<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

tervetuloa puputi :wave: mie komppaan Chibaa eli kierto voi mennä totaalisen sekaisin pillereiden jälkeen ja hormoonit tekee tepposiaan, mutta en poissulje raskauden mahdollisuuttakaan :)

t84, mieki ihmettelin missä on siun hyvän huomenen toivotukset! mutta hei :) tuohan kuulostaa hyvältä, että pidät välikierron! juhlit ja harrastatte seksiä kun siltä tuntuu, ja nyt jos säästyisit sitten siltä virtsatietulehdukseltakin ;) ja pidätte toisianne hyvänä! niinkuin varmasti siis teettekin, mutta nyt oikein erityisen hyvänä niin eiköhän ala plussia satelemaan ;) :heart: ehkä sie nyt tosissaan kaipaat sitä nollausta ja muuta ajateltavaa! tsemppiä nyt muru :heart:

testit tuli :D IIIIKKK! nyt pidättelen hetken ja meen testaamaan :D

Mäkin uskon että pillereistä tämä johtuu, mutta aina on pakko miettiä, että mitä jos kuitenkin... :p Minut voi toki lisätä pinoon kp tänään 20/40-60? Yrityshän virallisesti alkaa sitten vasta ens kierrosta tai tietysti riippuu kauan tämä kierto kestää. Ja mä koitan malttaa mieleni, etten liikaa tätä asiaa miettis ja vatvois. Asenteella tulee jos on tullakseen mennään näin alkuun. En sitte tiedä onnistuuko. Muutenkin vaikea niitä tärppipäiviä bongailla kun ei ole mitään hajua milloin ne mahtaa olla. Meinasin hommata ovistestejä, niin sais edes hiukka selville ovuloinko ollenkaan. Niitä vaan saattaa jokunen kulua näin pitkällä ja epäsäännöllisellä kierrolla...niin eihän mun pitäny vatvoa...tulee jos on tullakseen...helppoo. ;)

Ui ui Tiuhtilla on jännät hetket käsillä! Onnea mä toivotan! Ja jään kyttäilemään sun kuulumisia...

Laretzki Oi, ylläripaketit on kivoja! Ja se on kyllä aina yhtä ihanaa, kun mieskin lipsauttaa puolivahingossa jotain vauvahöpinöitä :whistle:

tiuhti_ Noh noh, joko dippasit?! Missä viipyy raportti :D Mä toivon niin kovasti, että sieltä haamulainen kurkkii, kun sulla on ollut niin mahtavia oireitakin :heart:

t84 Sympatihaleja! Ymmärtäähän sen, että vituttaa, ei se ole ihme. Ja tuommoinen välikierto vois olla hyvä idea, saisitte hetken aikaa hengähtää pahimmalta vauvahaaveilulta. :hug:

Chiba Kyllähän se taatusti laittaa epäilyttämään, jos on kaks ovuloimatonta kiertoa peräjälkeen :(

Puputi Tervetuloa!

t84 sun on pakko olla joku mun soulmate koska voin niin samaistua suhun näissä fiiliksissä. ahdistus vaan lisäänty eilen kun kaikki jotka mun jälkeen jäi elokuun odottajien pinosta mun jälkeen on tainnut jo plussata uudelleen mut mulla on cp-kroppa josta ei saa ovulaatiota selville,saati mitään muutakaan. :/ sanoin jo miehellekki kiukkupäissäni et ei me koskaan mitään lasta saada et kannattaa vaihtaa parempaan naiseen ku ite oon tällanen ongelmaPESÄ!! perkele.:mad:

sisko edelleen odottaa lasta. tänään on käynnistäminen vasta aloitettu ja supistaa kuulemma mut ei mitään muuta. aatelkaa et sille ei oo maanatain jälkeen annettu ruokaa ollenka, tipassa vaan "kyllä sä siitä riittävästi ravintoa saat" se oli eilen siellä huutanut et nyt saatana ruokaa kauhee nälkä ja ku ei ollu ruokaa tippuni ni tää oli soittanut puhelut et nyt tänne sipsii karkkii suklaata kaikkee ja vetänyt ne kaikki :DD tekkee varmaa hyvvää raskausajandiabetekselle :D tää on niin tätä.

jos,siis todellakin jos en ole vielä hulluksi tullut ja seonnut niin nyt pitäis olla dpo2. varmaksi en mene sanomaan kyllä enään mitään..

Ei se ollukaan täti. Viime yö meni sairaalassa järkyttävien mahakipujen (kohtu) kanssa ja vuoto jatkuu edelleen. Ilmeisesti se olikin kohtutulehdus, varmaksi eivät osanneet sanoa. Nyt kipulääkehöyryissä makaan kotona ja odottelen labratuloksia ja huomenna taas lääkäriin ja ultraan. Anteeks kun en jaksanu lukea juttuja ja omanapailen!

Viida, ai kauhia. Koitahan nyt sitte parannella itseäsi! Mie vaihdan takaisin sinulle ne koopeet mitä oli menossa.

Ja eipä menny auto läpi katsastuksesta, mikä nyt oli odotettavissa meidän kohdalla. Noh, rahan menoa ei voi mikään estää.

Edit: Sokruli PALJON ONNEA! :heart: :flower: Hidas sytytys meikäläisellä, mutta päivitetty on.

Viimeksi muokattu:
Sokruli, siulla siis ollut synttärit :D ONNEA ONNEA :flower:

viida hui kamala :O nyt lepäile siellä, ei sun tarvii anteeksi pyydellä, pääasia että ilmoitat itsestäsi!!!!! nyt parane siellä :heart:

Chiba, mie tiiän jo valmiiks ettei mun auto mee läpi :D siksi meen loppukuusta, että saa sit sinne toukokuun loppuun asti ajoaikaa :D tuliko pitkäki vikalista?

syysmyrsky, toivotaan siis että nyt on dpo2 :) piinaviikot siis alkakoot :D tsemppiä ja ++++++:whistle: voi sisko parkaa, ymmärtäähän sen jos on leikkausriski ettei saa ruokaa, mutta kyllä vielä kun on raskaushormoonien huuruissa niin sit kyllä tulee varmasti tehtyä noinki radikaaleja päätöksiä :D täältä lähetän tuulen mukana siskollesi paljon tsemppiä!

Jomi, Sokruli, Chiba, t84, syysmyrsky.. mie en saa pissaa pidätettyä tuntia pidempää :D eli en oo testannut!!! kun pakko juua paljon, etten vaan kuivu tämän ripulin takia! huomenna aamulla lupaan testata :D yritin pidättää kyllä, puolitoista tuntia, mutta sitte oli pakko mennä pissalle ja otin sen jopa purkkiin mutta oli niin laimeaa, etten sit viittinyt testata kun se ois ollu niin turhaa ja tehnyt todennäköisesti pahan mielen :ashamed: nyt joudutte odottaa :D sorry!

Mirwu, onkohan kaikki okei? siusta ei oo kuulunu mitään ja KP on jo aika isot!?! :confused:

*muoks, niin ja kohta mie meen sairaalaan tankkaukseen :) pääsen varmaan vasta illalla kotiin, joten minusta ei varmaan enää tänään kuulu mittään! hyvät yöt jo valmiiks :D

Viimeksi muokattu:
Laretzki
Lare joko oot käyny hakemassa paketin, mitä tuli? :D:
En ole vielä, kun mies sano, että vasta neljän jälkeen, ja kun katoin paketin seurantakoodin niin siellä oli kyllä että on vastaanotettu toimitettavaksi, muttei mitään siitä että olis jo täällä mun opiskelupaikkakunnalla. Mä jo eilen vähän mietin, että tuleeko muka jo tänään, kun mies kävi nakkaan sen vasta illalla kuuden jälkeen postiin...:confused:

Taidan nukkua päikkärit, soittaa miehelle ja kysyä että onko oikeesti paketti jo muka mahollista hakea ja käyn kauppareissulla sit kysymässä joko löytyy paketti.

Aamulla ajattelin,että onkohan mies kyllästänyt meidän pieniin pirulaisiin (=kissoihin), mutta vastaukseksi tuli paketin paino 1,1kg ja meillä vanhempi painaa sen yli5kg ja nuorempikin vähintään sen kolme :D

heh heh :D onneks kissat painaa enenmmän kuin sen 1,1kg! :D

tuosta tuli mieleen, meillä on kollikissa ja se on leikattu jo vuosi sitten, eilen alkoi yhtäkkiä MOURUAMAAN :O ja saakeli et on ärsyttävää, heitin sen sit yöllä pihalle!

Heippa naiset! Oon nyt palannut ulkomailta. Mies lähti myös reissuun, ei edes välissä ehditty nähdä. Siispä ovis jää tässä kuussa hyödyntämättä! :( Taidan siis olla taustalla tän kuun, koska ei oikein mahiksia plussaukseen ole. Tulen sitten päivitteleen kun kierto vaihtuu ja voi taas alkaa jännäillä. Plussatuulet kaikille muille!! :)

Tervehdys tännekin! :) Ovis tais päästä yllättämään kp13 eli perjantaina! Lämmöistä ja päänsärystä päätellen näin! Viime kierroissa oli kuiteski kp16-17. Onneks tuli hyödynnettyä kuitenkin! :D Dpo5 menossa...n. 10 päivää jäljellä! Lämmöistä sen verran et normit aamulämmöt ollu 36,0-36,3 ja iltapäivällä/illalla mitatut 36,4-36,7. Tänää muistin ekan aamulämmön mitata, oli 36,6 ja sunnuntaina iltapäivä/ilta oli 36,8 ja ma, ti ja ke iltapäivä/ilta ollu 37,0-37,2.

Plussaonnea tänne niin oviksen kuin r-testinkin puitteissa! Ja tätipahoittelut sen kohdanneille! :hug:

Olinpa ajattelematon... uusille tervetuloa!!! :wave:

Viimeksi muokattu:
tiuhti, no meilläki oli tiedossa että ei varmaan mene läpi, kun miehen veli on autotietäjä ja se kopisteli/tutkiskeli tuota ku oltiin vaihdettu että varmaan siellä joku nivel/pusla tai vastaava on rikki. Mut oon tyytyväinen ettei mitään sen suurempaa luultavasti ole rikki, ehkä. :D

Lilli, moi vaan sinullekin! :) oliko kiva reissu?

Ansku, noni tärppionnea sinneki! Toivottavasti nyt sitte hommailut tuottais tulosta ja saatais eka plussa tälle kuulle. :D

Kauheeta kiusaamista Tiuhti_ tuo sun pihtaaminen :D :D :D No ei, aamulla sit kerrot tasan mitä tuli tikkuun.

Mun mielestä täällä saa myös valittaa, helpompi olla kun saa teille murusille kertoa hyvät ja huonot kuulumiset. :hug:

Ittellä on tänään ollu niin kauhee päivä ettei mitään rajaa. Töissä meni asiat 90% persiilleen, rahat on loppu ja yöunet oli huonot niin ei täs mikään kuningasolo ole kyllä yhtään. Jomi, sympatiat makaroni-ruokavaliosta. Meillä ei ole tällä hetkellä varaa ostaa edes sitä : / Jouduttiin lainaa appivanhemmiltakin rahaa että saadaan laskut maksettua, tää on niin perseestä kun kaikki kulut tulee samaa aikaa. Taitaa jäädä messut väliin kun ei kehtaa lainarahalla lähteä rälläämään :( Tätikin yhä hukassa, huomen olis gynellä soittoaikaa jos vaan muistais sit soitella... Anteeksi :headwall:

Laretzki
Kyllä se mies oli vähän hätäinen sen pakettinsa kanssa. Oli vissiin niin ylpeä, että sen takia oli jo tänään hätyyttelemässä mua hakemaan sitä, ja huomennahan sen vasta saa. Sen verran sain puristettua irti, että siellä on ainakin suklaata, terveellistä suklaata.

Hey
Hei naiset!:wave:

Mulla on ollut niin kiirettä töissä, että se on vienyt kyllä kaikki mehut ja siksi hiljaiseloa olen vietellyt..
Toivottavasti nyt kevät ja aurinko piristäisi. Täytyy yrittää ryhdistäytyä!

