<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Leikattu uros on, ikää sillä on jokuu.. neljä(?). Meiän vauvva..
Kun tuli karkuteiltä perjantaina, ni lauantaina se ettis hirveesti jotaa, huhuili kummallisella äänellä sängynalla ja sängyn päällä.. Ukko tajus, et se ettii vessaa.. Sinne se sitte meni häntä väristen. Hetken päästä kuulus NIIN HIRVEE huuto, ihan ko ois kissaa tappanu, joku sattus siihen kovin :(
Mut ei siellä laatikossa sit ollu muuta ko ulostetta, suht löysää.. Oon huolissani toisesta. :(
Sen tassut näyttää siltä, et olis jääny jonkun alle, tai sit on tapellu kunnolla. Toisen etutassun se ylin, mikä se on antura(?) on ihan verinen ja kynnet molemmista etutassuista kulunu / melkein poikki.. :(
Onkohan nyt kissoilla joku.. myös kevättä rinnassa tyyliin masennuskausi? :heart:
 
Emby^ kuulostaapa oudolta! : / Mutta jos se on vaan ottanut yhteen jonkun kanssa niin eiköhän se siitä parane jos vaan tassuissa vammoja. :) Oiskohan kiivenny johonki vauhdilla jos kynnet kuluneet? Ottaa ny noista selvää.
 
Emby^: Voisiko olla mahdollista, että kissa olis jääny auton alle? Kehotan kiikuttamaan ell nopeasti, kissalla varmasti kipuja. Toivottavasti pieni tulisi kuntoon pian. :heart:

muoks. Kynnet saattaneet kulua siinä, kun esim. raahautunut auton mukana jonkin matkaa..
 
Viimeksi muokattu:
o_O Nniiih! :( Oiskohan toinen voinu raukka jäädä :(
Mutko hää kuitenkin syö ja hurskuttelee ja purisee.. hmm.. kai sitä tietty vois käydä näyttämässä, ei siinä mitään häviä.. Muutako rahaa, mut saa mielenrauhan :) :heart:
 
Kyllä sen aika pian eläimestä näkee onko sillä hengenhätä vai onko tilanne vakaa ja voiko katsoa tilannetta eteenpäin ennen lääkäriin kiikuttamista. Eräs kaverini vie koiriaan lääkäriin jos on yksikin rähmäpallo silmäkulmassa tuulisena päivänä. Kalliiksi tulee. Enkä tarkota, että eläimen pitäis antaa kärsiä, mutta mun mielestä eläin kun eläin voi kohtuu hyvin jos se syö ja juo, silloin kyseessä ei ole aivan akuutti vaiva.
 
Ja Emby^, mä oon kyllä nähny kissojen värisyttelevän häntäänsä vähän sun missä tilanteessa. Ainakin ne ruiskuttelee peräpäästään merkkaushajuja silloin. Mun oma kissa on ollu sisällä koko ajan ja tietääkseni ihan kunnossa ja se naksuttelee ikkunalla, huhuilee ja pyörii kuin etsis jotain. Kevättää kai. :)

Jos sua huolettaa voithan sä mitata kissan peräsuolesta lämmön, sen pitäis terveellä kissalla olla alle 39c ja sitte voit kokeilla painella sievästi kissaa erikohdista ja näin tarkistaa aristaako erityisesti jotain kohtaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Namppis88 Voi muru, tiedän tunteen toivon menettämisestä :hug: Nyt tuetaan toinen toistamme, sitä tarvitaan! Ihmeitä tapahtuu, mäkin tässä ihmettä epätoivoisesti toivon sisimmissäni :heart:

syysmyrsky Sitä mä vaan ihmettelin, kun mulla ei koskaan, siis ei ikinä, ole ollut tuollaisia kipukohtauksia (menkat ei koskaan ole olleet kivuliaat eikä ennen menkkojakaan ole tällaista kipuilua koskaan ollut), nippailuja on kyllä ollut ja ne olisinkin tunnistanut normaaliksi itsessäni. Mutta nämä kivut, niin kuin viime viikollakin silloin yhtenä päivänä samantyyppinen kipu toisella puollel kuin tänään, ovat olleet täysin uusi tuttavuus, kipu oli aika kova ja häiritsevä. Voihan se olla, ettei se mitään meinaa, mutta outoa se kummiskin on.
 
Emby^ Voi pientä kisua, toisella on ollut aikamoinen karkureissu. Onko pienen tila yhtään kohentunut? Syökö ja juoko kisu ihan normaalisti? Samaa mieltä Dremmingin kanssa siitä, että jos eläin syö ja juo normaalisti, ei ole aivan akuutti vaiva. Mutta toki jokainen omistaja tuntee oman lemmikkinsä ja huomaa, jos eläimellä ei ole kaikki hyvin. Jos tilanne ei ole yön yli parantunut tai sulla on pienikin vaisto, että toisella on yhtään kipuja, suosittelen käyttämään eläinlääkärissä! Niin kuin itse sanoitkin, saisit ainakin mielenrauhan ja kisu saisi kipulääkkeitä, jos tarvis, helpottuisi pienen olo :heart: Raha on vain rahaa, lemmikki on kuitenkin perheenjäsen :attn: Toivotaan kovasti, että pieni olisi huomenna jo toipumaanpäin :heart:

Dremming Teillä kans kisun kanssa pientä huolta :( Millä lailla se on outo, onko apaattinen ja omissa oloissaan? Mutta se on kuitenkin hyvä merkki, että ruoka ja vesi maistuu. Monestihan hädän keskellä eläin lopettaa syömisen ja juomisen. Toivottavasti kisu olisi huomenna jo pirteämpi :heart:

tiuhti_ Mikä koirulin tilanne on, joko ripuli on helpottanut?

Täällä tuntuu vähän jokaisella olevan huolia karvaisten kamujen kanssa. Voisin liittyä kerhoon; meillä koira on oksentanut tänään useamman kerran. Mies kävi sen kanssa iltalenkillä ja koira oli kuulemma syönyt jotakin (varmaankin kalaa, TAAS) ja kotiin tultua puklasi kaksi isoa läjää, totta kai karvamatolle :kieh: Eihän sille mitään voi, maton päällä kun on tassuilla tukevampi ote oksentaa. Täytyy nyt seurata, ettei tila karvatassulla pahene, kun on tosi paljon ollut nyt noita kaikenmoisia myrkkyjä piilotettuna ruuan sisään ja viskottu pitkin lenkkipolkuja :mad: Onneksi en ole täälläpäin kuullut, että olisi, mutta ei se mikään ihmekään olisi. Riisit ja kasvikset on kiehumassa, niin saa toinen edes vähän murkinaa massun pohjalle, kun kaikki ennen iltapissalle lähtöä syödyt eväkset tuli sulamattomana matolle. Jos huomenna sitten uskaltaisi antaa jo vähän raksuja, lisään kyllä riisiä ja kasviksia siihen huomennakin. Tosin nyt toinen saa pelkkää riisiä ja kasviksia.
 
Oikein hyvää huomenta! :)

pakko vielä tuohon kolinapurkkiin sanoa sen verran, että tosiaan, pitää muistaa se, että jos koira on liian pehmeä ja todella todella todella säikky ei sitä tule käyttää!!!!!! ja siis pitää osata lukea sitä koiraa tarkoin, koska sä oikeesti tarviit sitä purkkia ja aina ensin pelkkä Ei, sitten vasta EI ja purkki, ja nämä siis tilanteissa joissa on koiranohitus, hihnassakävelyynkin sitä voi käyttää, tai oikeastaan ihan mihin vaan jos oma kielto ei ole tarpeeksi tehokas, mutta ensin kokeilisin kyllä pelkkää nyppäsyä jos koira vetää, mutta koiranohitustilanteissa nyppiminen on huono juttu, koska se kiihdyttää vaan koiraa! ja sitte mä tajusin vähä aika sitte sellasen, et jos makupalalla kouluttaa koiraa ohitustilanteissa, tekee siitä toisesta koirasta "jotain erityistä", koska silloin saa makupalaa jos on nätisti, kun musta se on itsestäänselvyys eikä mikään erityinen tapahtuma :) siksi mä en kehu koiraa jos ohitus menee hyvin tai se uskoo mun kieltoa!

