<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Chiba niin tiedän, et pillereiden aikaan kierto on keinotekoista, mutta kun mä söin minipillereitä, niiden aikaa monellahan menkat loppuu kokonaan, mut mulla oli melko säännöllinen 31pv:n kierto. Välivuotoja saatto olla, mutta kierto oli selvästi sen 31pv. Oletin, että ne menkat tulis myös nyt pillereiden lopetuksen jälkeen sillon 31pv kierrolla kun kerran niin sitkeesti pillereidenkin aikaan tuli.

tiuhti joo, reissussa puuhattiin ilman kumipukua... :ashamed: Jotenkin tuntuis naurettavalta alkaa nyt testiä tekemään (vaikkakin tuntuu, että kun lisääntymisestä on kysymys niin kaikki on mahdollista), mutta pakko kai se on jos ei sitä tätiä ala näkymään viikonkaan päästä ja tämä kipuilu ei häviä. Äläkä sinä anna sen Chrohnin nyt sieltä heräillä, vaikka varmasti on vaikeaa kun stressaa... Mullakin nimittäin menee maha todella huonoon kuntoon kun on stressiä vaikka mulla ei mitään sellaista tautia pitäis ollakkaan. Kyllä asiat aina järjestyy kumminkin parhain päin! Voimia! :hug:

t84 Älä lannistu! Niin kauan kuin täti on poissa on mahdollisuus! Voimia myös sinne! :hug:

Gallup tuli tässä mieleen, että kun testailette niin teettekö r-testit omassa rauhassa vai onko mies tuijottamassa ruutua vieressä? Mulla nimittäin ukko kerran lähes loukkaantui kun jouduin pillereiden aikaan testaamaan enkä odotellu ukkoa paikalle. :D
 
Jee, liityn myös tähän ketjuun.

Arby kp 1/30, yk 1, ikä 29.v, 1. haaveissa.

Tänään alkoi ekan kerran luomumenkat pillereiden lopettamisen jälkeen ja heti kierto oli sen 30 päivää. Nyt sitten alkaa yk 1. Jos nyt kuun puolivälin tienoilla tärppäisi ja kaikki sujuisi hyvin niin lapsi syntyisi tammikuussa 2012.
 
Tervetuloa joukkoon Arby ! :wave:

tiuhti jäi sanomatta, että tavoite ois päästä sinne 69kg painoon. Se on sellainen paino jossa olo tuntuu sopivan kokoiselta ja hyvältä. :) Ja mä uskon, että siihen pääseminen ei oo edes kovin vaikeaa jos vähän viitsis liikkua enemmän.
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 3.4.2011



iloksi...................28.............kp 44/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 44/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 42/26-65................yk 3
Mirwu..................24.............kp 42/28.....................yk 3



Namppis88...........22..............kp 40/28-54...............yk 4
Pamsu*...............26..............kp 35/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 33/32-34................yk 4



t84.....................27.............kp 26/26-28...............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 26/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 23/27.....................yk 4



Chiba..................22..............kp 18/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 17/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 17/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 15/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 15/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 15/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 14/25-30................yk 4
Lilli88..................23.............kp 11/26-?...................yk 4
Gabrielle..............29.............kp 10/?........................yk 5/2



AnniMu...............20..............kp 5/26-27..................yk 4
Arby...................29..............kp 2/39......................yk 1


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia :wave:

täällä vessantäyteinen yö takana :( eli joo, varmaan pitäis mennä lekuriin, muttakun en uskalla, pelkään että ottavat osastolle!

Namppis88 itse olisin kovastikkin halunnut mennä sinne messuille :) mutta kun tuli tuo perhanan vesivahinko niin jää reissu tekemättä kun uskoisin, että olisin ostanut sieltä kummiskin jotain puutarhaan liittyvää, kivetyksen meinaan olisin halunnut etupihalle ja puutarhan puolelle terassin eteen : / mutta se jääkin varmaan ensi kesäksi! noh :) ensi kerralla sitten! oletteko katselleet tontteja ja talopaketteja? :)

t84 voi sinua muru :( tuntuu kovin kurjalta kun olet taas joutunut pettymään! mutta vieläkään ei ole liian myöhäistä! menkat on vielä poissa, onhan? :) piristy nyt muru :heart: kaikki on mahdollista niin kauan kun menkat pysyy poissa! :) muista se!

Chiba oletko tehnyt ovistestejä? joko se olis tuloillaan? =)

Dremming, kannattaa se testi tehdä jos ei menkat ala, kaikki on mahdollista ;) ja tsemppiä painonpudotukseen ja sen ylläpitämiseen :) kyllä sie onnistut! pikkuhiljaa hyvä tulee ;)

ON tänään ois dpo6, ja mulla on nyt eilisillasta asti tullut sellaisia minuutinmittaisia kunnon menkkajomotteluja, ja ne tekee kipeää! yölläkin heräsin ja luulin et tarvii taas lähtee wc, mutta ei se sellasta kipua kyllä ollut! en siis tiiä onko se suolesta vai ihan jotain muuta.. ja tissit on taas niin perhanan kipeet, sivuilta enimmäkseen, ja alta, jo nyt :D outoa meinan vasta dpo6 ja tissikivun huomasin eilen saunassa, ja vieläki on nännit kipeet, alkoi oviksen jälkeen :confused: nää on nyt oikeesti outoja juttuja!

Gallup mie teen testit salassa :) ja jos on jotain tulkinnanvaraista ollut niin oon miehelle vinkkassut! se kun ei hirveesti oo innostunut koskemaan mun pissimään tikkuun :D
 
Moikkelis!

tiuhti, olen tehny ja haaleaa viivaa näyttää. :( noh, ollaan me seksiä harrastettu että jos se ovis olisi tullut tai tuloillaan niin ainakin simppoja on toimintavalmiudessa putkistoissa. Täytyy tässä tehdä tänään vielä parit ovistestit, kunhan vaan pissaa panttaa tarpeeksi. Ei kyllä ole minkäänlaisia kipuiluita ollut tai kauheasti tullut valkovuotoa. Tietenkin sitä nyt sitte miettii, että onko minulla tullut aikainen ovis silloin kun verta tuli, kun oli kunnon limainen ja verensekainen se vuoto mitä tuli silloin. Noh, tiedä tuota. Sittenpä sen näkee parin viikon päästä. Jos nyt oliski tärpänny, niin laskettu aika olis jouluaattona. :D Lapsiparka.
Ja koitahan sie parannella itseäs, kannattaa käydä päivystyksessä tuon suolen takia, voi olla etteivät ota osastolle mutta antavat lääkettä, että alkaa rauhoittua.

Galluppiin, välillä teen yksin välillä taas ukko on vessan ulkopuolella odottamassa. Eilen se kyllä yritti olla kattomassa ku kusaisisin kuppiin ja dippailisin ovistikkua, mutta häädin sen pois vessasta. :D Ja kysellyt myös että no mitäs tikut näyttää.
 
Chiba, noh, mutta lapsiparka on varmasti onnellinen kun saa syntyä noin ihanaan perheeseen, viis jouluaatosta! eiköhän isi ja äiti muista omaa lastaan jouluna ja syntymäpäivänä erilleen? ;) olettehan talletelleet silloin kun tuli sitä limasta vuotoa? ja miten musta tuntuu kun sulla oli sitä tuhruilua vielä menkkojen jälkeen, et jos sulla oliski ollut aikainen ovis? :O voisko olla?

noh, mie seurailen vielä, nyt on ollut 1 tunti väliä, ettei oo tarvinnu wc käydä :D 5 kertaa ennen sitä käynyt tänään ja plus yöjuoksut :D mutta enpä oo hirveesti mitään syönykkään eilen ja tänään, kun oikeesti, mie oon ollu ihan wc vanki, istun välillä tunninki siellä ku en vaan viitti nousta kun tioiän et heti melkein joutuu menemää takasi :( voi ku tää oliski vaan vatsatauti! huomenna lupaan mennä lääkäriin jos jatkuu, huomenna meinaan tulee vakuutustarkastaja ja haluan olla silloin paikalla, siksi en uskalla mennä, jos joudun sinne osastolle :ashamed: kun mies ei välttämättä osaa olla tarpeeksi jämäkkä asian kanssa..
 
Neuvolassahan muuten kysytään sitä painoa ennen raskautta. Miten ootte tuon ajatelleet, kävittekö vaa'alla ennen kun aloitte yrittää vai huomioitteko sitten sen painon mikä oli samana päivänä kun raskaustesti näytti plussaa?
 
Gallup, Dippailen testit yleensä yksin, mutta yhdessä sitten ollaan jännätty mitä sieltä tulee. =)

ON, Täti on häädetty pois ja nyt oottelen "innolla" kuinka pitkä tää seuraava kierto on. En usko että se menee niin pitkäksi kun tämä. Viimeksi se oli 40 päivää.. :rolleyes:
 
Gallup yksin testaan. Tosin kyllä tuo aina kotona ollessaan kysäisee että: no, mitä tuli? Mut en kyllä ottas mukaan kun pissin. :D

Tiuhti_ Ollaan jo kateltu aika paljon tontteja ja yks sieltä teiltä päin olisi kovan kiinostuksen kohteena. Myös talopaketteja oon vertaillu ja tiistaina tullaan kattomaan yhtä teidän kuntaan rakennettua mallitaloa jos sen firman ratkaisu olis se mitä halutaan. Suurin syy niihin messuihin onkin just tuo talopakettien katsastelu. Siellä kun saa puhua esittelijöiden kanssa ihan naamatusten niin pystyy saamaan realistisemmat hinta-arviot.

Chiba Mulla on laskujeni mukaan kp40 eikä 41 eli yks päivä liikaa on listassa. Anteeksi että vaivaan :)

Toinen gallup eli te jotka olette oman talon rakentaneet, paljonko teillä meni rahaa tontin raivaukseen, tasottamiseen, salaojiin, sähkö- ja vesiliittymiin yms. muuhun tontin valmistelutyöhön ennen talon tuloa. Perustusten hintaa en tarvitse kun ajateltiin ottaa semmonen paketti mihin ne sisältyis.
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti, no mieki mietin sitä olisko voinu olla silloin jo ovis. Vaikka muuten ei silleen kipuiluita ollu tai muita limailuita. Ja oltiin me ainakin seksiä harrastettu ennen sitä tuhrulimailua, ettei sen puoleen. Kattoos ny mitä ovistesti sanoo ku dippailen tässä jonkun ajan päästä, kerkeää vähän pantata pissaa. :)

Namppis, korjattu on!

Arby, itse ainakin käyn puntarilla silloin tällöin ja tiedän oman painoni suurinpiirtein, joten sen perusteella on hyvä sanoa. Ja kun ensimmäinen neuvola muistaakseni on joskus raskausviikoilla 7-9 niin eipä siinä vaiheessa ole kerennyt tulla painoa pahemmin lisää, tai en ainakaan usko. Ellei sitten ole käyttänyt heti tilaisuutta hyväksi ja syönyt kahden edestä.
 
Hei tytöt... Nyt on asiat vähän huonosti. :(

Kaikki on siis mennyt parisuhteessa hienosti viimeaikoina, mutta nyt... nyt tuntuu, että ero tässä tulee. Ihan puun takaa! Enkä oikein edes ymärrä itse syytä, mutta niin se ukko meinaa. Tiedän, että tulee viikon päästä oven taa ruikuttamaan, mutta en enää jaksa tätä epävarmuutta itsekkään. Kiitos kun olitte täällä mun tukena! :hug: Tulen varmasti toisinaan katselemaan mitä teille tänne kuuluu! Omat oireet on poissa, joskin alamahassa hieman painon tunnetta, mutta kai ne on jotkut jumbo menkat jotka siellä kyytissä painaa. Kaikkee hyvää teille ja oikeen runsaasti plussatuulia!!! +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Dremming, voi kurjaa. :hug: Noh, ehkä tämä ei paljoa tilannetta auta, mutta jos teille ero tulee niin se Oikea on jossain vielä odottelemassa sinua, jonka kanssa voit sitten perustaa perheen. Toivottavasti saatte asiat edes jollekin mallille, jos ero tulee niin ei tulisi hirveän riitaisaa ja katkeraa sellaista. Paljon jaksamisia sinne ja tänne saa tulla juttelemaan muutenkin, kertomaan kuulumisia! :)
 
Iltaa pinoon! :wave:

tiuhti_ Voi itku tuota Crohnia, kuulostaa ihan hirmu kettumaiselta :( Ja ei taatusti maha tykkää stressaamisesta yhtään. Toivottavasti akuutti vaihe menee nopsaan ohi!

t84 Jaksuja teille :hug:

Namppis88 Ääk, mä haluaisin ihan hirveästi omakotitalon, mutta ei varmaan vielä pariin vuoteen ainakaan meille mistään lainaa myönnetä. Onnea talohaaveiden toteuttamiseen!

Testigallup Testaan aika lailla aina yksin. Jos testituloksessa on mun mielestä jotain spekuloitavaa, niin sitten pyydän miestä vilkaisemaan.

Arby Tervetuloa!

Dremming Olipas ikäviä uutisia :( Kaikkea hyvää sullekin ja tule ihmeessä kertomaan kuulumisia, jos yhtään siltä tuntuu!

ON Kp 15 näköjään. Peittoja on heiluteltu suhteellisen ahkerasti, viimeksi tuossa alkuillasta. Ja hyvä niin, koska noin tunti sitten alko tuntua alavatsassa ja alaselässä jonkinmoista juilintaa/vihlontaa, joka jatkuu edelleen. Tietysti mietityttää, että voisko olla ovis jo nyt. Viime kierrossa mulla oli just kp 15 ilmeisesti ovislimaa ja kierto jäikin sit 30-päiväiseksi. No, eipä auta muuta kuin odotella ja jatkaa urheilua makkarin puolella. Onneksi meillä kummallakaan ei tunnu olevan mitään suorituspaineita, oikeastaan päinvastoin. Seksi on ollut viime aikoina entistä rennompaa ja nautittavampaa. Oliskohan siis viimeisetkin pillerihuurut kenties häipyneet kropasta.
 
Huomenia :wave:

Dremming, voi sinua :hug: paljon onnea sinulle matkaan! koitahan muru pärjäillä :heart: en osaa oikein muuta sanoa! paitsi komppaan Chibaa, varmasti löydät paremman miehen itsellesi, sen Oikean! ei minusta ole mistään kotosin, että noin saa toiselle tehdä, että eka halutaan erota ja sit taas ruikutetaan takasi, luottamushan siinä menee! tule kuitenkin kertomaan itsestäsi ja kuulumisiasi :heart:

Jomi nyt tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ;) kyllä tää tästä, kunhan saan taas kunnon lääkkeet ja stressiä vähä laantumaan niin suoliki rauhoittuu!

