<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

PikkuHöttiäinen, Ceridal Intime on ihan jees. Itse käytän limakalvoille sitä ja kyllä se myös liukastaa hyvin jos jaksaa vaan sitä laittaa. :) yleensä en pysty esim. menkkojen loppupuolella seksiä harrastamaan kun limakalvot on niin rikki, mutta ceridalilla kun on liukastanut niin ei ole pahoja kipuiluita ollut. Joten kannattaa kokeilla sitä ensin.

Chiba, olen aikaisemmin tämän vissiin sanonutkin jo, kaikki kokee ongelmat eri tavalla :) sinulle on varmasti yhtä suuri juttu se ettet ovuloi kuin minulle tuo vesivahinko! eli ei, et valita liikaa, parempi se on minusta tänne "valittaa" kuin muualle esim. miehelle purkaa turhautuneisuuttaan yms.. ja eikös tää palsta oo tukemista varten tarkoitettu? ;)

Kiva kuulla sinusta PikkuHöttiäinen:heart:

Carne kohtahan siulla on se lääkäri, toivotaan, että ois vaan venähtänyt ettei ole murtumia tai sijoilta mennyt : / ja nyt häädetää viimeisetki tädin rippeet pois! :D

ja tuosta liukkarihommasta, juuri tuo ceridal öljy on hyvä "liukuvoide", eli menee liukkarista, ja esim. me käytettiin ennen rfsun liukkaria ja siinä lukee ihan että on haitallista siittiöille ja niiden liikkuvuudelle! eli kun se menee tahmeaksi niin ei ne siittiötkään pääse sit etenemään siellä alapäässä normisti!

Chiba Kiitos kovasti! Mulla on kans menkkojen aikoihin ja niiden jälkeen limakalvot todella herkät ja siksi ajattelin, että tuosta ceridalista voisi olla niin paljon enemmän hyötyä monessa suhteessa. Tuota ceridalin levittämistä mietin kanssa. Lipolotionia saisi siinä suihkepullossa ja sitä mietin, että olisiko helpompi? En tiedä. Kyseessähän on ilmeisesti yksi ja sama aine, mutta eri nimisiä vain, joten ei varmaan ole väliä kumpaa käyttää?

tiuhti kiitos kovasti! mukava kuulla, että minuakin on "kaivattu"

Viimeksi muokattu:
Meillä laitetaan pyyhe aluseksi sänkyyn ja käytetään lusikka-asentoa niin ei sit valu veret pitkin poikin :D eli silloin on sellasta hillittyä touhuamista :D

*muoks, niin ja mulla se menkkakipu katoaa seksin aikana :) eli siitä on mulle vaan hyötyä! ja tosiaan, menkkojen tokana vuotopäivänä harvemmin harrastellaan kun se vuoto on ihan älytön!

Viimeksi muokattu:
PikkuHöttiäinen, tuota intimeä on helppo levittää. Sormille vaan ja pyyhkäisee alapäähän, siinä se. Samalla pystyy tarkastamaan että menee kunnolla oikeisiin kohtiin kun puhtailla sormilla hieroo aineen. :) Mutta gyne sanoi minulle, että jos löytyy kotoa ihan perusrasvaa (aqualan esim) niin sitäkin voi laittaa limakalvoille. Mutta toi ceridal on kyllä ihan hyvä, ohjeessa vaan on että 1-2 kertaa päivässä pitää laittaa, mie en niin usein jaksa räpeltää. Olen muutenkin aika huono rasvaamaan itseäni, ja ihosta sen kyllä näkee.

Galluppiin
, kyllä välillä tulee harrasteltua menkkojen loppupuolella seksiä. Yleensä siis suihkussa tai saunassa, ei pahemmin sängyssä. Menkkojen alkupuolella ei puhettamaan kun on niin kipeä ettei kykene ja tulvii niin pirusti, ettei tee edes mieli. Mutta loppupuolella yleensä alkaa pikku hiljaa ne himotkin herätä. :D

Edit:// Minun pitäisi olla siivoamassa mutta tässä mie vaan istua kökötän koneella. :D Uuni odottaa putsausta ja meinasin ihan matot roivaista pihalle, ja lattiat luututa. :D ehkä minun pitää alkaa sitte hommiin ennenku ukko tulee töistä.

Viimeksi muokattu:
G yleensä suihkussa ollaan menkkojen aikana harrastettu.. Se on jotenkin helppoa kun ei tosiaan tarvi miettiä peti sotkeentuu vaikka siloiin kun ollaan ihan sängyssä puuhailtu niin silloin on pyyhe alla.

Chiba Kiiti neuvoista! Pitääpä sitten mennä apteekin kautta kotiin, jos sitä heti tänään kokeilis=) ja sori, jos kyselen ihan tyhmiä mutta siis ihan normi aqualan L siis sopii myös? Ettei tarvi mitään tiettyä aqualania käyttää?

PikkuHöttiäinen, joo siis kummatkin ilmeisesti käy. Vaikka Aqualanissa lukee että sopii limakalvoalueille niin mitä netistä googlailin niin sopii myös Aqualan L:ki laittaa limakalvoille. Eli kyllä. :D Onhan se samaa kamaa, mutta vähän keveämpää. :D

Carnesîr Mä oon tehnyt pari testiä pillereitä syödessänikin :D Mulla oli jo niin kauhea vauvakuume silloin, että kehittelin vaikka mitä oireita, vaikka oli ehkäisy vielä käytössä. Toivottavasti se sun polvesi ei nyt ihan rikki mennyt :( Kauhean liukasta on täälläkin aina aamulla ja illalla. Päivisin piha sulaa ihan sohjoksi ja sitten taas kivasti illan aikana jäätyy tosi liukkaaksi. Ja sit jos koirat nykäisee kivasti hihnassa, niin aikamoista tasapainottelua on!

Namppis88 :hug: Toivottavasti kierto ei veny ihan noin pitkäksi kuitenkaan.

t84 Voi itku sitä negaa taas :hug: Vielä on tosiaan aikaista, mutta kyllä mä ymmärrän sua… Mullakin se kemiallinen alkoi haamutella iltapissasta kp 29 ja nykyään jos testaan negan joskus kp 30, niin saman tien menee kyllä kaikki toivo. Vaikka voishan se hCG nousta toisella kertaa hitaammin tms., mutta ei sitä vaan jotenkin jaksa uskoa. Mut ei ihan vielä luovuta kaikesta toivosta, eihän?

tiuhti_ Voimahalauksia sulle :kiss: Tuo tilanne on ihan painajaismainen. Kovasti tsemppiä! Ihailen kyllä sun suhtautumista, mä olisin taatusti niin raivona, että syyttelisin miestä ihan ääneen :ashamed: mikä olis tietysti tosi typerää ja lapsellista… Niinpä onkin tosi hienoa, että sä osaat olla asian suhteen noin kypsä ja aikuinen!

Chiba Kurjuus sentään, jos nyt jää ovulaatio tapahtumatta :( Varmaan tuo ”haluttomuus” on jonkinlainen itsesuojelumekanismi, mutta sitten loppukierrosta saattaa harmittaa ihan kauheasti, jos ei ole peittoja heilutellut. Toivottavasti sulla on käynyt niin, että ovis ei nyt jostain syystä vain ole näkynyt tikussa tai että se on vasta tulossa parin päivän sisään! Ootko muuten tikuttanut nyt kerran päivässä vai useammin?

Gallup Yllättävän moni puuhailee tädinkin kyläillessä… Meillä ei todellakaan seksiä harrasteta menkkojen aikaan. Kumpaakaan ei kiinnosta. Tässä kierrossa oli melkoinen poikkeus jo se, että intouduttiin kuitenkin vällyjen väliin joskus kp 7(?), vaikka mulla vielä valkkarin mukana tuli ihan pikkuisen vanhaa verta pyyhkiessä. Ei sitä onneksi sitten niin paljon ollut, että mies olis huomannut tai muuta, mut kyllä se mua pikkuisen ällötti silti :ashamed:

Omaan napaan ei kuulu oikein mitään. Pitäis tästä pikkuhiljaa ruveta tekemään lähtöä apteekkiin (miehellä poskiontelontulehdus) ja koiranruokaostoksille. Sitten täytyisi hakea yhtä ihanalta kuulostavaa harjoittelupaikkaa Skotlannista :heart: ja tarttua tenttikirjaan… Mukavaa viikonloppua!