lisäisin vielä yhden jutun siihen hihnakävelyyn, eli teette sellasia harjoituksia, että "jostain syystä", eli vaikkapa jos hihna menee jalkojen alle tai itsellä on kiviä kengissä tai mennään tien yli niin koiralle annetaan käsky PAIKKA, ja siis silloin on pysähdyttävä ja oltava paikoillaan, jos koira liikkuu yhtään sanotaan EI ja nyppästään ja uusi käsky PAIKKA. on ehdottoman tärkeää siis ensin sanoo koiralle EI, eli kerrot koiralle mitä ei saa tehdä ja korjaat sen jälkeen tilanteen käskyllä, jotta koira ymmärtää mitä siltä halutaan :) eikä siis pelkästään PAIKKA jos siitä liikutaan. mutta siis, siinä tilanteessa voit kehua koiraa ja silittää koiraa kuonosta selkään saakka, se on ns. pehmeää dominanssia, kun taas jos silittää rinnasta niin se on mielistelyä! :) kun koira ei keuhkoo, esim. meidän koira vinkui kamalasti aluksi niin siinä paikalla ollaan niin kauan ennenkuin koira on rauhoittunut ja hiljaa, ja sitten annat käskyn esim. mennään :) eli koira ei saa liikkua paikkakäskyn jälkeen yhtään, pitää olla tarkkana! koska musta se on elintärkeä käsky (esim. auto on tulossa ja koira jäämässä alle) ja sillä saa myös tilanteen rauhoitettua jos koira vetää yms.. mutta aina pitää olla jokin syy, sen voi myös tekasta just sellasella että ittellä on kiviä kengissä ;) ja siis koiraa tulee silittää erilaisia aikoja ja pitää paikallaan erilaisia aikoja, jottei koira totu sihen että 3 silitystä ja mennään :D

ja tosiaan, nämä on mun omia koulutusmetodeja jotka oon saanu suurimmaksi osaksi kouluttajalta :) ja meillä nää on tehonnu enemmän ku paremmin!

vielä siihen kuristuspantaan, me ollaan vaihtamassa puolikuristavaan pantaan jossain vaiheessa, siinä on meinaan sama ketjun kilinä kuin kuristavassa :)

ja kuristuspanta tulee koiralle siis niin, että se osa ketjusta joka ns. kirisyy tuleeyläpuolelle, jolloin se myös löysenee heti kun hihna löysenee, jos se on väärin se ei pääse löystymään oikein! :)

ja oikeesti, jokaisella on oma tapansa kouluttaa yms. jokainen meistä tietää mikä on parasta omalle karvatassulleen :)

ja kuonopanta on musta vaan se väliaikanen ratkasu, meinaan se saattaa tehdä myös kipeetä koiralle, ja sit jos se koira räyhää ohitustilanteissa niin jossain vaiheessa se koira yhdistää kivun ohitukseen :( siksi mä en tykkää kuonopannoista! ja joo, meilläkin on sellanen ja käyettiinki sitä, mutta koira sai kerran kipeää siitä vaikka oli oikean kokonen yms.. niin sen jälkeen en oo sitä käyttäny ku musta se pahenti vielä tilannetta entisestään! mutta jokainen siis tavallaan :)

meillä siis alkaa olemaan rauha maassa :) koira on terve, ei ripulia! ja henkisesti mennään joka päivä parempaan suuntaan, eilen oli kyllä taas päivä kun koira testasi ja meinasi pari kertaa vetästä kunnolla, mutta onneksi meidän koiran päähän on EI sana nyt taottu rautalangalla :D purkkia en tarvinnu eilen olleskaa ulkona, sisällä jouduin käyttää kun ei uskonu kun haukkui, ja siihenki riitti pelkkä pieni helistys! siis mie oon niin ylpeä meidän rakkineesta :heart:

ja sit muihin asioihin :)

Dremming, kovasti nyt tsemppiä asuntoasioihin!!!! :)

Namppis88, älä nyt perhana heitä kirvestä kaivoon!!!!!!! oireet tulee ja menee ;) oikeesti! :heart: mä liputan edelleen sen plussan puolesta!