Namppis88, tällaisen ohjeen olen saanut, tontti erikseen, sitten 3 kertaa talopaketin hinta + pihatyöt (nurmikko yms..) :) eli jos talopaketti maksaa sen 60 000€, tontti 30 000€ niin 60 000x3=180 000 + 30 000= 210 000 ja siihen vielä kannattaa ottaa varmuudeksi se 20 000€ eli yhteensä noin 230 000€ :) ja siis älä luota tähän, talopakettitarjoaja kertoo teille sen realistisen summan rakennuksineen, perustuksineen, sähköliittymineen, vesiliittymineen yms.. :) niin ja me meinataan ostaa suurempi kämppä ensi syksynä :) ja täältä samalta suunnalta, tykkään meinaan asua täällä nykyisessä paikassa! :)

Chiba mitä se ovistesti näytti? :p

t84 kuinka muru menee? :heart:

ON, jo dpo7! tänään menen lääkäriin :) huonosti nukuttu yö taas takana ja maha niin saakelin kipeä, jos jotain syön, se tulee n. 1 h ulos :O että näin.. nyt sit muihin oireisiin :) tissit niin saakelin kipeet sivuilta, nännit on niin kosketusarat että huh huh! suihkukin sattui illalla! niitä minuutin mittaisia kipuilukohtauksia tuli yöllä 2! ja siis ei tarvinnu wc mennä! ja tää on outoa :D mua on närästäny nyt pari kertaa, kerroin miehelle että sattuu tohon keskelle rintaa, mies sanoi että ota rennietä :D ja nyt siis tiedän, mitä on närästys, koskaan ennen ei ole närästänyt, mutta se voi johtua myös mahasta! ja aamulla myös yökin kun yritin hampaita pestä, en pystynyt ollenkaan pesee takahampaita ku yökkäsin ihan kunnolla :D ja tää on mulla vaan silloin kun on paha krapula! :) nyt nostaa toiveita.. mutta en tiiä sit mites nyt kun tuo mahakin on rikki? :(
 
Huomenta!

tiuhti, noihan kuulostaa hyviltä noi sun oireet. Taitaa tulla sinulta seuraava plussa pinkkaan. :) Ja haaleaa viivaa näytti. Kattoo jos teen vielä tänään uuden testin, sitte saa tikuttelut jäädä minun osalta.
 
t84
tiuhti mitäpä tänne, ei onnistunu ei... :( Eli mulle voi laittaa kp 1, alko jo eilen mutta kunnolla tänään niin laitetaan noin...

Haastoin vielä kaiken lisäks riitaa koko viikonlopun, tuntu vaan siltä että haluun tapella, ja kyllähän mä sen sain aikaseks. Ja nyt on tottakai helvetin kurja olo senki takia.
En tiedä enää mitä tehdä, mä en vaan jaksa. Tekis mieli vaan lopettaa koko yrittäminen. Ja taas vituttaa nää menkat niin rankasti. Joka paikkaan sattuu ja oon kun pingotettu jousi, räjähdän kaikesta. Inhoon itteeni näiden päivien aikana. Ja tää pettymys on taas jotain uskomatonta, tuntuu kun olis juossu seinään pää edellä.
Mä en ymmärrä miten sä tiuhti voi olla noin positiivinen. Kaikkee paskaa teille sattuu ja sulla on vaikka ja mitä ja silti vaikutat sellaselta ihmiseltä jota tekis mieli juosta moikkaamaan ja vaan rutistaa eikä päästää irti ollenkaan.
Taas ottaa päähän kun marisen kaikesta. Nyt on sellanen olo että itkuraivarit ei oo kaukana.
 
