<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Pansku Tervetuloa! Mä en huomannukkaa et uusi tulokas oli ilmestyny ku paasasin vaan omia ongelmiani :D

Dremming Eiköhän niitä tuloksia joskus synny,parempi olis. :)

Ja Kuumeilija sit ku mä keksin millee me saadaan myös lapset ni mä kerron heti sullekki :D

).( Mulla on ollut tän illan eka järkytön pääkipu ja sen jälkeen mun maha meinas räjähtää. Kun kävelin kotiin äidin luota ni joka askeleella mua vihlas oikealle ihan alavatsaan/nivuseen en osaa selittää kohtaa mut tosi outo. Ja vatsaa poltti niin et hiki puski läpi ihosta. Sit viimeks ku sain plussan ni hikoilin ihan järkyttävästi, sitä hikee suorastaan lensi musta,ihan siis hajutonta mut kainalot oli aina ihan litimärät ja nyt se on alkanut taas.. Kuvitelmia nää varmaan vaan on mutta tää on ollu ihan outo päivä. Ja ovis testeissä viivat heikkenee..

Dremming Siinä oot kyllä täysin oikeassa, että stressi on raskautumisen vihollinen. Meillä tämä seksiasia aiheuttaa mulle äärettömän paljon stressiä, myös ennen vauvaprojektia. Mies ei ole seksuaalinen eikä kaipaa läheisyyttä kovinkaan paljoa. Hälle riittää pikahali ja pikapusu aamulla sekä illalla, sopiva seksimäärä hänelle on noin kerran viidessä tai kerran kahdeksassa viikossa :kieh: Ollaan saati mojovat riidat aikaiseksi tästä aiheesta ja etenkin siitä, että mies on torjunut minut ihan liian monta kertaa ja totta kai mä sit kuvittelen, etten hälle kelpaa seksuaalisesti, mikä osittain on täysin tosi juttu :stick: En vastaa mieheni naisihannetta ollenkaan ja siinäpä se syy osittain onkin, että seksiä niin tuhottoman vähän... minkäs teen, kun en kelpaa tällaisena kuin olen :'( En koe olevani mitenkään seksikäs mieheni silmissä. On ollut ihan pakko suunnitella seksin ajoittamista oviksen holleille ja mullehan se tuo stressiä ja sit välillä on sellanen olo, että nyt on pakko onnistua. Ja kaikki vaan siksi, ettei seksiä yksinkertaisesti meidän suhteessa ole riittävästi. Nytkin oviksen mentyä on ollut TAAS taukoa se pari viikkoa... mies lähti tänä iltana yöjunalla reissuun ja tulee kotiin vasta ensi viikolla. Jälleen kerran tulee ainakin se kolmen viikon tauko seksiin ja luulenpa, että seksiä seuraavan kerran vasta oviksen aikoihin. Asialle pitäisi tehdä jotakin, mutta mulla on kyllä keinot loppu. Mies ei halua minua seksuaalisesti... tämä on vähän noloa, mutta pakko myöntää myös itselleni, että olen ei-haluttava omalle puolisolleni. Mies haluaa vauvan, ei siinä mitään ongelmaa ole. Mutta hän ei tajua sitä, että ilman seksiä se ei vaan yksinkertaisesti onnistu. En jaksaisi enää riidellä asiasta ja "pakottaa" väkisin toista siihen, mitä hän ei halua. Näin meillä :ashamed: Olen mä miettinyt sitäkin, että pakkaisin tavarani ja lähtisin tästä suhteesta, mutta sekään ei ole ratkaisu. Olen pohtinut sitä, mitä minä itse haluan ja mikä on minulle kaikkein tärkeintä. Mies on toki ykköspäässä, mutta haluan perheen ja haluan omistautua perheelleni, minulle perhe on tärkeintä maailmassa ja sen mukaan ainakin minä elän. Miehelle perhe on tärkeä, mutta työ / ura on hänelle kaikki kaikessa, johon myös panostaa täysillä. Mun mies on työnarkomaani ja sen kyllä huomaa... työn eteen tehdään ihan mitä vain ja se on ykkösjuttu, perhekin toki on "ykkösjuttu", mutta perheeseen ja parisuhteeseen ei kuitenkaan riitä energiaa täysillä, koska työ syö suurimmant energiat. En tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Omaa napaa... taitaa se täti vaan tehdä tuloaan :headwall: Mitäpä sitä muutakaan olisin voinut odottaa.