samoiten "kuumeilija", ei saa luovuttaa ennenku täti tulee paikalle, ja sekään ei oo nykyään varmaa kun tulee kaiken maailman vuotoja alkuraskaudessa :D tsemppiä nyt!

juu kissoilla on kevättä rinnassa :D meidän kissa se huutelee ikkunasta tytöille :D siis huutaa ja maukuu ihan jos on toinen kissa pihalla ja häntä vispaa ihan hulluna!

mutta Emby^^, tarkkaile tilannetta :) voisko kissalla olla pidätysongelmia jos kerta niin kiihkeästi kakkalaatikkoa etti? ja jos kerta se häntä värisi? siis sehän voi väristä ihan miksi vaan, mutta jos se kerta kipuaan huusi niin veikkaisin että virtsateissä vois olla jotain : /

voi näitä meidän elukoita :) jokaisella on jotain! nyt kaikille elukoille kamalasti paranemisia! :heart: raha on vaan rahaa! ;)

iseeyou musta tuntuu, että sä voisit olla jo aika pitkälläkin :D se mua kyl vähä ihmetyttää kun eivät ultranneet olleskaan jos ei ole raskauden kestosta tietoakaan! :confused: tai pientä haisua vaan! mutta jospa heillä ei ollu tarpeeksi hyvää ultraa jolla ois sit nähnyt alkuraskautta? menetkö sä ihan np-ultraan vai varhaisultraan? :)

jos sitä vähä lopuksi omanapailisi, eli juu, me talletettiin vielä eilenki :D koska mä en oikeesti nyt tiiä menikö ovis vai ei, nännit on vaan vähä arat ku normisti ne ois tosi kipeet päivä oviksen jälkeen ja sellasta ei oo tullu olleskaan, ja välillä vieläki repäsee tonne oikealle puolelle munista ihanku ovis ois tulossa vasta :( josko mä en sit ovuloi olleskaan??
 
Viimeksi muokattu:
Huomentahuomenta.

Ei tuo karvaturri ainakaan mitään arista kun painelee, pikemminkin hermostuu, et "Hittoakos siinä lääpit!" :)
tiuhti_, sitä mäki ajattelin, mut ei oo sen lauantaisen jälkeen huutanu, kun on vessassa käyny.. Ja kai se jotenkin jo näkyis, jos ei kävis pisulla? Turpois vatta? En mä kyl ihan mielelläni turhaan vie noita lääkäriin, kissoja kun on kolme ja yks koira, ni on se aika iso rahareikä : / pakko myöntää.. Ukko kun opiskelee ja mä olen nyt pitkään ollu sairaslomalla, ni ei tota rahaa juur paljoa ole ylimäärästä..
..Ehkä mulla on vaan liian vilkas mielikuvitus ja huolehdin liikaa, äidin vaistoja jo kasvattaa :D On noi karvaset kuulkaa mein omia lapsukaisia..

Jos omaa napaa kertois, ni migreeniä migreeniä perkele! :( Taidan mennä takas nukkumaan..

Ja uus pinkka passaa tänne ainakiii.. Lämpöstä päivää tytöt!
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ eilen hieman kokeiltiin koirulin kanssa tuon kuristuspannan oikeaoppista käyttöä ja hei se tuntuu pelaavan.. jämäkästi kun sanoo Ei niin kyllä se koira alkoi piankin tajuamaan että mie ihan oikeasti tarkoitin sitä mitä sanoin. Kiitos kovasti neuvoista, ne ovat olleet todellakin avuksi! Katsotaan nyt jatkossa kuinka kävely hihnassa alkaa sujua ja sitten voin huokaista.. Olenkin yrittänyt tehdä aikaisemminkin noin kuten selitit tuota kuristuspannassa menoa, mutta se on jotenkin paljon helpompi toteuttaa kun saa ohjeita muilta. Sitä ei millään meinaa uskoa omaan tekemiseen :)

Dremming Ihana kun pääsette rakentamaan yhteistä pesää!! Kyllä se vain on niin ihanaa asua omassa kodissa, jossa voi tehdä mitä mieli tekee.. Mekin ostettiin muutama vuosi sitten vanha omakotitalo, jota sitten rempattiin oikein kunnolla. Omaan kotiin pääse muilta piiloon :D

kuumeilija kovasti positiivisia ajatuksia.. ;)

Uutta pinkkaa vain!!
 
