Luminka: Kiitos taas uudesta pinosta! :flower:
Minulla on niin vähälle jäänyt koneella olo, etten mie kerkee lueskelemaan saati sitten kirjoittelemaan. :ashamed:
Neulomon sivuille olen hurahtanut & pari käsityötä saanut jopa valmiiksi.
--
Mie aloitin torstaina työt, joten mies jäi kodinhoidon tuella hoitamaan Milkaa. Päätöstä ei ole vielä tullut, koska minun pitää ilmoittaa tuloni.. Tai viedä työsopimukseni heille, jonka olen kyllä heille toimittanut maaliskuussa 2007.. Mutta heiltä ei sitä ei löydy koneelta
Ja, kun vein heille hakemuksen & kysyin, pitääkö minun vielä toimittaa jotain tositteita. Nainen vastaa selvästi suomen kielellä, ettei tarvitse :headwall: .
--
Viime viikon ma-ke saatiin miehen kanssa olla ihan kahdestaan. Emma & Suvi-Tuuli menivät mökille yökylään Elinan & Terhon seuraksi. Milka meni kummitätinsä luokse. Onneksi sattui hyvät ilmat, että pystyivät olee mahdollisimman paljon pihalla. Yöt oli sujuneet hyvin.
Miehellä & minulla oikeastaan oli aika tylsää, toisaalta. Ollaanko me niin erilleen toisistamme kasvettu vai mitä.. Maanantai ja tiistai kierreltii kaupungissa.. Illat puuhasteltii jotain.. Leffojen parissahan tuo meni. Oli kyllä hiljaista. En muistakaan, milloin oli viimeksi noin hiljaista.
--
Meillä on nyt kuin uusi asunto. Kolme viikkoa maalattiin seiniä, kattoja & listat hiottii+maalattiin. Miten maali saakaan niin erilaiseksi. Tytöt sai ihanan pinkin huoneen :heart:
--
Meillä on myös kissanpentu, joka saa seuralaisen 8 viikon päästä
.
--
Milka kasvaa hurjasti. Varmaankin jo sen 10 kg painaa & pituutta yli 73 cm. Ensi kuuhun pitäisi se seuraava nla:kin varata.
Viime kuun alussa oppi: 1. istumaan, josta lähti ryömimään & konttaamaan. Yhdessä huljauksessa oppi kaiken! Ja kiipeää portaat yms. Ei neitiä pidättele enää mikään. Kissa tykkää, kun toinen on hännästä repimässä.
Neiti nousee myös tukea vasten + liikkuu sivuttain kävellen. Ihan hirmuista vauhtia tosiaan kehittyy.
Ruoka maistuu & sen huomaa
. Meidän perheen pieni nasu <3
Muutama kuva Milkasta:
Kuva Emmasta:
Kuva Suvi-Tuulista:
--
Tosiaan torstaina aloitin työt.. Ja hiljaista oli.. Kerkesin neulomaan Emman toista villasukkaa, joka on kohta valmis.
Minä viime kuussa sain vihdoin ja viimein Pirkko-mummon villahousut valmiiksi.. onneksi mummo oli niihin tyytyväinen.
Villahousut:
Olen tehnyt myös pyöryläliivin:
edestä:
takaa:
liivi:
Olen minä lapasetkin saanut viime kuukauden aikana tehtyä. Kerrankin lapaset on sellaiset, että varsi on sopivan pituinen.
Minä noiden villahousujen jälkeen sanoin monille, etten mihinkään isotöiseen enää rupea, että tilaustyönä saatan tehdä lapasia + villasukkia, jos vain tilaaja maksaa langat ja vähän vaivan palkkaa..
Noh, pomo ihastui tuohon pyöryläliiviin, joten joku lupautui tekee.. Tuli hieman paineita, koska nyt pitää yrittää palat yhdistää hieman paremmin.. Omaan tuli vain yhdistettyä
--
Itse oon saanut poimittua 26 L punaviinimarjoja + 7 L mustaviinimarjoja & edelleen jäi pensaaseen punasia.. Mulla on vain pakkaset täynnä jo noita marjoja.. Joten jos loput käyn vielä keräämässä, ni pakko kai on mehuksi laitettava.
Kukaan muu ei niitä kerää, joten ne jää pensaaseen, jos en minäkään niitä kerää. Olenpahan jo kuitenkin suurimman osan kerännyt, joten ei sen puoleen.
Olen miettinyt, että mustikoita & vattuja kävisin myös keräilemässä, mutta ei mahdu enää pakkaseen.. Ni katsotaan nyt miten käy. Ja jaksanko enää töiden jälkeen lähteä keräämään.
--
apilanirppu: Tervetuloa! :flower:
--
iru: Voi, kun ihanaa!! Oikein paljon Onnea plussan johdosta! :flower:
Itsellä on mahdoton vauvakuume.. Katsotaan milloin me aloitetaan yrittäminen. Oppisopimusta jatkettiin 31.5.2010 asti, mutta koulua on varmaankin maaliskuun puoleen väliin 2010 & jos tuohon mennessä olen näytöt saanut suoritettua, niin silloin olisin merkonomi, mutta taloushallinto on pahin.. Mutta mie haluun kans vauvan..
--
sanse: Tsemiä ensi kiertoon! :hug:
--
Mie niin kateellisena luen uutisia, että ketkä yrittää.. Kyllähän mies tuossa on moneen otteeseen sanonut, että eikö voitaisiin ruveta yrittää. Mut mie haluan pudottaa painoni edes siihen 65 kg.. 60 kg olisi ihanne
--
Mutta nyt iltahommeleiden pariin. ja jos jatkaisi neulomista. Tämä päivä on mennyt siivotessa.
--
Red Dragon & Milka 9 kk
--