Viimeksi muokattu:
Laretzki
Gallup. Kyllä mekin harrastatetaan seksi menkkojen aikaan,muttei kyllä ekoina päivinä. Ei se vuoto haittaa kumpaakaan, vaan mulla on se, että mun rinnat on niin kipeet, ettei ne siedä yhtään kosketusta. Vaikka olis kuinka hellä, niin tuntuu jotenkin tosi raivostuttavalta :D. Loppuvaiheessa sitten sitäkin enemmän, mua meinaa alkaa himottamaan silloin ihan sikana :D

On se kumma kun menkat on niin vahvat, että meinaavat puskea pillereidenkin läpi. Alotin viimesen liuskan putkeen ilman taukoa (hätänen kun olen ja haluan saada liuskat loppuun :D) ja väkisinkin meinaa puskea läpi. Ei se auta kun pitää suojia. Ja vaikken mä yleensä sano näin, niin nyt on onni ettei miehen kaa nähä, koska rinnat on niin kipeet ettei tekis mieli minkäänlaisia hyväilyjä. Toivottavasti ei ole näin koko loppuliuskaa.

tiuhti mä oon niiiiiiin pahoillani sun puolesta! :( Todella ikävä tuo teidän tilanne! Mun koirat ois saanu jo matkalipun uuteen kotiin tuossa vaiheessa! Ihailen kyllä kans sun hermoja! :) Mutta ajattele niin, että tuo on sulle ja miehelle yhteinen koettelemus josta selviämisen jälkeen olette entistä vahvempi pari. :)

Gallup kyllä meillä on harrastettu menkkojen aikana. Ei kylläkään runsaimpien vuotopäivien aikaan, mutta alussa ja lopussa kylläkin. Oon kyllä lukenu, että menkkojen aikaan tulis käyttää kumipukua, koska tulehdusriski on silloin suurempi. Meillä harratetaan ihan sängyssä. Ei oo ikään lakanoissa ollu mitään jälkiä. :)

Vastailen galluppiin nyt ensin. Eli kyllä meillä menkkojen aikaan harrastellaan, mutta yleensä siellä loppu vaiheessa.. ei kuitenkaan ihan niinä päivinä kun vuotaa kuin vesiputous ja kivut on pahimmillaan. Ja sängyllä mennään, pyyhe vaan alle :D

Jomi, Mäkin tein testejä vaikka söin e-pillereitä.. :ashamed: ja kaikista paras kun tuo miespuolinen oli pettynyt kun tuli nega! Ei se sitä sanonut, mut huomasin :D

Juu, ja lääkärissä kävin. Meni siellä melkein 2 tuntia, kun se lääkäri unohti sitten kattoa ne mun röntgenkuvat. Se oli lähdössä ilmeisesti tauolle ja sitten se huomas mut ja sano vaan että "ainiin säkin istut vielä täällä!" :rolleyes: Mutta, ei niistä kuvista näkynyt mitään murtumaa tai muuta vakavaa. Se on ilmeisesti vaan tärähtänyt niin lujaa. Sain muutaman päivän saikkua ja keppien kanssa kävelen, ettei toi nyt rasittus yhtään. Maanantaina meen vielä näyttämään tätä sille lääkärille =)

tiuhti_ Joo, tätiä häädetään kovasti nyt pois :D

Tiuhti_, Jomi ja muutkin, kiitos sympatiasta! :heart: Ens viikolla ajattelin soittaa gynelle jos täti ei ilmesty jos vaikka sais alottaa terot uudelleen. Tein tänään vielä aamupissistä varmistustestin ja ihan puhdas nega oli. Ja tiuhtille vastauksina, oon testannu ovista sillee randomina aina välillä enkä oo bongannu mutta talletuksia on tehty aina kun on huvittanu ;) Tsemppiä sulle ton vesivahingon kanssa, on varmasti rankkaa :hug:

Hyvää viikonloppua kaikille, en oikein jaksa kirjotella enempää. Vie toi uus duuni aika hyvin mehut.
: /

Anteeksi jo etukäteen tämä omanapailu, mutta ihan pakko hehkuttaa! Mä oon laihtunu jo 3kg ja pillereiden lopetuksesta tulee vasta maanantaina 2viikkoa! :)

Niin ja ihan ihmeellistä tissikipua... tai no nimenomaan omituista tästä tekee se kun normaalisti (siis pillereidenkin aikaan) mulla on ennen kuukautisia ollu koko rinnat kipeet muutamana päivänä ennen vuotoa, nyt pelkästään nännit on kipeät jo monetta päivää ja vuoto ei vaan ala kuulua. : / Täh?

Dremming, ei kannata verrata pillereiden kiertoa ja normaalia kuukautiskiertoa. Koska se kierto mikä sinulla on ollut niin on keinotekoinen, ei siis oma. Mutta tuo nännikipu voi johtua ihan siitä, että oma hormonitoimintasi alkaa pikkuhiljaa heräillä ja oireita tulee. Olet voinut ovuloidakin jonka takia nännikipua on. :) Joten sanoisin että ei kannata kauheasti pelästyä ja ihmetellä oireita, keho vain on heräämässä.

