<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Ensinnäkin Tiuhti_ Jee!!! Ihana toi teidän vakuutusjuttu. Kannattaa olla hyvät näköjään. :) Toiseks sulla on selkeesti jotain tapahtumassa mut sultahan irtos se jättimunis eiks se niin ollu? :D

Toisena T84, Syysmyrsky ja Dremming, Tsemppiä, elämä potkii päähän välillä vähn turhankin lujaa mut kerätään kaikki siitä voimaa jookos :hug:

Nyt nukkumaan... nati nati :)
 
luulotautinen hyvää iltaa!
sisko synnyttää paraikaa,odotan uutisia :)
lisäksi kuvittelen löytäneeni nyt donnan avulla ovulaation. mutta en osaa yhdistää oikein oireisiin. eli niukkaa ruskeaa vuotoa+limaa, ja viiltelyä alavatsassa. olisko tämä siis nyt se vihdoin..
 
t84
Huomenta!
Ensinäkin tiuhti ihan älyttömän hieno juttu! Mua kyllä niin jännitti teidän puolesta toi, siinä taas nähdään että ei ne kalliimmat vakuutukset ihan turhia oo :) Mä olin sillon nuorempana vähän tyyliin sillä asenteella että vakuutukset, mitä niillä tekee... Mutta onneks äiti pakotti ottamaan :D Joka ikinen vakuutus on meillä kannattanu, autoa on potkittu ja töhritty ja murtauduttu, ja itseasiassa kun ottaa rahana korvauksen ja mies korjaa sen itte niin tossa tienataan ihan hyvin... :D Koirakin sen verran sairas ja tapaturma altis että joka ikinen penni on kyllä revitty takasin korvauksina.
Mutta mä oon kyllä niin onnellinen teidän puolesta! :heart:
Ja noi sun oireet, ihan upeeta! Tällä kertaa jotain varmasti tapahtuu, mä pidän peukkuja ja uskon ja toivon ja puhaltelen plussatuulia ihan hirmusti :whistle: +++++++++++++++++++
Ja toivottavasti mahakin tosta rauhottuu.

Mikäköhän galluppi täällä oli, että pissaatteko tikkuun yksinään vai miehen kanssa? Tai jotain sinne päin, en löytäny koko kohtaa enää ollenkaan... Mutta mä haluun kyllä ihan rauhassa tehdä ton yksinään, mies sitten jännittelee mukana, mutta oven takana.

Dremming voi, mä oon tosi pahoillani... :( Tuu moikkaamaan meitä kun jaksat, toivon sulle kaikkea hyvää jatkossa :heart:

syysmyrsky oioi jännää, toivotaan että kaikki menee synnytyksessä hyvin!

ON Täällä edelleen kamalat menkkakivut ja vtuttaa kaikki. Kiitos teille kaikille kun jaksoitte ton mun itsesäälin taas kerran, ja tsemppaatte. Mä olin jo ihan varma että tällä kertaa teillä menee hermo mun valittamiseen, ei muualta kun täältä saa tällasta myötätuntoa :heart: Mä lupaan rajottaa tätä mun avautumista, tuntuu että mä kokoajan jostain valitan :ashamed: :D No josko asiat olis valosampia taas tossa muutaman päivän päästä...
Kun nää menkat tästä loppuu niin lähen yksityiselle gynelle, koitan jos tänään kerkeen jo aikaa varailla. Tässä kuussa jää vähän enemmän rahaa käteenkin niin toi onnistuu, ihan perus tarkki, katotaan mitä mieltä se on, että mihin lähetään. Ei mulla varmaa oo varaa yksityisellä jatkaa, mutta alotetaan nyt sieltä kuitenki...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta leidit :)

