<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

syysmyrsky, jos siis sulla vasta KP8 niin varmaan vasta tuloillaan :) se voi meinaan tehä sillee et yhtenä näyttää vahvempaa ja toisena heikompaa mut sit tuleeki yhtäkkiä ovisplussa :) ei kannata ressaa sitä, testaat vaikka aamulla klo 10.00 ja illalla klo 18.00 niin ei mene ovis ohi (ehkä) :)

Chiba no höh, hassua että joudut viemään uuden purkin sinne, noh :) tuleepa testattua vaikka tuskin sulla mitää hyppykuppaa on :D
 
tiuhti, no joo kun ohjeet mitkä sain alunperin niin niissä oli, että pese alapää ennen kokeen ottoa. Noh, minähän kilttinä tyttönä niin tein ja kuulemma ei olisi saanut pestä. :D Noh, samapa tuo. Ku tuo labra on tuossa vieressä niin helppo sinne on mennä.
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 30.3.2011



iloksi...................28.............kp 43/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 43/30.....................yk 16



Hey.....................22.............kp 38/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 38/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 37/28-54...............yk 4
Pamsu*...............26..............kp 31/35...................yk 7



Satuh83..............27..............kp 29/32-34................yk 4
AnniMu...............20..............kp 28/32-87.................yk 4
t84.....................27.............kp 22/26-28...............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 22/26-57................yk 6



PikkuHöttiäinen.....27..............kp 19/27.....................yk 4
Chiba..................22..............kp 14/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 13/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 13/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 11/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 11/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 11/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 10/25-30................yk 4


Lilli88..................23.............kp 7/26-?....................yk 4
Gabrielle..............29..............kp 6/?........................yk 5/2


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti, no lääkäri sanoi että kahden viikon päästä olis tulokset saatavilla kun on käynyt verikokeissa, mutta labratäti sanoi tänään että huomenna tulokset ois valmiina. :D eli varmaan jos sitä ens viikon loppupuolella soittelis lääkärille puhelinaikaa, jospa ne sitte ois valmiit. :)

Ja mie en taas ymmärrä, tänään on kolmas päivä kun tikutan ovista ja ei ole viivat muuttuneet mihinkään päin. Yleensä tässä vaiheessa alkaa jo pikkuhiljaa tummentua viivat mutta mitä vielä, hyvä että viivoja edes näkee. Toivottavasti nyt edes tässä kierross ovuloisin kun epäilen, että ovuloinko viime kierrossa olleskaan kun venyi sen verran ja oireita ei tullu. Tietenki nytki alkaa venymään kierto. :/

Mutta olipa ihana, miehelle tuossa mainitsin että ku taas tikussa on haaleat viivat niin alko heti kyselemään, että mikäs kp ja semmosta. :D se tietää kohta paremmin nää meikäläisen jutut entä mie. :heart:
 
Chiba, siis siulla on kyllä ihana mies :heart: jaksaa tsempata sinua ja pitää huolta! aiva ihanaa! =) juu varaat sen soittoajan lääkärille niin se sitten kertoo siulle asiat, mut jos ne kerta on jo huomenna valmiina niin etkö vois ottaa aikaa jo TÄMÄN viikon lopuksi? :) perjantaille!?
 
tiuhti, se on. :heart: Ja mie ajattelin että jos nyt otan kumminkin tämmösen ns. viikon varan että jos labratäti muisti väärin tai jotain, niin ovatpahan tulleet jos ens viikon lopulla soittelen. Ja ai kauhea, miten mie olen jo torstaipäivässä. :D
 
ja niin oon mieki ihan torstaissa :D luulin että on niin kauan ennenku sie Chiba kyseenalaistit sen äsken :D hyvin menee! niin ehkäpä se onkin ihan hyvä odottaa, mie en pystyis ku oon niin malttamaton noiden asioiden suhteen :D
 
Gabrielle, tuli mieleen tuossa vitamiineja ottaessa että muistinko mie sanoa sulle siitä vehnänalkioöljykapseleista, että niitä saa ihan luontaistuotekaupasta? :D tai mie ainakin ostin Linnainmaan cittarissa olevasta Life-myymälästä. Muisti on hyvä, mutta pirun lyhyt. :D
 
syysmyrsky Tsemppiä ton sylkitestin kanssa pähkäilyyn. Vaikea kuvitella, että se ovis ihan vielä olisi, jos kp:t on noin pienet? Vaikka mistäpä sen toisaalta tietää, nää kun on välillä aika henkimaailman asioita… Kattelin kans eilen, että on se testi kyllä todella edullinen käyttöikään nähden. Joten edelleen oottelen, että raportoit lisää kokemuksia, jos vaikka joskus itsekin päädyn moisen tilaamaan ;)

t84 Muista nyt, että sun dpo:t on pienet ja on aikaista testata. Eli ei vielä kirvestä kaivoon, eihän? :hug: Tiedän kyllä, että nega sattuu joka kerta, vaikka siihen kuinka yrittäis asennoitua etukäteen.

tiuhti_ Niinpä, ehkä tää on tosiaan jotain kevätmasennusta tms. Vaikka olo ei oo varsinaisesti mitenkään masentunut :confused: Tänään on taas onneksi vähän parempi päivä, kun nukuin pitkät yöunet :)
 
Moi muruset :)
Tiuhti_ en kyl usko että se raskaudesta kerto kun sen verran haalee oli viiva mut huomenna palkkapäivä niin selvii tääkin asia :D

Ihana auringonpaiste täällä!!! Voi kun se kevät nyt alkais ihan kunnolla :)
 
Moi ja Apuaa, mä olen ihan nyt jäljessä näistä jutuista, kun hetken olin poissa! :D

Vastailen nyt aluksi tohon imetysgalluppiin ; Eli kyllä mä haluan imettää sinne max puolivuotiaaksi, mutta kyllä täytyy pullokin heti opettaa :) En mä asiaa oo niin hirveesti vielä ennen tätä miettinyt, mutta hyvä kun tuli nyt puheeksi :D

Meidän alakertaan synty vähän aika sitten vauva..en oo kuullu sen itkevän ku pari kertaa! Ja meillä on ohuet lattiat ja seinät :D
Mullakin on ollu kauhea hoivaamisen tarve tässä..onneks on koira :LOL: ja haluaisin tuoksutella vaavia, kun ne tuoksuu aina niin hyvälle.. oma pikkunen varmaan sitten 100 kertaa paremmalta! :heart:

ON, Täällä vaan vuoto jatkuu, mutta kipua ei oo kamalasti ollut. Kun semmonen kipukohtaus tulee niin sitten tulee ulos myös semmonen ihana riekale..:x Toivottavasti nää pian loppuis!

Namppis88, Täälläkin paistaa aurinko niin kivasti! Voisin hypätä kevään yli suoraan kesään.. :))

Mä olin tänään mun kaverin mallina, kun se opiskelee parturi-kampaajaksi ja niillä oli värikoulutus. Me tehtiin niin hieno suunnitelma, miten toteutetaan väri tähän (kun halusin vaaleampaa).. sitten se kouluttaja oli jotenkin tosi outo! Ensinnäkin odotettiin siellä 2 tuntia ennenku päästiin alottamaan mitään, kun tietysti sille täytyi selittää mitä tehdään ja miten. Muiden luona se viipyi jotain 15min ja kun meidän vuoro tuli (oltiin viimesiä) niin se viihtyi siinä ehkä 2 minuuttia ja oli just semmonen asenne, että ei kiinnosta ja oli tosi tyly. Sano vaan että tehkää pari raitaa tonne ja tonne.. Myöhemmin se sano mulle, että en sais vaalentaa tukkaa..tummentaminen on parempi juttu! Joo, onhan se ehkä, mutta kai mä saan tehdä tukalleni mitä haluan?! :D Mun kaveri menee ens kuussa töihin jo ihan liikkeeseen ni meen sitten sinne ja fiksataan tätä vähän paremmaksi. =P Mut joo, oli kyllä outoa.. :LOL:
(opiskelin kans hetken noiden luokalla, mutta mulla meni astma niin pahaksi, että oli pakko lopettaa.. Ja en kyllä takasin kaipaa.. oli se meno siellä vielä semmosta. Osa mun entisistä luokkakavereista ei ees kattonu mua päin tai sanonu moi.. vaikka en oo tietääkseni heille mitään tehny :LOL: :O ota niistä sitten selvää.. )
 
