<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Kävin suihkussa ennen töihin lähtöö. Onko normaalia palella suihkussa jos sulla on todella lämmintä vettä tulossa hanasta :confused: Plääh pitää lähtee töihin, pitäsköhän salaa käyä kaupan kautta ja hakee r-testi? Kuitenki viimeks plussasin jo dpo9... uskaltasinkohan ees tehä :D Toisaalta tiiän et aivan liian aikasin tekisin :ashamed:mutta toisaalta houkuttas ihan järjettömästi... jokin ajaa mua sitä tekemään... Lämmötki taas pomppas yli 37 ku rupes liikkumaan, voihan lollis sentää mitä tästä tulee... varmaan kauhee pettymys :(
 
Memelisa ihan varmasti sua siksi palelee kun sulla on lämmöt korkeella :) ittekki palelen tällä hetkellä kun mullakin lämmöt oli 37,3 astetta ku mittasin äsken! mutta sie vielä suihkussakin kylmissäs :O

meli-, jos sulla on ollu säännöllinen kierto niin mä veikkaan että sulla on suunnillee YK10, koska me aloitettiin vissii lokakuun alussa ja mulla YK8 menossa :) ja mulla kierto siis sen 24 päivää..
 
Memelisa hyviä oireita! ;) Mä kyllä tekisin jo testin! HUI! :)

Namppis Ihanaa kuulla, että viiva tuli nopeaa näkyviin! Kyllä siellä taitaa pieni ihmisen alku olla rakentelemassa itselleen pesää. :heart:

syysrmyrsky repesin! :D Meillä mies ei ajele omiaan, mutta mun ajeluista se valittaa aina! :D

Tervetuloa meli ja Candice! :wave:

ON Me saatiin yhteinen asunto!!! :) Muutto on kuukauden päästä. Tilakaupoista aletaan puhua enemmän syys-talvella. Voih! Oon niin onnellinen! Pian on vauvankin hyvä tulla yhteiseen omaan kotiin. :heart: Oon taas huvikseni bongaillut ovista, mutta ei, ei mitään... Ei oireita, ei testiviivaa. : / Aika pitkälle menee nimittäin nyt on jo kp 12, mutta laskeskelin, että edellinen ovulaatioplussa tuli kp16 (eli varsinainen ovis kp17-18...) ja kierto kesti siis 28pv. Normaalia?
 
Dremming Oi oi, onneksi olkoon asunnon ostosta ja ennen kaikkea yhteisestä kodista :heart: On se vaan niin ihanaa, kun pääsee laittamaan omaa kotia mieleisekseen ihan miten itse haluaa, keneltäkään lupaa kysymättä!

Memelisa Voi vitsit, sulla on kyllä niin hyvältä kuulostavia oireita, että varmasti olet täpinöissäsi! Mäkin oon sun puolesta!
 
meli-, juu eli YK12 alkoi eilen, sullakin siis alkaa olemaan vuosi takana :| mutta nyt toivotaan kovasti, että tää olisi se kierto! ootko koskaan käyny ultrassa tai jotain muuta jos siun kierrot on kerta heitelly? :)

Dremming voi onnea uuteen kotiin :heart: se on ihana tunne kun on yhteinen asunto! :) ja mitä tuohon ihmeellisyyteen tulee, niin sun luteaalivaihe siis kestäisi sen 11 päivää :confused: siis aika ovulaatiosta kuukautisiin.. ovisplussa on siis dpo-1, ovis dpo0 ja sitten seuraava päivä dpo1.. ja sun menkat siis alkaa dpo11???
 
Tiuhti_: ei mua normisti palele vaikka lämmöt nyt näin korkeella onki ollu... sepä se ihmetyttääkin. Ku viimeks tosiaan alko palelemaan suht nopeasti.

Dremming valtavasti onnea yhteisestä asunnosta, millanen teille nyt tulee?


Tjooh, että sitä pitää ihmisen olla tyhmä :headwall: Meninhän mä sen testin tekemään, iltapäiväpissasta ja kahen tunnin pidätyksen jälkeen. Voitte varmaan arvata jo tuloksen :LOL: nooh.. eipä tässä auta ku ootella viikonloppuun, seuraava testi su aamuna jos siltä vielä tuntuu. Tänään on kyllä taas tällanen oireeton päivä... mieli maassa ja silleen... Mut jotenki musta tuntuu ettei tää tulos tästä mihinkää muutu :( Ens kierrossa sit clomifenit avuksi... Joo, tiedän ei mun vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, mut nyt vaan tuntuu niin epätodennäköseltä koko homma :(
 
