<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Larezki Oii, ihana paketti : ))

viida Ihana kuva! :heart: Huh, mulla on joku herkkispäivä, kun nyt pidättelen itkua kun luin sun viestin :D Mutta, ihanaa ja onnittelut! Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana ja kaikki menee hyvin :heart: :hug:
 
Laretzki
Kävin tänään kirjastossa, niin oli pakko lainata kirja raskaudesta ja kun tästä mainitsin miehelle niin kyllä tuli noottia. Sanoi että jos ei nyt ala loppumaan höpöttäminen raskaudesta ja vauvoista niin hänellä menee siihen asiaan maku. Kummallisia kapistuksia noi miekkoset.
Nyt otan mieheni kanssa matalan profiilin ja katson mitä tulevan pitää. Onneksi on tämä foorumi jonne voi höpöttää <3
Höh, olipas tylsää. Itse tänään laitoin yhden blogin kautta varauksen menemään vauvan vaatteista (kun sattui olemaan sellaisia että menee sit kummalle tahansa) ja puhelimessa mainitsin asiasta, niiin mies vaan nauroi, että eihän meidän tarvitse ostaa kohta vaatteita enää lainkaan :D
 
Oi joi täällä on ehtiny tapahtua vaikka ja mitä tänään!!!!
Ensinnäkin Viida onnea ihan älyttömästi ja liimaa ja tarrasukkia vielä enemmän! Noin se elämä yllättää! :heart:

Jomi ja Tiuhti_ En muistanu soittaa tai oikestaan en pystyny kun meillä oli osastopalaveri just gynen puhelinaikana. Toisaalta eipä sillä vissiin niin väliä kun tänään alkoi tuhrut :LOL: On tää hassua iloita tädin ovenkoputuksista mutta mielummin menkat kun ikuisuuskierto ilman plussaa. Ja Jomi, tsemppiä talousasioihin. Opiskelijana on niin perseestä olla kun ei saa mitään edes tienata ettei tuet mene. :( Onneks ittellä päättyy opinnot 27.5 ja sit mä oon vihdoin valmis Terkkari :)

T84, Yritä muru jaksaa jookos kookos, aika ihana temppu kuitenkin sun mieheltä toi mäkkäriruoka :hug:

Meillä mun mies on tehny nyt viimeset pari vuotta selkeesti enemmään kotitöitä mut se on ollu ihan käytännön juttu kun ite oon ollu töissä ja koulussa pitkää päivää ja hänellä töitä ja/tai aikuisopiskelua parina iltana viikossa. Täytyy sanoa että aika ihanaa tulla siistiin kotiin pitkän päivän jälkeen. Ruokaa hän ei oikein laita mut osaa kyllä halutessaan. Vissiin miehet vaan ei viitti kun leivälläkin elää ja mä yleensä syön töissä tai koulussa. :D

Mitäs muuta, niin kuulosti ihanalta reissulta tuo makedonia-juttu, nyt en vaan muista kuka siellä olikaan :ashamed: Ja larezki ihanan paketin sait!! :heart:

Huomenna saat chiba varmaan päivittää mulle kp1 mut älä nyt ihan vielä... tuun sit kertomaan :D
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!

Olen seuraillut teidän jutusteluanne sivusta mutta kirjoitus intoa ei oikein ole riittänyt. Tervetuloa kaikille uusille, onnea plussista, pahoitteluja tädeistä ja jaksamista kaikille tasapuolisesti! :)

Ajattelin tulla kertoilemaan vähän omia kuulumisiani :ashamed:
Kävin paikallisessa terveyskeskuksessa kuulemassa kaikki koetulokset (veri, virtsa, papa) ja kaikki osoittautui olevan täysin normaalisti. Sain lähetteen gynen polille ja aikakin on jo varattu toukokuulle. Nyt odotankin sitten jännityksellä tarvitaanko jatkotutkimuksia. Olen nimittäin varsin vakuuttunut siitä, että nyt elimistössäni viimeinkin tapahtuu jotain =) Vielä ei pysty edes testiä tekemään asian toteamiseksi, mutta oireet ovat melko selkeät. Rinnat ovat turvonneet ja erittäin kipeät, mahaa pistelee ja yskäisyt/aivastukset aiheuttavat "repäisyjä". Vessassa saa ravata yhtenään molemmilla asioilla, turvottaa, oksettaa, närästää... Nälkä yllättää vähän väliä ja silti kaikki maistuu pahalle. Olen siis nostanut toiveeni korkeammalle kuin koskaan aiemmin, joten pudotuskin tulee olemaan kovempi kuin koskaan. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että aivan sama tuleeko pudotus vai ei, koska vihdoinkin tuntuu siltä että jotain voisikin tapahtua!

Kävin tämän kierron alussa ensimmäistä kertaa eläessäni akupunktiossa. Kaverini on pitkään yrittänyt houkutella minut mukaansa ja kertoillut että akupunktiolla voidaan hoitaa myös lapsettomuutta. Akupunktiohoitaja olikin vahvasti sitä mieltä hoidon tehtyään, että nyt pitäisi olla hyvät mahdollisuudet onnistua. Ja siltähän tämä ainakin toistaiseksi vaikuttaa! :D Suosittelenkin siis kaikkia kokeilemaan akupunktiota. Harmittaa ettei tullut tämän aiemmin tuotakaan kokeiltua, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)

Tässä kaikki tällä kertaa. Aikaisintaan ensi viikon loppupuolella aion testata (niin varmaan) joten palailen teille kertomaan tuleeko tästä elämäni suurin romahdus vaiko plussa :)

Plussatuulia :whistle: kaikille ja tsemppiä kaikkiin kuumeilun vaiheisiin, niin ylä- kuin alamäkiin! :hug:
 
t84
Täällähän on monella jännät paikat!
Ensinäkin onneks olkoon viida, mikä yllätys! Toivotaan että siellä on kaikki hyvin ja on oikeassa paikassa! :heart: Hieno uutinen kyllä lukea heti aamusta! Tulehan kertomaan kun tiedät enemmän!

Ja puna-musta voi että, toivotaan että se pikkunen siellä olis kasvamassa! Mikäs kp sulla menossa?

tiuhti pieni pesusieni, tulehan kertomaan hyviä uutisia sinäkin jooko!? Nyt on näköjään oikeen hyvä putki meneillään. Tuntuu muuten oikeesti että näitä plussia tulee aina muutama kerralla... ;)

Ja hienoa namppis että vihdoin se uusi kierto alko, voin vaan kuvitella miltä tuntuu noin pitkässä kierrossa vaan odottaa ja odottaa... Toivotaan nyt että tää olisi SE kierto!

Ja lare sai kyllä ihanan lahjan! Tosi ihana mies kun tollasta keksi :heart:

Tällaset aamut onkin kivoja, kaikilla vaan positiivista kerrottavaa :)
 
t84
Niin joo, kaikilla muilla paitsi mulla :D
Nimittäin täällä täti vaan jatkuu runsaana. Sunnuntai iltana jo alko ja loppua ei näy. Yleensä mulla kestää se 4 päivää ja pientä tuhrua päivä-pari, mutta nyt vaan tulee ja tulee...
 
ekaksi, onneksi olkoon viida :heart: ihana yllätys! nyt toivotaan parasta :)

Puna-musta ihana kuulla sinusta :heart: ja vielä noinkin mukavilla kuulumisilla! mitkäs kierron päivät siulla on menossa? nyt puhallan sinulle muru isot tuulahdukset plussia +++++++++:whistle:

Lare :Dihana mies sinulla! voiku munki mies joskus ihan huvikseen muistaisi mua! :ashamed:

Namppis88 no josko se kierto alkais nyt sit palautumaan? tai mitäs jos sieltä tulee samanmoinen ylläri ku viidalla? :D ootko testannu? :D

t84 josko sulla on alkanu paksuuntumaan limakalvot ja menkat siksi runsaammat? pikkuisella siis isommat mahdollisuudet kiinnittyä :D näin positiivisesti ajateltuna ;)

anteeksi, nyt ei pysy ajatukset kasassa enkä muista mitä piti kirjottaa.. meinaan pettymys iski ja kovaa, NEGA :'(
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 8.4.2011



iloksi...................28.............kp 49/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 49/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 47/26-65................yk 3
Mirwu..................24.............kp 47/28.....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 45/28-54................yk 4
Pamsu*...............26..............kp 40/35....................yk 7



Satuh83..............27..............kp 38/32-34................yk 4



Ella83................ 28..............kp 29/26-57................yk 6
Chiba..................22..............kp 23/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 22/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 22/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 22/40-60................yk 1?
Jomi....................24.............kp 20/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 20/32-37.................yk 4
viida....................25............kp 20/29......................yk 2




Sokruli.................24.............kp 19/25-30................yk 4
Lilli88..................23.............kp 17/26-?...................yk 4
Gabrielle..............29.............kp 15/?........................yk 5/2
AnniMu...............20..............kp 10/26-27.................yk 4



Arby...................29..............kp 7/39......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 5/23-27..................yk 5
t84.....................27.............kp 5/26-28................yv 2,5


syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11
Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Viida


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Huomenta tytsyt!

Voi tiuhti, älä nyt vieläkään heitä kirvestä kaivoon. Eihän sinulla ole menkat lähelläkään alkaa ja herkimmät testit näyttää hyvällä lykyllä 3-4 päivää aikaisemmin tulosta. Odottele nyt ihan rauhassa. :)

t84, jospa sinulla olisikin ollut kemiallinen joka nyt sitten vuotaa enemmän? Sekin voipi olla syynä.

Puna-Musta, hei vaan sinullekin! Kiva kuulla sinunkin kuulumisia. :) toivotaan nyt että siellä olisi se kauan kaivattu kyytiläinen, teillähän on tuota yritystä takana kiitettävästi.

ON: Ai saakeli että on menny nännit kipeiksi. Eilen jo olivat ja mies sitten vähän halusi pitää niitä hyvänä.. köh köh.. :D Nyt on närästänyt kolmena peräkkäisenä iltana ja kauheasti on ilmavaivoja, tai tuntuu että vatsa räjähtää kun turvottaa niin. Noh, enpä mie taida kauheasti nostaa toiveita... ehkä. :D
Ja vasta ens viikolle sain puhelinajan lääkärille, noh.. samapa se. Onpa menny sitte se kaksi viikkoa mitä lääkäri sano että soitellaan sitte tuloksia. Ja autoon tulee 400e remppa. Ihanaa. Täytyy myöntää että nyt on ollu vähän rahat tiukassa, kun tullu auton vakuutusmaksut, verot, uudet kesärenkaat piti ostaa, viedä katsastukseen tuo romu ja nyt sitte remppa. Noh, uskaltaapi ajaa sitte Lappi-Pirkanmaa väliä, ku kesälläki varmaan tulee kaks reissua tehtyä.
 
Chiba hei kuules naikkonen :D joko sulla on ollut ovis nyt lähipäivinä tai sitte sulla oli se jo aikasemmin :D!!!!!!!! ihanaa kuulla, että sulla on tuollaisia oireita! ainaki nännikipu vois viitata ovikseen ja raskautumiseen, ja jos katsoo sun kiertopäiviä niin raskautumiseen :D huh mitä rahan menoa :) kaikki nuo maksut yleensä tulee samaan aikaan, ainaki meillä :D
 
tiuhti, no mie voisin ehkä ovista arvella koska eilen oli alavatsa kovinkin kipeä. Ja minusta ei ole ihanaa että on tämmösiä oireita, ku sitte sitä alkaa pähkäilemään niitä oireita lisää lisää ja lisää, ja sitte sitä on kauhean valeraskaana. :D Olis kivempi, jos heti plussatestin jälkeen vasta oireet pamahtais paikalle kuin sormia napsauttamalla.

