<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Namppis kyllä mä jotain näin noissa alemmissa kuvissa! Ihanaa! Testaathan aamulla uudestaan? ;)

syysmyrsky kyllä sinunkin aikasi tulee, usko pois! :) Ota kuva siitä rivistä ja laita meille nähtäväksi! En mäkään saanu viimekierrossa tasavahvaa viivaa, mutta se yksi mikä oli vahvin viiva oli varmasti plussa, uskon ainakin niin. :)
 
Emby Mulla oli samankaltaisia ajatuksia tuossa pari kuukautta sitten, kun hyvä ystävä oli tulossa poikansa kanssa (minun kummipoika kohta 1v) meille yökylään. Pelkäsin omaa reaktiotani, että masennunko vaan lisää ja alanko itkeä jne. Olin yllättynyt, miten hyvä mulla oli olla ja touhuilin pikkuisen kanssa eikä tuntunut yhtään pahalle. Heidän lähdettyään minulla oli erityisen hyvä olo :D

Memelisa ja syysmyrsky Ja nää kipuilukohtaukset eikun vaan jatkuvat... tullut jo pari uutta kipukohtausta aikaisemman päivitykseni jälkeen. Voi hohhoijjaa... Tilasin tänään niitä HERKKIÄ 10UI/ml testejä, niin loppuu tämä kärvistely :D
 
Kiitos kaikille vahvistuksesta. :) Pelkäsin jo että kuvittelin koko viivan :D Ajattelin testata aamulla uudelleen kyllä. Jos voin olla yön juoksematta pissillä :D

Syysmyrsky, mulla ainakin vasta merkin vaihto toi varman ovis-plussan. En saanu sofilla ikinä tasavahvoja viivoja mut sit tilasin davideja ja pam :D Sofi-testejä oli jäljellä ja testasin samasta pissistä siis molemmilla vertailun vuoksi ja david näytti selkeää plussaa, sofi vain sinne päin.

Täällä ollaan jotenkin hämmentyneitä, gynen mukaan tän piti olla NIIN VAIKEAA jos en saa painoa pois pco:n helpottamiseksi. :) Mut ei parane innostua liikaa, se oli kuitenkin vasta haamulainen ja dpo:t pienet.
 
tiuhti_: Asun niin pienellä paikkakunnalla, etteivät ole ultranneet täällä enää pariin vuoteen mun tietääkseni. Eivätkä ultraa tuossa isommankaan paikkakunnan terveyskeskuksessa vaan pitää mennä KSKS:n ja siellä ultraavat. :) Sydänäänet olis ollu mahdollista kuunnella, mutta sanoi hänellä olevan niin huonot laitteet ettei sillä vielä varmasti kuule niitä ääniä edes. :/ Vähän jäin kyllä odottelemaan, että olis edes jotain tehny... Ja häpeäkseni täytyy myöntää, etten tiedä kumpi ultra se on. :ashamed: Mun ymmärtääkseni np-ultra vapaaehtoinen ja pitäis paria viikkoa ennen sitä käydä uusissa verikokeissa. :)
 
Joo siis kokoaika siinä on ollut viivaa mut nyt tuntuis TAAS kerran et se on vahvistumassa :D Ai että onneks meillä kaikilla on edes jotain yhteistä,luulotauti ainakin jos ei muuta ;) ei ole helppoa olla nainen.
Pakko sanoa et joskus miehelle huomautin et vehje näyttäis aika valtavalta ku sheivais karvat pois..no mitäs minun rakas mieheni teki tänään; TUKKI VIEMÄRIN MUNAKARVOILLAAN!!! onhan siellä mun hiuksiakin (minkä takia hän ei kyenny sitä tyhjentämään,lähes oksentamatta), mut nää pallikarvat oli piste iin päälle, siellä se kyökki niin tuskissaan aukinaisen viemärin vierellä sheivatun alapäänsä kanssa et ei taas auttanut muu kuin mennä auttamaan... :D anna mun kaikki kestää.
 
ihan ekana, Namppis murunen :heart: jos sä oot ton testin tehnyt dpo10 iltapissasta niin voi jehna! se on sitä itteään :D mä oon taas ihan liikuttunut täällä :heart nyt siis ihan kamalasti puhkun viivan vahventumista, mutta jos toi on dpo10 niin se on varma nakki! :heart:

syysmyrsky, ja sulla on ovis hollillaan!!!!! nyt talletteluja vielä :D vaikka mies paralla on se kikkeli kipee!


oon niin sekasen taas.. mutta juu, mie alan nyt värkkään uutta pinkkaa!!!
 

Yhteistyössä