<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Sati voi ei, toivottavasti ei oo mitään pahempaa :( Se vielä puuttuis että tollasen asian jälkeen tulisi vielä jotain jälkikomplikaatioita. Mutta tosi hyvä että pääset heti sinne!

Älkää tytöt puhuko hierojista, mä haluun kans! Mulla ei vaan ikinä oo tollaseen aikaa eikä mulla oo autoakaan ollu pariin kuukauteen kun mies käyttää sitä toistaseks työautona, mikä alkaa oikeesti pikkuhiljaa kyrsii. En muista millon viimeks olisin itte ajanu, varmaan kk sitten, kun se heittää mut ja hakee töistä, ja iltasinkin sillä on se :mad: Mä tuun hulluks neljän seinän sisällä!
 
Sati, voi kamalaa noita sun kipuja :( onneksi oot menossa lääkäriin! toivottavasti ei oo mistään vakavasta kyse! koitahan päjäillä siellä :heart: tuu kertomaan meille kuinka kävi, jos kykenet! kovastio lähetän sulle haleja sinne tulemaan :hug: ja et oo mörkö joukossa, kyllä mäkin oon aika pessimisti vielä, ja niinku sanoin, se voi olla viivanpaikka tai jotain muuta! :) mutta pakko silti vähä fiilistellä ;)
 
Myy, mä en oo viel miehelle hiiskunukkaan asiasta :ashamed: mä en halua että mies joutuis pettymään!!! odotan josko viiva vahvistuisi ja tulisi selvemmäksi jolloin mieski näkis sen ilman vippaskonsteja! kyllä taitaa sieltäki suunnalta sitte tulla kyyneleitä, vaikka miehinen mörökölli onkii :heart: ja varmaan sua houkuttaa se ajatus,jos vaan ihan vähä testaat? :D voi ku sieltä tulis ylläripylläri :heart: ja HIEROJALLE :D mäki haluuuuun! ja nyt selkä kuntoon :) saattaa muuten eka hieronta tehä pahaaki, huomenna hieronnan jälkeen meinaan saattaa olla jopa vähä kipeämpi, mutta siitä se lähtee se paraneminen :)
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti on mulla onneks pyörä, valkotakkiset olis muuten jo hakenu mut :D Mut kaikkialle on kuitenki matkaa eikä kauheesti jaksa enää lähtee kun on töissä ollu ja lenkittäny koirat sen jäkeen...
Ja meilläkin on aina ollu 2 autoa, mutta toinen vaan oli oma, miehellä työauto jota sai käyttää kokoajan. Nyt kun se sit lähti sieltä niin autokin meni... En tienny mihin lupauduin kun päätettiin koittaa näin :D
 
tiuhti Kiitos onnittelusta! :heart: Juu pitihän se laittaa oikein kunnolla näkyviin, kun sitä olet pyytänyt! :D Ja toivotaan viivan vahvistumista!! Minäkin näen toisessa kuvassa jotakin! :)

Lare Kiitos vastauksesta! Täytyy tässä kokeilla toiseen kertaan, että auttaisko jos sen laittaa vielä vähän syvemmälle.. On se niin ihanaa, kun sinun ei enää tarvitse moista vähään aikaan käyttää!:heart:

Sati Toivotaan, ettei ole mitään vakavampaa!
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti siis mähän en millään paskalla suostu ajaa, ja miehellä ei oikeen voi työautonakaan olla sellanen, pitää olla edustava :D No toivottavasti tää on vaan väliaikasta!

Napaa välillä. Ihan tylsää kun ei tapahdu mitään, mä haluun oireita! :D No jotenki nuutunu olo on ollu, mut sitä on jatkunu viikon eli ei pahemmin voi raskautumiseen liittyä. No huomenna olis jo dpo 7, pari päivää vielä ja annan itelleni luvan alottaa testirumban :D Sanotaanko maanantaina? (eli sunnuntaina... :D) Ainiin ja ihan kamala turvotus on kyllä, melkeen kilo tullu lisää :confused: Mut mä edelleenki luulen et se ja tää muutenki kumma olo on sitä etten tässä kuumuudessa muista juoda, mä oon aina ollu vähän huono...
 
tada, eiköhän se oo väliaikasta, kunhan miehes firma alkaa tuottamaan niin eiköhän sitte ole varaa ostaa työautokin :) pidetää peukkuja! yleensähän menee sen 2 vuotta ennenkuin firma alkaa olemaan kannattava, toisilla toki käy tuuri! saanko sen verran udella, onko toiminimi?