Ja niinpä, tuntuu tosiaan että nyt varsinkin kaikki maksut tulee. Minullaki vasta alkanu raha rullaamaan taas kelasta kun olin karenssissa jonkin aikaa. Välillä sitä miettii että onko järkevää lasta tehdä jos taloudellinen tilanne ei ole kauhean vakaa, mutta toisaalta taas en minä halua alkaa odottamaan. Ja ei varmaan asiat vielä aivan täysin huonosti ole ku mies sentäs käy töissä ja ei ole tarvinu makaronilinjalle lähteä. :)
 
Hei Leidit!

Viidalle kovasti onnea.. Pikkuiselle paljon tarrasukkia! :heart:

Puna-Musta toivottavasti kyytiläinen on mukana ja pääset nauttimaan odotuksesta!

Chiba toivottavasti sinua onnipotkii! :D oireet kuullostaa lupaavalta!

Mun piti alkaa kyselemään taas teiltä hieman mielipiteitä, kun mieltä on painanut nuo meikäläisen täti-päivät. Mulla on pillereiden lopettamisesta lähtien menkat kestänyt vaivaiset pari-kolme päivää, kun normaalisti vuotoa on ollut yleensä viikon päivät. Onkohan nyt jossain vikaa :confused: Meinaan vuotomääräkin on todella vähäistä verrattuna aikaisempaan. Kuitenkin vuodot ovat tulleet säännöllisesti heti pillereiden lopetamisesta eli kierto on ollut noin 23-27 päivää. Muistan kyllä silloin kauan sitten, ennen kuin pillereitä aloin syömään, niin menkat olivat aika runsaat ja juuri viikon mittaiset. Voiko siis jotain olla vialla:confused:
Tässä olen jo jonkin aikaa itsekseni miettinyt tätä ja ihmetellyt suuresti.. Ja pelännyt!
 
Chiba, minusta sillä rahalla ei ole niin merkitystä, ei raha tuo rakkautta :) ja varmasti sitä aina jotenkin pärjää, siitä olen varma! raha on vain rahaa :) ja tää on mun mielipide!

PikkuHöttiäinen itse oon miettinyt samaa, kun lopetin ehkäisyn, oli ekat 3 kuukautiset normaalin runsaat, kesti sen 6 päivää, nyt vaivaiset 3-4 ja vuoto on niukkaa! ja mieki oon miettinyt että vaikuttaako se raskautumiseen :ashamed: meinaan soittaa kyllä neuvolaan jos seuraavatkinmenkat on samanlaiset ja kysyä asiasta!

mie se täällä itkee pillitän kun katoin vauva tulossa.. ekaksi nauroin kun mamma synnytti siinä ja hänelle sanottiin, että hengitä hitaasti nenän kautta niin mamma sanoi ettei minulla ole nenää :D sitte syntyikin pikkunen tyttö.. ja voi luoja mie itken vieläki! :ashamed:
 
tiuhti, näinpä. Samaa mieki olen miettiny ja varmasti nyt isovanhemmat auttaa jos oikeasti hätä tulee ettei pärjää. Itsellä tuo kynnys johonkin sossuun mennä ruinaan rahaa on niin iso, että mieluusti sitä pyytää vanhemmiltaan avustusta. Tai no, minun tapauksessa äidiltä. :D

Minulla oli eilen joku hirveä itkupäivä, kunnon PMS-oireet jos ei muuta, mielialat veti kunnon vuoristorataa. Koirille raivosin ulkona ja meinasin alkaa itkemään mettäpolulla kun perseilivät minkä kerkesivät, miehelle meinasin suuttua kun alkoi neuvomaan kuinka maustaa karjalanpaisti (ilmeisesti minun ruoka ei ole hyvää :D), meinasin alkaa itkemään kun ukko tuli kotia töistä ja illalla aloin itkemään sen takia kun miehen kanssa lemmiskeltiin ja en tullut itse aktin aikana. :D se itku vaan tuli, kauhea tunteenpurkaus ja siinä sitte tuli vollattua miehen alla lastit sisällä. Ai että, tää naisen elämä on yhtä riemua. :whistle:
 
tiuhti_ voit varmaan kertoa mitä neuvolasta sanottiin jos soitat sinne? Saisin mieki vähän mielenrauhaa tai sitten tiedän kuinka kannattaa toimia.. Kyllä tämä naisen keho on niin ihmeellinen ku kaikkia tällaisia pitää miettiä. Toivottavasti tämä ei vaikeuta raskautumista vaikka järki sanoo toista!
 
PikkuHöttiäinen toki kerron mitä sanoivat :) meinaan asia kyllä askarruttaa minua suunnattomasti ja haluan jakaa sen tiedon kyllä myös muille! :)

Chiba tätä tää naisen elämä on! :D mulla tää itkeminen johtuu ihan varmasti PMS-oireista, vaikka nyt iski tajuntaan sekin että tänään on vasta dpo11 ja mie luulin että dpo12.. ja siksi olen/olin niin surun murtama negatestistä, onhan tässä vielä vähän toivoa.. ehkä.. ja mieki raivosin koiralle aamulla kun etti paskapaikkaa 10min ja pyöri ja haisteli.. käytiin ulkona ja eka tehnyt paskaa mut heti ku päästii sisälle alkoi hirvee vinkuminen ja steppailu edes takasin niin huusin että miksei voinu mennä äsken paskalle ku oltiin ulkona etten mä ala siellä ravaa koko aikaa, koirahan varmaan ymmärsi :D
 
Ihan ekaks viida voi hyvä tavaton!! Maailma on yllätyksiä täynnä ja onneks ne tuppaa olee noin ihania!! Tuhannesti onnea!! :heart:

Chiba, Jomi ja tiuhti kiitoksia! =) Aattelin pyristellä tuone ens viikon lopulle enne ku testaamisen alotan! :D Saa nähä pystynkö! :D
 
onnea viida! :) ihana juttu.
pikkuhöttiäinen itse lopetin pillerit yli vuosi sitten tammikuussa ja ekat kunnon normi menkat tuli vasta elokuussa,sitä ennen vuoto oli sellasta että tippa eilen tänään kaks ja huomenna yks.. eipä kyl haitannu. sen sijaan vitutti et sellanen volga vuoto alko 3päivää ennen häämatkaa ni kyl perkeleet lensi aika tiuhaan..onneks ne jäi VAIN viikon mittaisiksi.
tiuhti malta nyt vielä hetki, me pidetään kaikki peukkuja teille <3

sisko tosiaan pakertaa edelleen. en uskalla edes soittaa sille enään,se on niinko mikäki villipeto siellä. laitoin vaan et pistä viestiä jos jotain tapahtuu ja muutenki. mut sit äiti oli mennyt soittamaan sinne ja saanu kunnon vittuperkeleet linjoja pitkin tänne päähän :D en ollu kerenny varottaan et ÄLÄ VAAN soita sinne..parhaiten oppii kantapään kautta.
Mulla edelleen tulee ihme tuhrua. ja oon niin itsekäs läjä et en voi enää kirjottaa tonne keskenmenon jälkeen kuumeilevien palstaan ku tuun aina niin saakelin kiukkuseks ku kaikki muut siellä plussaa jo joilla ois ollu LA myös elo-syyskussa mut miten meillä?? nojaa ei niin mitenkä. edesauttaa varmaan kaikkiin asioihin tää ku oon kokoaika kiree ku viulunkieli. ukkoki sai tänä aamusti hammastahnat ja mene nyt vittuun ssiitä huudot naamalleen ku tuli kiusaan mua ku pesin hampaita :/ sit oon ihan rikki kokopäivän ku oon menny pahottamaan toisen mielen. oon tänään vielä seittämään asti töissä ja se parantaa tietty kans mieltä, huomenna myös töihin. töitätöitätöitä ja siltikä ei ole ikinä rahaa. ainiin ja en mä tosta dpo:sta tiedä ku on näyttänyt ovulaatiota jo muka neljä päivää, kyl näin on. oon niin kiukkunen ja sekasin. ja jos yritän olla positiivinen niin tiedän varmuudella jo et sit kaikki ainaki menee perseelleen. koirastaki lähtee karvaa niin et pää hajoaa. imuroin 4kertaa illassa kämpän ja silti mulla on karvapalloja,kiviä ja havunneulasia varpaavälit täynnä WHAT ON EARTH!!!! hermo palaa. Anteeksi :ashamed:
 
t84
Heh, mäkin meinasin koirille eilen raivota :D Tulin kotiin töistä ja kurkkasin eteisestä olkkariin ja katoin että mitä helvettiä, koko vaalee matto on ihan paskassa!? Siis jollain nyt maha löysällä ja sitä oli tosiaan matto täynnä. Kiva, sellanen vaalee karvamatto u know :D (en tässä vaiheessa edes tajunnu että hajun olis kyllä pitäny paljastaa...)
Kiukkusena lampsin sit lähemmäs ja ääneenkin jotain ärisin että "mitä te nyt ootte menny tekemään...!" ja siinä sit tajusin et tytöthän oli vaan napannu pannualusen pöydältä ja pitäny omaa kivaa... Se oli siis sellasta ruskeeta ööö korkkimateriaalia tiedättekö... Näytti ihan siltä itseltään :D

Toinen koirista joka meille tuli huonosta kodista oli sitten tässä välissä painanu ittensä sohvan taakse, säikähti vissiin mua :( Vaikka en tosiaan edes mitenkään kunnolla vihanen ollu. Sitä on retuutettu ja en tiedä mitä kaikkea, ja hitto että tuli paha mieli sen puolesta... Tuli se ilosena mun luokse kun sitä huusin eikä sit enää jääny sitä muistelemaan, mutta tollasista asioista kyllä muistaa aina mitä sille on tehty :(
 
syysmyrsky, jos yhtään helpottaa niin sinä olet ainakin kerran tullut raskaaksi eli voit raskautua. Kun taas ne jotka ei ole koskaan tulleet raskaaksi joutuvat kärvistelemään tiedon kanssa että saavatko koskaan lapsia, saavatko koskaan kokea sitä plussauksen iloa ja tunteita. Sinä olet ainakin kerran saanut sen tuntea, joten varmasti saat tuntea sen toiseenkin kertaan. :) ottaa vaan ihan rauhassa ja nauttii siitä, mitä elämässä on tällä hetkellä tarjottavana.
 
syysmyrsky,mitkä kp sulla on menossa? siis onko sulla näyttäny ovistesri 4 päivää plussaa? :O

t84 mutta ethän sinä ole koiraa retuuttanut muru :) ei koira tulisi sinun luoksesi jos pelkäisi kovasti! mutta kyllä varmasti tuollasesta aina muistaa mitä toiselle on tehty! mulla oli aikoinaan collie, se tuli kodinvaihtajana meille, ja se pelkäsi kuollakseen pyykkitelinettä ja imuria ja sen johtoa varsinkin, enkä tosissaan haluu tietää mitä sille oli tehty! :( sen tiesin että imurinjohdolla sitä oli hakattu kun kuonossa oli kunnon arvetkin siitä.. mutta sen koiran eroahdistuksen sain aikoinaan parannettua, se ei tuhonnut mut kusi ja pasko alleen heti kun oven painoi kiinni! oli siinä hommaa saada se hoidettua :) kesäloma siinä meni... n. 3kk :) mutta raukkaparka jäi sitten meidän mökillä auton alle :( kun juoksi kissan perässä tielle, ja autoja sillä tiellä kulkee päivässä sen 3kpl, huono tuuri ja kova ikävä on koiraa vieläkin! ja joo :D meni ohi aiheen!