kerranki sit kun sais nukkua niin ei sit nukuttanukkaan :D heräsin jo 7! mutta se oli kylläki mahan syytä ku alkoi vääntelee ja joutui wc lähtee :kieh: enkä sit saanu enää unta! mutta ei se mitään, mulla on mukavaa tekemistä kotona, tilasin eilen hobbyhallista vähä huonekaluja kuistille, koira ei sinne pääse niitä tuhoamaan, pitäis alkaa maalaamaan kuistia uuteen uskoon :) nyt siellä on ihan puunvaristä seinissä ja ikkunankarmit, yksi seinä on ällön oksennuksen vihreä :x sen meinaan rohkeasti maalata todella vaalealla sinisellä ja ikkunankarmit valkoisella, sitten jätän sen puun värin sinne muualle :) sitten tulee valkopetsattuja huonekaluja! voi mikä inspiraatiokärpänen iski :D ukkoki sanoi et tee mitä haluat :D ja sit on mukavaa kun on talosatu kuntoon niin sit on kuistikin kuin uusi :) ihanaa istua siellä aamusta ja juoda kahvia :) mutta sitten muihin asioihin..

t84 sulla alkaa taas asenne nousemaan :) ihanaa! sen huomaa meinaan tuosta, että soitat sinne gynelle, etkä jää enää murehtimaan! upeaa likka :heart: toivottavasti saat pian ajan sinne, katsovat varmaan ultralla siellä et kaikki on ok, sithän voit soittaa ihan omaan tk:hon ja kertoa tilanteenne :) ja he sitten ottavat varmaan verikokeita! siitä se sit lähtee :) ja vaikka tää voi tuntuu inhottavasti sanotulta, mie toivon, että se ois jostain pienestä asiasta kiinni jonka saavat korjattua lääkkeellä :) mutta muista, sitten et saa ajatella, että mikset menny aikaisemmin! sie oot vasta nyt valmis menemään tutkimuksiin :) et olisi aikaisemmin ollut valmis, kun olet kerta niitä aikoja siirtänytkin, eikö? nyt mie lähetän siulle ihan hirmuiset halitsempit menemään sinne :hug: kaikki selviää vielä, ja niinku sanoin, aivan varmasti on plussa tikussa parissa kuukaudessa! :heart:

syysmyrsky voi nyt siskolle hirveesti tsemppiä koitokseen :D en muista kerroitko jo, mutta onko vauva siskollesi esikoinen? =) tuuhan kertomaan kumpi tuli!

viida mites siun kierto noin sekaisin on? :O

Namppis88 juu no siltä se tuntu ainaki kipujen takia et sieltä irtoo koko perhanan alakerta :D eli jättimunis :D

ja tosiaan, voi luoja mie oon ilonen, että oon maksanu "turhasta" vakuutuksesta, kun se mies sanoi et harva ottaa vanhaan taloon noin kattavaa ja kallista vakuutusta :D mie olinki onneks poikkeus, ja siksi ne sanoi alunperin ettei varmaan korvaa vakuutus tuollasta, kun OLETTIVAT että mulla on vaan perusvakuutus :) mutta onneks kattoivat paperit ja mun vakuutukset kunnolla! meilläki on koiralla vakuutus ja melkein kaikella on kattavat vakuutukset, paitsi autoon en oo viitinyt ottaa kuin osakaskon, se ei niin haittais kun maksaa vaan jotain 1000€ :D

ja tänään dpo8 :D mie tilasin viime perjantaina taas testejä :ashamed: ja otin tarkoituksella normitoimituksella, enkä pikana, koska sit mie olisin turhaan testaillut jo tänään! :) mutta kai ne tänää tai huomenna tulee postilaatikkoon :) kohta se taas alkaa, meinaan testaaminen ja pilvilinnoista putoaminen :ashamed: viime yönä en edes heränny siihen kipuiluun.. mutta mahan vääntelyihin kyllä :D vasen tissi on niin perhanan kipee, nännit ei niinkään enää.. oikeakin tissi on hieman kipeä, mutta ei yhtä kipee ku vasen :confused: ja siis ne on sivuilta ja alta kipeet, mun pitäiski selata tuolta mun edellinen kierto ja katsoo koska mulla tuli siellä se tissikipu, kun silloinki se tuli aika aikaisin! mutta nyt kyllä jännittää kuinka miun käy :ashamed:

*muoks, kävin kattoo niin mulla on tissikipu alkanu samoihin aikoihin kuin viime kierrossa.. eli se tuskin kertoo mistään mitään :ashamed:

huh huh :D tulihan paljon tekstiä!
 
Viimeksi muokattu:
niin ja sanon vielä näin yhteisesti kaikille :) täällä SAA ja PITÄÄKIN antaa turhautuneisuuden ja kiukun tulla ulos, eli SAA ja PITÄÄ VALITTAA jos on paha mieli! kyllä täällä varmasti jokainen jaksaa kuunnella, koska jos toisen paha mieli ei kiinnostaisi niin tuskin siihen jaksaisi kommentoida :) eli antaa tulla vaan, siksihän me ollaan täällä, tukemassa toisiamme, eikö? :heart: minusta tää on parempi paikka antaa kiukun tulla kuin kotona! :D mies meinaan onki ihmetellyt, et miksi mie en enää niin kovin hälle kiukkua ja purkaudu samalla tavalla :) koska te rakkaat olette olemassa ja tukemassa ja kertomassa mielepiteitä myös toiselta kantilta! :) kiitos siitä :heart:
 
Hei vaan ja kivaa tiistaita!

tiuhti, kuulostaa kivalta toi sinun takapihan sisustus. :D Mieki haluaisin niin kovasti muuttaa isompaan kämppään tai haluaisin sen oman talon, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta semmoseen. Kokoajan pitäny joku säästötili avata jotta saisi alkaa säästämään pesämunaa, mutta saa nyt nähdä sitte saadaanko koskaan sitä aikaiseksi. :D

Ja kyllä, tänne pitää ja kuuluukin valittaa. Ei saa ajatella että valittaa liikaa (vaikka syyllistyn itsekin välillä tuohon ajattelemiseen) ja kyllä se helpottaa kummasti jos purkaa sydäntään. :)

ON: Harmi kun ovistestit loppu, nimittäin nyt ollut vähän alavatsakipeänä ja hieman limailuita tullut, että voisko se ovis sittenkin olla nyt vasta tulossa. Vaikka viime kierrolla tähän aikaan tuli pieniä limailuita. Alaselkää särkee ja alavatsa tuntuu hassulta välillä, ihan kuin lihakset olis jotenkin jumissa tai maitohapoilla. Olen kylläki tehny parina päivänä nyt vatsalihaksia mutta eipä muut lihakset ole olleet kipeinä. Noh, päätettiin jo miekkosen kanssa että mies menee ens kuussa sitte sinne analyyseihin (palkankorotuksen kunniaksi :D). Jos miehen simpoissa ei ole mitään vikaa niin mie pääsen etenemään sitte tutkimuksissa. Kun eivät ala suurempia tutkimuksia tekemään jos miehen nesteitä ei ole tutkittu.
 
Hei kaikille :))

t84, Tsemppiä ja jaksamisia teille sinne hurjasti :heart::heart: Ja ihan vapaasti saat tänne tulla kertomaan kaiken mikä painaa ja muutkin!! :)

tiuhti_, Oon niin ilonen teidän puolesta, kun remppa järjestyy! :hug:

syysmyrsky, Paljon tsemppiä ja onnea siskollesi! Tiedätkö jo miten siellä menee? =))

Omaan napaan ei kuulu kummempia.. joka päivä vaan mietiskelen sitä omaa nyyttiä kuinka ihana se olisi. Mutta, täytys varmaan saada ajatukset muualle, kun ei yrityksetkään varmaan hetkeen ala..:( Tuntuu, että kaikki muut ympärillä ilmottaa koko ajan että meille tulee vauva.. serkkukin kerto, että heille syntyy syksyllä jo toinen. Tietysti olen iloinen kaikkien puolesta, silti pieni suru painaa kun oisin jo niin valmis siihen omaan pikkuiseen.
Lauantaina ois miehen mummun hautajaiset. Täytyis lähteä etsimään kaupoilta jotain vaatetta sinne. Oon perjantaihin asti saikulla, kun tää jalka nyt temppuilee oikein kunnolla :(
Mut jotain iloisiakin uutisia! Toukokuussa mulla alkaa työt ihan kunnolla! Tai vuokrafirman kautta se on, mutta nyt tähän asti oon tehnyt sopimuksen mukaan, mutta nyt se muuttuu että oon ihan toistaiseksi siellä ja niin kauan kun jaksan tehdä! Ihanaa :))
 
Chiba nyt sit katot tuntuman mukaan tuleeko ovis, ja peitot heilumaan :D ja tuohan on iso askel että miehesi menee sinne analyysiin :) miun mies ei hevillä sinne menis! tsemppiä siihen :) mutta toivotaan, ettei tarviis mennä, onhan teillä tää kierto vielä aikaa muuttaa tilanne ;) mulla on säästötili, mutta asuntoa hankkiessa ei ollut ollenkaa pesämunaa, silti saatiin ihan hyvä laina! mutta nyt oon pystynyt säästämään vähän :) ja siis minun säästöt on siis satasien luokkaa, ei sen suuremmat! mutta kyllä niilläkin saa jotain ostettua jos halu ja tarve vaatii!

Carne voi upea juttu että saat sen työn :) ja paranehan nyt sen polven kanssa, mieki oon saikulla loppuviikon :D
 
tiuhti, joo no mieki tuolle miehelle sanoin että ku mie en pääse tutkimuksissa eteenpäin jos se ei käy siellä analyysissä, ja ei tarvi murehtia sitä että onko siellä simppoja vai ei. :D ja peittoja ollaan heiluteltu parin päivän välein, eilen ei kylläkään mutta eiköhän tänään asia korjata. ;)
Ja joku säästötili ois aika jees, ihan semmonen pahan päivän vara. Pitäis vaan mennä käymään siellä pankissa ja avata sellainen, niin vois alkaa säästämään. Ja me ei luultavasti lainaa tällä hetkellä saada, kun mie olen työtön. Ainakaan nordeasta ei herunu edes autolainaa. Tiedä sitten miten takaajien kanssa.

Carne, hieno homma! koitas nyt saada se polvi kuntoon. Itsellä on tosi heikot polvet joten tiedän mitä on kun pitää polvien kanssa värkätä.

Vaan meikä aloitti Vapun juhlistamisen ajoissa, laittelen tässä simoja pöhisemään. :D koesatsi ja silleen, ku koskaan en ole tehny. :D mietin että vois munkkejaki joku päivä paistaa, mutta uskaltaako sitä teräskattilassa alkaa rasvojen kanssa värkkäämään, kun pataa ei tällä hetkellä omisteta.
 
t84
Mäkin oon niin kauan haaveillu omakotitalosta! Mies siitäkin mutta eniten tietty autotallista :D Olis seki kyllä hienoa, nyt se on niin usein pajalla, niin jos sitä näkis kotona vähän useemmin ku on sit paikka missä puuhastella... Se on vähän sellanen adhd, ei malta olla paikallaan ollenkaan, niin sillä on tosiaan kokoajan jotain kesken jossain.
Mehän nyt asutaan mun omistamassa (nojoo pankin suurimmalta osalta) rivitalossa, meillä on vähän erikoinen järjestely, mutta tohon on ihan syynsä. Tässä ollaan nyt oltu 2,5v ja seuraavaks sitten otetaan yhteinen laina, ja toivottavasti joskus löytyy talokin... No siihen voi mennä aikaa kun täälläpäin noi on niin jumalattoman kalliit, me osataan itte tehdä joten oikeen toivotaankin että löytyis joku halvempi joka vaatis vähän laittoa. Mutta katotaan nyt.

Niin joo ja mullakin on säätötili, johon oon jopa vuoden aikana saanu vähän säästöön! Meillä on siis ollu jotenki niin huono karma rahan kanssa, 10v aikana AINA kun on tullu esim kesälomarahat niin on jotain tapahtunu. Ihan uskomatonta, mutta AINA! Kerran koira oli teholla viikon ja saatiin lasku, 2500e... Toisen kerran autosta hajos joku tonnin maksava osa, sit kerran oli koira tuhonnu koko sohvakaluston käyttökelvottomaks ja se jouduttiin uusimaan, seuraavaks oli jo tuhonnu lattian eli jouduttiin vetämään uusi laminaatti koko kämppään ym ym...

Ihan kamala juttu, täältä töistä odottaa yks tyyppi esikoista, sain tietää ihan vasta pari viikkoa sitten, kun ei siitä edes nää! Ja se jää ens kuussa pois... No joka tapauksessa, se on nyt ollu pari päivää poissa kun on joutunu ravaamaan kokeissa ja muissa kun epäillään siinä vauvassa jotain vikaa. Tähän mennessä kaikki ollu vaan ja pelkästään hyvin, tää oli tullu ihan yhtäkkiä, rutiini käynnin yhteydessä oli vissiin jotain kummaa löytyny.. Sen tarkemmin en tiiä mutta toi olis kyllä niin kamalaa, en voi edes kuvitella... :(

chiba mäkään en oo ikinä tehny simaa, pitäiskö ittekin joku pikkusatsin koittaa... Munkkeja oon kyllä tehny! Ja oikeesti, se on paljon helpompaa kun kuvittelis! Jopa minä onnistuin :D Ja hyvää tuli.

ON Menis nyt aika vaan nopeesti, mä en jaksa näitä kipuja :mad:
Tänään aamulla tuli taas niin kamalia viiltoja että meinas itku tulla. Siis ihan oikeesti nyt vasta on kaikki endot ym alkanu mietityttää. Mullahan on siis aina ollu TOSI pahat kivut, mutta mä oon kuvitellu että se on normaalia kun kaikki sanoo että niitä on... Mut en kyllä enää usko enää että tää normaalia on. No toivotaan että siellä tutkimuksissa sit jotain selvii... Mutta voin kyllä sanoa että suoraan sanottuna vituttais aika rankasti jos saan kuulla että on joku pikkujuttu miksei tää oo onnistunu, että jos olis aiemmin käyny niin pikkunen vois meillä jo olla...
 
Heippa! Onpas täällä hiljaista näin illasta :)

tiuhti_ Kiitos tsempeistä! Hyödynnetty on parhaamme mukaan, tosin enhän mä oikeasti tiiä ollenkaan, menikö se ovis jo vai onko vasta tulossa… Mut ollaan kuitenkin aika hyvin pidetty huolta siitä, että uimareita olis mestoilla tasaiseen tahtiin! Sulla taas huimanhuimat dpo:t, on nuo lyhyet kierrot käteviä :D Ja hei IHANA uutinen oli tuo vakuutushomma, mahtavaa!!

PikkuHöttiäinen Tätipahoittelut ja kovasti tsempityksiä uuteen kiertoon!

t84 Eikä, taas… :hug: Hienoa, että jaksat jo ajatella gynelle menoa! Toivottavasti asiat lähtee nyt rullaamaan mukavaa vauhtia :)

Chiba Niitä anovulatorisia kiertojahan voi ihan normaalitilanteessakin olla pari vuodessa. Jospa siitä olisi kyse sunkin kohdalla :heart: Hienoa, että mies menee tutkimuksiin, niin saatte lisätietoa tilanteeseen! Mäkin muuten paistoin munkkeja ekaa kertaa itse viime vappuna (ihan normikattilassa), ja se oli kyllä todella helppoa, joten kyllä uskallat sinäkin paistella :) Siman tekeminen kuulostaa kans kivalta, eipä oo sitäkään tullut koskaan itse kokeiltua.

syysmyrsky Kauhea juttu tuo peräänajo! Toivottavasti synnytys on mennyt hyvin ja siellä jo terve lapsonen on maailmaan saapunut :)

Viida :hug: Onko ihan varmasti täti eikä esim. ovulaatiosta johtuvaa vuotoa?

ON Eipä mittään ihmeitä. Mulla on lauantaina tentti eli oon viime päivinä muun muassa leiponut useammankin kerran :whistle: Oon toki lukenut tenttiinkin, mut piru kun on vaikeaa keskittyä välillä :$ Oviksen tulemisesta, olemisesta tai menemisestä en osaa sittenkään sanoa juuta enkä jaata. Vatsaa turvottaa ynnä muuta kivaa, mutta on taas tullut vedettyä hiilareita sen verran paljon, että ei ole ihmekään. Rahatilanne on huikaisevan huono, joten oli vähän pakko ostaa esim. perunaa ja makaronia, kun ne on niin halpoja :ashamed: Lisäksi leivoin parina päivänä korvapuusteja ja tänään ispiroiduin tekemään toscakakun, kun löysin kaapista pussillisen mantelilastuja. Tunti sitten otin uunista sämpyläpellillisen. Eli ei oo ihme, jos vähän turvottaa ja nippailee mahaa :LOL:
 
Laretzki
Ihana kun miehellekin ilmeisesti alkaa nää vauvahaaveet konkretisoitumaan sitä mukaan kun viimeset pillerit hupenee (vaikka onkin ollut koko ajan mukana ja kysyessä ilmaissut, että kyllä me se lapsi halutaan). Toivotti mulle eilen illalla viestillä hyvää yötä ja vauva unia :). Tähän asti siltä on saanut lypsää kaikki kommentit yms irti...
Muutekin mies on ollut ihan kummallinen, ilmoitti tänään aamulla että postissa odottaa mua 1,1 kilon paketti, eikä mulla ole hajuakaan mitä se mulle lähettäisi :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 6.4.2011



iloksi...................28.............kp 47/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 47/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 45/26-65................yk 3
Mirwu..................24.............kp 45/28.....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 43/28-54................yk 4



Pamsu*...............26..............kp 38/35....................yk 7
Satuh83..............27..............kp 36/32-34................yk 4



Ella83................ 28..............kp 27/26-57................yk 6
Chiba..................22..............kp 21/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 20/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 20/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 20/40-60................yk 1?



Jomi....................24.............kp 18/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 18/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 18/29......................yk 2
Sokruli.................24.............kp 17/25-30................yk 4
Lilli88..................23.............kp 15/26-?...................yk 4
Gabrielle..............29.............kp 13/?........................yk 5/2



AnniMu...............20..............kp 8/26-27..................yk 4
Arby...................29..............kp 5/39......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 3/23-27..................yk 5
t84.....................27.............kp 3/26-28................yv 2,5


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia leidit :)

Laretzki tuu sit heti kertoo mitä siellä paketissa on :D minuuki jännittää! ja ihana mies sinulla, kyllä ne miehetkin pikkuhiljaa lämpiää! :)

Chiba eiku munkit paistumaan vaan :D mie tein ihan tavallisessa kattilassa viime vuonna ja hyvin onnistu, paitsi kädelle ja rinnalle roiskui kuumaa rasvaa ku toheloin :ashamed:

siitä simasta :D meillä mies tekee simat, mie en edes osaa! :D mut mie en oikein ees tykkää simasta, mies sitä sitten yksinään yleensä juopi!

t84, mutta nyt kun muru menet sinne tutkimuksiin, niin saavat selville jos joku vaivaa, nuo kuukautiskivut voi viitata endoon, muttamikään ei ole varmaa ennenkuin tutkitaan! :) tsemppiä nyt :heart:

ON juuh :) mie se sit istuin eilen illalla sairaalan päivystyksessä, masu meni niin kipeäksi, onneks kaikki tulehdusarvot oli ok, mut kaliumarvo oli romahtanut niinku arvelin, mutta tiputtivat silti antibiootit ja ravinto- ja kaliumlisät suoneen ennenkuin pääsin himaan, tänään menen sit päivällä uudestaan tiputukseen, onneks ei tarvinnu jäädä yöksi!!!!!! mutta hei, tänään jo dpo9 :D ja illalla/yöllä kyllä oli sellaset menkkapolttelut että huh huh, tai tuntui menkkapolttelulta, mutta voi siis johtua myöskin mahasta, testitkään ei ollu eilen vielä saapunut, jokohan ne ois tänää postilaatikossa :p

ja joo, nyt naiset tän kuun eka plussa kehiin :D
 
Noni, sitte mieki uskallan alkaa teräskattilassa munkit paistamaan. :D ku aina kotosalla ollaan paistettu padassa ja koulussa köksäntunneillaki paistettiin padassa ja ei puhuttukaan teräskattilassa paistamisesta, joten sen takia mietin että uskallanko. :D

Hui, pitäis viedä auto tänään katsastukseen ja mie muka vähän jännitän sitä. :D mie oon niin tämmönen että jännitän tuollaisia turhia pieniä asioita (varsinkin jos pitää mennä paikkaan mikä on miesvaltainen töiltänsä). Saa nähdä minkälainen vikalista sieltä sitte tulee. :D
 
Chiba mieki jännitän tuollaisia :D viimeksi ihan itkin miehelle kun jouduin yksin mennä vaihtaa autoon öljyjä :D ja mulla auton katsastus on tämän kuun lopussa! :D

hei muuten arvatkaa, siis hoitaja mittasi eilen mun lämmön, siis mulla ei ollu kuumeinen olo edes ja mittari näytti 37,9 :O ja hoitsu kysyki että eikö sulla ole kuumeinen olo, sanoin et vähä vaan paleli mutta ei muuten mitään :D
 
tiuhti, voi hurjaa! kyllä sie nyt oot paksuna. Nyt kyllä äkkiä testailemaan sieltä! ja tänne ensimmäisenä raportoimaan sitte. :D
Ja mie kanssa aina miehelle valittelen kun yksin joudun menemään ku on niin pelottavaa. :D ja mies saa aina soitella autokorjaamoihin ku ite oon niin kauhean huono soittelemaan virallisia puheluita.
 
kyllä mie oon tota mahdollisuutta miettinyt, kun mulla siis oli kaikki tulehdusarvot ok, mut ravintoaineet oli perseelleen kun kaikki tulee noin 2h ulos syömisestä niin mitään ei imeydy..noh :) sen näkee kyllä tässä viikon sisällä onko raskaudella osuutta asiaan ;)
 
t84
Huomenta
Täällä on kyllä tosi hiljasta ollu, oon oikeen ihmetelly...
Mä oon ollu jotenki masentunu, hirveesti olis asiaa mut en oikeen saa mitään pihalle, että mäki oon vähän hiljaisempaa eloa viettäny. Yleensä tässä vaiheessa alkaa jo pää nousta pystyyn vtutuksen jälkeen (tiiättehän "hei viikon päästä voin jo ovista bongailla!" :D) mut nyt kyllä vaan ottaa päähän. Ei kiinnosta oviskaan, eli taidan vaan jättää tikuttamatta. Melkeen vois ottaa välikierron, jonka aikana ei harrastelis ollenkaan, jos vaikka mielenkiinto seksiinkin palais, nyt on vähän ollu liikaa tekemisen makua eikä suoraan sanottuna tee mieli ollenkaan. Vois vähän juhlia, ja hyvällä omatunnolla vetää päätä täyteen jos siltä tuntuu, ei miettis ollenkaan mitään.

tiuhti mua kyllä jännittää sun tilanne ihan hirveesti! On vaan tosi hyvät fiilikset sun suhteen, hommailua oikeaan aikaan, mahtavia oireita ym. Kyllä mä nyt uskon että tää on sun kierto :heart:
Tosi tylsältä vaan kuullostaa nyt sun vointi, mahataudit on kamalampia tauteja ikinä! Mä otan minkä vaan muun, 40 asteen kuumeet ja vaikka mitä mutta ei tota. Toivotaan että sun olo tosta paranee :hug:
Tai sitten kun sulla oli jo mega munis, niin nyt on tulossa mega beibi, mikä tarkottaa mega pahoinvointia... :D

chiba sullakin alkaa kohta jännät päivät! Ihana jännäillä edes jotain kun oma on vasta piitkän ajan päästä :D Mä en oo hirveen tarkkaan lukenu nyt kaikkea mutta onkos sulla mitään oireita ollu?
 
t84, mie aamulla mietiskelinkin kun olet ollu hiljakseen, että onhan kaikki ok? Minulla kanssa oli tässä kierrossa vähän semmosta, että ei kiinnostais kokonaan tikuttelu mutta tikuttelin sitte lopulta silti ku ovisoireita ei ole ollut taaskaan. Ja tiedä jännistä päivistä, ku en tiedä onko ovistakaan edes tullu tai onko se nyt vasta tulossa.

Mitä jos otatte tämän kierron vaan ihan rauhassa, ilman tikutteluita ja harrastatte seksiä silloin kun siltä tuntuu, ja tosiaan käytte vaikka ulkona juhlimassa. :) tiedä vaikka tärppäisikin sitte, kun otatte vaan rennosti ja annatte asian vaan muhia taustalla hiljakseen.

Jomi, joo onhan naisilla niitäkin kiertoja ettei ovuloi olleskaan, mutta nyt on toinen tämmönen samanlainen kierto peräjälkeen niin kyllähän se vähän ihmetyttää, että mikäs nyt on.
 
Heippa!
Mä liityn tänne teidän seuraanne haaveilemaan esikoisesta! Yritys ei ole varsinaisesti vielä alkanut, kun tarkoituksena olisi tähdätä vauvaa vuodelle 2012. Hieman on kyllä lipsuttu jo etuajassa, mutta eipä sekään haitanne. Ikää mulla 25 ja mies vuoden vanhempi.

Lopetin pillerit joskus vuoden vaihteessa, en enää tarkalleen muista milloin. Kroppa on vielä ihan sekaisin niistä. Edellinen kierto huimat 60 päivää ja sitä edellinen 40. Nyt mennään jossain kp 20 tienoilla, täytyypä tarkistaa kalenterista vielä myöhemmin... Pupuiltu on ilman ehkäisyä jo kuukauden verran, raskaustestinkin tein vähän aikaa sitten, kun rupes epäilyttään, mutta negahan se. Nyt on taas tosi kummallinen olotila. Etonu on lauantaista lähtien ja pääkin ollut kipeä, nyt siis jo viidettä päivää. Mua myös huippaa koko ajan, päässä pyörii. :x Nyt tänään mulla on myöskin ollu hirvee tutina päällä, kädet tärisee ihan hulluna. Miehellekkin jo sanoin, et mä oon joko tulossa kipeeks tai sit oon paksuna. Kipeeksi en ole vieläkään tullut... Mutta toisaalta nää kaikki voi edelleenkin johtua niistä pillereistä, saaneet mun kropan muutenkin ihan sekasin. Tilasin nyt kuitenkin lisää testejä, josko taas varmistais asian.
 
Puputi, hei vaan ja tervetuloa! Uskoisin että noi oireet johtuvat pillereiden lopettamisesta. Oma hormonitoimintasi on lähtenyt käyntiin ja kenties olet nyt ovuloinut, ja ovulaatiosta voi tulla samankaltaiset oireet mitä raskaana ollessa. Väsyttää, paleltaa, on kipuja alavatsassa tai painoa jne. :)

haluatko pinoon mukaan? Jos laitat tarkat koopeet mitä menossa ja kierronpituudet, myös yrityskerran kuinka mones on menossa vai onko tämä ensimmäinen. :)
 

Yhteistyössä