<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Jomi, Joo oon huomannut ton greippi jutun. Siinä visannen (keltarauhashormooni) käyttöohjeissa luki tosta greipistä.
Nyt sitä voi onneksi opetella juomaan/syömään ihan hyvillä mielin, kun en mitään lääkkeitä syö. Paitsi astmapiippua hönkäsen aamuin ja illoin, mutta ei se siihen varmaan vaikuta :D

Munkin tekee mieli aina tehdä niitä testejä...vaikka 100% tiedän etten raskaana ole... mutta kuitenkin aina on se pieni mahdollisuus.. :|
 
Dremming, niin on. Jos kaikki kolme koiraa on liikenteessä niin kyllä sitten urokset saattaa rähjätä, välillä tuo narttu oikein yllyttää jätkiä että nyt näetään pikku-ukkoja ja haukutaan kaikkia. Yksin menee välillä jopa mallikkaasti mutta siinä laumassa sitte pitää pöllöillä. Ja joo, meillä varmasti on johtajuus jossain määrin pielessä vaikka olen koittanut sitä vahvistaa, mutta tuo narttu on ihan uskomattoman kovapäinen. Ja sisarukset ovat juuri epäileväisiä toisia koiria kohtaan mutta vanhempi koirista on kaikkien kaveri. Huomaa kyllä niin että ovat ihan eri maailmoista noi koirat kyllä. Olen kyllä päättäny että seuraava koira tulee olemaan vähän isompi ja lähden kyllä kaikenmaailman koirakouluihin heti alusta asti.

Ja tiuhtin kikkoja käytetään parhaimmillaan, istutetaan koiraa ja otetaan kontaktia, välillä onnistuu välillä ei. Riippuu omasta, niinkuin koirankin mielentilasta, ja varmasti myös kuun asento vaikuttaa ihan kaikkeen.

ON: Minun alavatsaa välillä vähän vihloo ja tuntuu munasarjoissa vähän polttelua, oiskohan se ovis sitte pikkuhiljaa yrittämässä tulla. Jonkin verran on jo seksihalujen lisääntymistä ollut näkyvillä, ei kauheasti limoja kylläkään. Noh, ehkä se sieltä tulee sitte. Pitääpä koittaa vaikkapa illalla miestä kosiskella, jos en kerkeä väsähtää. :D
 
Ette kyllä usko...............vein äsken roskapussia ja sitten *humps* kaaduin. :O Nyt on polvi sitten muussina, kaaduin suoraan sen päälle. On tää kyllä taas.. mitähän huomenna on luvassa? :LOL:
Nyt ymmärrän miks noi mein naapurin papat ja mummeli käy potkukelkan ja rollaattorin kanssa hakemassa postin ja viemässä roskat. Pitäiskö itellekkii harkita moista menopeliä? :whistle:
 
t84
carne oivoi, kävikö ihan pahastikin? Luojankiitos kohta on kesä, mä en jaksa kun on liukasta ja kylmä ja märkä ja ällöttävä ja koiratki on aina likasia ja kurasia ja YÄK!

ON Hitto, mulla rupes äsken kesken lenkin pistää tosi pahasti alavatsaa, tohon vasemmalle puolelle : / Hetken oli ihan sellanen olo etten jatka matkaa, mut helpotti sit onneks... En tajuu mitä toiki oli.

Hirvee nälkäki, nyt väsäämään sapuskaa!
 
t84, En mä tälle jalalle pysty ollenkaan painoa laittamaan enkä vääntämään mitenkään päin, että jotain siellä varmaan on :ashamed: Yritän tässä selvittä, että mihin mun täytyy soittaa.. johonkin päivystykseen vai voinko soittaa terveystaloon ja sitten työlääkärille. Kun mulla alkais huomenna tosiaan taas ne työvuorot, mutta se vuokrausfirma minkä kautta oon töissä on jo kiinni. Ja mulla alkais jo työt huomen aamuna kello 6.. et se ei kerkee edes aueta et voisin ilmottaa sinne jotain, huoh. Emmä tiedä.. kun ei ne kerkeä mun tilalle sitten saada ketään sinne aamuks jos en pääse menemään.. kyl on vaikeeta =D
Mä oon kaatunu monta kertaa tänä talvena, ja kerran jo aiemmin tän polven päälle, mut sillon tuli vaan mustelma eikä särkeny näin ja meni kipu nopeesti pois.. nyt sit kävi vissiin pahemmin. Tää on just tätä, haluun kans et ois jo kesä !!!