t84, täällä on empatisia fiiliksiä teikäläistä kohtaan. :( Samanlaisia fiiliksiä on itsellä aina kun menkat alkaa, varsinkin viimeisinä kuukausina on ollu jotenkin rankempaa. Toisaalta en voi kuvitellakaan miltä se tuntuu jo noinkin pitkän ajan jälkeen. Mutta mie oon vähän samanlainen, haastan tyhjään riitaa ja tuo oma miekkonen on vielä semmonen, että se ei ala riitelemään ja sekös se ärsyttää vielä enemmän. Kaikki kivut ja mielialanvaihtelut, pettymykset ja särkylääkkeiden tuoma turruttava ja oksettava olo siihen päälle, ai että.
Mutta mie edelleen täällä sanon, että tutkimuksiin nyt heti. Sanot miehelle että jos se haluaa teidän suhteelle tulevaisuutta niin se menee siemennesteanalyyseihin. Jos siemenneste on heikkoa niin se voi olla jo syy teidän lapsettomuuteen ja ihan vitamiinilisillä voidaan jo korjata tilannetta miehenkin osalta. Tai jos sinun luteaalivaihe jää liian lyhyeksi, ettei alkio pysty kiinnittymään. Tai jos munasolun kuori on liian vahva ettei siittiöt pääse läpi, se voi olla oikeasti niiiin pienestä kiinni se koko raskautuminen.

En mie tiiä lohduttaako nuo minun sanat, mutta mie olen tämmönen realisti. :) ihan itsekin sen takia hakeuduin jo nyt tutkimuksiin, koska tiedän että jos venytän pitemmälle asiaa niin loppujenlopuksi en enää uskalla mennä ja en kykene.

Ja eipä tästä meidänkään vauvan tekemisestä/saamisesta näytä tulevan mitään, kun en nähtävästi ovuloikkaan. Turhauttaahan tämä nyt lievästi ja ihmetyttää, että mikäs nyt on kun ennen olen ovuloinut ihan normaalisti ja nyt kahtena kiertona peräkkäin en ole ovuloinut. Eli haaleaa viivaa. Pitääköhän tässä ottaa kuvat noista ovistesteistä ja laittaa näkyville.
 
dremming voimia sulle kovasti <3
tiuhti noi oireet on ku suoraan mun raskaudestani!! välitin rintoja kaiken aikaa. en pystynyt nukkumaan ilman liivejä ollenkaan mutta niiden pitäminenkin sattui ja suihku "ampui" mukamas niin kovaa et vääntelehdin vaan tuolla suihkussa ku yritin itteeni pestä :) paljon paljon tsemppiä!
t84 teillä vieläkin pidempi yritys kun meillä, mutta voin niin samaistua tuohon. sanoin jo miehelle et varautuu siihen et tulen ihan oikeesti hulluksi. jos joudun taas odottamaan että saan sen plussan tikkuuni, ja se ilo viedään multa heti pois niin revin joltain oikeesti pään irti.

omaa napailua. sisko on viimeisillään raskaana ja joku vitun sokea paska oli ajanut niitä päin lauantaina. olin ihan rikki täällä kun odotin sen soittoa tarkastuksesta onko kaikki hyvin ja kuvitelkaapa. eihän ne edes ultrannu sitä vaikka ihan keskussairaalassa oli!!! oltiin kerrottu että pitää ottaa tämä päinajaja nopeasti tarkastukseen koska tämä valittaa (ilmeisesti kaiken eniten). sisko lähetettiin niska tuen kera kotiin ja sanottiin että katsotaan ma uudelleen!! tän "yliajajan" en nähnyt että olitte pysähdyksissä. kuinka moni teistä on pysähdyksissä sillonku punainen valo palaa?!? ilmeisesti hänen mukulat oli tapelleet takapenkillä niin et hän oli enemmän taaksepäin katsellut ku eteen,näin poliisin pöytäkirjoista selvisi. siskon ja hänen miehen auto meni lunastukseen,tietty ku jäi kahden auton väliin ja heidän toisen koiran jalka on riekaleina, sellainen vielä joka on kertaalleen leikattu koska polvilumpiolla ei ole uraa olleenkaan siinä jalassa niin se lonksuu sijoiltaan. koira ei valita mistään ja siellä se laahaa häntää perässä ja hyppää kolmella jalalla. oli siis häkissä kun kolari tapahtui. nyt odotan sit taas mitä siskolle sanotaan nyt tänään ku menee lantiokuvauksiin mahtuuuko vauva syntymään ylipäätänsä alateitse. huhhuh :(
itse oon ihan hermona rahan takia kun taas on sellainen kuukausi menossa että joka sentti on lasketta että laskut pysyy aikataulussa ja mihinkään muuhun ei juuri ole varaa. en edes muista koska miehen kanssa oltais jotain yhdessä tehty :( nykyään on vaan "mun menot" ja "sun menot" ku on niin helvetin tiukkaa!! :< kp13 menossa enkä jaksa tätäkään piinaa. haluan lapsen!!! ja valitan myös kaikesta, mut ei se mua haittaa, sanookaa jos oon paska ihminen..
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 4.4.2011