syysmyrsky Joo ja mä vinkkaan heti sulle, jos keksin keinon :D Pidän peukkuja sulle, että nuo kuvailemasi oireet viittaisivat plussaan :heart: Mä heitin viimeisetkin toivon rippeet menemään ja vajoan maan alle... ei voi olla näin vaikeeta tämä elämä :headwall: No mutta, jonkunhan se on tässä elämässä otettava se huono-onnisen rooli... :'( Ja siinä mä olen muuten hyvä!

Kuumeilija Mä en halua lietsoa sun ajatuksia siitä et pakkaisit tavarat ja lähtisit mut pakko sanoa yhdestä tuttavasta joka meni 8vuoden seurustelun jälkeen naimisiin miehensä kanssa ja tuolloin lapsiyritystä oli takana kaksi vuotta,häistä meni 6kk kun tilanne oli se ettei nämä enään sietänyt toisiaan yhtään. Mies syytti naista kykenemättömäksi jatkamaan sukua ja he erosivat siis puolen vuoden avioliiton jälkeen. Nainen alkoi seurustella uudestaan puoli vuotta erosta ja tuli heti raskaaksi vaikka hän luuli ettei lapsia tule (selittämättömästä syystä). Nyt heidän perhettä vauhdittaa ihana pieni neiti :) Toiset ei vaan yksinkertaisesti saa niitä lapsia yhdessä. Johon itsekin olen jollain asteella henkisesti varautunut et jos onki niin ettei me vaan saada yhteistä lasta..

Lisätäkseni vielä tähän stressiasiaan, oon nähnyt sen ihan henk. koht. että stressi todellakin vaikuttaa raskautumiseen. Yhdellä ystävällä tärppi tuli kahden vuoden yrittämisen jälkeen HETI plussa kun siskonsa sai lapsen. Ja toisen yrittäminen loppui siihen kun he hankkivat koiranpennun :) Mä oon kans tosi stressaava ihminen joten uskon että tarviin elämääni "muuta" ajateltavaa ennenku tärppi tulee. Mä stressaan tätä tänhetkistä lomautustani jo siinä määrin että oksat pois.. Siihen päälle kun vielä isketään tää ensimmäinen nega ni mä en enää pysy housuissani seuraavassa kierrossa :) Mulle on moni sanonut että pitää ajatella jotain muuta kun vauvaa, mutta helpommin sanottu kun tehty :( Odotin jo pillereiden lopetusta melkein kolme vuotta! Mut kyllä se siitä kuulkaa mussukat, jokainen meistä vielä sen oman nyyttinsä saa, tavalla tai toisella. Uskokaa pois :heart:

Namppis Isosti ja vilpittömästi onnea :heart: Älä nyt kuvittele ettei täällä synkistelystä huolimatta iloittais jos joku jengistä plussan saa!! Ihanaa :)

).( En tiedä mistä tuli mieleen mutta..Tein siis 25Davidilla testin aamupissasta tänään..Ja haamu tuli. Vähän vaan outoon kohtaan mun mielestä, kun se tuli viivan paikasta ns "viivan verran" testiviivaa päin. mut toistaalta toi liuskakin on niin pieni etten oo ennen nähnykkää. Mutta haamu mikä haamu. pitäiskö itekki lähtee isompaan pitäjään hakemaan herkempää testiä..

Eiku anteeks, tossa davidissahan herkkyys on 20! Sisko katto testiä kanssa tossa aamulla ja sano et "ihan samanlainen ku mulla tuli sillon ku hedelmöittymisestä oli viikko!! Ja onks sulla kans sellanen poltto mahassa et tuntuu et kohta tulee pyrstöyskä mut kuitenka ei tuu mitää??" Ja siis joo..juuri tollai mulla on. Nyt mä toivon parasta ja pelkään pahinta.

Aijaa.com - 8071130.jpg

Tuskin tuossa kuvassa mitään näkyy. Mut oon niin tutinoissa täällä et en tiä mitä tekisin. Kirjottelen vaikka yksinäni täällä.. :D

Viimeksi muokattu:
Me just miehen kanssa sovittiin et odotetaan ihan rauhassa siihen ensi viikon loppuun. Mutta sanoin vaan et oon tehnyt noin 50 testiä joista 45 on ollu puhtaasti negatiivisia et ku siihen jotain ilmestyy ni kyl se jotain meinaa!

inieh Tilasin niitä testejä raskauskeiju.fi ja siellä ne on tosi halpoja! Otin 20kpl 10UI/ml liuskatestejä ja kaupan päälle tuli yksi herkkä herkkä liuska eli 21kpl. Maksoivat tasan 20e, postikuluja ei mennyt! Kävin katsomassa myös kotitesti.fi ja siellä oli kans halpoja, mutta tuolla raskauskeijussa oli 70s halvempia :D Joo tämä stressi on varmasti yksi syy siihen, miksen raskaudu... mutta stressaamattakaan ei voi olla, kun joka tapauksessa on bongailtava ovista ja pupuilut sitten sen mukaan. Kun sitä seksiä ei meillä ole nimeksikään...

meli- Mulla tuo stressaaminen johtuu vain ja ainoastaan siitä, että hätäilen seksin määrää... koska se kerran viidessä tai kerran kahdeksassa viikossa tuskin sattuu juuri oviksen hetkelle. Tää on ihan kamalaa minun kannalta... olisipa seksiä joka viikko säännöllisesti, niin mä voisin vähän relata raskautumisen suhteen, koska silloin tietäisin, että mahdollisuus hedelmöittymiselle on olemassa. Voisin jättää kalenterin kanssa suunnittelun sikseen! Mutta tuo tyyliin yksi kerta kahden kuukauden aikana ei luo uskoa... Välillä suorastaan vituttaa, että on tommonen mies :mad: Ja kun en hälle kelpaa tällasen kuin olen...

Namppis88 Kyllä siellä ihan selvästi viiva vaan vahvistuu :heart: Ja totta kai tänne saa tulla hehkuttamaan niin ilot kuin surutkin!!! Kyllähän se kieltämättä tekee itselle itkuisen olon, mutta olen kuitenkin iloinen siitä, että edes jollakin onnistaa, jos ei sitten itsellä!

syysmyrsky
Viivaa ei selvästi vielä näy, mutta joku vaaleanpunainen heijastaa läpi!!! Hyvä hyvä, sieltä se kohta vahvistuu sullakin :heart:

tiuhti_ Mulle voit päivittää KP2 (nyt lauantaina on KP2). Kiitos!

Kyllä se on vaan todettava, että täti sieltä kurvasi paikalla rakkauden väreissään... mitäpä muutakaan. Tästä tuu yhtään mitään, mä luovutan nyt. Mä en halua kuulla, ettei saa luovuttaa, mutta nähty tämä jo on. Teki niin tai näin, sitä toivottua tulosta ei meille ole suotu. Ja kun on tuollainen mies mikä minulla, niin sen kanssa sitä lasta ei tule koskaan saamaan. Mä en enää jaksa taistella tästä seksiasiasta ja hautaan ajatukset vauvahaaveista... pakko kovettaa itsensä. Henkisesti ollut niin rankkaa, että mä en vaan enää kestä. Romahdus ei ole kaukana... henkinen romahdus... Kyllä hyvät ystävät vaan poksahtelevat tuosta vaan... on se niin helvetin reilua.

Laretzki
Namppikselle isot onnittelut, tuosta ei enää voi mitenkään erehtyä!

syysmyrsky Varovaiset onnittelut, toivotaan että se siitä vahvistuu. :) Kuitenkin tuossa kuvassa jotain jo näki.

