Huomenia...
Mäkin yritän nyt jotain saada kirjotettua, neiti touhuaa kiljahtelun säestämänä lattialla, jospa se viihtyis siinä sen verran...
Dara: Meillä on käytössä Disanan nauhavaipat
Alkuun ne tuntu tosi hankalilta saada kunnolla päälle, varsinkin kun neidin jalat sätki koko ajan. Mut nyt menee jo aika sujuvasti ja nopeesti, kun oppi sen oikean tekniikan. Ja niistä on kyllä saanu kaikkein parhaimman paketin, joka pitää kaiken mahdollisen sisällään.
Mä oon tässä tuota kestojen käyttöä tosissaan pohtinu, siis lähinnä sitä, mikä olis paras ja helpoin vaihtoehto. Musta nuo taskut tuntuu edelleen tosi hullulta systeemiltä, kun kuitenkin se koko paketti pitää heittää pesuun aina. Ostin kaverilta muutamia sisävaippoja (on tosin vielä meille isoja), mietin et ne varmaan olis meille sellanen sopiva vaihtoehto. Syksyä ajatellen pitää miettiä varmaankin noita taskuja tai sitten aio:ta, kun Laura menee mummulle hoitoon, eikä vanhalle ihmiselle viitti kovin vaikeeta systeemiä viedä.
Sanse: Onni on niin veikeen näkönen
Jossu: Kävelytuolista sen verran, et mun täti, joka on ollu lastenneuvolassa töissä koko ikänsä, kielsi meitä ostamasta sellasta. Kuulemma osa lapsista ei opi kunnolla kannattelemaan jaloillaan itseään, kun on siinä tuolissa "istunu". Ilmeisesti niitä lapsia näkee nyt sitten neuvolassa. En mä kyllä itse ole ollu sellasta ostamassakaan, meillä ei osteta mitään mikä ei oo välttämätöntä, kun rahaa yritetään säästää.... Mut en toki moiti sellaisia, joilla kävelytuoli on, kerroin vaan mitä mulle on sanottu.
Mainanna: Mullakin olis noin 30 kg ylimäärästä, siis ennen raskautta jo oli. Raskauden aikana tulleet 6 kiloa lähti laitoksella, mut tuli sit kyllä ennen joulua jo takaisin melkein tuplana. Tänään ajattelin ottaa itteeni niskasta taas kiinni ja alkaa tuonne kiloklubiin kirjaamaan noita syömisiä ja liikuntoja, jospa ne kilotkin siitä alkais kadota. Punttisalilla mä oon käyny nyt pari kuukautta ja pesistreeneissä pari kertaa viikossa, paino ei oo kyl ainakaan laskenu, mut hieman on kropan muodoissa huomattavissa muutoksia. Ilmeisesti lihakset on muokkautunu ja jospa se tuo painokin nyt sitten...
RD:kö täällä jo jännää raskautta? Ihanaa :heart: Mä haluun kans... Eilen jo mietin, et pitääkö lähteä testi ostamaan, kun edellisistä menkoista oli jo 1,5kk, mut illalla ne sit alkokin. Aika suuri pettymys oli, vaikka ei varsinaisesti oo uutta vauvaa yritettykään. Saa tulla jos on tullakseen...
Nyt neiti alkaa hermostua, pakko mennä...
-JennyA & Laura-prinsessa huomenna 6kk-