muoks*, ja hei ;) mä pidän peukkuja että sä pääset huhtikuisiin odotuspuolella :heart:
 
tää flikka lähtee viikonlopun viettoon :) mukavaa viikonloppua tytöt :heart:

Emby tai joku muu, jos jaksatte, niin päivittäkää vaan listaa :) siitä on suuri apu!

ja juu, mä tuun kyllä raportoimaan jos tapahtuu jotain suuntaan tai toiseen, sen verran jännittävää kummiski on etten mä kestäis olla kertomatta teille :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Hellurei tytöt pitkästä aikaa :)

Tiuhti kyllä mä näen molemmissa sun testeissä viivat :) Toivottavasti ne siitä vaan vahvistuu ja pääsisit odottajien puolelle :hug: :heart:

uusille tervetuloa :)

Nyt tulee vaan lähinnä vähän omaa napailua kun on niin hirveesti tullut tekstiä tänne et puolet menee ihan ohi :D Eka duuniviikko on nyt sit takana ja huomaa kyllä, kun ei oo koko viikkoon ees koneella oikeen ehtiny tai jaksanu käydä : / Nooh, eiköhän se tästä lähde rullaamaan taas..

tänään nyt alotin oviksen pongailu yritykset, haalea viiva tuli, eli ilmeisesti ovis on vasta tuloillansa?! sitä siis odotellessa :)

Nyt pitöis alkaa siivoilemaan, illalla vähän terassille istuskelemaan :)

mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Eli täällä oli puhjennut kohtutulehdus :| Ei ollut ihme, että olin niin kipeä ja olen edelleen! Kaksi antibioottikuuria sekä 800 burana + 1g panadol kipulääkkeiksi :(
Että voikin olla huonoa tuuria!!
Mutta onneksi huomasin tämän ajoissa ja tulehdus ei ollut päässyt etenemään kovinkaan pitkälle. Kunhan kuuri (viikon) on syöty ja vuoto loppunut, saamme edelleen alkaa sit heti yrittämään uusinta kierrosta. Hih, tätä tyttöä ei nyt pysäytä mikään, tulen vain entistä ahneemmaksi, mitä enemmän vastoinkäymisiä on :LOL:

Mukavaa viikonloppua myös minä toivottelen lääkehuuruistani :wave:
 
Dremming: Kiitos, toivottavasti plussaa tulis tällä kertaa!

-pansku-: Hyvä jos kierrot alkaa vähän tasottumaan!! Itelläkin on koko ajan vaan lyhentyny!! Ja onnea :flower:

tiuhti_ Mä en uskalla tulkita mun läppärillä nyt noita kuvia, näkyy niin huonosti joten en uskalla sanoo näkyykö viivoja..anteeks!! Olen tunnelman pilaaja.. :ashamed: Mutta sä sit sait aikaan sen, että kävin ostamas halpoja testejä ja ajattelin huomenna tehä ekan testin :D Taidan olla tyhmä mut silti..

Sati Voi kurjaa! Onneks kuitekin pääset nyt hoitaan ittes kuntoon ja sit uutta yritystä! Mäkin pelkäsin keskenmenon jälkeen, että jos ois joutunu kaavintaan tai ois tullu tulehdus.. Toivottavasti kivut helpottaa pian!!

).( Älkää enää uskoko mitään mitä täällä säädän :D Kävin kuitenkin täällä lukemassa ja kattomassa tiuhtin kuvia, niin pitihän sitä kaupasta ostaa sit pari halpaa testiä niin voi aamulla tehä jo ekan :LOL: No perhana kun maha on ollu taas niin outo koko päivän!! Häiritsi työntekoa!! Ja kauhee nälkä koko ajan.. Eilen illalla alko jo nämä kunnon mahatuntemukset.. En kyllä tiiä mitä ovat mutta teen kuitenkin huomenna testin. Digitestiä en raaski tuhlata.. Vaikka se kyllä kertois heti..

Hyvää viikonloppua kaikille!! Lähdetään sukuloimaan!! :heart:
 
Heippa tytöt :wave: Reissut on reissattu, kivaa oli mutta mukava on olla taas kotonakin :) En oo ihan täysin perillä mitä täällä on tapahtunut mutta jotain juttuja tossa yritin bongailla.

Ensinnäkin kiitos vielä onnitteluista, ootte ihania :heart:

Tervetuloa uusille :wave: Toivottavasti nähdään pian odottajien puolella :) Sati hyvä että selvis mistä kivut johtu ja sait lääkkeet, toivotaan että kivut helpottaa pian.

PikkuHöttis Onnea plussasta!!! :flower: :heart:

Ihana oli lukea ultrakuulumisia Laretzkilta ja kuumeilijalta! Onnea hyvistä uutisista :flower:

tiuhti Kyllä mäkin nään siinä alemmassa kuvassa jotain! Voi kun se olis nyt sitä, ja uskon että onkin :heart: En malta nähdä uusia (plussa)testikuvia :)

pansku Huutelen täältä vielä tosta kuukupista, että tosiaan kokeilemalla löytyy se oikea kohta, mulla se taitaa olla vähän alempana kun muilla, mutta hyvin on siis siinäkin kohtaa toiminut :) Eli kokeilemaan lisää vaan! Ja ilmareiät kantsii pitää puhtaina että kuppi toimii kunnolla. Vaikka toivotaan tietenkin että näitten menkkojen jälkeen siitä tulee sullekin hetkeks turhake ;)

Napailen pikaisesti, että alkuraskauden ultra on varattu ja ajankohta on 19.8., jännittää jo nyt ihan sikana... Kunpa meidän pikkuisella olis kaikki hyvin.

Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea uuteen kiertoon :hug: Ovistelijoille tärppionnea ja puuh puuh plussapuhureita ja uskoa tulevaan kaikille :heart: Ja niinkun tiuhtikin vinkkas, että nyt tää pino tyhjäks! :D
 
huomenta :wave:

täällä ei uskallettu testata olleskaa tänää aamulla :ashamed:

mynttis tsemppiä sitte ultraan! onko sulla oloja vielä? kaikki menee hyvin :)

lemonade, sun testikuvia odotellen :D tsemppiä :heart:


mulla iski epätoivo, mitä jos siellä ei ookkaa mitään? :ashamed: noh.. sen näkee kyllä..
 
atl
tiuhti kyllä siinä kuvassa jokin vaalea viiva näkyy, uudelleen vaan testailemaan!

satille pikaisia paranemisia!

lemonade toivotaan että maanantaina jo näkyis jotain!

ON: Itse oon kuvitellut ittelleni kaikenlaisia oloja.. on kylmä hiki vähän väliä, vasemmalla jossain munasarjan kohdalla outo tunne, oon herännyt joka yö vessaan jo viikon, yleensä en koskaan. Voi silti olla että kuvittelen vaan. Pieni flunssanpoikanenkin tuntuisi lähestyvän.

Oon miettinyt koska uskaltaisi testata. Periaatteessa perjantaina voisi, mutta saattaa olla että testaamaan jo torstaiaamuna, koska torstaina on yhdet "ilmaisen viinan bileet", enkä kyllä halua ottaa edes muutamaa jos onkin kyytiläinen tarrannut. Miehen kanssa naurettiin että poru tulee joka tapauksessa, tuli viivoja sitten yks tai kaks. Vaikka onkin vasta yk1. En vaan osaa oikein suhtautua asiaan järkevästi, tiedän kyllä että tärppäämistä voi joutua odottamaan kauankin, eikä välttämättä tärppää lainkaan, mutta toivoohan sitä plussaa tietty heti ensiyrittämällä.

Edit: älkää ihmetelkö jos tekstissä on hassuja sanoja, kirjoitan kännykällä, ja se muuttaa joskus sanat ihan vääriksi. Esim nyt tämä oli kyytiläinen sanan sijaan pistänyt Lyytikäinen. No, jos tärppää niin työnimeksi vois antaa Lyytikäinen :D
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti Kiitos, toivotaan näin :) Oloja ei vielä ole kauheesti, ja oon siitäkin jo ehtinyt vähän panikoimaan, mutta ehkä se pahoinvointi vaan vaanii tuolla nurkan takana :p Tähän mennessä on vaan sitä oviksen tienoilta koko ajan jatkunutta tissikipua sekä pieniä neppailuja ja paineen tunnetta varsinkin iltaisin. Niin ja naama kukkii, jes! Ehkä se on hyvä että maltoit olla testaamatta tänään, ei tarvi tihrustella sit niin kauheesti, kivempihän se on huomenna sitten kattoo kunnon viivaa ;) Viivan vahvistumisia sinne :heart:

lemonade Plussaonnea maanantaille :heart:

atl Toivotaan että tärppi on käynyt jo nyt, onnea sullekin ensi viikon testailuun :heart: Toi Lyytikäinen on hyvä :D
 