Ansku83 ainahan sitä saa yrittää :D no ei, tsemppiä nyt muru :heart:
 
chipa totta tuokin. ei vaan kiinnosta jos yrityksessä menee taas vuosi ja sit kun se ilo tulee, ei sitä voi sanoin kuvailla. ja sit sekin viedään pois. sille tunteelle ei löydy vertaista. en ainakaan itse ole kokenut. turhautuminen on aika suuri. ja itsekin luulin aluksi etten saa lapsia, en tiedä miksi. no...ihan turhaan tässä omia tuntojani puolustelen.. kyllä mä ymmärrän et ne jotka ei ole sitä plussaa saanut ajattelee just noin et oon kittämätön ku en ole onnellinen siitä mitä olen saanut. olen todellakin saanut mut se menettämisen tunne mikä sut murskaa kun sen kaiken menetät. kyl tää on parisuhteenkin pistänyt aika koville. toivon kaikille plussaa mut en sitä mitä itse olen joutunut kokemaan.

tiuhti joo siis su näkyi ekan kerran ja edelleen näyttää ovista. siskokin sanoi et oli tikuttanut 10pvä pitkän oviksen ennenku alkoi odottamaan. kyl vähän ihmetyttää kun ei mihinkä voi enään luottaa.
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ Voi sinua, pahoittelut negasta :hug: Mä en siitä ensimmäisestä tapauksesta oikein tiedä, että oliko se sitten kuitenkaan kemiallinen. Toinen tapaus on kuitenkin ihan varma (sillon yk 5), mutta sitten taas en tiedä dpo:ista mitään, kun en tikuttanut ja kierrot on vaihdelleet kaikkinensa välillä 27-35 päivää… Mutta kalenterissani lukee, että kp 30 oon saanut illalla hailakan haamun PregCheck-liuskalla ja seuraavana aamuna vähän selvemmän haamun samaan testiin. Sitten se ei enää vahvistunutkaan, vaan kp 33 haamu oli haalistunut ja samalla sit alkoi vuotokin kovien kramppien kera eli se muuttui kp 1:ksi… :( Tuo kp 30 on siis voinut olla joku dpo 11-13. Ai hitto, että rupee melkein itkettämään, kun muistelen sitä pettymystä, kun hanat aukeskin :ashamed: Koulusta oon aatellut alustavasti valmistua ens keväänä, mutta saa nyt nähdä. Opintotukikuukaudet mulla loppuu jo nyt vuodenvaihteessa, joten ihan kauheesti ei olis varaa venyttää valmistumista. Ja kielinaisiahan minä oon, siksi sitä ulkomaan harjoittelujaksoa nyt yritänkin värkätä, kun se kuuluu opintoihin pakollisena! :)

Haltiakummi Tervetuloa kuumeilemaan! Mulla ainakin oli muka hirveästi kaikenlaisia raskausoireita ensimmäisissä yrityskierroissa, kun asia oli ihan koko ajan mielessä. Ja mieli on kova kehittämään kaikenlaisia tuntemuksia, kun toivoo oikein kovasti jotain. Mut jospa sun oireet olisikin sitä itteään! :)

Laretzki Olipa ihana ele mieheltäsi tuo paketti!

viida Voi hitto mikä jymy-yllätys! :heart: Mä uumoilinkin jotain tuommoista. Nyt pidetään hurjasti peukkuja, että pikkuinen on siellä missä pitääkin ja voi hyvin. Onnea!

Namppis88 Kiitos tsempeistä, samoin sinne! Hienoa, että sulla valmistuminen on jo noin lähellä. Terkkarin työ on varmasti mielenkiintoista. Mulla on viime aikoina tullut joku ihme kiinnostus sh:n/terkkarin opintoihin… Kiinnostais tän oman hyvin teoreettisen opintorupeaman jälkeen jokin konkreettisempi. Mut ei se oo kovin realistista, kun tässä viidettä vuotta tahkoan yliopistossa ja vielä se vuosi varmasti menee. Vaan ehkäpä joskus, sitten kun lapsoset on isompia, jos niitä lapsia nyt ylipäänsä siunaantuu!