carnesir VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!! :D Voin niin samaistua tohon tilanteeseen. Meidän parturikampaaja luokka sillon 05 alottaineilla oli aivan jäätävä!! Me ensimmäisenä vuonna suunnilleen tapettiin toisemme sinne. meen eka opettaja lopetti koska ei kestäny enää. mut sit ku saatiin kunnollinen AIKUINEN opettaja jolla jalat maassa niin tilanne rauhoittu ja vihattiin vähän vähemmän toisiamme. mutta päättötyötä tehdessä toiset ihan oikein nyrkein ja HAMPAIN tappeli mm tietokoneista kun ei sillon oikeestaa kellää viel mitää läppäreitä ollu toisin ku nykyää jo yläasteelaiset kantaa läppärii jokapäivä koulussa :| mut siis meitä aloitti sillon 20, kolmantena vuonna meitä oli enään 14 ja 13 valmistui... ja noikin 7paikkaa olis voinut täyttää ihmisillä joita oikeesti ala kiinnostaa + että meistä valmistuineista alan töitä tekee 4, minä ja kolme hyvää kaveriani :D pari viikkoa sitten nämä jotkut lähetti luokkakoukous kutsun johon myöntävästi vastasi 3 ihmistä, kertoo aika paljon kuinka paljon kiinnostaa näitä ihmisiä nähdä :D
Ja se kouluttaja luultavasti ei jaksanut nähdä sitä vaivaa että sulle oltais saatu nätti vaalea aikaiseksi. aika mälsää :(
Omaa napaa sen verran että en oo saanu siihen testiin tänään yhtään mitään näkyviin :D en niinko mitään. weird. sanoin kyllä miehelle tänään ukaasit että jos koira ei opi kävelemään hihnassa niin lasta ei tule. kiva kun tuollainen 45kg kultainennoutaja vetää mua tuolla pihalla sohjossa perässään ku löysää paskaa.... jouduin vielä pesemäänki sen ku tultiin sisään, oikein prkl kruunaus loppupäivälle. tämä noutaja on siis "isännän" koira ja minulla itsellä on havannan koira. pieni söpö ja ehkä viis kiloinen. mut enivei hulluja kummakki. tai siis kaikki enemmän ja vähemmän tämän katon alla :D
 
syysmyrsky, Joo meillä sama juttu. Kaikki oli/on edelleen toistensa kurkussa kiinni siellä. Ja meilläkin vaihtui opettaja, se kuka opetti ensimmäisen vuoden oli semmonen tosi ailahteleva.. sitten se oikein ruokki niitä riitoja mitä meillä oli!! Eipä se meno siellä vissiin mun lähtöni jälkeen oo parantunut.. Mut se mua kummastutti kun ei voitu edes moi sanoa..:O Oishan se kiva ollu jos ois nyt saatu laitettua tää tukka kivasti, kun ilmaseks tehtiin :D Mut kyl tää kuosiin saadaan, kyllä hyvästä maksaakin :) Hiukan nauratti kun se selitti koko ajan PASTILLI väreistä..............ilmeisesti tarkotus oli höpöttää pastElli.. :D

ON, Äääh, mä tässä nyt mietin lähdenkö ensiapuun vai enkö lähde.. Mulla on ilmeisesti jotain pähkinäallergiaa, kun söin äsken salaatin kanssa pari cashew pähkinää ja sitten jälkkäriksi pari mantelia ja maapähkinää.. sitten mulla alko ihan kaamee vatsakipu, semmonen oikein polttava! Ja tavaraa lens ihan kivasti pihalle........jos saan sanoo suoraan niin ihan ku oisin kussu väärästä reiästä :LOL: no, ei mua kauheesti naurata..huomenna nauran :D Ja nyt pelkään, että mun naama turpoo kun siihen ilmesty jo yks punanen mollukka..ei onneks kovin iso. Mahakipu alkaa jo pikkasen helpottaa, ni siks hieman emmin tota päivystykseen lähtöä. Jos nyt tän naaman kanssa tapahtuu jotain extremeä ni sitten se on mentävä tuhannenloikkaa :O
 
Carnesîr Kiva tollanen allergia! : / Jospa se menis ihan säikähdyksellä ohi kun vatsakin on menny parempaan päin. Kurjaa jos pitää kattella niin tarkkaan aina syömisiään, pähkinääkin kun on vaikka missä.

