<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

katotaa nyt.. näettekö jotain? on niin paska kuva mutta parempaa en saanu.. :ashamed:

Aijaa.com - 8424656.jpg

Aijaa.com - 8424897.jpg

^^
muokkasin hiukka kuvaa ja lisäsin punasen pisteen siihe alle missä kuvittelen jotain näkeväni! aikasemmasta ei kyll nähny mitään..

ja jos mä oikein tihrustan kuvaaniin näen sen viivan, luonnossa se näky vähä paremmin..

oon mä epätoivonen ja säälittäväki jo :ashamed: vittu..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jomi
Hei, aina pitää laittaa, oli kuvat miten paskoja vaan! :D Meijän muiden työ täällä on tihrustella vaikka sitä tyhjää testiä ja pähkäillä pää puhki samalla kun näyttöä säätää, että olisko siinä mitään... :)
 
ja mulla on tänää aamulla tullu monta sellasta hassua nipistystäki mahassa, ja koko ajan vähä jomottelee tonne jonnekki alas sisälle, äsken ihan säikähin ku tuli kolme sellasta "nykäsyä" alamahassa, se tuntu hassulta.. voi ku tää nyt olis tätä..
 
Laretzki
pansku Mulla itellänikin on käytössä kuukuppi, niin ajattelin kommentoida kun näin sun kysyneen siitä. Siis sen kupin ei paikoillaan ollessa kuulu tuntua lainkaan. Sitten kun sen saa asettumaan oikein, niin eron huomaa ihan selkeästi. Se tulee yllättävän ylös. Mutta on kyllä ihan älyttömän hieno keksintö kunhan käyttöä opettelee hiukan. Itselläni rippuu vessassa kaksin kappalein niitä tällä hetkellä, vaikkei käyttöä ole...
 
tiuhti rakas!! Mä kyllä nään sen :heart: :heart: Tossa alemmassa kuvassa on kyllä viivanpoikanen!! Muakin alkaa itkettää!! Oon niin onnellinen sun puolesta!! Toivottavasti pieni tarraa lujasti kiinni!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
:D hui! siis tolta se näytti aamulla ku ite katoin ja kamera väärensi sitä aika paljon, siis siitä tuli tosi tumma kun ei voinu salaman kanssa ottaa, onneksi on kuvankäsittelyohjelma jolla saa vaalennettua taustaa ja lisättyä valoa!
 
Kyllä mä nään nyt molemmissa kuvissa sen hailakan viivan!! :heart: Ja oon ihan varma että se viiva vahvistuu! kuten sanoitkin että tää kierto on tuntunu erilaiselta ja vielä niin vahva ovisplussakin! =) Oon niin täpinöissäni!! Ihania uutisia!! :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
viida, katotaa kui akan käy :ashamed: mua alko ihan pelottaa tää, koska mä tuun tippuu ja korkeelta jos menkat alkaa.. mutta jos mä hetken nyt fiilistelisin kummiskii ;) vaikka toi voi olla vielä viivanpaikka tai joku muu falski, niin silti!
 
tiuhti Tottakai fiilistelet, RKTT vai mitä ;) Ja mä koppaan kiinni jos tuut rytinällä alas mutta oon ihan varma että sä siirryt odottajien puolelle! :heart: Mä voisin kyllä mielelläni liittyä seuraan sit parin vkon päästä :)
 
Hui! Nyt tuli itku!! Kyllä mä Tiuhti nään testissä viivan..! :heart: Ooon niiiin Onnellinen sun puolesta, kyllä se jo olis sun vuoro! *rutistaa oikein lujasti* Nyt vaan viivaa vahvisteleen, ja varmasti viä vahvistuuki ku sulla on kp aika vähä viä.! Kyllä se on nyt kuule sitä!! :heart:

Meillä isäntä piti kovan puhuttelun ja anto mulle luvan testata vasta maanantaina kp32! Miten voin malttaa sinne asti.. Tekis vaa mieli hakee testi vaikka isäntä kieltiki.. :ashamed: Meidän pitäis huomenna häihin ja olis ollu kiva ennen sitä testata (oon jokatapauksessa kuskina, että ei periaattees oo pakko), tai ainaki sunnuntaina..
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Siis mitämitämitämitä????? :O Voi tiuhti!! :hug: ONNEEE!!!!!!!! :heart:
Pakko kyllä todeta, et mä en nää nois mitää, MUTTA siksi koska mulla on todettu 11v sitte lievä punavihersokeus, ni mä en nää mitään ihan haaleita tai ihan tummia vihreitä tai punasia. Mä luulin jopa että naapurin auto oli musta, kunnes 4 vuoden päästä joku sano sitä tummanpunaseks :DD

Ainii kukas muu olikaa plussannu.. Höttis onnea sullekin!! :heart:

Voi ku on kiva lukea hyviä uutisia.. Itellänihän ei oo minkäänlaisia oloja, ehkä tää kierto nyt sit vieläkin vaan venyy :( En testaa ennenku on se kp40 täynnä, ni en sit taas turhaan pety. Omituisia huimauskohtauksia kyllä on ollu, välillä meinaa taju lähtee ku esim venyttelee oikein kunnolla tai nousee liian äkkiä ylös sohvalta tms. Mut en vielä usko et olis minkäänlainen oire. Maanantaina olis töihinpaluu sitten edessä. Eikä kyllä kiinnosta tippaakaan. Tän viikonlopun vielä jos vähä rellestäis ja ottais rennosti ni sit vois asennoitua niin että kesäloma on ohi ja arki koittaa. Isäntä täytti eilen 25 ja sitä pitäis jotenkin juhlistaa. Huomenna pitäis Kouvolaan lähtee johonki hemmetin autotapahtumaan ja sekään ei mua kyllä kiinnosta. Ei mun kyllä oo pakko lähteekään :) Ainii, peukkukin voi jo paremmin vaikka se kyllä on vieläkin hemmetin ruma. 1/4 kynnestä lähteny mut uus kasvaa jo kovaa vauhtia. Eipä tänne muuta tällä kertaa, taidan alkaa pukemaan vaatetta päälle ni pääsis joskus uloskin täältä :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
siis jumaliste muijat te ootte ihania :heart: mä poraan täällä!

Myy, koita malttaa siellä! mutta mä en pystyis ja uhmaisin miehen käskyjä :D

inieh, ihan kamalasti kummiski haluan tsemppejä lähettää testailuun sitte ku testaat! huimaus kuulostaa hyvältä jo ;) ja loman jälkeen töihin meneminen on kamalaa! mulla alkaa se vitutus jo viikko ennen loman päättymistä! olis edes sellanen duunipaikka missä viihtyis vähä paremmin niin ei tuntuis niin ankeelta!
 
Nii, ja niistä vakuutuksista.. Kyllä vakuutus korvais sen papparaisen auton korjauksen, mutta me menetettäis siinä 1300 € bonuksia, eli enemmän mitä se korjaus on.. Eli, maksetaan se korjaus itte, nii bonukset säilyy, säästetää sillä 300€. Ja kaskohan korvaa sen meidän auton kyllä, ei siinä mitää..

Tiuhti *ojentaa nenäliinaa* Positiivista siinä on se, että ne on Onnen Kyyneleitä! :heart: Mitäs miehes? Onnen kyyneleitä? Mulla olis hieroja päivällä, ja siinä olis apteekki ihan vieres.. En tie pystynkö vastustaan..? Jos ostan testin valmiiks, ni ihan varppina testaan jo huomenna, sitte en voi odottaa maanantaihin.!
 
tiuhti_, voi että :) Plussatuulia :whistle: oikein kova puhuri lähti tulemaan!!

PikkuMyy, niin mä vähän ajattelinki, et jos ei halua niitä bonareitä käyttää, nini.. Juujuu.
Vai hierojalle? Ihanaa :heart: Saat selänki kuntoon :) Ja malta ny tyttö hyvä mieles, kyl se siellä sisällä sit köllii, jos on kölliäkseen :)

..tänne ei mitn. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Myy Joo mäki joskus kolaroin vuosia sit meidän just ostetun auton ja bonuksia meni liki 2tonnia. Ja omaani mä nyt oon kolhinu tänä vuonna mut se toinen auto oli nii vanha ja heppu niin kiva et otti vaa käteisenä 20e :D Ja hei kiva kun muistutit, mullakin on tänää hieroja :D :D
 
Heippa tyttäret :wave:
Ihana lukea noita teidän jännitystarinoitanne!! Ite on ihan täysillä kans mukana :D

Tiuhti Mä näen toisessa ihan haalean viivan, mutta kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä uudestaan testi. On kuitenkin niin haalea, mitä kuvassa näkyy, että voipi olla tosiaan viivan paikka. (meinaan ku on valoa vasten, niin silloin saat näkyviin monessa testissä viivan paikan).
En missään tapauksessa halua olla mörkö joukossa, mutta jos itselleni tulis tuollainen viiva, en uskaltaisi ollenkaa vielä iloita : / Kun tein viime raskaudesta testin, niin viiva oli haalea, mutta sen kuitenkin näki ihan selvästi. Sunhan Tiuhti kannattaa tehdä digitesti, niin sitten ei tarvitse jännätä viivan vahvuutta?? Digitesti kertoo täsyin, oletko raskaana vaiko et... paitsi ei silloin, jos raskaushormoneja on vielä liian vähän. Mä tein digitestin ja tuli melkein heti, et raskaana 2-3vkoa.
Mutta eipä sitä iloa kauaa kestänyt! Tyhmää....

ON:*Tämä tyttö joutuu lähtee kohta puolin lääkäriin :( Mun alavatsakivut ovat niin järkyttävät, että aamulla jouduin kaksinkerroin kävelemään. En pystynyt istumaan enkä olemaan seisten :'( Kipu oli oikeesti ihan sanoinkuvaamaton!! Laitoin gynekologille viestiä, hän vastasi heti, että nyt kivut eivät ole normaalit, täytyy mennä käymään asia tarkistuttamassa. Olen ottanut 2x1g panadolia ja hiukka on kipu hellittänyt... Yleensähän kivun pitäisi loppua melkeinpä heti ku kohtu on keskenmenon jälkeen tyhjentynyt (?) Kunpa ei olisi mitään tulehdusta : / Ei ainakaan kuumetta ole, eikä vuoto ole pahanhajuista... Ilmoittelen sit, mikä täällä tilanne.
 

Yhteistyössä