Laretzki
Huomenta tytöt. Tänne ei sen kummempaa auringon alla, samat oireet edelleen huomattavissa. Tosin, tossa aamu yöstä, kun johonkin ääniin heräsin, niin tunsin sellaset tulvahduksen jalkovälissä, ja eka oli että voi ei ne alko sittenkin mutta ei...pöksyissä ja jalkovälissä oli varmaan puoli desiä jonkinlaista valkkaria, tosi juoksevaa...:O
 
Laretzki yksi oire siis lisää. :) eiköhän tää ala oleen aika selvää:heart: koska testi aamupissasta!
muoks eiku sä testasitki eilen aamupissasta. oon ihan sekasin täällä et ketä pissailee testailee millonki :D apua tätä jännitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa keskiviikkoa kaikille muruille :heart:

Kiitos kaikille, jotka olette tsempanneet ja luoneet minuun voimaa ja uskoa juuri sillä hetkellä, kun itsellä ei omat voimavarat siihen riitä. Olette niin tärkeitä murut :hug:

tiuhti_ Minulle passaa uusi pinkka oikein hyvin. Kiitoksia ohjeista, meillä nimittäin on suuri ongelma tuo vetäminen ja jotkut koiranohitustilanteet. Meillä on pakko olla käytössä vetopanta. Ekaks kokeiltiin sitä halvinta, semmonen pelkkä "remmi", joka pujotettiin koiran kaulaan ja toinen osa "remmistä" jäi kuonon ympärille. Tuo oli just sellanen, joka koiran vetäessä kääntää koiran pään sivulle. Meillä tuo ei toiminut alkuunkaan, ensinnäkään ei vähentänyt vetämistä yhtään ja koira pääsi remmistä irti päätä heilauttamalla. En vieläkään ymmärrä, miten se olisi pitänyt asettaa koiralle, vaikka omasta mielestä kyllä ihan oikein se meidän koiran päällä oli, ohjeiden mukaan tein ja näytti hyvältä koiran päällä. Mutta siis ihan paska :kieh: Suututti mennä uudestaan liikkeeseen ostamaan uutta vetopantaa, kun ei sitä edellistä käytetty kuin se kaksi - kolme ulkoilukertaa. Nyt meillä on ollut käytössä vähän kalliimpi vetopanta, jossa on ihan kunnollinen, pehmeä ja leveäkankainen ihan tavallinen kaulapanta, jonka sivuilla menee erilliset "remmit" (juuri ne vetoremmit) ja kuonon päälle laitettava osa on kiinni myös tuossa pannassa. Hihna kiinnitetään sitten noista erillisistä "remmeistä", jotka kiristyessään nappaavat juonosta kiinni ja löystyvät todella helposti, niin kuin sanoitkin, että on tärkeää löystyä heti, kun koira ei vedä! Yhden kerran pääsi irti tuostakin vehkeestä ja oli aika nolo / ikävä tilanne :ashamed:, ja sitten askarreltiin vetopantaan "varmistinpanta". Eli kaulaan laitetaan toinen ihan normaali kaulapanta ja kaulapannasta lähtee tähän vetopantaan erillinen varmistuslenkki. Ja jos koira rimpuilee itsensä irti vetopannasta, jää koira kuitenkin hihnan päähän kiinni normipannastaan :D Mä vähän luulen, että raukka joutuu pitämään vetopantaa lopun elämänsä ajan, mutta ei ole paljoa vaihtoehtoja, jos herra ei ala käyttäytyä. Joskus kiroan ja on yhtä helvettiä ulkoilla tuon riiviön kanssa, kun multa loppuu voimat :kieh: Mutta nyt aion kokeilla tuota kolinapurkkia ja sanoin miehellekin, että tämän viikon aikana tulee jääkaapin oveen koiran ulkoilutusohjeet, joita MOLEMPIEN ON NOUDATETTAVA! Meillä kokeiltiin joskus myös sitä, että aina hihnan kiristyessä pysähdyttiin ja käskynä oli EI ja sitten PAIKKA. Ja pysähdyksissä oltiin niin kauan, että koira todella malttoi olla paikoillaan häiriötkijöistä huolimatta. Ennen kävelemään lähtöä käsky KATSO. ja vasta sen jälkeen MENNÄÄN / SAA MENNÄ. Oli se vaan hyvä, kun monesti koira mukamas katsoi minuun, valkuaiset osoittivat kohti silmiäni, mutta mustuaiset vääntyivät ihan muualle :LOL: Oikein kokeili ja oli uhma päällä! Mutta tuo homma ei oikein onnistunut, koska joka ulkoilukerta emme yksinkertaisesti voineet tehdä noin, meinaan että se olisi vaatinut aikaa ihan älyttömästi, ihan pienenkin lenkin heittäminen saattoi viedä aikaa jopa 2,5 tuntia!!! Työaamuna, ei mitään mahiksia. Ja kun periksi ei saisi antaa... joten luovuttiin tuosta. Tuo kolinapurkki vois toimia paremmin meillä. Koiranohitustilanne menee meillä niin, että meidän koira nähdessään vastaantulevan koiran kaukaakin, hidastaa tahtiaan ja menee matalaksi, siis hiipii / ryömii ihan kuin se vaanisi jossakin pusikossa! Käsky NÄTISTI. Joskus toimii, joskus ei sitten alkuunkaan. Täällä on muutama koira, josta tietää heti, ettei meidän koira jostain syystä tule toimeen sen toisen kanssa. Niin ja hieno juttu, että teidän karvatassun ripuli on lähtenyt muille maille ja tallennuksiakin tehtynä :D

