tiuhti_ Voi sinua, pahoittelut negasta :hug: Mä en siitä ensimmäisestä tapauksesta oikein tiedä, että oliko se sitten kuitenkaan kemiallinen. Toinen tapaus on kuitenkin ihan varma (sillon yk 5), mutta sitten taas en tiedä dpo:ista mitään, kun en tikuttanut ja kierrot on vaihdelleet kaikkinensa välillä 27-35 päivää
Mutta kalenterissani lukee, että kp 30 oon saanut illalla hailakan haamun PregCheck-liuskalla ja seuraavana aamuna vähän selvemmän haamun samaan testiin. Sitten se ei enää vahvistunutkaan, vaan kp 33 haamu oli haalistunut ja samalla sit alkoi vuotokin kovien kramppien kera eli se muuttui kp 1:ksi
Tuo kp 30 on siis voinut olla joku dpo 11-13. Ai hitto, että rupee melkein itkettämään, kun muistelen sitä pettymystä, kun hanat aukeskin :ashamed: Koulusta oon aatellut alustavasti valmistua ens keväänä, mutta saa nyt nähdä. Opintotukikuukaudet mulla loppuu jo nyt vuodenvaihteessa, joten ihan kauheesti ei olis varaa venyttää valmistumista. Ja kielinaisiahan minä oon, siksi sitä ulkomaan harjoittelujaksoa nyt yritänkin värkätä, kun se kuuluu opintoihin pakollisena!
Haltiakummi Tervetuloa kuumeilemaan! Mulla ainakin oli muka hirveästi kaikenlaisia raskausoireita ensimmäisissä yrityskierroissa, kun asia oli ihan koko ajan mielessä. Ja mieli on kova kehittämään kaikenlaisia tuntemuksia, kun toivoo oikein kovasti jotain. Mut jospa sun oireet olisikin sitä itteään!
Laretzki Olipa ihana ele mieheltäsi tuo paketti!
viida Voi hitto mikä jymy-yllätys! :heart: Mä uumoilinkin jotain tuommoista. Nyt pidetään hurjasti peukkuja, että pikkuinen on siellä missä pitääkin ja voi hyvin. Onnea!
Namppis88 Kiitos tsempeistä, samoin sinne! Hienoa, että sulla valmistuminen on jo noin lähellä. Terkkarin työ on varmasti mielenkiintoista. Mulla on viime aikoina tullut joku ihme kiinnostus sh:n/terkkarin opintoihin
Kiinnostais tän oman hyvin teoreettisen opintorupeaman jälkeen jokin konkreettisempi. Mut ei se oo kovin realistista, kun tässä viidettä vuotta tahkoan yliopistossa ja vielä se vuosi varmasti menee. Vaan ehkäpä joskus, sitten kun lapsoset on isompia, jos niitä lapsia nyt ylipäänsä siunaantuu!
Puna-Musta Voi mahotonta, kylläpä olis ihanaa, jos se plussa nyt teillekin pärähtäisi :heart: Tule sitten raportoimaan, kun uskaltaudut testaamaan! Pidän teillekin oikein kovasti peukkuja
Chiba Kuulostaa hyvältä! Jospa se ovis olis nyt ollut. Toivotaan, että se kantaa hedelmää! Meilläkin muuten erääntyy vakuutusmaksut tässä kuussa, voi kiesus sentään. En tiedä, miten niistä selviää. Mies oli onneks eilen saanut päätöksen tyött.päivärahasta, joten parin viikon päästä se alkaa ehkä vihdoinkin rullata. Tuommoiset karenssit ja muut on kyllä ihan persiistä.
PikkuHöttiäinen Niukka vuoto viittaa siihen, että limakalvo on ohut, mikä voi olla huono juttu onnistuneen kiinnittymisen kannalta. Mutta en osaa sit sanoa, millä sitä limistä vois saada paksummaksi
t84 Iiih, onneks ei koirat olleetkaan kakkakeppostelleet
Ne on aina melkoisen ikäviä ylläreitä
Ja oksennukset myös. Me ostettiin tossa viime syksynä uusi paksu karvalankamatto olkkariin, niin meni varmaan kaks päivää, kun heräsin aamuyöstä yökkimisääniin. Vanhin koirahan siellä oli kakomassa uudelle matolle, jippii :headwall:
syysmyrsky Huu, voisko se ovisplussa olla jotakin muuta
? Meillä on muuten kans ihan kaikki kuorrutettu koirankarvalla ja voi jeeeeee, kun se pistää välillä niin vihaksi. Mut mitäs oon hankkinut kolme pitkäkarvaista koiraa, oma vika
Se mua hirvittää, että sitten joskus jos/kun meillä on vauva, niin varmaan sillä löytyy vaipastakin koirankarvoja. Ja mitäs sitten, kun lapsi alkaa ryömiä lattialla jne. Mutta kaipa sitä sitten pitää vaan imuroida vaikka pari kertaa päivässä. Kaikki koirankarvat ei tietenkään imuroimallakaan lähde
Tämmösestä mä skitsoilen nyt jo, vaikka lasta ei näy ei kuulu
Ja hei, ei tartte omia tuntojaan puolustella, kyllä mä ainakin ymmärrän, ettei se juurikaan lohduta, että on jo kerran tullut raskaaksi. Keskenmeno on varmasti ihan hirveä kokemus, joka jättää ikuiset arvet. :hug: