Hei!
CitrusHeights ja Tietämätön oikein paljon onnea nyyteistä!
noonie: :hug voimia sinulle!
On tosi pitkä aika kun olen viimeeksi kirjoittanut tänne mutta joka päivä olen yrittänyt käydä lukemassa päivän kirjoitukset ja teidän kuulumiset. :ashamed:
Mutta vastailen nyt näin pikaisesti keskustelu aiheisiin.
Imetyksestä:Meille on ollut alusta asti ihan rinnalla että ei ole ainakaan vielä tarvinnut mitään korviketta antamaan.Yöllä herää kaksi kertaa syömään sitte aamulla vielä ja sittenpä neiti nukkuu yli puolen päivän.
Saatiin ristiäisetkin sovittua Tammikuun alkuun ja nyt on vain se ongelmana kun tunnostaa että ei miehen puolelta pääse sukulaiset tulemaan. :ashamed: Mutta jospa asiat saisi järjestettyä niin että pääsisivät.
En ole kyllä tavannut ketään kaksplussalaisia kun olen itse niin pienestä kylästä että ei täältä oikein tiedä ihmsiä ja taitaa olla että asun niin pohjoisessa että te kaikki taidatte olla siellä etelämmmässä.
Meillä tyttö väläytti oikean hymyn tuossa muutama päivä sitten ja sen kyllä tosissaan huomaa milloin on ilmakupla hymy ja milloin oikea.
Lauantaina ajattelin kutsua isovanhemmat käymään kun tyttö on jo 1kk kuukauden vanha tuolloin,aika menee tosi nopeasti.Tuntuu kuin vasta eilen oltaisiin tultu tytön kanssa kotiin sairaalasta.Hmph..noh,niinpä ne pikkuiset tuppaa tekemään.
Meillä on mennyt suhkot mallikkaasti vauva arki,ei mitenkään hirveästi ole ongelmia ollut,pientä ähinää ja puhinaa tietenkin massun takkie mutta sekään ei ole kehittynyt varsinaiseksi ongelmaksi.Vaunuilemassa käydään joka päivä ja sitten neiti nukkuu ulkona siihen asti että herää syömään,imetys väli n.3-4 tuntia.
Ainut mikä pitäisi korjata mahdollisimman pian on tuo minun ja neidin uni rytmi,tyttö tykkää nimittäin valvoa 2-3 tuntia aamu yöllä.
Miten on muuten,nukkuuko teillä pienokaiset omassa sängyssä vai uskallatteko pitää samassa sängyssä?
Meillä piiperoinen nukkunut alusta lähtien viekussa,ei suostu omaan sänkyyn nukahtamaan.mutta mie taidan nyt lähteä ruuan tekoon.Yritän kirjoitella enemmän tänne.
Möökö89 ja neiti melkein 1kk.
Ps:kiitos Luminka uudesta pinosta! :hug: