palaverissa :D niin mulla on melkein aina kaksplussa auki työn oheessa :ashamed: oon koukussa tähän.. viikonloppuisin sit taas harvemmin käyn olleskaa himassa koneella ku ei oikein iske kun koko viikon silmät ristissä kattonu tietokoneen ruutua :D

syysmyrsky, eikö sulla ollu epäsäännöllinen kierto ennen kuin nyt aloitit tässä kierrossa ne terolutit? mikä KP sä aloitit ne? kun musta niitä pitäis syödä KP 15-24 eikä aikasemmin ja vielä sitten siirtää sitä aloittamista jos epäilee että ovuloi myöhemmin! entä onko lääkärin kanssa ollu puhetta clomifeneistä? vai olikohan ne ne mitkä auttaa ovuloinnissa? mutta kummiskin, kyllä sun pitäis nyt tosissaan alkaa saamaan apuja jo tuohon hommaan. kuinka kauaksi aikaa sait niitä teroja? 3kk?? ootko koskaan saanu ovistestiin plussaa?? mä en oo ku kerran saanu malliesimerkillisen plussan, mutta normisti mä saan melkein ovisplussan eli siinä ons iis ihan pientä eroa testiviivan ja kontrollin välillä, mutta mulla se tarkoittaa plussaa, ja kun niitä sun ovistestien kuvaa kattoi niin lopussa sul oli kyl jo aika tummana ne, ja oliko ne sofin puikkotestejä? niillä ei kyl saa edes supermuniksella ovisplussaa :D

soleigh, laitan sulle nyt tulee kunnon tsemppiämpärillisen plussatyökalua :) tuu sit kertoon kuinka kävi! toivottavasti sä vihdoin pääset sinne odottajiin :) saanko kysyä, kuinka kauan teillä oikein on yritystä takana? ei ole pakko vastata jos tekee kipiää :ashamed: mutta oon vaan kovin utelias.. mut sie oot kyllä sellanen että aina vaan jaksat uuteen nousuun nousta :) oot kova mimmi! :)
Voi kiitos :3 Myö ollaan nyt vuos yritetty. Kyllä mie oon lannistunu ja heittäny hanskat tiskiin jo monesti, mutta aina tuo ihana mies tuossa jaksaa tsempata. Enkä nyt ole jaksanu pahemmin ees miettiä koko asiaa kun opiskelut lähti käyntiin. Tuli vähä yllättäen nämä oireet, ei nimittäin normaalisti ole ollut tämmöstä. Ja takuuvarmasti kerron het jos jotain on <3 kiitos kun ootte jaksanu tsempata ja olla tukena, kyllä se tääläki vielä tärppää :)

-pansku- Tervetuloa joukkoomme iloiseen :wave:

Dremming Meillä ei tärppi käy tuolla taktiikalla, ettei pupuiluja ajoita suurin piirtein oviksen holleille. Ei tällä seksimäärällä... tarvitaan hitonmoista tuuria, että näin harvoin seksiä harrastavana sattuisi juuri oviksen aikaan. Yli vuosi mentiin niin, että vauva saa tulla, jos on tullakseen... ja meni 1v2kk ennen kuin kävi se ainoa tärppi, joka menikin heti kesken. Pakko koittaa ajoittaa oikein, ettei tarvitsisi odotella vuosia... tai kyllähän tärppi mahdollinen voi olla, mutta aika epätodennäköistä tällä seksimäärällä, mitä meillä on. Eihän tässä mitään hätää olisikaan, jos olisi säännöllinen seksielämä, niin ei tarvitsisi laskeskella kiertoja, ei tarvitsisi tikuttaa ovista jne. Jos haluamme vauvan, täytyy antaa sille myös mahdollisuus. Jos ei säännöllistämällä seksielämää, niin sitten taktikoimalla.

syysmyrsky Olen sulle aiemminkin sanonut ja sanon nyt uudelleen, että on niin ihanaa huomata, ettei ole yksin asian kanssa! Tottahan se on mitä Dremming sanoi, että monilla se tärppi käy juuri sillä lailla, ettei ajattele koko vauva-asiaa. MUTTA: kun on ongelma säännöllisen seksielämän kanssa, niin ei se raskautuminenkaan kovin itsestäänkään käy, en ole vielä kuullut, että joku olisi raskautunut itsestään, ilman seksiä. Ja tämä on helvetillinen ongelma, joka stressaa minua. Mutta jos sen vauvan haluaa näin vähällä seksillä, niin ajoitus on kaikkein tärkein :D Olisikin niin helppoa, että seksiä on automaattisesti säännöllisin väliajoin. Mutta kun ei ole, enkä voi toista pakottaakaan... niin laskeskellaan sitten kiertopäiviä, tikutellaan ovista ja pupuillaan h-hetkellä ja tehdään tämä oikein hankalaksi ja suunnitelluksi. Vaikeaahan tämäkin on... mutta kun on sellainen mies mikä on, niin ei ole vaihtoehtoja.