Tekis niin vielä mieli testailla näistä plussista innostuneena, mutta ehkä mä nyt annan olla vaikka sitten maanantai aamuun asti vielä :).

Voih Namppis! Kyllä siellä raskaana ollaan! Onneksi olkoon! :heart:

syysrmyrsky viiva on kyllä oudossa paikassa, mutta jos se on jotenkin valmistusvirheinen testi, että testiviiva on sen takia väärässä paikassa. Otathan meille huomenna aamulla uuden testin, JOOKO? ;)

kuumeilija anteeksi jo etukäteen, mutta ihan KAMALAA, että joudut kokemaan noin! Mies ei siis ilmeisesti ikinä esim kehu sinun ulkonäköäsi? Muotojasi tms? Mikä sinussa sitten on vikana, että miksi et miehelle kelpaisi? Kaikkihan ovat kauniita tavallaan (ja seksuaalisesti haluttavia). Mä en ollu itse miehestäni alunperin kiinnostunu lainkaan seksuaalisesti, mutta kun kaveruudesta tuli parisuhde mun asenteet muuttu jotenki. Ei se ehkä mikään adonis ole mulle vieläkään, mutta niin sanotusti hyvät vehkeet on, että kelpaa ;) (anteeksi ilmaisutapani). Ja siis mä meinaan tässä nyt nimenomaan sitä, että eikö juuri seksuaalinen halu erota parisuhteen kaverisuhteesta?

Ja Lare! Me kait tullaan täällä hulluksi jos et testaa jo aiemmin! :D

ON Me lähdetään miehen kanssa tänään syömään ulos, oikeen kaupungille täältä korvesta. :) Voi miten ihanalta musta nykyään tuntuukaan tämä parisuhde! Ihmeen hienosti lähtenyt menemään vaikka alkuun oli paljonkin vaikeuksia. Mutta tää suhde on jotenkin ihan erilainen kun mitä mulla on ollu tätä ennen. Kaikki vaan menee eteenpäin omalla painollaan. Kosintaa odotellessa. :heart:

Viimeksi muokattu:
Dremming Mieheni naisihanne on urheilullinen, pitkähiuksinen ja vaalea. En mä mikään lihava ole, mutten kyllä hoikkakaan. Ja juuri minun ulkomuotoni ei miestäni kiihota / haluta. Ja mies ei muutenkaan ole luonteeltaan läheisyyden kaipuinen, vaan hyvin itsenäinen. Aikaisemmin olen ollut sinut oman kroppani kanssa, mutta en enää. En ole seksuaalisesti haluttava ja koen itseni liian muodokkaaksi.

Viimeksi muokattu:
Dremming Mun mielestä parisuhteessa on muutakin kuin se seksuaalinen halu toista kohtaan. Olen ollut erinäisissä parisuhteissa ja olen tullut siihen tulokseen, että mieluummin näinpäin kuin niin, että olen erityisen haluttava, mutta sitten muuta ei olekaan. Meillä tämä seksiasia ei toimi kovin hyvin. Olen hyväksynyt sen, etten ole mieheni silmissä kiihottava. Kunhan seksiä olisi säännöllisesti, se riittää minulle. En nyt tarkoita, ettenkö haluaisi olla haluttava omalle puolisolleni, vaan sitä, että mies siitä huolimatta huomioisi minut paremmin. Seksiasioitakin voi opetella. Ja mun mielestä esim. koskettaminen ja muu läheisyys ilman seksiä on myös erityisen tärkeää ja mieheni yhdistää koskettamisen ainoastaan seksiin. Koskettamaan voi opetella, kaikilla se ei tule luonnostaan. Mieheni ei ole nähnyt lapsuudessaan läheisyyttä ja varmasti se on yksi syy siihen, miksi läheisyys ei ole luontaista hänelle.

