Aurinkoista, mutta vielä hiukan viileahköä päivää! =)
Reilun tunnin vaunuttelulenkki suoritettuna ja nyt kahvikupin kera tietsikan ääreen..
Ihania kuvia ootte laittanu lapsukaisistanne!
Ja onnitteluita 1/2vuotiaille! :flower: =)
Kivoja sosevastauksia ollut ja kuten arvasin, niin sieltä tulee uusia vinkkejä, mitä ei omaan mieleen oo tullut! =) Esim. en ollu ollenkaan tajunnu aatella sitä vaihtoehtoa, että pakastetusta (esim. parsakaali, maissi yms) sais soseet keiteltyä tuoreita nopeemmin.. Mut sit mulla tuli mieleen, että jos sitä sosetta ois sit pakastamassa, niin voiko sitä enää pakastaa, onko siinä enää mitään vitskuja jäljellä ja kärsiikö "laatu"???
Luin mä jostain, että ois suotavaa lisätä hiukan kasviöljyä soseen sekaan, mut on vielä jäänyt laittamatta.. Vettä oon pikkusen yrittänyt hörpyyttää aina silloin tällöin semmosesta pienestä mittakupista, mut kyl se on aika vähäistä mitä nieltyä saa; enimmäkseen ne on siinä rinnuksilla!
Tulevaisuutta silmällä pitäen lisäisin sosegalluppiin semmosen kysymyksen, että:
Miten valmistat liharuuat? Miten kypsennät, keitätkö/paistatko vai miten ja millasesta lihasta, paloista vai jauhelihasta vai? Omiakin "visioita" on, mut ois kiva kuulla miten muut valmistavat ja saada itelle lisää ideoita ja vähän varmuutta, et on sitten "oikeilla jäljillä" siinä mitä tekee.. Johan meni selittelyks..
Jee, mä pääsen tänä iltana vähän tuulettumaan! =) Tapaan pari entistä luokkakaveria ja mennään syömään yhdessä ja pikkasen istumaan iltaa.
Toisen kanssa olen paljonkin tekemisissä edelleen, mut toista en ole tavannut ainakaan 10 vuoteen!
Torstaina olis
vauvakinopäivä! Onko kenelläkään kokemusta
Helsingin Kinopalatsista? En oo siellä vuosiin käynyt, mut hatarissa muistikuvissani siel on aika paljon portaita eikä liukuportaita.. Niin, että miten siellä vaunujen kanssa pääsee kulkemaan? Mut kaipa se on jotenkin järjestetty, kun siellä niitä vauvakinoja on.. Tennarissa oon kyl kerran ollut vastaavassa jutussa..