<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Mun on taas pakko tulla huuteleen tohon greippimehukeskusteluun. Mäkin harrastan sitä, tosin sitä R&D:n mehua kun Valio ei mee alas. Ja mulla on ainakin auttanu noihin limoihin. Pitääkin kattoa sitä Lidlin versiota! Mä alotan kp 2 kun en ikinä muista kp 1. Ja juon ovisplussaan asti.

Pahoittelut tada ja Myy negoista... :hug:

lemonade Kuinka pitkä luteaali sulla yleensä on? Jos plussa tuli kaks viikkoa sitten niin eikös tänään olis vasta dpo 12? Peukutan sulle edelleen plussaa. Voi kuinka usein mäkin mietin tota, että kuinka pitkällä olisin jos se pieni olisi jaksanut pysyä mukana. Itsensä kiduttamistahan se on, mutta minkä sille mahtaakaan... No sitä ei saa enää tapahtumattomaksi, ei auta kun toivoa uutta, kestävää plussaa!

Chibuli Kiitos muru :heart: tsempeistä, niitä tarvitaan! Inssi on nyt ohi ja lääkärin mukaan kaikki meni hienosti. Aine oli hyvää, pesun jälkeen erinomaista ja folli oli hyvän kokoinen (18x22). Mulle määrättiin vielä piikki, joka irrottaa munasolun 24 h kuluessa, opettelin itse pistään sen jos vielä joskus tarvii, toivottavasti ei! Voin laittaa sulle yksäriä jos haluat tarkemmin tietää, etten pitkästytä kaikkia täällä yksityiskohtaisella sepustuksella jostain, mitä toivottavasti muut ei täällä tarvi! Kyllä se on huojentavaa saada apua, ymmärrän mitä ajattelet. Myönnän olevani siinä onnekas kun voidaan mennä yksityiselle puolelle hoitoon, eikä tarvi julkisen jonoja tässä vaiheessa jonotella. Jos järeämpiä hoitoja tarvitaan sitten varmaan kylläkin.

-jannica-lle ja miehelle hyvää vuosipäivää! :flower:

atl Toivotaan, että sulla menee kierto ton pidemmän mukaan eikä vaan vielä näy testissä, nuo vihlonnat on lupaavia oireita!
 
Oo, piikkikynnet :) Hienot on!

..mä oon sitte väsyny, siis voi elämä.. ja päätäki särki tänään.. et eiköhän se täti tuu viimeistään sunnuntaina.. Hienoa.. : / Ko pääsis pois tuolta työpaikasta, sais muuta mietittävää ja shillai, nini.. : / Nnooh, ehkä sit joskus..
 
Emby älä manaile sitä tätiä! :) koska testailet??? missä sä nyt ootkaan töissä vai krroitko sen jo ?
mulla on kans aika raskaita työpäiviä 10-15h, mutta ei oo ku max 4 kertaa viikossa ja ihan hyvä palkka mielellään teen, vaikka välillä ottaaki pannuu, pääasiat että saa tehä töitä ihmisten parissa, muuten tulisin kyllä hulluks!!
Mies on laiska eikä ole töissä... :)
 
jannica, kyl mää sitä vähän kuitenki manaan :saint:
Mä olen hyvin läheisenä hoitajana tehostetun palvelutalon asunnossa, vanhuksien pyllyjä kattelen ja piristän niitten päivää ihan pelkällä olemassaolollani ;) Eimaar..
Jjuu, tosiaan lähäri. Ja alkaa toi työ ittessään tympimään melkolailla. Ei saa siitä enää mitään irti.. Oon pistäny työhakemuksiakin muualle, mut ei oo kyl vielä mitään kuulunu mistään.. : /
Missäs sä olet töissä, jos tollasia päiviä teet ja hyvä palkkakin vielä? o_O :O ..ja ei munkaan mies ole töissä :D opiskelee tosin, mut sekin on sellasta, et ei aina oikee jaksa nousta aamulla. Niinko esim. tänä aamuna.. Pölö.. :)
 
Emby juu ei kyllä varmaan kovin mielekäs työ, siihen pitää kyllä olla todellakin kutsumus, tuohon vanhus työhön!!
Mä olen torilla myymässä muikkuja ja lettuja :)

mä muuten kävin ostaa sitä valion greippimehua.... ein kai nyt sitte alota liian myöhää sitä juomaa???
 
Voisiko minulle päivittää huomiselle KP1 YK 13.. Huomasin, että viime kierto ois pitäny vissiin olla jo ainakin 12..

Eli kyllä, iltavuoron viimeisillä tunneilla alko menkkakivut ja vessassa käydessä huomasin tuhrua..

Mä en jaksa enää.. :'(
 
Töistä kotiudittu, ja voi perse!! Kivaa oli töis, mutta selkä ei oikeesti tykänny yhtää.. Tuli aikas kipeetä, ja kaikis nostois huomas, että ei , tää ei oo hyvä ollenkaa!!
Huomenna olis pitkä päivä 8-20, saa nähdä pääsenkö enää käveleen sen jälkeen..! :|
 
Myy, älä lähe leikkiin ton selän kanssa! : / Lepoa, lepoa! Mut ei kuitenkaan ihan sängyn pohjalla.. Ettei vaan mee niin pahaks, ettei voi loppuen lopuks tehdä edes istumatyötä :( ..mulla nimittäin yks entinen työkaveri ketä pitkittä ja pitkitti lääkärille menoa ja nyt on kaupungin jossain työttömuuskortistossa kokeilemassa kaikenlaisia eri työmahdollisuuksia, kun ei voi seistä eikä oikeen istuakaan.. : /
 
Myy, mä olin kyllä jo eilen sanovinani ja tule enyt vähä myöhässä, mutta iso pahoittelu negasta :heart: :hug: koska meinaat testaa uudestaan? ja hei, sie haet kyllä saikkia jos selkä on yhtää kipee! se menee meinaan pahempaa kuntoo jos et nyt anna parantua kunnolla! tää on KÄSKY :D

tada tämänpäiväinen testi? :)

lemonade, voi ei :'( mä oon niin pahoillani! mä tiedän sun fiiliksesi, aika lähelle ainakin! siis en tiedä miltä tuntuu menettää lapsi, mutta tiedän miltä tuntuu kun menkat alkaa.. koitahan muru pärjätä :heart: nyt otat ihan rauhassa, annan itkujen tulla jos itkettää, ja kiukkua jos siltä tuntuu! kääriydy sinne viltin alle ja syö suklaata kaksi levyä! tee sitä mikä ikinäkään sua edes vähä helpottas, kunpa mä pääsisin halaa ja sanomaan sulle että kyllä tää tästä vielä! :hug: nyt köllitää patjalla hetken aikaa ja hengähdetään ja kerätää voimia? joohan?

-jannica- vau :) teitkö ihan ite vai kävikkö laitattaa?

Gabille laitoinki yksärin muodossa :heart: on se vaan hienoa että kaikki tällaiset on keksitty! pidetää sulle peukkuja ;)

Chibuli miltäs sun päiväs tänää näyttää?

Hey, kaikki okei? :)
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 12.8.2011



Hey........................22................kp 52/28.......................yk 5
Pikkumyy87.............24.................kp 36/31.......................yk 4
inieh.......................23.................kp 32/?.........................yk 3
tada.......................27................kp 29/26-27...................yk ?
viida......................25.................kp 21/29........................yk 1+3
Lilly-......................24.................kp 20/30........................yk 3



eskapismi................25.................kp 18/30........................yk 2
Sanja.....................32.................kp 17/27........................yk 2
Dremming................24.................kp 17/26-28....................yk 3



-pansku-................23...................kp 9/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 7/?...........................yk 1
tiuhti_....................21..................kp 3/26.........................yk 12
lemonade................26.................kp 1/30-35....................yk 13
atl.........................26.................kp 1/25-26....................yk 2
Emby^...................25................. - .................................TJOT