Laretzki Joo tuo on ikävä tunne, kun jotakin valuu housuihin. Mutta HUH, se olikin valkkaria. Tuleeko sulla normaalisti tuollaista määrää valkovuotoa? Valkovuodon lisääntyminen voi olla merkki raskaudesta :heart: Mulla ollut nyt viime päivinä vähän kosteampaa, toivon niiiiiiiiiin paljon, ettei tää nyt enteilisi vaan tädin saapumista... kun noin viikkoa ennen menkkoja valkovuoto lisääntyy mulla huomattavasti ja sitä tulee yleensä joka päivä aika paljonkin. Tosin nyt erilaista on se, että valkkaria ei tule ihan älyttömästi, saattaa tulla vaan parilla vessareissulla jäädä paperiin enemmänkin ja aika märkää tuolla alakerrassa lähes koko ajan. Milloin sulla menkkojen pitäisi alkaa?
 
Hey
tervehdys muruset!!

Yritän myöhemmin lukaista taas miljoona sivua läpi jotka on tässä välissä ehtinyt tulla:D
Uusi pino kuulostaa hyvältä! Kiitos tiuhti_ jos jaksat sellaisen väsätä!:heart:
Karsee räkätauti jyllää ja siks olen taustaillut pari päivää..
Tuun vähän myöhemmin kommentoimaan ja kirjoittamaan lisää!

Plussatuulia kaikille tyttösille!!!+++++++:whistle:
 
Voi ei, ompas täällä ollu todellakin huolia teidän ihanista karvatassuista :/ Tää kevät tuntuu olevan vähän villiintymisen aikaa niin ihmisille kuin eläimillekkin. Toivottavasti jokainen pehmotassu oppii tottelemaan ja parantuu piakoin, mikä kenelläkin vaivana olikin. Eläimet on niin ihania, harmi vaan ku meille ei voida ottaa tuon miehen allergisuuden takia. Ois varmaan yks kissa ja yks koira :heart:

"kuumeilija" mä täällä kans peukuttelen sulle plussaa, toivoo on aina niin kauan kunnes täti tulee (toivottavasti ei tule) d:)b

Tiuhti_ anna mennä vaan uuden pinon kanssa, sä oot niin mahti päivittäjä :kiss:, mulla ei ois jaksavuutta päivitellä :(

Dremmingille aivan järjettömän paljon onnea yhteisestä kodista, muistan sen tunteen kun sitä pääsee sisustamaan :heart:

Lare tikutit sä oviksen? jos se onki nyt ollu myöhempään ja siks ei vielä näy testissä? Oireet on kyllä lupaavat ;)

"kuumeilija" Sun koiras on ihan mahtava :LOL: Repesin totaalisesti tuossa vaiheessa ku se muka kattoo sua valkuaisillaan :LOL:

Jepu jee, täällä lämmöt keikkuu koko ajan lähempänä 37 (36,7-36,9) ja sen yli, ja oon muute mitannu niitä ja ahkerasti. Vastaavanlaiset lämmöt oli viime plussakierrossakin ;) Rinnoissa ei oo mitää suurempia arkuuksia, välillä tuntuu et niiden suonissa tms menis sähköä hetkellisesti. Alapää tuntuu kuivalta :( mutta sitten taas tuo vasen munasarja herättää taas kysymyksiä. Lähestulkoon aina aamupäivisin siinä vasemman munasarjan/kohdun kohdalla tuntuu viiltäviä hetkellisiä kipukohtauksia, jostain luin hyvän kuvauksen ihan ku salama sinne iskis. Pari iltaa sittenhän mä tunsin sellasen hassun olotilan et joku porais tuolta kohdusta ulospäin poralla (pieni kipeä piste) ja tän jälkeen nää mun flunssan oireet + lämpöjen nousu on muuttunu ihan eri tasolle ku normaalisti. Katellaan mitä tulevan pittää. :p

Memelisa dpo 6/7 laskentatavasta riippuen.
 
Memelisa Kiitos muru tsempeistä :hug: Surettaa ihan kamalasti, kun en eilen saanut edes haamun haamua... sekin riittäisi minulle tässä vaiheessa! Ei auta muu kuin odottaa vielä vähän lisää :kieh: Joo toi meidän koiruli on kyllä aika hauska tapaus monessakin asiassa :LOL: Ja etenkin tuo, kun joutuu olemaan paikoillaan ja katsomaan minua silmiin, oikein uhallaan tekee sen, että olevinaan katsoo minuunpäin, mutta mustuaiset se kääntää ihan vinoon, poispäin minusta! On ollu pokan pidättäminen siinä vaiheessa, etten vaan repee koiran nähden, ei ottaisi muuten tosissaan minun KATSO-käskyä :LOL: Voi muru, tiedä vaikka sinun masussa joku pikkuinen rakentelisi omaa pikku yksiötään mieleisekseen, vähän remonttipuuhissa siellä ;) Mulla on kans ollut noita ikäviä kipukohtauksia, viime viikolla siinä dpo 4-5 ja eilen dpo 10-11 oli kans kahteen eri otteeseen ja levossa. Ennen nukkumaanmenoa eilen luin kirjaa selällään sängyssä ja jotain pientä kipuilua siellä oli taas.
 
Laretzki
kuumeilija Ei tuollainen lorahdus todellakaan ole normaalia mulle, kun tosiaan hetken mietin myös sitä, että onko mulla muka ollut niin kova pissahätä että pääsi housuun asti..:LOL: Ja sitä tosiaan oli lähempänä puolta desiä kuin ruokalusikallista.

Memelisa En tikuttanut, ihan tuntemusten pohjalta mentiin. Talletuksia tehtiin kyllä puolin ja toisin oireita, joten kyllä se plussa periaatteessa pitäis olla mahdollinen. Tosin, mieluummin otan sitten menkat kuin hirveästi venyvän kierron...
 
Voi tsyygeris sentään... nyt on ollut vähän aikaa tuntemuksia oikealla puolella alavatsaa, munisten ja kohdun välimaastossa jossakin. Ja juuri äsken TAAS kipukohtaus, hetkellinen kova ja häiritsevä kipu. Ei mulla koskaan tämmösiä ole ollut muuta kuin näköjään tässä kierrossa... mitä ihmettä :confused:
 
Tää on kyl hauskaa ku lukee täällä teidän tuntemuksia,oireiluita ja fiiliksiä ni sit ei tule niin paljon stressattua omista jutuistaan :) mä niin jännäilen täällä!! Nyt niitä plussia listaan äkkiä ja paljon :heart:

Tiuhti Uusi pinkka olis kyllä kiva,näitä sivuja alkaa jo ollakki taas :) Kiitosta saat kyllä multakin päivttelystä!
 

Yhteistyössä