iloksi...................28.............kp 45/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 45/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 43/26-65................yk 3
Mirwu..................24.............kp 43/28.....................yk 3



Namppis88...........22..............kp 41/28-54................yk 4
Pamsu*...............26..............kp 36/35....................yk 7
Satuh83..............27..............kp 34/32-34................yk 4



Ella83................ 28..............kp 27/26-57................yk 6



Chiba..................22..............kp 19/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 18/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 18/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 16/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 16/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 16/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 15/25-30................yk 4
Lilli88..................23.............kp 12/26-?...................yk 4
Gabrielle..............29.............kp 11/?........................yk 5/2



AnniMu...............20..............kp 6/26-27..................yk 4
Arby...................29..............kp 3/39......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 1/23-27..................yk 5
t84.....................27.............kp 1/26-28................yv 2,5


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
voi kurjuuden kurjuus :( t84, niin siinä sit vaan kävi, alkoi se 10000001 kierto.. oon todella pahoillani puolestasi! jos vaan voisin, antaisin tämän kierron sinulle plussan kera :hug: en osaa sanoa sinulle nyt välttämättä oikeita sanoja, mutta anna tyttö palaa, huuda, raivoa ja itke! se helpottaa :) sitten alat taas ajattelemaan, kohta on taas KP11, ovis :) ja mieti, sait jo yhden kiinnittymisyrityksen aikaiseksi miehesi kanssa :) olen varma, että saatte vielä onnistuneen raskauden ja oman pikkuisen nyytin syliin :heart: mie olen 101% varma, että parin kk sisällä teillä tärppää, jos vaan vielä vähän muru jaksaisit miehesi kanssa ponnistaa :heart: ja olethan jo menossa sinne tutkimuksiin? jos se olisi vain pienestä asiasta enää kiinni? nyt muru pää pystyyn ja kohti uutta jännittävää kierto :) älä luovuta, näytä meille kaikille, että kaikki on mahdollista noinkin pitkän yrityksen jälkeen!

Chiba voi itku sitä ovista :( mut nyt toivotaan, että se oliskin ollu aikaisemmin ja sieltä pärähtää ylläriplussa :heart: ++++++:whistle: meinaan mie luulen, että nyt jos alkaa ovistesti tummumaan niin se kertoo jostain muusta kuin oviksesta ;) koskas se lääkäri soittaa? hän varmaan kertoo, jos on ovis jo tapahtunut! :)

syysmyrksy hui kamala sentään :( todellä ikävää, hirveää! toivotaan, että siskollasi on kaikki kunnossa :heart: tsemppiä teille!

pakko tulla kertomaan, vakuutussetä kävi :) koska me maksamme laajaplus vakuutusta, se korvaa koko homman :D tämä määriteltiin "ennalta arvaamaton tapahtuma", eli kaikki ok! ens viikolla alkaa purkaaminen ja sitten kuivaus ja jälleenrakentaminen! voi luoja että oon itkenyt onnesta :) ja mie oon loppuviikon sairaslomalla, tulehsuarvot oli 54 ja valkosolut myös kohollaa, eli suoli on tulehtunut, mutta nyt sain lääkkeet :) ja paraneminen alkakoot!
 

Yhteistyössä