muoksmuoks//
Saimpahan noi asiat selvitettyä, kun soitteli ympäri ja ämpäri :) Sain lääkäriajan huomiseks vasta.. mut pääsee onneks työlääkärille. Nyt vaan lepuuttelen tätä siihen asti.
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei vaan... Tiuhti_ Mä ihailen sun sietokykyä. Mä olisin varmaan ensin polttanu askin röökiä ja sit palauttanu koiran kasvattajalleen. Piikille en pystyis tervettä koiraa viemään vaikka mikä olis.

Hihnakäytäytymisestä. Toi meidän pöhkö-belgi on niin pehmee ja arka että se huutaa hihnassa karkottaakseen muut pois. Kaikenmaailman nami-namit on kokeiltu ja niin myös niskasta kantamiset yms. Jopa ongelmakoirakouluttajan pitämällä kävelykurssilla käyty, no hope. Pikkunen on onneks niin kevyt tapaus ja lähinnä huvittava jos se päättää rähjätä niin sen kanssa ei ongelmaa. Lähinnä se puhisee silleen hassusti. Ainut että tiineysaikana se oli ihan kauhee :D

Ja Jomille ja muillekkin uteliaille tiedoksi, testi tehty ja tyylipuhdas nega kuten arvasin. Nyt vaan odotellaan taas että millon täti tulee. Veikkaisin että tällä kertaa menee noin 66 päivää kun eka oli 42 ja sit 54 :D
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta HaaveilevatTO 31.3.2011



iloksi...................28.............kp 44/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 44/30.....................yk 16



Hey.....................22.............kp 39/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 39/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 38/28-54...............yk 4
Pamsu*...............26..............kp 32/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 30/32-34................yk 4



t84.....................27.............kp 23/26-28...............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 23/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 20/27.....................yk 4



Chiba..................22..............kp 15/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 14/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 14/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 12/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 12/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 12/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 11/25-30................yk 4



Lilli88..................23.............kp 8/26-?....................yk 4
Gabrielle..............29..............kp 7/?........................yk 5/2
AnniMu...............20..............kp 2/26-27..................yk 4


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Chiba repesin tosta kuun asento -jutusta! :D Ei sitten muuta ku pupuilemaan! ;) Niin sä saat ne verikokeen tulokset viikon päästä, vai? Jännittä jo sun puolesta! :)

Carne hiekotetaanko teillä pihaa ollenkaan!? :O Ihan kamalaa! Ja kun polvet on vielä sellaiset, et niihin voi tulla pahojakin vaurioita. : / Mutta kun oot vielä nuori niin eiköhän se parane siitä levolla. :)

t84 mitähän siellä sulla oikein tapahtuu? :) Jännää! Voi että mä toivoisin sulle sitä plussaa jo! +++++++++ :whistle: Mä kans inhoan kevättä... siis oikein sitä kura-aikaa ja kun nurmikko kuivuu niin sitä kuollutta edelliskesän heinää saa joka päivä imuroida lattioilta kun noiden "pöksyihin" tarttuu pihalta ihan kaikki mitä vaan irti lähtee. : /

ON voi miten oli mukava katsella kun mies tänään piteli sylissään ja hoivasi sukulaisvauvaa joka on ihan pieni. :heart: Voi miten hyvä isä siitä tuleekaan! Ja miten se valitteli kun ei saanut entisessä liitossa olla vauvan kanssa ihan pienenä kun äiti omi vauvan silloin. Minä kyllä lupaan ja vannon, että saa olla sitten meidän vauvan kanssa mielin määrin. Ei ole mitään niin hellyttävää katsoa kun mies hellästi hoivaa pientä vauvaa. :heart:
 
EKAKSI, t84, älä muru nyt hei masennu! josko kiinnittyminen oliski tapahtunut myöhemmin ku viimeksi? eli mennyt vaikka kahdella päivällä edellistä kauemmin? meinaan se on ihan mahollista! :) huomenna tai parin päivän päästä uudestaan :) ja nuo sinun vatsakivut kuulostaa hyviltä ;) ++++++++++:whistle: *puuhpuuhpuuh*

Carne hui kamala :O samaa kysyn kuin Dremming, että hiekotetaanko teillä pihaa ollenkaan?

Dremming minäkää en tiedä mitään niin sydäntä murskaavaa kuin että oma mies pitää pientä lasta sylissä :heart:

Namppis88 kiitos muru :heart: ja pöhkö harmi nega! entäs oletko tehnyt ovistestiä? entä oletteko talletelleet varmuudeksi? :confused:

Mirwu sinusta ei ole kuulunut mitään, kuinka menee? joko on plussa testissä? :)

ON, tänään sisi dpo4 jo :D nyt menee varmasti aika nopeesti kun kaikkea on tapahtunut.. siis anteeksi kun taas tilitän, aamulla purskahdin itkuun, kun näin meidän kämpän, ja suunnaton inho ja vitutus koiraa kohtaan :( anteeksi.. siis mulle tekee niin pahaa katsoa meidän asuntoa, minun unelma kämppä on tuusan nuuskana :( siis voi saatana oikeesti et tekee pahaa! ei ole enää kunnon kotia minne mennä.. maanantaina tulee vakuutustarkastaja ja se oli jo vähän sitä mieltä ettei vakuutus ainakaan kaikkea korvaa :'( millä ihmeen rahalla me saadaan koti kuntoon? sieltä meinaan joutuu koko talon lattiat aukaseen ja kuivattamaan, se kestää noin 1kk, sitten uudelleenrakennus päälle, ja eilen huomasin, että meidän uusi tiskikone on kans hajonnu sen veden takia :( siis kaikki on PILALLA!!!!

ja joo, tää ei ole aprillipila :D
 
t84
tiuhti niin kyllä mä tiedän että on liian aikasta :ashamed: järki sanoo et lopeta ruikutus mut silti...
Voi kamala tota teidän hommaa... Mut älkää vielä panikoiko, kattokaa mitä se tarkastaja sanoo. Saatatte muuten joutua evakkoon ton kuukauden ajan, kaveri ainakin joutu kun sillä kävi vähän sama, tosin siinä syy ei ollu koiran joten vakuutus korvas kyllä. Se ei ainakaan siinä kämpässä voinu asua. Niin mikä vak.yhtiö teillä on?
 
t84
Oli pakko kysyä vielä kaverilta joka on vak.yhtiössä töissä ja se sano kyllä valitettavasti vähän samaa, ettei välttis korvais... Että yleensä korvaa jos koira tuhoaa toisen ihmisen asunnon, mutta ei omaa... :(
 
IFissä on vakuutus tällä hetkellä, ja kaikista laajin vakuutus mitä vaan saa :( voi paska tätä hommaa.. eiku sit pankkiin ruikuttaa lisää asuntolainaa :( voi itku mä sanon.. ainaki menee varmaan sen 10 000€ tohon remppaan!!!!!!
 
siis mie en kestä, oikeesti :( rahaahan se vaan on, mutta tältä ois voitu välttyä, JOS ukkokulta olis vaan uskonut mua aijemmin.. ei sais syyttää ketään, mutta pakko vaan sanoa näin.. koska jos ukko ois uskonu mua, et toi tuhoominen on ongelma niin tätä ei varmaankaan ois tapahtunut!
 
Huomenta!

