Carnesîr Mä oon tehnyt pari testiä pillereitä syödessänikin
Mulla oli jo niin kauhea vauvakuume silloin, että kehittelin vaikka mitä oireita, vaikka oli ehkäisy vielä käytössä. Toivottavasti se sun polvesi ei nyt ihan rikki mennyt
Kauhean liukasta on täälläkin aina aamulla ja illalla. Päivisin piha sulaa ihan sohjoksi ja sitten taas kivasti illan aikana jäätyy tosi liukkaaksi. Ja sit jos koirat nykäisee kivasti hihnassa, niin aikamoista tasapainottelua on!
Namppis88 :hug: Toivottavasti kierto ei veny ihan noin pitkäksi kuitenkaan.
t84 Voi itku sitä negaa taas :hug: Vielä on tosiaan aikaista, mutta kyllä mä ymmärrän sua
Mullakin se kemiallinen alkoi haamutella iltapissasta kp 29 ja nykyään jos testaan negan joskus kp 30, niin saman tien menee kyllä kaikki toivo. Vaikka voishan se hCG nousta toisella kertaa hitaammin tms., mutta ei sitä vaan jotenkin jaksa uskoa. Mut ei ihan vielä luovuta kaikesta toivosta, eihän?
tiuhti_ Voimahalauksia sulle :kiss: Tuo tilanne on ihan painajaismainen. Kovasti tsemppiä! Ihailen kyllä sun suhtautumista, mä olisin taatusti niin raivona, että syyttelisin miestä ihan ääneen :ashamed: mikä olis tietysti tosi typerää ja lapsellista
Niinpä onkin tosi hienoa, että sä osaat olla asian suhteen noin kypsä ja aikuinen!
Chiba Kurjuus sentään, jos nyt jää ovulaatio tapahtumatta
Varmaan tuo haluttomuus on jonkinlainen itsesuojelumekanismi, mutta sitten loppukierrosta saattaa harmittaa ihan kauheasti, jos ei ole peittoja heilutellut. Toivottavasti sulla on käynyt niin, että ovis ei nyt jostain syystä vain ole näkynyt tikussa tai että se on vasta tulossa parin päivän sisään! Ootko muuten tikuttanut nyt kerran päivässä vai useammin?
Gallup Yllättävän moni puuhailee tädinkin kyläillessä
Meillä ei todellakaan seksiä harrasteta menkkojen aikaan. Kumpaakaan ei kiinnosta. Tässä kierrossa oli melkoinen poikkeus jo se, että intouduttiin kuitenkin vällyjen väliin joskus kp 7(?), vaikka mulla vielä valkkarin mukana tuli ihan pikkuisen vanhaa verta pyyhkiessä. Ei sitä onneksi sitten niin paljon ollut, että mies olis huomannut tai muuta, mut kyllä se mua pikkuisen ällötti silti :ashamed:
Omaan napaan ei kuulu oikein mitään. Pitäis tästä pikkuhiljaa ruveta tekemään lähtöä apteekkiin (miehellä poskiontelontulehdus) ja koiranruokaostoksille. Sitten täytyisi hakea yhtä ihanalta kuulostavaa harjoittelupaikkaa Skotlannista :heart: ja tarttua tenttikirjaan
Mukavaa viikonloppua!