Ja onnea laihtumisesta, siitä se lähtee! :)

G: Ei harrasteta menkkojen aikaan. Joskus on suihkussa on puuhailtu mut ei se oikein innosta...

Tuun kommentoimaan paremmin viikonlopun aikana mut nyt on pakko kysyä omanapainen kysymys: Tietääkö kukaan vaikuttaako alkoholi ovulaatioon? Voiko estää sen tulemisen tms? Eli siis yllättäen ovulaatiota täällä odotellaan... ;)

Huomenta!

Gabrielle, en minä usko ainakaan sinun tapauksessa koska et luultavasti ole alkoholin suurkuluttaja, eli otat joka päivä ja paljon. Esim. viinilasillista ovulaation jälkeen suositellaan koska vilkastuttaa verenkiertoa, näin ollen parantaa kiinnittymismahdollisuuksia. Joten sinuna en hätäilisi ja ottaisin ihan normaalisti jos on baareilua/juhlat tiedossa tai vastaavaa.

Huomenia :)

t84, miltäs testi näytti? oletan meinaan että testasin tänäänkin :D ++++++:whistle:

Gabrielle, juu en minäkää usko et vaikuttaa alkoholi ovikseen jos harvakseltaan ottaa ;) eli anna mennä vaan! mukavaa bailuiltaa! :)

Dremming upea saavutus parissa viikossa :) meinaatko paljonkin pudottaa painoa? tsemppiä siihen! ja tuo nännikipu johtuu minulla oviksesta, tulee aina päivä oviksen jälkeen, eli josko oisit ovuloinut ja oma hormoonitoiminta herää? vai oliko onko teillä ollu sitä puuhaa ilman ehkäisyä? voihan olla et sekoitan toiseen, mutta muistelisin, että olitte reissussa ja siellä ette käyttänyt kumiukkoa? :D

ON, ja nyt vielä kaiken lisäksi alkaa stressin takia maha temppuaa :( eli rakas ihana Crohni alkaa nostelemaan ilmeisemmin päätään, eilen kävin mun laskujen mukaan 23 kertaa ripulilla.. illalla otin imodiumia ja sain yön olla rauhassa, tänään kummiski oon käynyt jo 9 kertaa ripulilla ja aamulla syöty puuro tuli 2h jälkene ulos :O eli näin.. tai toivon, että tää ois vaan vatsatautia! ja hei, tänään jo DPO5 :D ja alamahaan on koskenut tänään, mutta varmaan johtuu tuosta paskalla ravaamisesta, mutta ei se sillai vääntele sieltä niinku ois ripuli tulossa, ennemminki menkkajomottelua! ja mie luulen, että tunnen miltä tuntuu kun mahaa vääntää :D mulla kuuluu eka kurahdus, sit sattuu koko mahaan niin sit on 5sek aikaa mennä wc :D

ja anteeksi taas mittava omanapailu :ashamed: mietinkin lähtiskö päivystykseen, mutta ajattelin katsoo vielä tämän päivän josko se masu rauhoittus itsekseen! huomenna menen jos ei ripuli ja kivut ala loppumaan, tai jos alkaa tulemaan verta.. meinaan kunnon kivut on ja tuo ripuli, enää puuttuu veren tulo niin avot, on taas akuutti päällä :(

T84, älä muru nyt luovuta. Jokainen meistä saa sen oman nyttin jossain vaiheessa ja tavalla tai toisella. :heart:

Mun täytyy nyt häpeäkseni tunnustaa että oon repsahtanut ton tupakoimattomuuden suhteen ihan täysin... :ashamed: Jotenkin kun on ollu vähän kaikenlaista niin sitä on ittelleen uskotellu että pari vaan poltan ja sit se on taas loppu mut saa nyt nähdä. Mut lupaan ja vannon että maanantaina se on loppu! Taas. Ei tästä tuu muuten mitään kun en saa laidutettua ja nyt poltankin taas niin jostain täytyy se itsekuri köytää uudelleen.

Hei ensi viikonloppuna on messukeskuksessa oma talo,piha, puutarha ja mökki messut. Onko kukaan muu harkinnu menemistä sinne? Itte ainakin suunniteltiin kun on toi talon rakentaminen nyt kovasti haaveissa. :)

Yhteistyössä