Moi ja Apuaa, mä olen ihan nyt jäljessä näistä jutuista, kun hetken olin poissa!
Vastailen nyt aluksi tohon imetys
galluppiin ; Eli kyllä mä haluan imettää sinne max puolivuotiaaksi, mutta kyllä täytyy pullokin heti opettaa
En mä asiaa oo niin hirveesti vielä ennen tätä miettinyt, mutta hyvä kun tuli nyt puheeksi
Meidän alakertaan synty vähän aika sitten vauva..en oo kuullu sen itkevän ku pari kertaa! Ja meillä on ohuet lattiat ja seinät
Mullakin on ollu kauhea hoivaamisen tarve tässä..onneks on koira
ja haluaisin tuoksutella vaavia, kun ne tuoksuu aina niin hyvälle.. oma pikkunen varmaan sitten 100 kertaa paremmalta! :heart:
ON, Täällä vaan vuoto jatkuu, mutta kipua ei oo kamalasti ollut. Kun semmonen kipukohtaus tulee niin sitten tulee ulos myös semmonen ihana riekale..:x Toivottavasti nää pian loppuis!
Namppis88, Täälläkin paistaa aurinko niin kivasti! Voisin hypätä kevään yli suoraan kesään..
)
Mä olin tänään mun kaverin mallina, kun se opiskelee parturi-kampaajaksi ja niillä oli värikoulutus. Me tehtiin niin hieno suunnitelma, miten toteutetaan väri tähän (kun halusin vaaleampaa).. sitten se kouluttaja oli jotenkin tosi outo! Ensinnäkin odotettiin siellä 2 tuntia ennenku päästiin alottamaan mitään, kun tietysti sille täytyi selittää mitä tehdään ja miten. Muiden luona se viipyi jotain 15min ja kun meidän vuoro tuli (oltiin viimesiä) niin se viihtyi siinä ehkä 2 minuuttia ja oli just semmonen asenne, että ei kiinnosta ja oli tosi tyly. Sano vaan että tehkää pari raitaa tonne ja tonne.. Myöhemmin se sano mulle, että en sais vaalentaa tukkaa..tummentaminen on parempi juttu! Joo, onhan se ehkä, mutta kai mä saan tehdä tukalleni mitä haluan?!
Mun kaveri menee ens kuussa töihin jo ihan liikkeeseen ni meen sitten sinne ja fiksataan tätä vähän paremmaksi. =P Mut joo, oli kyllä outoa..
(opiskelin kans hetken noiden luokalla, mutta mulla meni astma niin pahaksi, että oli pakko lopettaa.. Ja en kyllä takasin kaipaa.. oli se meno siellä vielä semmosta. Osa mun entisistä luokkakavereista ei ees kattonu mua päin tai sanonu moi.. vaikka en oo tietääkseni heille mitään tehny
:O ota niistä sitten selvää.. )