<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Tiuhti Voihan se olla että täti tekeekin u-käännöksen? :) *toivoo sormet ja varpaat ristissä* Joo siis peukkuhan voi ihan hyvin, kynsi on vasta puolessa välissä ku siitä irtos 1/4 osaa ja nyt vasta alkanu kunnolla paranee. Kaipa mä uuden siihen saan...hmmm..ens kesään mennessä :D

Chiba Hienoa että pääsette tutkimuksiin vihdoinkin! Toivottavasti siit on apua ja pääset odottajien puolelle! :hug: :)

Emby Mä oon miettiny kans et kertoisin vaa miehelle ja parhaalle ystävälleni, mut mä oon tyhmä menny monelle kaverille mölisemään asiasta joten about puolet frendeistä tietää että joo, meillä tosiaan yritetään :p Tiiä siitä sitte että kauanko pysyis salassa moinen, meillä töissä välillä ovat kyselleet että oonko paksuna kun on vatsalihakset päässeet vähän paisumaan :D

ON Huomenna onkin sitten perin veemäinen työpäivä tiedossa. Lähetään duunipaikan pihasta kello 6 kohti helsinkiä minne mennään sit asentamaan junaan penkkejä. Ja siellä ollaan niin kauan että homma on tehtynä, että voipi olla että tuun illalla 9 pintaan kotiin. Paskaa tästä tekee se, että mies on yövuorossa ja tulee aamulla vasta 6 jälkeen kotiin, ja lähtee illalla 7 takas duuniin, joten en näe sitä koko päivänä. Ja kaiken lisäks, me mennään perjantainakin sinne perkeleen hesaan ja äijä menee vielä pe-la tuurausvuoroon töihin joten en näe sitä ku ylihuomenna ja sit seuraavan kerran lauantaina :( :( Onneks ei pitäis ainakaan olla ovis hollillaan, siitäkös mulle känkkäränkkä tuliskin. Että näin. Perkele kuulkaa että osaa pientä ihmistä ottaa pannuun.

Muistin muuten eilen, että viime viikolla yks päivä mä tuhruilin. Ihan vähän. Olisko se joku merkki? :D Mä tuun hulluks näiden mun kuvitelmien kanssa. Raahatkaa patja valmiiks mä tuun kans ens viikolla alas ja kovaa. Ei muuta narinan aihetta just nyt, kiitän ja kuittaan :)
 
moikka!

ajattelin liityä mukaan joukkoonne, täällä tuntuu olevan ihanan herttasta porukkaa :)


Vauvasta on haaveiltu täällä jo vuosia ja aika paljon on nyt miehen kanssa keskustelua käyty, siitä jos vaikka luoja meille sellasen lahjan antaisi.
Mies oli ensin vähän vastahakonen, pelkäs niin, että osaako olla hyvä isä lapselle, mutta nyt se on ruennu itsekki haaveilemaan.
Tässä kierrossa päätettiin pistää yritys alkuun :heart:

Pientä haittaa tuottaa mun epäsäännöllinen kierto, mutta mulle on suositeltu noita ovulaatio tikkuja, en kuitenkaan vielä niitä tilaa yritän ottaa mahollisimman "rennosti", ja ehkä sitten jossain vaiheessa, jos aikaa kuluu paljonki niin ostelen niitä.
Mulla on terotut nimistä keltarauhas hormonia ollut kiertoa tasaamassa, nyt en ole sitä käyttänyt, mutta taitaa vielä jossakin olla lista tallella ja resepti, en sitte tiedä oisko tuosta apua onko kenelläkään kokemusta?

Ikää minulta löytyy 23-vuotta ja kp 4 menossa.
 
Gabi, sehän se on turhauttavaa että julkisella on niin pitkät jonot, että saa odottaa pitkään. Yksityisen puoli vaan on niin turkasen hintavaa hommaa, mitä kattellu muilta keskustelupalstoilta mitä on hoidot tulleet maksamaan niin muutamissa tuhansissa on hinnat pyörineet yhteensä. :/ Onhan se ihan jees että prosessi saadaan käyntiin vaikka yhtämoista odottamista tää nyt on ollu. Vaikka toisaalta taas jotenkin on alkanu nyt tuntua kun aika lähestyy, että on ollu vaikeaa myöntää itselle että kyllä me sitä apua tarvitaan jos halutaan penska saada alulle.

Ja täällä sitte kurvas täti paikalle, että yk 17 lähtee käyntiin nyt meikäläisen mielestä. Ja mikä hassuinta että nyt oli vasta 27 kiertopäivä ja nyt jo tuli täti, ainakin ajoissa jos ei muuta. Ja oon samaa mieltä Gabin kanssa että ottaa päähän jo tää jatkuva yrittäminen ja nää jatkuvat epäonnistumiset. Niin mieluusti ottaisin kaikki raskauskänkkäränkät, oksentamiset ja kaikki herkut jos vaan raskaaksi tulisi. Ei haittaisi yhtään.... Noh, ainakin voi sitte lapselle sanoa että hän on ollu kovasti haluttu, tervetullut ja yritetty lapsi. :rolleyes:

Ja Jannicalle tervetuloa joukkoon!
 