Täällä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon tullut tekstiä, joten pahoittelut kun en kaikkea kommentoi..

tiuhti_ paljon voimia sinulle! Tuo on rankkaa puuhaa... :hug: nimim. itsekin suolisairaana ollut! Toivotaan nyt että plussa kuitenkin pamahtaisi testiin!! Jännityksellä odotan!:heart:
ja huh mikä remontti teille tulossa, mutta onneksi vakuutus korvaa!

Kaikille uusille tervetuloa!! ja toivottavasti myös pian plussan myötä tervemenoa!=):heart:

t84:hug:

Omaa napaa sen verran että tosiaan pitkä kierto taas menossa, ei oireita minnekään suuntaan..
Saisi nyt jo täti tulla niin pääsisi uuteen yritykseen!!

Chiba Kiitos kysymästä, oli ihan mahtava reissu! Ihanissa ravintoloissa syötiin ja kesäsäästä nautittiin. Lämpöä oli yli 20 astetta ja aurinko paistoi. Shoppailtua tuli ehkä vähän liikaakin, mutta toisaalta kaikki oli halpaa. Tuli rentouduttua kyllä kunnolla! Harmittaa vaan hulluna ku vauvapuuhailut jää tältä kuulta väliin ja miestäkin on jo kova ikävä..:(

t84
Heippahei ja huomenta!
Eipä tääkään yhtään sen parempi päivää oo kun eilinen... Edelleenkin vtuttaa ja mieskin on ollu poissa tosi paljon, eli yksinäinenkin oon kaiken lisäks. En tiiä, eilinen ilta oli jotenki tosi kamala, makasin vaan sohvalla ja mietin että oonko oikeesti edes onnellinen. Kaikki on periaatteessa ookoo, muitta silti ei oo... Halutaan ehkä vaan niin eri asioita.
Katotaan nyt. Mutta se siitä.

tiuhti sua odottelen, mitä testi näytti!!?!

lilli88 ihanalta kuullostaa sun reissu! Mullakin on niin kamala matkakuume ettei tosikaan, mähän en ole siis ikinä ulkomailla käyny muuten kun laivalla ruotsissa ja virossa. Thaimaa olis haaveena mutta kaatuu varmaan siihen lentoaikaan kun muutenkin pelkään lentämistä niin toi on varmaan liikaa :) Mutta joku turkki tms.

Huomenta!

t84, kuulostaa hieman kurjalta tuo teidän tilanne. :( vaikka toisaalta taas jokaisessa suhteessa on aina omat ylä- ja alamäkensä. Välillä rakastutaan toisiinsa uudestaan ja välillä taas asiat on huonosti. Sun pitäis varmaan miehen kanssa jutella asioista ihan kunnolla, ottaa härkää sarvista ja sanoa että nyt tilanne on tämä, pitäisiköhän asialle tehdä jotain vai lähdetäänkö eri suuntiin. Voihan se olla että tämä on vaan aikakausi teillä että nyt kaikki tuntuu kaatuvan päälle ja en usko että tää vauvahommatkaan asioita helpottaa, kun ei sitä lasta kuulu eikä näy yrityksistä huolimatta. Ja voin sanoa, että monesti sitä yksin ja vittuuntuneena isontelee asioita mielessään, mutta kun saa kunnolla puhuttua miekkosen kanssa, ehkä vähän räyhättyä ja kerrottua mikä oikeasti mieltä painaa, niin kyllä se helpottaa. :hug:

Mutta missä on TIUHTI, senkin kutale, ny äkkiä sieltä kertomaan tuloksia! murmur :D :LOL:

kutale ilmoittautuu :D

NEGA :headwall: pakko myöntää, petyin.... :ashamed:

t84, minulla tulee noita hetkiä aika ajoin, viimeksi kun tuli tuo suuri vesivahinko, mietin oikein et voi paska jos nyt kävi sit tärppi :ashamed:.. alan oikein ajattelemaan, että olenko tosissaan onnellinen, miksi mä en vaan lähde ja aloita kaikkea alusta :confused: mutta sitten alan miettimään, mitä hyvää minulla nyt on elämässä, mitä asioita voin ITSE parantaa ja mitä voin pyytää mieheltäni! :) yleensä olen viikon tuollaisessa oudossa "tilassa", mutta sitten kaikki alkaa näyttämään taas valoisalta! ja varsinkin nyt kun ollaan opittu miehen kanssa puhumaan asioista syyttelemättä ja huutamatta! ja rakas, älä vaan tee mitään hätiköityjä päätöksiä, ensitöiksesi kerrot tänään miehellesi, että tunnet itsesi yksinäiseksi! minä tunsin itseni pitkään yksinäiseksi kun mies rassasi varmaan vuoden mootoripyöräänsä autotallissa, vaikka siis mieheni oli ihan samalla tontilla, mutta eri rakennuksessa, tunsin itseni vaan niin ulkopuoliseksi kaikesta, kavereita siellä pyöri koko ajan, mutta jos minä kävin siellä edes pyytämään toista välillä syömään niin sitten sain vain tiuskaisuja vastaukseksi..minä teinkin niin lapsellisesti, että lähdin vaan yksi kaunis ilta isälle, mies ei edes huomannut vastakun illalla kun oli tullut tallista etten olekkaan paikalla! eli sai maistaa omaa lääkettään, soitteli sitten minun perään mutten vastannut kahteen päivään edes puhelimeen, mitäs ei arvostanut aikaamme :kieh: tämän jälkeen mies sitten älysi että olen isälläni ja tuli hakemaan minut sieltä kotiin ja sovittiin, että hän saa olla 3 päivänä viikosta tallissa ja muutoin tehdä minun kanssa yhdessä asioita, etenkin kotitöitä jotka jouduin silloin itse tekemään! tiedän, olin hiukka lapsellinen, mutta silloin tosissaan mietin onko järkeä enää jos mies on vaan koko ajan muiden kanssa ja nukutaan vaan samassa sangyssä, onneksi mies heräsi ja tämän jälkeen ollaan opittu puhumaan asioista ajoissa :) tää nyt meni ehkä asian ohitse, mutta tosiaan, punnitse tilannetta rauhassa, kerro miehellesi rehellisesti, SYYTTELEMÄTTÄ, että tunnet olosi kovin yksinäiseksi! :) tsemppiä nyt muru :heart: koita keksiä itsellesi jotain mukavaa tekemistä, tapaa ystäviäsi ja mene vaikkapa kasvohoitoon :) minä uskon, että tuo tunteesi menee ohi! nyt olet vain kovin maassa sellaisesta asiasta, johon et välttämättä voi itse mitenkään vaikuttaa! siksi kysynkin muru, oletko varannut jo ajan sinne lääkärille? :heart:

Lilli88 voi kun kuulostaa ihanalta sinun reissusi :) saanko udella, että missä lämpöisessä olit? =)

Hey voi typerä pitkä kierto :kieh: oletko ottanut lääkäriin yhteyttäjos auttaisivat saamaan kierron tasaiseksi? :)

Namppis88, mulla on noita päiviä ehkä 3 työviikosta :D ja siis tuntuu et rahat on aina loppu vaikka tili just tullut! :D niin tuttua! mutta kyllä se siitä :) toivottavasti tänään on mukavampi päivä ;) ja MUISTA SOITTAA!!!!!! :D

ON dpo10 ja nega.. eli toivon menetin taas :( tissit edelleen kipeät, menkkajomotteluja on tullut.. siinäpä ne :( en edes KEKSI muita oireita :D

tiuhti, kuten sie minulle viime kierrossa toitotit, niin nyt on vasta dpo 10. Elä nyt toivoa vielä menetä, odottelet pari päivää ja testaat uudestaan. Ku minulla on nyt semmonen tunne, että nyt sie plussaat. :)

voi ku sie olisit Chiba oikeassa :ashamed: lääkärikin sanoi, että jos nyt raskautuisin, tää suolistosairaus menis itsekseen remissioon.. eli se menis pois ja alkais taas rauhallinen vaihe! se auttaisi ja parantaisi hetkellisesti ainakin! meinaan suolistopotilaat ovat parhaimmillaan raskaana ollessaan :) noh, mie tiiän, että testaan taas huomenna uudestaan :D en malta olla kummiskaan paria päivää testaamatta, onhan siellä vielä 9 testiä jäljellä :D mutta jos nyt en ole raskaana, voi raskaaksi tuleminen olla vaikeaa kun tauti on päällä :(

Yhteistyössä