ON:*Toivon totisesti, että ette kukaan joudu kokemaan tätä helvettiä, mitä itse nyt kipujeni kanssa koen!! :'( Aamut ovat ihan järkyttäviä, kun kipulääkeen teho on yön aikana laantunut. Et löydä sellaista asentoa, jossa saisit kivun hiukan hellittämään : / Täytyy vain odottaa tuskallisesti, että kipulääkkeet alkaa taas vaikuttamaan... Ens yönä laitankin kellon soimaan, jotta voin ottaa kipulääkettä aamua varten, jospa sitten ei olisi niin pahat kivut aamulla odottamassa!! Että voikin olla huonoa tuuria mulla :( Ja kun tämä ei johdu edes siitä, etteikö kohtu olisi tyhjentynyt kokonaan. Kohtu tyhjentyi*melkein heti km:n jälkeen ja vuoto ollut ihan normaalia, mutta silti piru iski tähän tyttöön!

Teillä monella on kyllä ihanan ja toistaalta todella ressaavan jännittävät paikat edessä. Se tunne, ku pissaat tikkuun! Siinä tunteessa, jos missä, sekoittuvat täysin toivon ja epätoivon tunteet! :whistle: puhalsin nyt meille kaikille todella paljon plussatuulta :wave:
Itsekin varmasti jo ensi viikon loppupuolella pääsemme heiluttelemaan peittoja ja johan peitot seuraavan viikkojen ajan heiluukin, kun tää ei nyt voi lainkaan arvailla / laskea ovulaation ajankohtaa :LOL: Mieheni tykkää :heart: Mutta minusta onkin kiva hänelle antaa kunnon palkinto tästä minun tukemisestani näinä epätoivon hetkinä! Aamulla hän makasi vierelläni ja silitteli hiuksiani ja mietti, että kunpa olisi lääke, joilla voisi puolet kivuista siirtää hänelle :) Ihana raksu :heart:
 
Unohdin kertoa, että eilen kun apteekista hain ison kasan lääkkeitä, ostin samalla neljä digitaalista raskaustestiä :LOL: Mieheni odotti autossa ja hänelle vain tuumasin, että ostin nämä jo valmiiksi myös, hän vain totesi, että hyvä :heart:
 
Sati Soitappa uudestaan lääkärille että tarviit vahvemmat kipulääkkeet!! Mulla oli keväällä kohdunulkoinen raskaus joka vuoti verta vatsaonteloon, josta kivut kesti sen reilu 4 viikkoa. Kipulääkkeeksi sain 4krt /pvässa 100mg Tramalia, tarvittaessa Panacodia lisäksi. Ei tarvii olla urhea ja kestää sietämättömiä kipuja!! Ja reilusti sitä sairaslomaa kans! Voimia ja pikaista paranemista :heart:

tiuhti Tuuthan kertoo huomen sit jos teet testiä!! En malttais oottaa, tänäänkin olin täällä jo aamusta kurkkimassa että oisikko testannu. Jännittää niin sun puolesta :heart:

ON Kauheen noloo mut musta tuntuu että tässä kierrossa tärppää :ashamed: Ekaa kerta testaillu ovista (davidin testeillä) ja vahvimman viivan sain kp 12 eli eka päivänä kun aloitin. Sen jälkeen aika hailakoita vain tullu, eli ovis olikin ehkä jo kp 11 tai 12. Tuleekin ehkä lyhyempi kierto... Niin ja mulle vois päivittää listaan iäksi 26 =)
 
Sati Paranemisia! :)

tiuhti Jaksahan vielä pari päivää ja tee sitte uus testi, ni ei oo ainakaan epäselvää, jos ja KUN muutosta näkyy tikussa! :heart:

lemonade Kiitos! :) Tsemppiä maanantaille!

mynttis Juu. Minusta vain tuntuu, että se on liian leveä minun kroppaan.. Sain sen nyt paremmin kun eilen kokeilin, mutta pitäs vielä se antenni lyhentää pois, hinkkaa ikävästi siinä suulla. Se on siis Lunetten isompi kuppi..
Ja hei, ihanaa kun pääset pian jo ultraan! Tuuhan näyttään kuvaa siitä sitten, jos pystyt! :)

viida Onnea vanhettumisesta! :flower:
 

Yhteistyössä