Sati.............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16


 
Viimeksi muokattu:
Myy nyt lepäämään selkäsi kans, vihoviimone juttu jos alkaa selkä paukkumaan. Muut paikat jos paukkuu niille saattaa vielä jotain tehä tai tehdä jotain muuta työtä, mut selkä on paha. Ite oon onneks fyysisesti helpommassa työpaikassa, vois olkapäät olla sököt jos osastotyössä olisin, siihen malliin välillä ruksaavat :(

Tirautin sitte kyyneliä alelaarista ostettujen rintsikoitten takia, nuorempi koira oli ne jostai kaivanu ja pureksinu. Hermo kireellä? Ehkä hieman juu :ashamed:
No jotain hyvääkin, ei oo tullunna valeraskausoireita tässä kierrossa ainaskaan vielä, mitä viime kierrossa oli, johtuen varmaan että just olin ne pillerit lopettanu. Toivottavasti tulisi niitä oikeita oireita, reilu viikko ja sittenhän sitä taas jännätään.
 
atl
Huomenta!

tada testasitko?

lemonadelle pahoittelut tädistä!

Itsellä on niin selkeet menkkakivut etten taida viitsiä edes testata tänään. Vuoto nyt ei ole vielä alkanut mutta lienee ihan ajan kysymys vaan..
 
Huomenia vaan...
Ihan kamala olo, en nukkunu yhtään viime yönä, pyörin vaan, eikä mitään syytä tollaseen. Ja nyt oon ihan jumissa eikä silmät meinaa pysyy auki. Katotaan nyt miten tää päivä sujuu... : /

Greippumehusta vielä, mä vedin esnin sitä r&d ja oli ihan ookoo kamaa mun mielestä. Joku osas sitten kertoa että toi valion olis parempaa, siis tehokkaampaa, kun on aitoa tavaraa eikä mitään sokerilitkua ja ostin sitten sitä. Jossain vaiheessa ostin tota r&d taas ja voin keroa että oksu tuli, ei sitä voi ton valion mehun jälkeen juoda... :D

lemonade voi ei, isot pahottelut tädistä! :( Tää on niin väärin! :heart:

Myy mulla meni ihan ohi että oot negan testannu! :hug: Mutta täti ei ole vielä tullu? Ootko tänään testannu?
Ja älä nyt hyvä ihminen tuhoa selkääs, nyt käyt hakee sairaslomaa ja hoidat sen kuntoon, et todellakaan nyt lähde nostelemaan mitään! Selkä on ihan oikeesti sellanen asia jolla ei kannata leikkiä.

Gabi hui, sullahan edistyy hurjasti toi homma! Mulla on peukut ja kaikki ulokkeet pystyssä :)
Mä yritin kans sulle laittaa viestiä, ilmota ellei tullu perille vieläkään :D Ja mua ainakin kiinnostais kyllä hirveesti kuulla miten noi kaikki hommat toimii ja mitä tapahtuu millonkin, jos itte joskus joutuu tolle tielle lähteä...

sanja onneks meillä naisilla onkin lupa tirautella kyyneliä myös tommosista asioista :D
Tää viikko tuleekin sulla menemään hitaasti, sen jälkeen ruvetaankin jännittelemään sua ;)

Napaa sen verran että taas vaihteeks nega takana, tottakai... Mulla ei oo kierto ikinä venyny näin pitkäks ja alkaa jo ottaa päähän. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu niillä joilla oikeesti on pitkä kierto, kun mulla onneks on aika lyhyt. Pelkkää odottamista koko ajan, tuntuu että aikaa menee vaan hukkaan... :ashamed:
Nyt olis sitäpaitsi just hyvä aika vähän romahtaa, viikonloppuna pitäis kaikki vaatekaapit siivota ja siinä menkkakiukuissa saisin varmaan hyvin heitettyä kaiken turhan pois. Siinä vois samalla vähän tirautella ja raivota ja lähteä sitten ens viikolla uuteen nousuun... Mutta ei, pitkitetään tietysti tätä.
Sori, mulla on huono päivä :D
 
tiettekö mitä flikat, musta alkaa tuntumaan että mulla alkaa olemaan palstatauon paikka : /

ainakin mielellään antaisin päivittäjän roolin hetkeksi pois jotta saan hengähtää!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Gabi, joo hei laita ihmeessä ja vaan viitsit kirjoitella että minkälaista oli ja mitä tehtiin. Kiinnostaa nimittäin ihan vietävästi! Mie jännään kauhiasti teidän puolesta! :)

tiuhti, tässähän tämä. Kunhan saisi silmät auki niin ehkä tää maailma alkaa tästä aukeamaan. :) Ainakin on mielialat vähän parantuneet ja ehkä tästä taas uuteen nousuun pääsee. Pakko se on jaksaa ja yrittää, ei sitä ilman yrittämättä mitään saa, ainakaan minun kohdalla. Että ei oo helppoo tää elämä. :D Ja pidä vaan muru palstatauko jos siltä tuntuu, se helpottaa oikeasti ja saa ajatuksia kasaan. :hug:

atl, tätipahoittelut ja halauksia! :hug:

lemonade, vähän samoja fiiliksiä ettei enää jaksais mutta aina sitä saa itsensä tsempattua ylös. Annat vaan itkun ja murheen tulla ja vellot oikein itsesäälissä hetken aikaa, niin siitä on sitte hyvä taas nousta. :) ja tärkeintä on että se puoliso on siinä vieressä tukemassa, kun teidän kahden yhteinen taival tämä lapsentekohomma on. Jaksamisia muru :heart:

tada, mie olen edelleen positiivinen teidän suhteen että nyt se plussa pärähtää sieltä! se vaan antaa itseänsä vähän odottaa. Mie kyselinki tuolla jo aikaisemmin että tikuttelitko olleskaan? jos se ovis oliski ollu vähän myöhässä ja nyt sitte sen takia plussan tuleminen kestää. ;) niin kauan kuin vuoto ei ala, on toivoa.. ja jossain tapauksissa on toivoa vaikka vuoto alkaisikin. :D
 
chiba joo tikutin kyllä, ja ovis oli vähän myöhemmin (mähän luulin että ei tule ollenkaan), että kyllähän tää kierto sen takia venyy... : / Ärsyttää vaan kun näkee noin korkeen kp niin automaattisesti päässä kuvittelee että "täti myöhässä, varmaan tärpänny!" Mutta sit taas koittaa palauttaa ittensä maan pinnalle...

Gabi ja tiuhti laitoin teille viestiä, jos tulis tällä kertaa perille

Mulle tuli nyt jotenki ihan masis... :( Tekis mieli vetää vaan viltti korvien yli ja nukkuu tää päivä pois, herätä sit huomenna uuteen päivään...
 
tada, päivittäisitkö listaa jonki aikaa jos otan pienen hengähdystauon, en tuntis itteeni niin sidotuksi tähän palstaan? käyn kyllä palstalla ja varmasti kommentoin, eli en ihan varppina pysty kokonaiseen palstataukoon, mutta nyt musta tuntuu että mä vaan tarviin pienen lepohetken..
 
tiuhti tottakai :heart:
Katotaan mitä siitä tulee ja lupaatte ettei kukaan suutu mulle jos kpt huitelee jossain ihan muualla kun pitäis :)
Mulle tuli ihan hirvee surku, vaikka lupasitkin ettet mihinkään lähde... :ashamed: Toivotaan että sullekin auttaa tauko ja saisit sen plussan sieltä vihdoin :heart:
 
tada, kiitos muru :heart: en mä mihkää lähde, pienen pieni tauko vaan nyt tekee terää! varmasti oon taas jaloillani kun kierto on lopullaan ja höösään täällä samaan malliin ku ennenki :D

ootko päivittäny aijemmin?

tässä pikkasen ohjeita, eli alkuun ja loppuun tulee sulkuihin tuo QUOTE, alussa tulee QUOTE...tiuhti.., otat alussa pois vaan tuon
osan, koska sitte tulee jo kuvan tiedot ja jos sen poistaa tai ottaa kuvan ekan sulun pois niin ei tuu kuvaa näkyviin!

okei?
 

Yhteistyössä