Pikasesti vaa Napaalua: Jäin tuumaamaan sitä Tiuhtin linkittämää juttuu ja sitä kuinka ovis siirtyy jos keho on stressitilas. No sitähän mun kroppa on ollu melki koko kierron ja kierron alus viä söin sitä volttarenia ja buranaa.. Ja Mä oon ny ynnänny 1+2, nii on tullu siihen tulokseen, että.. Ovis on siirtyny hurjan paljon ja villi veikkaus on, että se on ollu viikonlopun tienoilla. Fiksua näin jälkiviisaana, mutta oli aikas märkää meininkii ja haluja oli ja villejä unia, ja vatsa tuntemuksia (ajattelin sillon, et voiko noi olla raskauteen liittyvää(toiveajattelua)).. Mutta, sitä ei hyödynnetty, ku oli mukamas niin kiirus.. Joten saattaapi olla, että täti kurvaa viikon päästä. Tai, sitte mä en ymmärrä tätä mun kehoo yhtää.. Seki on kyllä Hyvin Hyvin mahdollista. Mutta siis, tätiä odotellaan edelleen.
 
tiuhti kiitos uudesta pinosta ja ihana toi kuva listan alussa. :heart: Pahoitteluni ja suuren suuri hali tädin johdosta! :hug: Mutta josko se ei ihan kunnolla tulisikaan kylään? Pelottelisi vain?

Chiba tervetuloa takaisin, mikäli meinaat jäädä joukkoon! :)

Tervetuloa jannica :wave:

ON Joku kyselikin ovistikkujeni viivoista... Tänään tuli hyvin hailakasta pisusta sellainen tummempi viiva mitä muina päivinä testeihin on tullu. Kävin luovuttamassa verta ja jouduin juomaan paljon, joten pisu oli erittäin laimeaa. Eli ovis on varmaan nyt sit huomenna kp15 ja mikäli täti tulee kp27 jää kierto 26päivään joka tarkoittaa sitä, et mun luteaalivaihe jää taas 11päivään. : / Tänään on tehty taas talletuksia oikein urakalla. ;) Tietääkö muuten kukaan onko verenluovutuksella vaikutusta raskautumiseen?
 
Hellurei tytöt! :)

Ekaks pienimuotoista hehkutusta.... SAIN TÄNÄÄN HYMYNAAMAN TESTIIN! :attn: :p ja jo on talletuksetkin tältä päivältä tehty ;)

Kiitti tiuhti, dremming ja gabrielle viisaista sanoistanne jälleen :) Tosiaan siis mä oon testannu siinä 5 aikaan ja oon yrittäny sen pari tuntia olla pissaamatta ennen sitä.. sitä merkkiä en nyt muista, joku suurinpiirtein halvin mitä apteekista saa.. Eilen tosin kävin illalla vielä apteekista hakemassa clearbluen twstejä kun ajattelin että niillä helpompi bongata jos se nyt lähellä olis.. ja olihan se, kun eilen ei tullut vielä mitään ja tänäänhän se sieltä tulla pärähti :)

Ihan hirmusesti täällä tullut taas tekstiä.. tiuhtille pahoittelut sen tädin vuoksi :hug:

Aivan ihanat noi viidan laittamat runot :heart: täytyy ottaa talteen :ashamed: :)

En nyt tosiaan kaikkea enää muista mihin piti kommentoida :(

Omaa napaa vielä sen verran että mulla ollut pari päivää alavatsa tosi kipee.. Voikohan johtua oviksesta? Ei mun mielestä oo kyllä ollut ennen tällästä, Tänään vielä kipeempi kun eilen. Sattuu varsinkin kun istuu tai nousee ylös, mut myös liikkuessa.. Ja itseasiassa jopa kun tuolla sänkypuuhia harrastettiin niin muutaman kerran vihlas tosi inhottavasti.. Kuin olis käyny vatsalaukussa asti :ashamed:
Niiin ja limatkin taisin bongata tänään.. :D

Yrittäkää jaksaa näitä mun uskomattoman tyhmiä kysymyksiä ja tätä huonomuistisuutta :ashamed:

Puhallan täältä vielä kaikille tasapuolisesti iiiisot plussatuulet tulemaan ++++:whistle: :heart:

muoks.. oli muuten hyvä toi tiuhtin laittama linkki :)
 
Viimeksi muokattu:
Hey
Hei Murut!