kuumeilija ja Memelisa ei me sitä ostettu vaan tarkoitus oli löytää asunto väliaikasesti lähempää "tulevaa kotia" siis miehen kotitilaa jonka mahdollisesti ostamme vuodenvaihteessa. :) Tämä asunto johon muutetaan kesäkuussa on virallisesti ensimmäinen minun ja mieheni yhteinen sillä tämä koti jossa olemme nyt asuneet on oikeasti vain minun, ei täällä ole juuri muuta kun miehen vaatteita. :) Mutta 3h, k + s rivitalo se on. :)

tiuhti juu, kaiketi se menee noin niinku laitoit... eli täti tuli sillon dpo11. Onko liian lyhyt väli? : /
 
No jopas nämä pinot muuttuu vikkelään :eek:
Täälä kp 24/28 ja olo on huono. Alamasu on nyt ollu useemman päivän arka ja väsyttäny on kovin paljon. Kahvi ei ole maistunut, tupakkakin vähän huonosti joten luovuin osin kummastakin. Olen myös huomannut ramppaavani vessassa aika tiuhaan. Eilen ja tänään on ollu kirjaimellisen huono olo, ruoka tosin on maistunu tuplaten normaaliin nähden. Ota tästä nyt sitte selvää.
Ainiin, kovasti on myös vilutellut. jotain muutakin piti lisätä, en vaan enää muista että mitä o_O
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti kiitos uudesta pinkasta! Kiva että näit vaivaa ja sait taas hyvää jälkeä aikaan :)

Kaikille uusille tasapuolisesti tervetuloa :wave:

namppis88 Kyllä siellä nyt vaan on masuasukki tulossa, nyt rutkasti vauvaliimaa mukaan!!

syysmyrsky Aika hyvät naurut sain tuosta sun karvajutusta :D Meillä mäkin hoidin viime viikolla tukkeutuneen lattiakaivon joka oli kaikenmaailman kissan ja mun karvoja niin täynnä että tukkeutui.. Ja se jos joku oli ällöä ja ärsyttävää ku äijä vaan katto vierestä.. :x

ON Tänään tai itseasiassa jo eilen illalla alko ihmeelliset kunnon isot nipistelyt ja repäisevät kivut alavatsassa, tarkalleen vasemmalla puolella.. Kattelin noita kiertopäiviä ni voishan siellä olla nyt ne ekat luomutkin tulossa. Silloin ku pillereitä söin ni kipujen alusta meni yleensä 5-10h ni alko menkat..
Pitääkin tästä lähteä kauppaan hakemaan tädin varalle tarvikkeita. Muuten onkin sit ihan normaali olo, paitsi että toissapäivänä oli saamarin kiukkunen olo ja sen tunsi sitten mies nahoissaan :mad:

Jännäilijöille plussatuulia puuuuuuhpuuuuuh +++++++++!!!! Kyllä se tärppi sieltä vielä tulee
 
Dremmin Onnea teille uuteen yhteiseen pesään :)
Memelisa!! Hätähousu:heart: oireet on niin lupaavat että ei saa heittää kirvestä kaivoon! toden totta. :)
meli sitä se pakkaa olemaan että kierron jälkeen tippuu kovaa korkeelta :( mut ei auta ku uskoa parempaan. Itellä on ollut aika synkkiä kausia välillä ensin kun plussaa ei ilmenny ja sen jälkeen ku plussa ilmeni ni keskenmenon takia. :/
Namppis ET sä voi jättää meitä ilman kuvaa! kuva kehiin:heart:

).( mistä tätä valkovuota??mitälie oikein LOTISEE?? Ihme jomotusta ja lotinaa ja kaikkee..
 
tiuhti_ : ikä on 21 ja kierronpituus on ollut kaikkea 28-50 väliltä. Mitä tuo KP lyhenne tarkottaa, onko se vaan kiertopäivä? en ymmärrä kysymystä :D jos se on kiertopäivä niin eikös se vaihtele aika paljon jos kierron pituuskin on mitä millonki...

Hey: On ollut e-pillerit käytössä, mutta lopetin ne vajaa vuosi sitten. Oikeastaan kuukautiset oli säännölliset vielä puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen mutta nyt ne alkanu ihan kunnolla sekoilemaan ja tulee miten sattuun.

"kuumeilija": Joo samalla tavalla mullakin nuo kuukautiset nyt heittelee ja on kyllä tosi rasittavaa! pitää tässä alkaa varaamaan gynelle aikaa jos vaikka sais ne Terolutit ja kierrot tasaantumaan.
 
meli meillä on yritystä takana 11+3 kiertoa.. et jokunen pettymys+riekaleiksi repinyt suru siihen on mahtunut.. mutta kyl mä alan olemaan mielestäni jo voiton puolella :)

Eiliseen pallikarvakatastrofiin lisäten...tänään tutkin meen viikon lasku saldoa ja rupesin katsomaan "ketä saatanan torvi on tilannu meille suomen kuvalehden, SIIS SINÄ VAI!!!" kolme erää ja jokainen 80€ mitä jumaliste oikeesti! ketään ei edes lue sitä lehteä ja tilaajalahja juustoveitsi setti?! ampukaa mut oikeesti nyt heti. toi mies tarvitsee ympärivuorokautista holhousta,jotta tästä elämästä tulis jotain. :D
 
Argh, mä jostain sain päähäni googlettaa raskausoireita eetä näkis mitä muilla on ollu..
Ja nyt sit oon ihan sekasin koska mielestäni mulla nyt sit on mielestäni oireita jos jonkinlaisia.
Esim koko ajan palelee ja on flunssanen olo. Mutta, voi johtua myös siitä että mulla on siitepölyallergia enkä syö lääkkeitä. Mulle on määrätty reseptillä lääkkeet joita ei suositella raskaana oleville ni lopetin ne jo yrityksen alettua. Joo, voisin hakea aptekista jotain muuta lääkettä mut en koskaan muista :p Ja tänään tääl on vaa satanu vettä eikä siitepölyä pitäis olla ilmassa mutta tämä tyttö vaan aivastelee :snotty: Plus sit nää oudot repivät mahakivut.. Ja eilisen koko päivän oli lievä raudanmaku suussa. Hitto ku ei oo rahaa/autoa (mies vei mun auton koska omansa on rikki) ni ei pääse apteekkiin.. : /

muoks: Plus, minä kellä ei ollu teininäkään finnejä olen saanut otsani kukkimaan :O (voi johtua pillereiden lopetuksestakin??)
 
Viimeksi muokattu:
Heii kaikki!

Mä siirryn taustalle lueskelemaan teidän juttuja ja olen hengessä mukana! Laitan kaikille paljon plussatuuli ja haleja :heart:
Palailen sitten takaisin, kun meillä alkaa jotain tapahtua tämän asian suhteen.. toivottavasti pian! Yritän nyt keskittyä kaikkeen muuhun, että en ihan sekoa tän kuumeiluni kanssa..
Taustalla siis tosiaan pyörin :)
 
soleigh joo ei tällä kelillä oikein siitepöly vaivaa.. Voihan tää olla ihan nuhaakin :)

Mä kyllä ryntään huomenna heti iltapäivällä apteekkiin. Voi se kylllä olla että mä kuvittelenkin kaiken,
mutta pakko saada varmistus :)
 
Huomenta kaikille ja oikein mukavaa perjantaita :heart:

inieh, äkkiä sinne apteekkiin :D tsemmpiä testaamiseen! ja juu, pillereiden lopetus saattaa aiheuttaa näppyjä ja kaiken maailman oireita, koska hormoonitoiminta alkaa taas pelaamaan :) mutat ei se sitä tarkota etteikö vois plussaa tulla r-testiin ;) eli eiku testaamaan :D

soleigh, jokohan se pikkuhiljaa alkaisi olemaan teidänkin vuoro? =) hyvältä ainakin kuulostaa!

Carne, olet lämpimästi sitten tervetullut takaisin :heart: laitan sinut taustailijoihin! mie se varmaan oon täällä silloin vieläki päivittelemässä :D tsemppiä muiden asioiden ajatteluun ;) se on vaikeaa! ja mukava tietää, että olet hengessä mukana :heart:

syysmyrsky, olipas kallis juustohöylä setti :D eipä kai sitte muu auta ku alkaa hyödyntämään sitä ja joka viikonloppu pitämään juustomaistiaisia! =) on se sun miehes kyllä omalla tavallaan niin hellyyttävä, tietty se lehtimyyjä niin huijannu sitä kun on niin hyväsydäminen! mutta makeet naurut sai taas aikaan :D koska sä meinaat oikein testata?:D

Dremming, huonossa tapauksessa se tarkoittaa sitä että sinun luteaalivaihe on vain sen 11 päivää ja alkio ei pysty sinä aikana kiinnittymään kunnolla limakalvolle :| mutta ei sekään mitään kerro vielä! avuksi sitten tietty saa terolutit jotka säätelee sitten sitä vuodon alkamista, eli sitä käytetään myös jos luteaalivaihe on liian lyhyt :) eli nou hätä! ja nyt kun sie vielä tikutat ovista vaikka yritys ei ole alkanut niin ei sekään mitään kerro :) kaikki voi siis kääntyä vielä hyväksi! koska kroppa tarvii joskus aikaa palautua ehkäisystä :) mutta jos siulla pitkään on nuin eikä sitten tärppää niin mie epäilisin syyksi liian lyhyttä luteaalivaihetta, koska normaalisti se on 13-16 päivää, eli siis dpo 13-16 alkaa kuukautiset.

Candicen, KP on kiertopäivä mutta siis esim, KP3/28 eli tuo eka on päiviä siitä kun kuukautiset alkoi ja montako päivää siitä on ja tuo toinen on kierron pituus :) osasinkohan selittää? en tällä hetkellä muista omaa kiertopäivääni, mutta siis tuo kiertopäivä muuttuu siis joka päivä yhdellä eteenpäin, eli se ei voi olla mitä vaan, mutta siis kun kuukautiset alkaa niin on KP1 ja sitä seuraava päivä on KP2 jne... ja toisillahan se kierron pituus heittelee, mulla se on tasasesti 25, eli mulla alkaa kuukautiset aina kiertopäivällä (KP) 25 ja silloin siis lukisi näin KP25/25 ja ovulaatio on noin KP11 ja silloin lukisi KP11/25 :) eli montako päivää sinulla on kuukautisten alkamisesta tänään?

meli-, toivotaan ihan hirveesti että nyt onnais :) tikutatko ovulaatiota?

Emby^, josko tänään olisi parempi päivä :) lähetän halauksen tulemaan :hug: hei, asiasta kukkaruukkuun, sulla on kiva puhetapa :D puhutko noin ihan puhekielessä? onko tuo jotain murretta? :) ei siis tarkoitus ole pilkata, ei olleskaan, mutta kuulostaa niin hauskalta ja mä oon välillä niin toope etten ees tajua mitä kaikki tarkottaa :ashamed:

Namppis, ootko testannut? :D

ON, täällä alkoi taas jokakuukautinen tissikipu ajallaan, eli toivo meni jo nyt :( ja nyt siis varmaankin dpo5.. en halua edes miettiä koko asiaa :( koska yleensä se tissikipu alkaa dpo4 ja se alkoi siis eilen! ja ihan samalla tavalla on sivuilta kipeänä ku joka kuukausi! PYH sanon minä :| ennen tissikipu alkoi noin dpo8 ja loppui dpo13 paikkeilla.. ja nyt viimeisenä kolmena YK se on alkanu jo dpo 4..
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 19.5.2011




Hey.....................22............kp 86/26-65.................yk 3
Ninni^^.............24...............kp 46/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 43/28-54...................yk 5





"kuumeilija"..........26..............kp 36/34-60.................yk 19
Laretzki...............20...............kp 32/?........................yk 1
Tnya...................21...............kp 32/28.....................yk 3
Ansku83..............27................kp 32/32-37.................yk 5
Memelisa................................kp 30/35-40..................yk 6+1





Gabrielle..............29................kp 26/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 25/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 23/36....................yk 11+3
PikkuHöttiäinen.....27................kp 22/25.......................yk 6





Emby^...............24................kp 19/28.......................yk?
Puputi................25................kp 16/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 16/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 13/38........................yk 2
lemonade...............................kp 12/30-50...................yk 10
Epa_88................22..............kp 12/30-33....................yk 4+1





meli-.................22..............kp 3/24-25.......................yk 12


viida....................25............kp?/29......................yk?
Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



Namppis88


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
 
Laretzki
Huomenta tytöt...Täytyy tänne varovasti kirjoittaa, että saatoin juuri testiin ihan haalean haamun. Varma en oikein ole, kun en tiedä millä etäisyydellä ne viivat on toisistaan, että voiko olla. Koska testin tulkinta ohjeiden mukaan tuo olisi nega. Testasin meinaa taas ihan mielenkiinnon vuoksi, kun eilen tuli testejä ja sain pidettyä pissan rakossa koko yön...:D

Eli täytyy vielä tässä hieman odottaa ja katsoa näenkö mä todella siinä jotain vai johtuuko vain halusta nähdä. Tein itseasiassa kaksi ja molemmissa vaikuttaisi olevan samoilla kohdilla jotain, mutta voihan olla että silmissä vain viiraa. Eli periaatteessa en edelleenkään tiedä yhtään sen enempää...
 

Yhteistyössä