Voi tiuhti, elä nyt kauheasti masennu vaikka varmasti ottaa päähän ja vituttaa ja tekis mieli tehdä koirasta lapaset. Varmasti kirpasee (ainakin lompakossa) ja mie toivon kovasti, että vakuutusyhtiö maksais edes osan tuosta rempasta. Onhan sekin jo kotiinpäin jos osan maksaa.

t84, elä nyt siekään vielä masennu. Jospa se kummiskin on kiinnittynyt vähän myöhemmin, tai monilla vaan vasta kuukautisisten alkamispäivästä vasta viikon päästä tulee plussaa. Että niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa. :)

Dremming, viikon päästä tai parin. :D katsoo miten saa soittoajan lääkärille. :)

ON: Täällä ovulaatio on kadoksissa, ja tänään jo kp 16. :( mie en ymmärrä, tullu kokoajan ihan haaleaa viivaa tikkuihin ja eilen tuli niin hentonen, hyvä että sai selvää.
 
t84
Mä voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu, koti on kuitenkin koti, ja nyt se on pilalla :(
Ja tottakai sitä ettii syntipukkia, mutta eihän toi kenenkään vika oo, vaan tosi paska sattumus. Kuitenkin virititte portteja ja systeemejä, ja yrititte ton estää, ja ette voinu uskoa että se tollasta olis tehny...

Mä oon vähän kaukana, kun saisin töistä tosi hyvät alet kaikkiin remppavehkeisiin ja aineisiin, mutta en taida täältä voida auttaa mitenkään :(
Ei auta kun odottaa tuomiota, toivotaan parasta, että edes jotain korvaisi jos ei kaikkea. :hug:
 
kiitos Chiba ja t84! mieki toivon, että edes jotain korvaisivat! ja joo, kyllä me yritettiin estää, mutta oon puhunu jo viimiset puoli vuotta miehelle, että pitäis mennä koirakouluttajalle niin siksi tympäsee kun tietää, et ois voinut estää, mutta kyllä tää tästä :) en mie miehelle ole sanonu sanallakaan, että se on hänen vika! enkä voisi edes sanoa niin, mutta näin se minun pieni ihmismieli ajattelee osittain :( vikaa on myös minussa ihan yhtä paljon! mutta ohi tää kyllä menee.. nyt vaan pääasia, että saadaan edes joskus kämppä kuntoon ja että parisuhde kestää tämän! ja koira saadaan kans kuntoon!

Chiba siis olisko mahollista, et ovis on ollu aikasemmin? : / tai sit siun kierto venyy tällä kertaa ja ovis on tuloillaan heikosta viivasta huolimatta!? onneks siulla on se lääkärin soittoaika!!!!
 
tiuhti, no en mie usko että olis ollu. Mieki aloitin tikuttelun muistaakseni kp 11 ja viivat on ollu heikkoja. Toki alavatsassa on ollu kipuiluita ja jopa särkenyt, mutta ei limoja kovin ole tullu. Eipä ole edes tissitkään vielä kipeänä. Epäilen että ovuloinko edes viime kierrossa kun veny niin paljon. :( joka kierrossa olen tietääkseni ovuloinut ja jos tää nyt menee tähän etten ovuloi, niin dislike. En tykkää yhtään.

Noh, eikait tämä murehtimalla auta. Pittää harrastella seksiä jos sen ovis sieltä päättääkin tulla. Miehellekin tuossa eilen sanoin, että on ollu muutaman päivän ajan silleen, että tekee mieli harrastaa seksiä fyysisesti kovastikin, mutta jotenkin mielellisesti en haluais harrastella. Onkohan se sitte se, että sitä pelkää taas pettyvänsä ettei sitten halua kun ei sitä vauvaa kummiskaan tule. En mie tiiä.
 
Huomenta kaikille.

