Hakutulokset

1. J

Pienin prinsessamme sai nimen

Ihan kiva nimi, ja mun mielestä muut sopii hyvin kyllä yhteen...paitsi Tuuli. Ensin kun luin tuon nimen, niin olin :o Mutta kun sitä vähän aikaa kelaili, niin se rupesi kuulostamaan ihan hyvältä nimeltä. Eipähän ole ainakaan mitäänsanomaton tylsä nimi.
  2. J

Onko täällä muita jotka ostaa paljon lahjoja jouluksi?

No kyllä mie saan yhteen lapseen kulutettua vaikka sen 500 euroa. Nyt on vähän köyhempi joulu määrällisesti, kun saa tuon Wiin konsolin. Ja kyllä minä ostelen pitkin vuotta lapselle Sleischejä ym. pientä, mutta ne on aina 1-20 euroa vaan...
  3. J

Nyt on lasten toivelahjat ostettu!

Wii-konsoli tilattu, ja siihen yksi peli ostettu. Nukkekotitavarapakkaus kaapissa, Lassie dvd:t kassissa... ja tänään vien lapsen isän(exä) lahjaostoksille. Ostamme jotain pientä lisäksi, koska konsoli ei ehdi jouluksi tulemaan :ashamed:
  4. J

Playmobil-joulukalenterin lapsille hankkineet

Meillä on jo toista kertaa se kalenteri. Ja kyllä oon älynnyt, että on koottava. Kun sehän on ihan luukuton pahvilaatikko siinä päällä, niin siitä kai olen tajunnut avata sen ja siten huomannut sen olevan koottava. Mutta ei siinä kyllä tosiaan taideta mainita missään, että on koottava. Mä olen...
  5. J

Nenäleikkaus?

Broidi kävi tuon tukkoisuuden takia, varmaan jotenkin kiero nenä silläkin. Maksoi 80 e. Tuo oli paikallispuudutuksessa, laittoivat viikoksi jotkut levyt tukemaan sinne...en kauheesti osaa kyllä kertoa siitä, kun en ole itse hänen kanssaan jutellut... Mutta mie en nyt ymmärtänyt, että mitä...
  6. J

pelkäätkö kuolemaa?

Pahin kuolintapa olisi olla kidutettavana, tai tuo keittiksen mainitsema vuoteessa toisten armoilla. Itse olen sen lähihoitajaopiskelijana nähnyt,se on karmea kohtalo. Jotkut voivat elää toisten käänneltävänä ja väänneltävänä todella pitkään(toistakymmentä vuotta).
  7. J

pelkäätkö kuolemaa?

Aivan niin kuin Madickenkin sanoi, niin en pelkää kuolemaa mutta se mahdollinen kuolintapa pelottaa. Jos sitä tietäis kuolevansa esim. kivutta rauhallisesti nukkuen, niin sitten ei pelottaisi. Mutta esim. tukehtumalla yms... auts.
  8. J

Minkälaisen joulukalenterin lapselle ostit?

Se heppa Playmobil-kalenteri. Ja lisäksi teen pehmolelun vaate/asustekalenteria.
  9. J

Mitä ostitte/ajattelitte ostaa lapsillenne(iät?) joululahjaksi?

Tyttö 10 v. saa: Wii-pelikonsolin, jossa mukana 2 sportpelipakettia Wii-peli/rattipaketti Nukkekotitarvikepaketti(ei valmispkt) 3 Lassie dvd:tä Kylpyjuttuja Yves Rocherilta Ds-peli Tv Jotain muuta pientä(hiusjuttuu, pyjamaa yms.)
  10. J

Ihan kohta napsahtaa...tulee palautetta veljen tyttöystävälle..

Niin, mutta kun ei tajua niin silloin potkitaan persuksille. Ensin nätimmin, sitten jos ei auta niin vähän kovemmin :)
  11. J

No jos hänelle jakaa työt, niin ei kai hän kehtaa olla tekemättä. Voi vaikka kysyä, että teetkö ruoan vai pesetkö lattiat.
  12. J

Miks ne on joka vkl vanhemmillasi? Jos hän ei uskalla tehdä mitään vieraassa kodissa. Auttaisikohan nätisti pyytäminen paremmin kuin raivokas karjunta?
  13. J

Täh? Ootko sä nyt tosissas?
  14. J

"Huonoa" kohtelua synnytyksen jälkeen vuodeosastolla

Miulla on muistissa vain hoitajien kiire, ja joidenkin nuiva kohtelu. (Porvoossa 10 v. sitten)Mutta voi olla että olin vaan niin herkillä, kun mulla on sairaalakammo. Se on jäänyt mieleen, kun vanha hoitaja moitti mua tosi kyrsiintyneenä siitä, kun en ollut yöllä herännyt imettämään hänen...
  15. J

Jos sisaresi olisi lapsenvahtina

Ja en ymmärrä kans, että miksi juuri silloin pitäs juoda yhtään mitään, kun olet lupautunut hoitamaan toisen lapsia? Miksi ei voi juoda sitten kun keikka on ohi, jos niin paljon tekee mieli? Mie ainakin nauttisin paljon enemmän siitä siideristä, kun mulla ei olisi yhtään lasta huushollissa.
  16. J

No riippuu ihan tyypistä. Mun sisko olsii humalassa kahdesta lasista viiniä, ja minä olisin krapulassa jo yhdestä pullosta siideriä :snotty:
  17. J

No tätä minäkin ihmettelen. Mutta silti en pidä paria siideriä tai lasia viiniä pahana, jos lasten nukkumaanmenon jälkeen ottaa. Jos pystyy jättää sen nauttimisen siihen. Minä rentoudun vasta sitten, kun lapsenvahtikeikka on kokonaan ohi. En näe mitään mieltä omalla kohdallani ottaa ollenkaan...
  18. J

Mmm, ei mullakaan...periaatteessa... Mie kun hoidan systerin ipanoita, niin rentoudun vasta sen jälkeen kun olen saanut muksut takasin vanhemmilleen. Tosin mun pitää silloin herätä yöllä monesti kun ne ipanat on, ja mulla tulee jo yhdestä pullosta siideriä/olutta krapula :snotty:
  19. J

mistä syistä jotkut ihmiset joutuvat "syntipukeiksi"?

No kuule ihan tosissani uskon. Sun kaltaisia paskiaisia on maailmassa niiiin paljon liikaa...
  20. J

mistä syistä jotkut ihmiset joutuvat "syntipukeiksi"?

Turpa kii pässi |O

Yhteistyössä