Ihan kohta napsahtaa...tulee palautetta veljen tyttöystävälle..

Häh? :xmas: Kyllä mäkin muistan melkoisen rennosti ottaneeni viikonloput nuorempana ja lapsettomana. Nukuin yli puolillepäiville, koska edellsilta ja yö oli tietysti riekuttu jossakin. Yölläkin tuli käytyä suihkussa jos oli tarvetta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Miks ne on joka vkl vanhemmillasi? Jos hän ei uskalla tehdä mitään vieraassa kodissa. Auttaisikohan nätisti pyytäminen paremmin kuin raivokas karjunta?
On nyt kohta 2 vuotta kulkenut siellä joka vkl, että luulis uskaltavan... Ne nyt vaan on siellä joka vkl, syitä sen kummemmin erittelemättä, mutta luulis, että jotenkin haluais osallistua talon hommiin, kun siellä saa ilmaisen ylläpidon viikonloppuisin.

chill out
Hehe, tunnistin itseni täysin tuosta kuvauksesta:D Tänäänkin heräsin klo 13 ja nyt tässä istun aamukahvilla. Ohjelmassa olis tänään vielä leffaa, päikkäreitä ja ehkä pieni kävely. Tää on mun tapa kerätä voimia tulevaan viikkoon, hyvähän se on että osaa ottaa rennosti. Ei aina tarvii olla tekemässä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Ja asia sulle kuuluu miten? Eikö jokainen saa elää niinkuin itse haluaa ja jos veljesi ei sitä jaksa kattella niin kai se osaa itsekin asialle jotain tehdä.
Saa elää, mutta oon tässä pari viime vkl käyny auttaas porukoita remontissa, ja sanotaanko nyt näin, että hiljasempaakin miestä rupee vituttamaan, katsella päältä, kun yks vaan vetää lonkkaa, eikä osallistu mitenkään. Ja kyseessä ei ole mikään tilapäinen olotila.

**
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Ja asia sulle kuuluu miten? Eikö jokainen saa elää niinkuin itse haluaa ja jos veljesi ei sitä jaksa kattella niin kai se osaa itsekin asialle jotain tehdä.
Saa elää, mutta oon tässä pari viime vkl käyny auttaas porukoita remontissa, ja sanotaanko nyt näin, että hiljasempaakin miestä rupee vituttamaan, katsella päältä, kun yks vaan vetää lonkkaa, eikä osallistu mitenkään. Ja kyseessä ei ole mikään tilapäinen olotila.
Niin kauan kun se ei loju sun kotonasi, sulla ei mielestäni ole asiaan mitään sanomista. Jos vanhempiasi tai veljeäsi häiritsee, he lienee aikuisia sanomaan asiasta ihan itse.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
No jos hänelle jakaa työt, niin ei kai hän kehtaa olla tekemättä. Voi vaikka kysyä, että teetkö ruoan vai pesetkö lattiat.
Pitäis varmaan kokeilla, mutta luulis täysikäisen ihmisen itsekin jotain tajuavan....?
Minkäikäinen hän siis on? Kuulostaa kyllä ihan teinimeinigiltä.

Yhteistyössä