Huomenta kaikille ja oikein mukavaa perjantaita :heart:
inieh, äkkiä sinne apteekkiin
tsemmpiä testaamiseen! ja juu, pillereiden lopetus saattaa aiheuttaa näppyjä ja kaiken maailman oireita, koska hormoonitoiminta alkaa taas pelaamaan
mutat ei se sitä tarkota etteikö vois plussaa tulla r-testiin
eli eiku testaamaan
soleigh, jokohan se pikkuhiljaa alkaisi olemaan teidänkin vuoro? =) hyvältä ainakin kuulostaa!
Carne, olet lämpimästi sitten tervetullut takaisin :heart: laitan sinut taustailijoihin! mie se varmaan oon täällä silloin vieläki päivittelemässä
tsemppiä muiden asioiden ajatteluun
se on vaikeaa! ja mukava tietää, että olet hengessä mukana :heart:
syysmyrsky, olipas kallis juustohöylä setti
eipä kai sitte muu auta ku alkaa hyödyntämään sitä ja joka viikonloppu pitämään juustomaistiaisia! =) on se sun miehes kyllä omalla tavallaan niin hellyyttävä, tietty se lehtimyyjä niin huijannu sitä kun on niin hyväsydäminen! mutta makeet naurut sai taas aikaan
koska sä meinaat oikein testata?
Dremming, huonossa tapauksessa se tarkoittaa sitä että sinun luteaalivaihe on vain sen 11 päivää ja alkio ei pysty sinä aikana kiinnittymään kunnolla limakalvolle :| mutta ei sekään mitään kerro vielä! avuksi sitten tietty saa terolutit jotka säätelee sitten sitä vuodon alkamista, eli sitä käytetään myös jos luteaalivaihe on liian lyhyt
eli nou hätä! ja nyt kun sie vielä tikutat ovista vaikka yritys ei ole alkanut niin ei sekään mitään kerro
kaikki voi siis kääntyä vielä hyväksi! koska kroppa tarvii joskus aikaa palautua ehkäisystä
mutta jos siulla pitkään on nuin eikä sitten tärppää niin mie epäilisin syyksi liian lyhyttä luteaalivaihetta, koska normaalisti se on 13-16 päivää, eli siis dpo 13-16 alkaa kuukautiset.
Candicen, KP on kiertopäivä mutta siis esim, KP3/28 eli tuo eka on päiviä siitä kun kuukautiset alkoi ja montako päivää siitä on ja tuo toinen on kierron pituus
osasinkohan selittää? en tällä hetkellä muista omaa kiertopäivääni, mutta siis tuo kiertopäivä muuttuu siis joka päivä yhdellä eteenpäin, eli se ei voi olla mitä vaan, mutta siis kun kuukautiset alkaa niin on KP1 ja sitä seuraava päivä on KP2 jne... ja toisillahan se kierron pituus heittelee, mulla se on tasasesti 25, eli mulla alkaa kuukautiset aina kiertopäivällä (KP) 25 ja silloin siis lukisi näin KP25/25 ja ovulaatio on noin KP11 ja silloin lukisi KP11/25
eli montako päivää sinulla on kuukautisten alkamisesta tänään?
meli-, toivotaan ihan hirveesti että nyt onnais
tikutatko ovulaatiota?
Emby^, josko tänään olisi parempi päivä
lähetän halauksen tulemaan :hug: hei, asiasta kukkaruukkuun, sulla on kiva puhetapa
puhutko noin ihan puhekielessä? onko tuo jotain murretta?
ei siis tarkoitus ole pilkata, ei olleskaan, mutta kuulostaa niin hauskalta ja mä oon välillä niin toope etten ees tajua mitä kaikki tarkottaa :ashamed:
Namppis, ootko testannut?
ON, täällä alkoi taas jokakuukautinen tissikipu ajallaan, eli toivo meni jo nyt
ja nyt siis varmaankin dpo5.. en halua edes miettiä koko asiaa
koska yleensä se tissikipu alkaa dpo4 ja se alkoi siis eilen! ja ihan samalla tavalla on sivuilta kipeänä ku joka kuukausi! PYH sanon minä :| ennen tissikipu alkoi noin dpo8 ja loppui dpo13 paikkeilla.. ja nyt viimeisenä kolmena YK se on alkanu jo dpo 4..