kuumeilija onko miehesi joskus oikein sanonut asioita jotka häntä sinussa haittaavat? Mä en pystyis elämään ilman säännöllistä seksiä ja sitä pitää olla usein, oon muuten tosi pahalla päällä kuten nyt kun viimeksi seksiä on ollu 4pv sitten. Mutta kukin tavallaan. :) Se nyt vaan tosin on harmi teidän tilanteessa, että sen lapsen alulle saaminen on hankalaa. Oon ymmärtäny, että lapsen tekoa ajatellen ois hyvä harrastaa 2-3pv välein koska se parantaa siittiöiden laatua. Ootte siis tapelleetkin asiasta? Meinasin vaan ehdottaa, että puhuminen vois ehkä auttaa, mutta jos tulos on riita niin sitte on kyllä umpikuja. :(

Dremming Kysyin tuota 2-3pv välein seksin harrastamisesta, niin gyne sanoi, että jos sperma on laadukasta, niin silloin voi ihan huoletta harrastaa seksiä vaikka joka päivä kymmenenkin kertaa ja ei huononna siittiöiden laatua mitenkään. Mutta jos sperman laadussa on alentumaa, esim. laadukkaita siittiöitä on vähän, niin siinä tapauksessa olisi hyvä pupuilla 2-3pv välein. Meillä on alusta asti ollut tämä ongelma seksin suhteen ja kyllä ollaan saatu mojovia riitoja aikaiseksi. Ja olen puhunut miehelleni tästä alusta lähtien. Nyt vauvaprojektin aikana mä oon huomannut, että mies on yrittänyt ottaa minut paremmin huomioon ja hieman on mennytkin parempaan suuntaan. Olen kyllä sanonut, että miettisi ja kertoisi minulle, mitä minä voisin omalta osaltani tehdä, että hän kiihottuisi paremmin. Ja mitä itse seksin aikana voisi hänen mielestään kokeilla. Mutta senhän tietää, ettei se ole ehtinyt noita asioita pohtimaan syvällisemmin, koska hänellä on ollut päällimmäisenä mietittävänä työasiat. Minä itse asiassa pakotin mieheni kertomaan rehellisesti, mikä mättää, kun seksiä on niin vähän. Hän ei olisi halunnut kertoa minulle, etten pahoittaisi mieltäni. Mutta mä arvostan kyllä rehellisyyttä. Ja hyvä vaan, että tiedän ongelman ytimen, koska muuten eläisin siinä uskossa, että kiihotan miestäni ja se olisi huono asia, koska silloin mies joutuisi vetämään tietynlaista roolia ja seksi tulisi aina olemaan tällaista... mutta nyt kun syy on selvillä, asialla voi tehdä jotakin. Totta kai minä haluan, että mies nauttisi seksistä ja siksi mä pyysinkin häntä pohtimaan, mitä voisin tehdä ja mitä me yhdessä voisimme seksin aikana tehdä parantaaksemme molempien nautintoa. Yhteinen asiahan tämä on. Ja puhuminen ei auta muuten kuin sen verran, että tiedetään molemmat, mitä toinen ajattelee eikä vain kuvitella tietävämme. Mutta asian eteen täytyy tehdä töitä ja sen täytyy lähteä siitä, että mies ensin kertoo minulle nuo asiat. Voimme molemmat oppia ja siksi täytyy olla avoin ja rehellinen.

No voihan pirulauta :LOL: Tein äske 2h pidätyksen jälkeen r-testin... Tuossa näkkyy nyt tuollanen haaleaampaakin haaleampi viiva :O mut en tiiä missä vaiheessa tuo tohon on tullu. Minusta ei näkyny testiajan sisällä, mutta on todellakin niin haalea ettei tuota ois sillo nähny... oisko tullu jotain alle 10min päästä tuohon testiin. On sen verta kuitenkin jotain et mieski oli siinä näkevinään sen. Tarkkaan saa kattoo et sen näkkee, nyt ku tiiän et missä kohin jotain on niin sen näkee 20-30cm päästä...

Huomenaamuna uusiksi katotaan sit lähteekö tummumaan vai onko se kuuluisa viivanpaikka. Prisman pregchec- testi on kyseessä.

Nyt alko ehkä pikkasen niinku jännittämään :heart:

Yhteistyössä