Dremming ja tiuhti_, ei oltu eilen hiekotettu tota pihaa tietenkään, kun se oli ihan peilijäässä. :| Äsken tossa meni joku hiekotusauto ja viskeli vähän hiekkaa tonne pihalle.
En nukkunut viime yönä yhtään, kun tätä jalkaa vaan särki ja en saanut sitä mitenkään mukavasti aseteltua, plääh! Yhden jälkeen olis lääkäriaika =)

tiuhtille vielä, varmasti ärsyttää tuo teidän kodin tilanne! :( Toivon kovasti, että vakuutus korvaisi siitä ainakin osan ja saisitte asiat jotenkin järjestymään parhain päin! iiisot voimahalit sinne :hug:

Lähetän myös iiiiiisot plussa tuuleet kaikille ++++++ :whistle::heart:

on, täällä täti alkaa tehdä jo lähtöä.. tuhruilee vaan :LOL:
 
Hei kaikille pitkästa aikaa.. Pahoitteluni, etten ole täällä päin käynyt kirjoittelemassa pitkään aikaan. Taustaillut kyllä olen aina kun olen ehtinyt!

Minulla olisi yksi pieni kysymys teille viisaammille -> eli kysymys liittyisi liukkareihin!
Luin jostain joskus, että jotkut liukkarit tappavat siittiöitä! Onko näin? Onko kenellekään gyne esim. sanonut vastaavaa tai kehottanut käyttämään jotain tiettyä liukkaria?
Jostain myös luin, että jotkin liukkarit saattavat aiheuttaa DNA-muutoksia. Onko joku lukenut vastaavaa?

Kiitos kovasti teille jo etukäteen vastauksista!:flower:

Semiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Chiba muru :heart: älä huoli, jos tämä kierto menee perseelleen, niin uskon, että ensi kierto ei mene, lääkäri varmasti auttaa ja neuvoo ja antaa lääkkeet esim. siihen jos et ovuloi! toki mie toivon kovasti, että se ovi sieltä tulee, ja plussa pärähtäisi tässä kierrossa! tsemppiä nyt oviksen metsästykseen :heart: kyllä se onni vielä kääntyy! aivan varmasti :heart: toivottavasti sait sen kuvan että yritän kovasti tsempata sinuu, enkä masentaa lisää! ja varmasti tuo "haluttomuutesi" johtuu siitä että pelkäät pettyväsi taas loppukierrosta :| toivotaan ihan hirveesti, että ei tarvitsisi! :)
 
PikkuHöttiäinen, joissakin liukkareissa on siittiöitä tappavia aineita, toiset liukkarit taas on ph-arvoltaan liian happamia/emäksisiä ettei siittiöt selviä. Muistaakseni mammaksi.fi:ssä oli jotain liukkaria myynnissä, mikä on siittiöystävällistä, ihan siihen tarkoitukseen tehty että jos lasta aikoo ja tarvii liukkaria.

tiuhti, kiitos. :) sie oot ihana kyllä ku koitat piristää vaikka teillä on siellä kämppä kuin räjähdyksen jäljiltä ja huolia muutenkin. Eiköhän tämä taas tästä, ihana valittaa tänne vaikka välillä tuntuu että valitanko liikaa. :D
 
PikkuHöttiäinen, joo juuri tuota. Itsekin olen miettinyt että pitäisikö tilata jossain vaiheessa tuota ja kokeilla, minkälaista. Ehkä sitte ku tilaa ovistestejä lisää niin voisi sitten tilata. :) Jos meinaat tilata ja kokeilla minkälaista on, niin laita sitte tännekin että oliko hyvä vai ei. Monet liukkarit nimittäin menee aika nopeasti tahmaisiksi. :/
 
Chiba Tuota ajattelin ostaa, mutta se on aika hintavaa. Mielestäni siinä pakkauksessa oli kuusi yksittäispakattua "asetinta" ja hinta oli joitan 24-25 euroa. Surffailin sen verran tuossa googlessa, että kovasti on kehuttu ceridalin lipolotionia tai intimeä. Hintaa en kattonu, mutta en usko että on kallista ja saa varmaan enemmän sitä ainettakin. Tahmasia todellakin ovat monet muuta liukkarit ja mielestäni ne ovat jotenkin inhottavan oloisiakin jotkut. Ja toki tulen kertomaan kokemuksista, jos päätämme kokeilla tuota Pro-Seediä, mutta varmaan nyt aluksi käyn apteekista hakemassa sitä ceridalia.
 

Yhteistyössä