Puna-Musta Voi mahotonta, kylläpä olis ihanaa, jos se plussa nyt teillekin pärähtäisi :heart: Tule sitten raportoimaan, kun uskaltaudut testaamaan! Pidän teillekin oikein kovasti peukkuja :)

Chiba Kuulostaa hyvältä! Jospa se ovis olis nyt ollut. Toivotaan, että se kantaa hedelmää! Meilläkin muuten erääntyy vakuutusmaksut tässä kuussa, voi kiesus sentään. En tiedä, miten niistä selviää. Mies oli onneks eilen saanut päätöksen tyött.päivärahasta, joten parin viikon päästä se alkaa ehkä vihdoinkin rullata. Tuommoiset karenssit ja muut on kyllä ihan persiistä.

PikkuHöttiäinen Niukka vuoto viittaa siihen, että limakalvo on ohut, mikä voi olla huono juttu onnistuneen kiinnittymisen kannalta. Mutta en osaa sit sanoa, millä sitä limistä vois saada paksummaksi :confused:

t84 Iiih, onneks ei koirat olleetkaan kakkakeppostelleet… Ne on aina melkoisen ikäviä ylläreitä :D Ja oksennukset myös. Me ostettiin tossa viime syksynä uusi paksu karvalankamatto olkkariin, niin meni varmaan kaks päivää, kun heräsin aamuyöstä yökkimisääniin. Vanhin koirahan siellä oli kakomassa uudelle matolle, jippii :headwall:

syysmyrsky Huu, voisko se ovisplussa olla jotakin muuta…? Meillä on muuten kans ihan kaikki kuorrutettu koirankarvalla ja voi jeeeeee, kun se pistää välillä niin vihaksi. Mut mitäs oon hankkinut kolme pitkäkarvaista koiraa, oma vika :D Se mua hirvittää, että sitten joskus jos/kun meillä on vauva, niin varmaan sillä löytyy vaipastakin koirankarvoja. Ja mitäs sitten, kun lapsi alkaa ryömiä lattialla jne. Mutta kaipa sitä sitten pitää vaan imuroida vaikka pari kertaa päivässä. Kaikki koirankarvat ei tietenkään imuroimallakaan lähde… Tämmösestä mä skitsoilen nyt jo, vaikka lasta ei näy ei kuulu :D Ja hei, ei tartte omia tuntojaan puolustella, kyllä mä ainakin ymmärrän, ettei se juurikaan lohduta, että on jo kerran tullut raskaaksi. Keskenmeno on varmasti ihan hirveä kokemus, joka jättää ikuiset arvet. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan kaikille!

Tein tänään aamulla miehen lähdettyä testin ja näytti NEGAA! :(
No ei mulla pitäis alkaa menkat vasta, kun seuraavan viikon loppupuolella, että ihan oikein periaatteessa mulle! :mad:

Nukuin erittäin huonosti yöni, näin kaikkia ihmeellisiä unia, taisinko nähdä sellaisenkin unen jossa synnytin, en muista, sillä aivot meni kun tuhatta ja sataa viime yönä! Johtuu varmaankin mun lääkkeiden purkamisesta :( Olen syönyt vuoden verran deprakine 1700mg ja nyt se on 500mg illalla. Ja lisäksi syön ketipinor 37,2mg.

Ja heräsin myös siihen yöllä tai puoli univaleveilla, kun teki mieli seksiä. Hmh? Tämä on kyllä ihan normaalia, sillä tätä käy usein. Eli ihan tuttua.
Hyvä, että täällä on jollain muullakin nega+huonopäivä. Itsekkin itkeskelen pitkin viikkoa ja ihmettelen mistä johtuu??
 

Yhteistyössä