Mä pikaiseen huutelen täältä lomailun keskeltä, hengissä ollaan, menkkojan odottelen terojen saattamana alkavan parin päivän sisällä..että sitäpä tänne.
Tuun huomenna kommentoimaan teidän juttuja ja höpöttämään enemmän!

Täällä oli Mynttis-muru plussannu! Ihan valtavasti onnea!:heart:
samoin syysmyrsky!:flower:

Isot halit niitä tarvitseville. Varsinkin tiuhti_ rakas, oot mun ajatuksissa!:heart:

Myy vastaan sun yksäriin pikapuoliin! anteeksi ihan kamalasti kun on kestäny näin kauan!:hug:
 
Huomneta :)

Chiba, pahoittelut punahilkasta :hug: samoilla mennää, ja oothan mun kanssa hetken aikaa siellä patjalla köllimässä? :heart:

-jannica- tervetuloa :wave: olkoon taivaleesi lyhyt mutta mukava täällä! :)

Myy, musta tuo oli hyvä linkki, ovulaatioon vaikuttaa niin moni asia! ja juuri se stressi siirtää useinkii ovulaatiota ja heijastuu suoraan kuukautiskiertoon! ja mustaki on alkanu pikkuhiljaa tuntuu siltä etten tajuu mun kroppaa enää olleskaa, meinaan se on yllättäny mut monta kertaa :D

Lilly onnea ovisplussasta :) noin se yleensä tulee, yllättäen puuntakaa! ainakin mulla :D

Hey kiitos :heart: lämmitti mieltä!

viida, aivan ihania runoja, mulla on tuo toinen ollu jo jonki aikaa jemmassa, turhaan kylläki :D mutta otan tuon toisenki, josko JOSKUS sais sen plussan tikkuun KUNNOLLA :ashamed:

juuh, KP1/26 YK12, eli laitetaa nyt ittellekki muistii ETTEI VAAN SATU UNOHTUU, VITTU :kieh: ja joo, ironiaa.. ja ryminällä alko kunnolla yöllä TASAN KLO 02.00! meni meinaan lakanatki pitkästä aikaa vaihtoon tätipunasen takia!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 9.8.2011



Hey........................22................kp 50/28.......................yk 5
Pikkumyy87.............24.................kp 34/31.......................yk 4
nieh.......................23.................kp 30/?.........................yk 3
lemonade................26.................kp 29/30-35...................yk 11
tada.......................27................kp 27/26-27...................yk ?
atl.........................26.................kp 24/25-27...................yk 1



viida......................25.................kp 19/29........................yk 1+3
Lilly-......................24.................kp 18/30........................yk 3
eskapismi................25.................kp 16/30........................yk 2
Sanja.....................32.................kp 15/27........................yk 2
Dremming................24.................kp 15/26-28....................yk 3



-pansku-................23...................kp 7/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 4/?...........................yk 1
tiuhti_....................21..................kp 1/26.........................yk 12
Sati.............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
Emby^...................25................. - .................................TJOT

NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk ?


 
Viimeksi muokattu:
Vitun feisbuukin tilapäivitykset. Saatana :kieh:
Kaveri saanu (tää kellä oli se narkkari jätkäkaveri), ni tosiaan sen pääsiäisvauvan.. ja ei mitään muuta elämää ole, ko se vauva. Tilapävityksetki on vaan siitä ja sen kääntyilystä tai "Jos vastustat blaablaa" tai "Löysin artikkelin" tai jotain muuta yhtä tyhmää.. Vittuprklstna. :mad:
Mihin katoaa se äiti niinko ihmisenä?! Missä on sen elämä?!

Aivan sama. Tästä on kiva alottaa työpäivä. Not..
Onneks paistaa ees aurinko :heart:
 
tiuhti NO VOIHAN KÖKKÖ! Ei, sanotaan ihan suoraan että voi paska! :( Ei pitänyt käydä noin! :hug: Tosi iso halitus sinne! :heart:
ja chiba samat sanat sinne :( Kiva kyllä jos tänne palaisit! Eihän täällä joka päivä tartte kirjotella, mutta kuulumiset on kiva lukea :)

jannica tervetuloa porukkaan! :)
Varmasti kaikkia alussa jännittää, mutta hyvä että mieskin on nyt mukana hankkeessa ;) Toivotaan että visiitti jää lyhyeksi ja pääset pian odottajien puolelle!
Täällä muistaakseni jollain kyllä on terot käytössä niin osaisko ne kertoa siitä jotain?

Lilly onnea oviksesta! Nyt vaan tänäänkin talletusta tekemään? ;)

Dremming eiköhän se ole ovis joka tekee tuloaan, mitäs testi tänään näyttää? Kovasti toivotaan että talletukset osuu nappiin ja tärppäis!
 
Ainiin ja työpäivästä puheenollen... Mulla menee näin aamusin hermot tohon työkamuun! Se siirty tosta vähän kauempaa tohon ihan mun viereen, sellanen sermi vaan erottaa meidät. Niin mukava kun se onkin, niin ihan helvetin kova puhumaan, ja tiiättekö sitä ei vaan jaksa heti aamusta! Mä en oo edes aamukahvia kerenny juomaan ja oon ihan koomassa ja tosta seinän takaa kuuluu käläkälä päläpälä diipadaapablaaa... Mä en edes jaksa kuunnella, vastailen vaan joo... jooo... :D AAARGH!!
 
atl
Tiuhtille suuret pahoittelut tädistä!

Mikäs tadalla olikaan tilanne?

-jannica- tervetuloa!

ON: Ilmeisesti itseäni kiusatakseni oli pakko taas testata, eihän siinä nyt sitten mitään näkynyt, yllättäen. Isäntää muistuttelin eilen ettei välttämättä (luultavasti) tärppää tälleen ekayrittämällä, johon isäntä itsevarmasti totes että kyllä hänen simpoillaan. Niinpä niin, toivottavasti jos tulee oikein ongelma, ei vika oo ukon simpoissa, sillähän romahtaa itsetunto..
 
Nojoo oma napa unohu kokonaan :D Mikäs muukaan kun nega... : / Plääh. Eikä kyllä tätiäkään.
Mennäänkö me muuten atl samoilla dpolla vai muistanko väärin? ;) Mulla olis siis nyt omasta mielestä 11 tai 12, ja tihuttimen mielestä 10 tai 11, niin sanotaan sit 11 ja mennään sillä :D
 
blääähh... tyhmät negat : /

tada, ehkä sä tiiät paremmin ku mä, mut mun mielestä sulla on dpo11 suunnillee meneillää.. :D jos oon laskuissa pysyny mukana! ja testitulos ehtii muuttuu!

atl, aika paha! meinaan meillä on ollu vähä samaa, nyt ukko pelkää kuollakseen että sen siimahännissä on vika : / mä niin toivon, että vika olis mussa.. meinaan en halua että ukko syyttää itteään..
 
tiuhti ehtiihän se joo muuttua, mutta tiedäthän, omasta mielestä sen pitäis näkyä jo joten en odota ihmeitä :D Aina kaikki kertoo kuinka tyyliin dpo 9 jo näkyy edes jotain...

turha teksti pois... :D
 
Viimeksi muokattu:
tada, mäki oon kyttäilly noita testejä :ashamed: pitäskö kokeilla? :D ja joo, mäki yritän aina olla ihan hissun kissun oireista loppukierrossa! mutta, oireitahan noi on :D

*muoks, ja joo, keskimääräisesti naisilla näkyy raskaus vasta dpo 12, eli joo.. dpo9 on tosi aikasin!!!!!!
 
Voi tiuhtia, paljon pehmusteita alle siulle :hug: myös muille toivon pehmeää pudotusta ja tsemppiä seuraavaan yritykseen.

Hirveesti en oo jaksanu nyt kirjotella, lukemassa käyny teidän juttuja kyllä. Olo on edelleen |O, onneks tänään viimonen työpäivä ja loma saa alkaa :)

Ommoo nappoo; Noita ovisoireita ihmettelin, näinköhän niitä nyt taas huomasin vaiko kuvitelmaa? Ajankohta sattuis kyllä, ja mitä noita teidän juttuja lukenut nii oireetkin sattuis. Kosteata oli olo viikonlopun aikaan (tai oikeestaan jo viime loppuviikosta asti), himot kuin kanilla konsanaan :D ei tarttennu miehen kun olla samassa huoneessa nii jo oli levottomia mielessä. Nyt on mielentila rauhottunu kummasti. Ja mikäs tuo muiden puhuma kuivakausi onkaan? Taitaa olla sellanenkin.

Noh, josko tuo nyt oli sitä, peittoja heiluteltiin kyllä, jos kierto menee tuon 27 mukaan nii tässähän voi ruveta pikkuhiljaa jännäilemään :) (eli kehittämään taas kunnon valeraskautta, toivottavasti ei enää sellasta...)
 
tiuhti en mäkään usko että mies kovin tosta innostuis, mut ajattelin että jos en anna vaihtoehtoja... Ostan tollasen ja nakkaan sen sille käteen ja sanon että tee toi jossain vaiheessa. Piste. :D Se saa itte tutkia sitä, mikä se on ja miten se toimii :D

sanja vissiin olo on jo parempi? :)
Ja mä huomaan kans selkeesti että halut on katossa oviksen aikaan muutaman päivän, eli eipä noita testejä varmaan edes tarttis...
 

Yhteistyössä