kutale ilmoittautuu
NEGA :headwall: pakko myöntää, petyin.... :ashamed:
t84, minulla tulee noita hetkiä aika ajoin, viimeksi kun tuli tuo suuri vesivahinko, mietin oikein et voi paska jos nyt kävi sit tärppi :ashamed:.. alan oikein ajattelemaan, että olenko tosissaan onnellinen, miksi mä en vaan lähde ja aloita kaikkea alusta
mutta sitten alan miettimään, mitä hyvää minulla nyt on elämässä, mitä asioita voin ITSE parantaa ja mitä voin pyytää mieheltäni!
yleensä olen viikon tuollaisessa oudossa "tilassa", mutta sitten kaikki alkaa näyttämään taas valoisalta! ja varsinkin nyt kun ollaan opittu miehen kanssa puhumaan asioista syyttelemättä ja huutamatta! ja rakas, älä vaan tee mitään hätiköityjä päätöksiä, ensitöiksesi kerrot tänään miehellesi, että tunnet itsesi yksinäiseksi! minä tunsin itseni pitkään yksinäiseksi kun mies rassasi varmaan vuoden mootoripyöräänsä autotallissa, vaikka siis mieheni oli ihan samalla tontilla, mutta eri rakennuksessa, tunsin itseni vaan niin ulkopuoliseksi kaikesta, kavereita siellä pyöri koko ajan, mutta jos minä kävin siellä edes pyytämään toista välillä syömään niin sitten sain vain tiuskaisuja vastaukseksi..minä teinkin niin lapsellisesti, että lähdin vaan yksi kaunis ilta isälle, mies ei edes huomannut vastakun illalla kun oli tullut tallista etten olekkaan paikalla! eli sai maistaa omaa lääkettään, soitteli sitten minun perään mutten vastannut kahteen päivään edes puhelimeen, mitäs ei arvostanut aikaamme :kieh: tämän jälkeen mies sitten älysi että olen isälläni ja tuli hakemaan minut sieltä kotiin ja sovittiin, että hän saa olla 3 päivänä viikosta tallissa ja muutoin tehdä minun kanssa yhdessä asioita, etenkin kotitöitä jotka jouduin silloin itse tekemään! tiedän, olin hiukka lapsellinen, mutta silloin tosissaan mietin onko järkeä enää jos mies on vaan koko ajan muiden kanssa ja nukutaan vaan samassa sangyssä, onneksi mies heräsi ja tämän jälkeen ollaan opittu puhumaan asioista ajoissa
tää nyt meni ehkä asian ohitse, mutta tosiaan, punnitse tilannetta rauhassa, kerro miehellesi rehellisesti, SYYTTELEMÄTTÄ, että tunnet olosi kovin yksinäiseksi!
tsemppiä nyt muru :heart: koita keksiä itsellesi jotain mukavaa tekemistä, tapaa ystäviäsi ja mene vaikkapa kasvohoitoon
minä uskon, että tuo tunteesi menee ohi! nyt olet vain kovin maassa sellaisesta asiasta, johon et välttämättä voi itse mitenkään vaikuttaa! siksi kysynkin muru, oletko varannut jo ajan sinne lääkärille? :heart:
Lilli88 voi kun kuulostaa ihanalta sinun reissusi
saanko udella, että missä lämpöisessä olit? =)
Hey voi typerä pitkä kierto :kieh: oletko ottanut lääkäriin yhteyttäjos auttaisivat saamaan kierron tasaiseksi?
Namppis88, mulla on noita päiviä ehkä 3 työviikosta
ja siis tuntuu et rahat on aina loppu vaikka tili just tullut!
niin tuttua! mutta kyllä se siitä
toivottavasti tänään on mukavampi päivä
ja MUISTA SOITTAA!!!!!!
ON dpo10 ja nega.. eli toivon menetin taas
tissit edelleen kipeät, menkkajomotteluja on tullut.. siinäpä ne
en edes KEKSI muita oireita