Huomenta leidit
kerranki sit kun sais nukkua niin ei sit nukuttanukkaan
heräsin jo 7! mutta se oli kylläki mahan syytä ku alkoi vääntelee ja joutui wc lähtee :kieh: enkä sit saanu enää unta! mutta ei se mitään, mulla on mukavaa tekemistä kotona, tilasin eilen hobbyhallista vähä huonekaluja kuistille, koira ei sinne pääse niitä tuhoamaan, pitäis alkaa maalaamaan kuistia uuteen uskoon
nyt siellä on ihan puunvaristä seinissä ja ikkunankarmit, yksi seinä on ällön oksennuksen vihreä :x sen meinaan rohkeasti maalata todella vaalealla sinisellä ja ikkunankarmit valkoisella, sitten jätän sen puun värin sinne muualle
sitten tulee valkopetsattuja huonekaluja! voi mikä inspiraatiokärpänen iski
ukkoki sanoi et tee mitä haluat
ja sit on mukavaa kun on talosatu kuntoon niin sit on kuistikin kuin uusi
ihanaa istua siellä aamusta ja juoda kahvia
mutta sitten muihin asioihin..
t84 sulla alkaa taas asenne nousemaan
ihanaa! sen huomaa meinaan tuosta, että soitat sinne gynelle, etkä jää enää murehtimaan! upeaa likka :heart: toivottavasti saat pian ajan sinne, katsovat varmaan ultralla siellä et kaikki on ok, sithän voit soittaa ihan omaan tk:hon ja kertoa tilanteenne
ja he sitten ottavat varmaan verikokeita! siitä se sit lähtee
ja vaikka tää voi tuntuu inhottavasti sanotulta, mie toivon, että se ois jostain pienestä asiasta kiinni jonka saavat korjattua lääkkeellä
mutta muista, sitten et saa ajatella, että mikset menny aikaisemmin! sie oot vasta nyt valmis menemään tutkimuksiin
et olisi aikaisemmin ollut valmis, kun olet kerta niitä aikoja siirtänytkin, eikö? nyt mie lähetän siulle ihan hirmuiset halitsempit menemään sinne :hug: kaikki selviää vielä, ja niinku sanoin, aivan varmasti on plussa tikussa parissa kuukaudessa! :heart:
syysmyrsky voi nyt siskolle hirveesti tsemppiä koitokseen
en muista kerroitko jo, mutta onko vauva siskollesi esikoinen? =) tuuhan kertomaan kumpi tuli!
viida mites siun kierto noin sekaisin on? :O
Namppis88 juu no siltä se tuntu ainaki kipujen takia et sieltä irtoo koko perhanan alakerta
eli jättimunis
ja tosiaan, voi luoja mie oon ilonen, että oon maksanu "turhasta" vakuutuksesta, kun se mies sanoi et harva ottaa vanhaan taloon noin kattavaa ja kallista vakuutusta
mie olinki onneks poikkeus, ja siksi ne sanoi alunperin ettei varmaan korvaa vakuutus tuollasta, kun OLETTIVAT että mulla on vaan perusvakuutus
mutta onneks kattoivat paperit ja mun vakuutukset kunnolla! meilläki on koiralla vakuutus ja melkein kaikella on kattavat vakuutukset, paitsi autoon en oo viitinyt ottaa kuin osakaskon, se ei niin haittais kun maksaa vaan jotain 1000
ja tänään dpo8
mie tilasin viime perjantaina taas testejä :ashamed: ja otin tarkoituksella normitoimituksella, enkä pikana, koska sit mie olisin turhaan testaillut jo tänään!
mutta kai ne tänää tai huomenna tulee postilaatikkoon
kohta se taas alkaa, meinaan testaaminen ja pilvilinnoista putoaminen :ashamed: viime yönä en edes heränny siihen kipuiluun.. mutta mahan vääntelyihin kyllä
vasen tissi on niin perhanan kipee, nännit ei niinkään enää.. oikeakin tissi on hieman kipeä, mutta ei yhtä kipee ku vasen
ja siis ne on sivuilta ja alta kipeet, mun pitäiski selata tuolta mun edellinen kierto ja katsoo koska mulla tuli siellä se tissikipu, kun silloinki se tuli aika aikaisin! mutta nyt kyllä jännittää kuinka miun käy :ashamed:
*muoks, kävin kattoo niin mulla on tissikipu alkanu samoihin aikoihin kuin viime kierrossa.. eli se tuskin kertoo mistään mitään :ashamed:
huh huh
tulihan paljon tekstiä!