Mun kevät on tullu! Ja päässä pyörii ihmeellisiä ajatuksia... Mulla vissiin alkaa nyt se joka vuotinen "kevättä rinnassa" -herääminen. Siis joka kevät oon siitä masennus kaudesta selvittyäni jotenki heränny henkiin. Ihmisiä ja ympäristöä kattelee eri tavalla, saattaa jopa kattella muita miehiä sillä silmällä ( :ashamed: ) ja jotenkin on vaan niin "täynnä elämää". Siis älkää nyt käsittäkö väärin! En oo mikään pettäjä (vihaan pettämistä), enkä oo vaihtamassa miestäni mihinkään, mutta näin keväisin mussa herää tällaisia kummallisia tunteita. :) Tää ois varmaan tosi hyvä aika aloittaa se vauvan teko kun on niin "elossa", mutta eih, odotellaan nyt vielä. :) Voi voi minua poloista. Housuissa on vaikea pysyä! :D Niin ja se perkuleen täti ei ole tullut kylään vieläkään! Sen verran mitä pilleri kierroistani tiedän niin ne on olleet jotain 28-31pv ja nyt on kp 30/28-31. Tulis nyt vaan. Jotenki niitä jopa odottaa :confused:
 
Dremming, Se tässä kummastuttaakin kun ei mulla ennen oo pähkinäallergiaa ollut. N. kuukausi sitten tuli ekan kerran pähkinöiden syömisen jälkeen tämmönen mahakipu.. ja tää on nyt kolmas kerta ja pahin :| Kai se tämäkin on vaan hyväksyttävä siihen allergisoivien aineiden listaan..
:ashamed:
Nyt odottelen, että muru tois banaania jos sais mahaa vähän paremmin toimivaksi ja sitten painun katselemaan unikuvia jotenkin meni voimat ihan hukkaan eli palataan huomenna! Kauniita unia kaikille :hug:
 
carne meen opettaja myös ruokki riitoja :D ja yritti "selvittää" meen välejä et varmasti tiesi kuka on kenenki poikaystävän vieny ja kenen poikaystävä on minkäkin luokkakaverin kans pettäny ja ketä :D jne jne jne. sen mies kylläkin iski meen luokalta yhden mimmin. :D semmonen look a like david beckham. ei huono. joten taisi iskeä vyön alle narttua. oikeestaan se kyl sai potkut sitten kun se oli masentunut ja meni sähköpuolen poikien ulkomaan vaihdossa kuksaseen yhtä 17vuotiasta sähkäpuolen opiskelijaa josta tämän pojan tyttöystävä käräytti nämä koulun kevätjuhlassa rehtorille. miltä tää kuulostaa? :D mut kuitenki täyttä totta. welcome to my life!
dremming ymmärrän tuon kevättä rinnassa jutun ja tunteen että on täynnä elämää. edellisessä suhteessani kerroin rehellisesti myös miehelleni tästä, ja sanoin myös että saatan olla ihastunut. kerroin että haluan unohtaa tämän ja olla hänen kanssaan, mutta hänestä olen pettänyt häntä/hänet. no se oli siinä sitten. jälkeen päin kuulin että hän oli petollisuudestani kertonut jonkun kauniit ja rohkeat version vanhoille luokkakavereilleni pikku kylästä. no senhän sitten tiesin et olin kauhee huora ja kaikkea :( kuulemma olin pettänyt ja kirjelapulla jättänyt ja miehen poissaollessa ruuvvannut itse hänen nimensä pois ovesta.
mutta onneksi en tollasen läjän perään jäänyt itkemään koska löysin jotain paljon parempaa <3
 
Mulle voi päivittää kp 1/26-27.. Saa nyt olla tuossa 26-27 tuo ku nii monta kiertoa on sillä ollu. Pitää vaan toivoa ettei niitä 80 kiertopäiviä enää tuu..

Ja sori ku en oo kerenny taas aikoihin kirjottelemaan. Töissä aamusta iltaan :/ Mut yritän skarpata!

Kuumia plussatuulia kaikille tyttöset! :)
 
t84
Huomenta!
Ja täällä taas nega :D Siis on se jännä, vaikka testais tyyliin dpo 4 ja olis siis IHAN varma ettei siellä mitään näy niin miks pettyy niin pahasti. Mäki voisin kuvitella että huomenna tai ylihuomenna näkyis, niin miksen vaan voi odottaa siihen asti :D
Mä muuten näin unta että olin plussannu! Sit kun heräsin oli jotenki tosi onnellinen olo ja mietin kaikkea että varmaan tästä aamusta lähtien jätän kahvin pois ym... :ashamed: Sit kun pikkuhiljaa heräilin niin tuli sellanen hetkinen olo, että missäs vaiheessa mä muka oon plussannu. Ja voi jumaliste sitä pettymystä :D

carne onks teillä kaapissa kyytabuja? Sellasen vois varmaan ottaa tollaseen, ainakin enshätään. Allergiat on kyllä syvältä, mulla ei onneks oo muuta ku allergia jolleki lääkkeelle, mutta miehellä on ainakin kissa allergia... Kyllä mua alussa pelotti että mitä jos sillä tulee koirista oireita! En mä niistä pystyis luopumaan :( Onneks ei oo tullu.

Nyt aamukahville ja palailen sitten.
 
Huomenia leidit :wave:

AnniMu, voihan sitä tätipahasta taas :hug: mutta nyt on hyvä kun kierto pysyy kurissa!

Carne, hui :O kuinka kävi? jouduitko lähtee päivystykseen?

syysmyrsky onpas ollut draamaa koulussa :D huh huh.. onneks meillä ei oo noin pahoja hommia ollut, paitsi yläasteella! Mieki oon saanu turpiini kun olin muka vikitellyt yhen likan poikaystävää, käytiin kahvilla, tosiasia oli se etten tiennyt että he seurustelee kun poika ei mulle mitään kertonut ja oltiin oltu jo monta vuotta hyviä kavereita :ashamed: sen jälkeen en ole ollut pojan kanssa missään tekemisissä, harmittaa kun hyvä kaveri meni hukkaan tuollasen takia! mutta ne onki mennyttä aikaa :)

Dremming, mullakin on kevättä rinnassa :D ja tuohon kiertoon, se voi olla mitä vaan (paska homma), meinaan kun pillerit lopettaa niin kierto saattaa mennä ihan sekaisin, toivotaan, että se täti tulis nyt ajallaan ja kierto ei lähtis huitelee mihin sattuu!!

ON joo, arvatkaa mitä, meillä tulee sellanen 10tonnin remppa kämppään, kiitos koiran :'( se oli päättäny sit eilen et avataanpa vesihana keittiöstä ja työnnetään se hana suoraan tiskipöydän päälle -> vedet valunu pitkin kämppää! olis edes valunu vaan suoraan sinne tiskialtaaseen niin olis mennyt vettä vaan hukkaan.. että näin.. ja en tiedä, korvaako vakuutus, eilen soitin ja he tutkii nyt asiaa, kun se on koiran auheuttamaa tuhoa, jota vakuutus ei korvaa, mutta se on myöskin ennalta arvaamatonta.. eli en tiiä enää mitä teen :( SIIS MITÄ HELVETTIÄ MÄ TEEN?!?!? se vesi on imeytynyt talon perustuksiin asti ja levinnyt sieltä koko talon levyiseksi.. kosteuskartottaja kävi heti eilen illalla meillä.. ja menee keittiö, eteinen, sauna ja olohuone uusiksi, suurimmaksi osakis siis joudutaan lattiat ottaa auki ja kuivattaa ja tekee lattiat uusiksi, keittiöstä ja eteisestä seinät ja kaikki.. keittiöstä oli kaikki pilalla, SIIS KAIKKI, kodinkoneetkin hajonnu.. makuuhuone sentään säästyi.. siis voi itku :( en oo nukkunut kun joku 3h viime yönä :'( että tämän siitä sit sai.. ei estäny portit koiran tekoja! VITTU!
 

Yhteistyössä