syysmyrsky Olisi minulta suuri stressin aihe pois, kun ei oikeesti tartteis tikutella ovista ja suunnitella pupuilupäiviä... kun vois vaan antaa mennä omalla painollaan. Olisikin säännöllistä pupuilua viikoittain, sekin riittäisi. Kyllä kieltämättä vituttaa (anteeksi kielenkäyttöni!) :ashamed: kun pitää olla tällaisia ongelmia :kieh:

kuumeilija ja syysmyrsky mä uskon ainakin, että stressi heikentää hedelmällisyyttä! Ihan totta! Miettikääs nyt. Mä ainakin olen sellainen ihminen, että stressi kuin stressi saa mun kropan sekaisin ihan täysin ja monellahan saattaa jäädä kuukautiset pois kovan stressin takia! Mullakin on käynyt niin! Eli jotain tuon teidän tilanteen hyväks pitäis tehdä. : / Voi kun voisin auttaa teitä molempia jotenkin! :heart: Ja kuumeilija taisi joskus tuolla aiemmin sanoa, että hän ainakin aikoo viettää ihan täyttä elämää siihen asti kunnes plussa pärähtää ruutuun eli oon ihan samaa mieltä! Kyllä sun täytyy syysmyrsky välillä päästä tuulettumaan eikä se silloin tällöin muutaman siiderin (tai minkä alkoholin hyvänsä) nauttiminen sun hedelmällisyyttäs niin kovin heikennä! Enemmän mä luulisin sen vaikuttavan, että elät nyt vaan ja ainoastaan noin vahvasti sille vauvan teolle. :) Älkääkä nyt suuttuko, nää on vaan mun ajatuksia, koitan vaan auttaa. :)

Laretzki
Ohimennen tarttui silmiin seksin määrästä keskustelua...Mä oon sellanen, että musta tulee ihan hemmetin häijy, jollen saa tarpeeksi usein. Mulla on myös paha tapa, että jos miehen tekee mieli, mä saatan toimia torjuvasti, mutta auta armias jos minä teen alotteen ja mies torjuu. Yleensä joko otan itseeni tai alan itkemään jos en kelpaa :D :LOL: Välillä itseäänkin hävettää miten nää hormoonit toimii. Tai kun mulla ainakin noi on (tai oli pillereiden aikaan) aina samaan aikaan kierrosta...

Ja mä oon samaa mieltä kuin dremming. Eihän stressaamatta oleminen aina helppoa ole, mutta ehkä se vähän helpottaa jos elää ihan normaalia elämää, eikä ajattele sitä, että en voi tehdä tätä tai ostaa tuota jos kohta tulen raskaaksi..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lare mulla tuon seksin kanssa ihan sama juttu! :D Joskus on tietty aikoja, ettei muakaan huvita, mutta yleensä oon ollu se joka enemmän haluaa eikä mieskään oo koskaan vastaan laittanu. :D

Niin ja kaveri tuli pitkällisen yrittämisen jälkeen raskaaksi kun menivät elämässä eteenpäin, ostivat hevosen ja oli tarkoitus sen kanssa alkaa harrastamaan, mutta kuinka ollakkan testi näytti plussaa...

Kiitoksia :) Olen täällä taustalla mielenkiinnolla lueskellut teidän ja muiden ketjujen juttuja.

No joo. Vähän on meillä sama juttu. Hommaillaan harvoin ja on vielä epäsäännöllinen kierto, eli ei kovin mahtavat tärppitodennäköisyydet :/
Mutta, me kun ollaan vielä ihan alussa ja onhan tässä mahdollisia vuosia jäljellä, niin ei aiota vielä ottaa laskeskeluja ym muita konsteja kehiin..
Kyllä nekin menee harkintaan, jos alkaa olla useita kuukausia, ettei mitään kuulu. Toivotaan kaikille parasta!

Yhteistyössä